#1
Nee 3-FA heb ik niet geprobeerd. 3-FMA wel.@Stonologie heb jij ervaring met bijde middelen ?
3-FA zou vrijwel hetzelfde moeten zijn als speed, heb meerdere gezien die dat aangaven, maar echt een mening kan ik dus niet geven.
Nee 3-FA heb ik niet geprobeerd. 3-FMA wel.@Stonologie heb jij ervaring met bijde middelen ?
hey maat, nee, dan ben je jezelf aan t opfokken tot en met . Ik heb @Stonologie gevraagd voor wijze raad. En 10 mg is genoeg om niet onrustig te worden , focus te hebben en te kunnen leren of werken, voor plezier zou ik dit middel niet nemen . Gaat tegen je werken en je slaapt niet. Probeer altijd , altijd de laagste dosis en geef het die dag een kans. Stop voor 18.00 . Werkt uren door als je gewoon wil slapen ook.70mg en dat elke 2 3 uur
werkt voor mij goed
Sla ik die over check !!! Kratom is een booster in lage dosis, ben je er bekend mee ?Die rustige werking heb ik met 50mg ook, wel iets meer euforie. Vandaag ook 4F-MPH geprobeerd, 15mg oraal. Geen succes, hele dag hoofdpijn (inname om 13.00, voldoende vocht). Hoofdpijn nog niet gezakt. Morgen Kratom proberen.
Nee, ik heb super white gekocht. Dosering ben ik nog zoekende in.Sla ik die over check !!! Kratom is een booster in lage dosis, ben je er bekend mee ?
het ging over 2-fma tog? 70 mg om de 3 uurtjes max 3 keerhey maat, nee, dan ben je jezelf aan t opfokken tot en met . Ik heb @Stonologie gevraagd voor wijze raad. En 10 mg is genoeg om niet onrustig te worden , focus te hebben en te kunnen leren of werken, voor plezier zou ik dit middel niet nemen . Gaat tegen je werken en je slaapt niet. Probeer altijd , altijd de laagste dosis en geef het die dag een kans. Stop voor 18.00 . Werkt uren door als je gewoon wil slapen ook.
Zelfde! Ik neem ook wel eens 2-FMA en het verschil met 4F-MPH is als licht en donker. Hoofdpijn, brainzaps en rillingen, niet kunnen slapen ook erdoor. Ik zal het nog eens proberen met een iets andere dosis... Maar ik voorzover met 4F-MPH nog geen fijn effect gemerkt.Die rustige werking heb ik met 50mg ook, wel iets meer euforie. Vandaag ook 4F-MPH geprobeerd, 15mg oraal. Geen succes, hele dag hoofdpijn (inname om 13.00, voldoende vocht). Hoofdpijn nog niet gezakt. Morgen Kratom proberen.
Heb gisteravond in totaal 200 mg 2FA oraal tot mij genomen en het gaf wel een paar uurtjes een boost. Wel lachen spul maar verder wel vrij mild eerlijkgezegd. Heb vervolgens om 02:00 uur 1mg etizolam genomen en heerlijk getukt. Vandaag ook zoals gewoonlijk weer lopen knallen.Welke effecten ervaren jullie bij 2FA/2FMA?
Welke effecten ervaren jullie bij 2FA/2FMA?
Ik had een keer 30 milligram 2-FMA genomen en dat was wel echt te veel om nog functioneel genoemd te kunnen worden. Ik vond het wel een aardige recreatieve roes en kreeg best last van cravings om steeds meer te pakken omdat die lekkere roes maar 1,5 uur duurde en de stimulatie een uurtje of 6-7.Kijk aan, dat heb ik idd gezegd. Vele denken ohjoh 10mg voel je niet eens, maar het is zeker genoeg voor productiviteit. Fijn dat het ook voor jou werkt op die dosis!
Bijwerkingen zijn ook zeer onwaarschijnlijk op dat soort dosissen
Niet voor ADD trouwens, als je het over mij had haha
Jep exact! Ik kan boven die dosis alleen nog maar chaotisch schoonmaken. Maar geen concentratie om bijvoorbeeld leerwerk te doen, of andere dingen waarbij je je koppie erbij moet houden. Gebruik dan koffie of 10mg.Ik had een keer 30 milligram 2-FMA genomen en dat was wel echt te veel om nog functioneel genoemd te kunnen worden. Ik vond het wel een aardige recreatieve roes en kreeg best last van cravings om steeds meer te pakken omdat die lekkere roes maar 1,5 uur duurde en de stimulatie een uurtje of 6-7.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."