Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHerdoseren 2-FMA na 6 uur

Herdoseren 2-FMA na 6 uur

30 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Krypt0nite zei:
@Stonologie heb jij ervaring met bijde middelen ?
Klik om te vergroten...
Nee 3-FA heb ik niet geprobeerd. 3-FMA wel.

3-FA zou vrijwel hetzelfde moeten zijn als speed, heb meerdere gezien die dat aangaven, maar echt een mening kan ik dus niet geven.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#2
70mg en dat elke 2 3 uur
werkt voor mij goed
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#3
ricorieks zei:
70mg en dat elke 2 3 uur
werkt voor mij goed
Klik om te vergroten...
hey maat, nee, dan ben je jezelf aan t opfokken tot en met . Ik heb @Stonologie gevraagd voor wijze raad. En 10 mg is genoeg om niet onrustig te worden , focus te hebben en te kunnen leren of werken, voor plezier zou ik dit middel niet nemen . Gaat tegen je werken en je slaapt niet. Probeer altijd , altijd de laagste dosis en geef het die dag een kans. Stop voor 18.00 . Werkt uren door als je gewoon wil slapen ook.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#4
MisterH zei:
Die rustige werking heb ik met 50mg ook, wel iets meer euforie. Vandaag ook 4F-MPH geprobeerd, 15mg oraal. Geen succes, hele dag hoofdpijn (inname om 13.00, voldoende vocht). Hoofdpijn nog niet gezakt. Morgen Kratom proberen.
Klik om te vergroten...
Sla ik die over check !!! Kratom is een booster in lage dosis, ben je er bekend mee ?
M
MisterHLid
01-01-2024, 00:00
#5
Samantha1980 zei:
Sla ik die over check !!! Kratom is een booster in lage dosis, ben je er bekend mee ?
Klik om te vergroten...
Nee, ik heb super white gekocht. Dosering ben ik nog zoekende in.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#6
Anne M Dexter zei:
hey maat, nee, dan ben je jezelf aan t opfokken tot en met . Ik heb @Stonologie gevraagd voor wijze raad. En 10 mg is genoeg om niet onrustig te worden , focus te hebben en te kunnen leren of werken, voor plezier zou ik dit middel niet nemen . Gaat tegen je werken en je slaapt niet. Probeer altijd , altijd de laagste dosis en geef het die dag een kans. Stop voor 18.00 . Werkt uren door als je gewoon wil slapen ook.
Klik om te vergroten...
het ging over 2-fma tog? 70 mg om de 3 uurtjes max 3 keer
of hadden jullie het over 3-fa 2-fa 3-fma ?
mijn reactie ging over: herdoseren van 2-fma
had er even bij moeten zetten dat het 70 mg 2-fma was
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#7
MisterH zei:
Die rustige werking heb ik met 50mg ook, wel iets meer euforie. Vandaag ook 4F-MPH geprobeerd, 15mg oraal. Geen succes, hele dag hoofdpijn (inname om 13.00, voldoende vocht). Hoofdpijn nog niet gezakt. Morgen Kratom proberen.
Klik om te vergroten...
Zelfde! Ik neem ook wel eens 2-FMA en het verschil met 4F-MPH is als licht en donker. Hoofdpijn, brainzaps en rillingen, niet kunnen slapen ook erdoor. Ik zal het nog eens proberen met een iets andere dosis... Maar ik voorzover met 4F-MPH nog geen fijn effect gemerkt.
B
Bilnaat acrobaat 666Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Mrloverdj zei:
Welke effecten ervaren jullie bij 2FA/2FMA?
Klik om te vergroten...
Heb gisteravond in totaal 200 mg 2FA oraal tot mij genomen en het gaf wel een paar uurtjes een boost. Wel lachen spul maar verder wel vrij mild eerlijkgezegd. Heb vervolgens om 02:00 uur 1mg etizolam genomen en heerlijk getukt. Vandaag ook zoals gewoonlijk weer lopen knallen. :)
L
LieskeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mrloverdj zei:
Welke effecten ervaren jullie bij 2FA/2FMA?
Klik om te vergroten...

Persoonlijk is 2fma voor mij een stimulant waarbij je ‘lekker in je vel’ zit. 3fa vond ik persoonlijk minder maar denk dat ik een slechte batch ervan heb als ik verhalen van sommigen lees.
2fma vond ik opzichzelfstaande fijner dan alleen 3fa. 3fa werd bij mij pas leuk icm alcohol.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
Stonologie zei:
Kijk aan, dat heb ik idd gezegd. Vele denken ohjoh 10mg voel je niet eens, maar het is zeker genoeg voor productiviteit. Fijn dat het ook voor jou werkt op die dosis!
Bijwerkingen zijn ook zeer onwaarschijnlijk op dat soort dosissen:)

Niet voor ADD trouwens, als je het over mij had haha
Klik om te vergroten...
Ik had een keer 30 milligram 2-FMA genomen en dat was wel echt te veel om nog functioneel genoemd te kunnen worden. Ik vond het wel een aardige recreatieve roes en kreeg best last van cravings om steeds meer te pakken omdat die lekkere roes maar 1,5 uur duurde en de stimulatie een uurtje of 6-7.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neo-Shulginist zei:
Ik had een keer 30 milligram 2-FMA genomen en dat was wel echt te veel om nog functioneel genoemd te kunnen worden. Ik vond het wel een aardige recreatieve roes en kreeg best last van cravings om steeds meer te pakken omdat die lekkere roes maar 1,5 uur duurde en de stimulatie een uurtje of 6-7.
Klik om te vergroten...
Jep exact! Ik kan boven die dosis alleen nog maar chaotisch schoonmaken. Maar geen concentratie om bijvoorbeeld leerwerk te doen, of andere dingen waarbij je je koppie erbij moet houden. Gebruik dan koffie of 10mg.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."