#1
Het gekke is dat ik me eigenlijk niet naar voel. Of neerslachtig. De dip na xtc ken ik wel en die vond ik altijd heel naar. Maar dan had ik geen last dat ik ineens stond te janken. En nu terwijl ik me verder wel oké voel begin ik spontaan te janken. Heel apart en irritant. Ik voel het gewoon opkomen en denk daar gaan we weer.😁
´´Als er sprake is van een gebrekkige functionaliteit van een neurotransmitter, dan merkt men dat bijvoorbeeld aan gevoelens van angst, stemming, toegenomen prikkelbaarheid, verminderde plezierbeleving, veranderde pijnwaarneming, ongeremde of juist gebrek aan eetlust, trage stofwisseling, onvoldoende controle over emoties, vermoeidheid of verminderd zelfvertrouwen. ´´
Bron: https://praktijklef.com/behandelingen/neurotransmitters