Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEtizolam en autorijden

Etizolam en autorijden

93 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wausie33 zei:
Ik heb mn lesje wel geleerd, onder invloed rijden is echt het domste wat je kunt doen
Klik om te vergroten...
Heel goed. Ik denk er ook zo over vandaar mijn vraag. Ik rijd auto voor mijn werk dus vind het nogal van belang.
D
DoffertLid
01-01-2024, 00:00
#2
Cruelti. zei:
ik rij altijd gwn de volgende ochtend weer als ik de avond ervoor benzo heb gebruik. gaat prima
Klik om te vergroten...

met een lang werkende gaat dit sowieso niet goed komen…
C
Cruelti.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ik rij altijd gwn de volgende ochtend weer als ik de avond ervoor benzo heb gebruik. gaat prima
W
Wausie33Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Cruelti. zei:
ik rij altijd gwn de volgende ochtend weer als ik de avond ervoor benzo heb gebruik. gaat prima
Klik om te vergroten...
Welke benzo pak je dan? Ik vind eti een hele lange nawerking hebben altijd, ben altijd beetje grenzeloos dan
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Cruelti. zei:
ik rij altijd gwn de volgende ochtend weer als ik de avond ervoor benzo heb gebruik. gaat prima
Klik om te vergroten...
Tja ik kan na 10 bier ook nog prima autorijden. Erg link wat je doet. Veel benzo’s werken erg lang door en geven valse nuchterheid. Na Alprazolam bv mag je 72 uur niet autorijden. Ik merk de dag na Alprazolam zeker nog een licht effect.
Doe nou niet
C
Cruelti.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Wausie33 zei:
Welke benzo pak je dan? Ik vind eti een hele lange nawerking hebben altijd, ben altijd beetje grenzeloos dan
Klik om te vergroten...
Etizolam oid.
C
Cruelti.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Tja ik kan na 10 bier ook nog prima autorijden. Erg link wat je doet. Veel benzo’s werken erg lang door en geven valse nuchterheid. Na Alprazolam bv mag je 72 uur niet autorijden. Ik merk de dag na Alprazolam zeker nog een licht effect.
Doe nou niet
Klik om te vergroten...
ja na 20 bier ben ik ook dronken maar weet ik dat ik niet kan autorijden. Na een benzo van de avond ervoor ben ik de volgende ochtend gewoon nuchter.
C
Cruelti.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
Dat denk jij. Valse nuchterheid.
Klik om te vergroten...
dat denk jij.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Cruelti. zei:
ja na 20 bier ben ik ook dronken maar weet ik dat ik niet kan autorijden. Na een benzo van de avond ervoor ben ik de volgende ochtend gewoon nuchter.
Klik om te vergroten...
Dat denk jij. Valse nuchterheid.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Cruelti. zei:
dat denk jij.
Klik om te vergroten...
Dat zijn feiten. Laat @Neo-Shulginist het maar eens haarfijn uitleggen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ben ik de enige die geen nawerking heeft van Etizolam ofzo? Na 7 uur merk ik niets, nada, noppes meer.

Nu moet ik voor werk ook met de trein elke dag, dus dat scheelt. Maar nooit wat gemerkt.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
Ben ik de enige die geen nawerking heeft van Etizolam ofzo? Na 7 uur merk ik niets, nada, noppes meer.

Nu moet ik voor werk ook met de trein elke dag, dus dat scheelt. Maar nooit wat gemerkt.
Klik om te vergroten...
Hier nog 1tje hoor, na 7 a 8 uur is ie wel uitgewerkt hoor.
C
Cruelti.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Spyro zei:
Ben ik de enige die geen nawerking heeft van Etizolam ofzo? Na 7 uur merk ik niets, nada, noppes meer.

Nu moet ik voor werk ook met de trein elke dag, dus dat scheelt. Maar nooit wat gemerkt.
Klik om te vergroten...
ik ook. gewoon weer 100% nuchter.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dus lieve df’rs die zonder recept aan de benzo’s zitten en toch rijden: PAS OP!
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Dunne zei:
Dus lieve df’rs die zonder recept aan de benzo’s zitten en toch rijden: PAS OP!
Klik om te vergroten...
We kunnen je niks verbieden, maar besef je hoe je het leven van jezelf en anderen op het spel zet, voor niks... 🙁
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
5-ReMI-DMT zei:
Hoe significant is die verandering in kans dan? 0,01% x 2 is alsnog niet heel veel natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Ik zou het even voor je willen dubbelchecken, maar daarvoor heb ik het bovenstaande DRUID Project van het EMCDDA nodig en de website is nu 'under maintainance', dus ik kan het rapport even niet openen. Maar uit mijn hoofd ging het om een risicocategorie van 100% - 300% (dus 1 tot 3 keer zoveel kans op een ongeval). Andere middelen die in dezelfde risicocategorie vallen worden wel zwaar bestraft (denk aan cannabis).
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#17
Neo-Shulginist zei:
Ik zou het even voor je willen dubbelchecken, maar daarvoor heb ik het bovenstaande DRUID Project van het EMCDDA nodig en de website is nu 'under maintainance', dus ik kan het rapport even niet openen. Maar uit mijn hoofd ging het om een risicocategorie van 100% - 300% (dus 1 tot 3 keer zoveel kans op een ongeval). Andere middelen die in dezelfde risicocategorie vallen worden wel zwaar bestraft (denk aan cannabis).
Klik om te vergroten...
Oh wacht je vraag was hoe significant die 3 keer zoveel is. Daarbij hebben ze de reguliere kans op een ongeval als uitgangspunt genomen. Ik weet niet precies wat de kans op een ongeval is als je nuchter gaat rijden.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wel kan je zeggen dat naar schatting 12% van alle verkeersdoden alcoholgerelateerd zijn.

Rijden onder invloed van alcohol | SWOV

Risico's, Mens, gedrag & verkeer alcolock In 2015 vielen naar schatting 12%-23% van de verkeersdoden in Nederland als gevolg van alcohol in het verkeer. Dit kwam toen neer op een aantal van 75 tot 140 verkeersdoden. Tijdens de recentste metingen, in 2019, reed 2,3% van de automobilisten tijdens...
www.swov.nl www.swov.nl
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
5-ReMI-DMT zei:
We kunnen je niks verbieden, maar besef je hoe je het leven van jezelf en anderen op het spel zet, voor niks... 🙁
Klik om te vergroten...
Idd. Ik doe het nu ik het weet echt niet meer, de volgende dag rijden.
C
Cruelti.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
als je huisarts zegt dat je na 8 uur weer mag autorijden oid als je maar onder die mg blijft, ben je sws safe als je een ongeluk hebt. Je neemt sws een advocaat. Je ha zegt het, op internet staat het onder de zoveel mg.

niks aan de hand.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."