#1
Ik wil dus voorkomen dat ik wettelijk gezien onder invloed rijd. Helaas doen velen hier dat dus (onbewust/onwetend?) toch. Mijn rijbewijs is mijn inkomen en mega belangrijk voor me. Ook wil ik het niet op mijn geweten hebben als het wel een x fout afloopt..