#1
Heel goed. Ik denk er ook zo over vandaar mijn vraag. Ik rijd auto voor mijn werk dus vind het nogal van belang.Ik heb mn lesje wel geleerd, onder invloed rijden is echt het domste wat je kunt doen
Heel goed. Ik denk er ook zo over vandaar mijn vraag. Ik rijd auto voor mijn werk dus vind het nogal van belang.Ik heb mn lesje wel geleerd, onder invloed rijden is echt het domste wat je kunt doen
ik rij altijd gwn de volgende ochtend weer als ik de avond ervoor benzo heb gebruik. gaat prima
Welke benzo pak je dan? Ik vind eti een hele lange nawerking hebben altijd, ben altijd beetje grenzeloos danik rij altijd gwn de volgende ochtend weer als ik de avond ervoor benzo heb gebruik. gaat prima
Tja ik kan na 10 bier ook nog prima autorijden. Erg link wat je doet. Veel benzo’s werken erg lang door en geven valse nuchterheid. Na Alprazolam bv mag je 72 uur niet autorijden. Ik merk de dag na Alprazolam zeker nog een licht effect.ik rij altijd gwn de volgende ochtend weer als ik de avond ervoor benzo heb gebruik. gaat prima
Etizolam oid.Welke benzo pak je dan? Ik vind eti een hele lange nawerking hebben altijd, ben altijd beetje grenzeloos dan
ja na 20 bier ben ik ook dronken maar weet ik dat ik niet kan autorijden. Na een benzo van de avond ervoor ben ik de volgende ochtend gewoon nuchter.Tja ik kan na 10 bier ook nog prima autorijden. Erg link wat je doet. Veel benzo’s werken erg lang door en geven valse nuchterheid. Na Alprazolam bv mag je 72 uur niet autorijden. Ik merk de dag na Alprazolam zeker nog een licht effect.
Doe nou niet
dat denk jij.Dat denk jij. Valse nuchterheid.
Dat denk jij. Valse nuchterheid.ja na 20 bier ben ik ook dronken maar weet ik dat ik niet kan autorijden. Na een benzo van de avond ervoor ben ik de volgende ochtend gewoon nuchter.
Dat zijn feiten. Laat @Neo-Shulginist het maar eens haarfijn uitleggen.dat denk jij.
Hier nog 1tje hoor, na 7 a 8 uur is ie wel uitgewerkt hoor.Ben ik de enige die geen nawerking heeft van Etizolam ofzo? Na 7 uur merk ik niets, nada, noppes meer.
Nu moet ik voor werk ook met de trein elke dag, dus dat scheelt. Maar nooit wat gemerkt.
ik ook. gewoon weer 100% nuchter.Ben ik de enige die geen nawerking heeft van Etizolam ofzo? Na 7 uur merk ik niets, nada, noppes meer.
Nu moet ik voor werk ook met de trein elke dag, dus dat scheelt. Maar nooit wat gemerkt.
We kunnen je niks verbieden, maar besef je hoe je het leven van jezelf en anderen op het spel zet, voor niks... 🙁Dus lieve df’rs die zonder recept aan de benzo’s zitten en toch rijden: PAS OP!
Ik zou het even voor je willen dubbelchecken, maar daarvoor heb ik het bovenstaande DRUID Project van het EMCDDA nodig en de website is nu 'under maintainance', dus ik kan het rapport even niet openen. Maar uit mijn hoofd ging het om een risicocategorie van 100% - 300% (dus 1 tot 3 keer zoveel kans op een ongeval). Andere middelen die in dezelfde risicocategorie vallen worden wel zwaar bestraft (denk aan cannabis).Hoe significant is die verandering in kans dan? 0,01% x 2 is alsnog niet heel veel natuurlijk.
Oh wacht je vraag was hoe significant die 3 keer zoveel is. Daarbij hebben ze de reguliere kans op een ongeval als uitgangspunt genomen. Ik weet niet precies wat de kans op een ongeval is als je nuchter gaat rijden.Ik zou het even voor je willen dubbelchecken, maar daarvoor heb ik het bovenstaande DRUID Project van het EMCDDA nodig en de website is nu 'under maintainance', dus ik kan het rapport even niet openen. Maar uit mijn hoofd ging het om een risicocategorie van 100% - 300% (dus 1 tot 3 keer zoveel kans op een ongeval). Andere middelen die in dezelfde risicocategorie vallen worden wel zwaar bestraft (denk aan cannabis).
Idd. Ik doe het nu ik het weet echt niet meer, de volgende dag rijden.We kunnen je niks verbieden, maar besef je hoe je het leven van jezelf en anderen op het spel zet, voor niks... 🙁
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."