Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHerdoseren 2-FMA na 6 uur

Herdoseren 2-FMA na 6 uur

30 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#1
En ? Ging dat goed,,.. ik ken het alleen van naam 30 mg 2 FMA pellets ,
Functioneren kan je dus gewoon, niet van de wereld.?
hoe kan je het t best omschrijven , wat het doet met je hoofd. En je lichaam .
Ben nieuwsgierig. Wil eens wat anders dan oxy slaapmiddel of 3 MMC
Die is prima maar te intens en soms wordt er juist wat angstig van,

Is 2FMA meer een chill pill. Zonder de slaap behoefte van pammetjes en vele benzo

Trusten
M
MisterHLid
01-01-2024, 00:00
#2
Samantha1980 zei:
En ? Ging dat goed,,.. ik ken het alleen van naam 30 mg 2 FMA pellets ,
Functioneren kan je dus gewoon, niet van de wereld.?
hoe kan je het t best omschrijven , wat het doet met je hoofd. En je lichaam .
Ben nieuwsgierig. Wil eens wat anders dan oxy slaapmiddel of 3 MMC
Die is prima maar te intens en soms wordt er juist wat angstig van,

Is 2FMA meer een chill pill. Zonder de slaap behoefte van pammetjes en vele benzo

Trusten
Klik om te vergroten...
Ging perfect, ik heb sinds kort een nieuwe baan en op dagen met veel vergaderingen neem ik af en toe een 50mg pallet in de ochtend en soms bij wat later in de middag. Wel merk ik dat de combinatie met koffie niet prettig is en je veel aan je vochthuishouding moet doen.

Functioneel zonder cafeïne dus.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
MisterH zei:
Ging perfect, ik heb sinds kort een nieuwe baan en op dagen met veel vergaderingen neem ik af en toe een 50mg pallet in de ochtend en soms bij wat later in de middag. Wel merk ik dat de combinatie met koffie niet prettig is en je veel aan je vochthuishouding moet doen.

Functioneel zonder cafeïne dus.
Klik om te vergroten...

Ik wil niet teveel de moraalridder uithangen maar denk je niet dat dit een slippery slope is? Ik heb zelf geen ervaring met 2-FMA maar voor zover mijn kennis rijkt is dit een behoorlijk sterke stimulant, in elk geval sterker dan medicamenten zoals methylfenidaat bijvoorbeeld. De dosis die jij neemt is volgens PsychonautWiki ‘strong’. Dat vind ik nogal wat, om dat te gaan nemen op (drukkere) werkdagen. Straks zit je aan een functionele afhankelijkheid vast. En dan is er ook nog best weinig over die RC’s bekend op langere termijn.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#4
MisterH zei:
Ging perfect, ik heb sinds kort een nieuwe baan en op dagen met veel vergaderingen neem ik af en toe een 50mg pallet in de ochtend en soms bij wat later in de middag. Wel merk ik dat de combinatie met koffie niet prettig is en je veel aan je vochthuishouding moet doen.

Functioneel zonder cafeïne dus.
Klik om te vergroten...

Roze Olifant zei:
Ik wil niet teveel de moraalridder uithangen maar denk je niet dat dit een slippery slope is? Ik heb zelf geen ervaring met 2-FMA maar voor zover mijn kennis rijkt is dit een behoorlijk sterke stimulant, in elk geval sterker dan medicamenten zoals methylfenidaat bijvoorbeeld. De dosis die jij neemt is volgens PsychonautWiki ‘strong’. Dat vind ik nogal wat, om dat te gaan nemen op (drukkere) werkdagen. Straks zit je aan een functionele afhankelijkheid vast. En dan is er ook nog best weinig over die RC’s bekend op langere termijn.
[/QUOTE

Daar zit wat in, qua stimulans werkdruk , zijn er veiligere middelen zoals Kratom WITTE STRAIN .
Maakt je hoofd helder en scherp, je voelt je fitter en energieker , plantaardige opiaat .
Maar als jij het zo kan doen en je fijn voelt, misschien eens 1/2 dosis proberen , gewoon je ding doen, 🍀👍🏼
Klik om te vergroten...
M
MisterHLid
01-01-2024, 00:00
#5
Roze Olifant zei:
Ik wil niet teveel de moraalridder uithangen maar denk je niet dat dit een slippery slope is? Ik heb zelf geen ervaring met 2-FMA maar voor zover mijn kennis rijkt is dit een behoorlijk sterke stimulant, in elk geval sterker dan medicamenten zoals methylfenidaat bijvoorbeeld. De dosis die jij neemt is volgens PsychonautWiki ‘strong’. Dat vind ik nogal wat, om dat te gaan nemen op (drukkere) werkdagen. Straks zit je aan een functionele afhankelijkheid vast. En dan is er ook nog best weinig over die RC’s bekend op langere termijn.
Klik om te vergroten...
Klopt wel, drukkere dagen zijn echter wel een uitzondering. Een a twee keer per maand. Ik gebruik het wel oraal en heb het idee dat het bij mij niet zo sterk werkt. Wellicht ook door mijn fysiek, 1.86 en 100kg.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Welke effecten ervaren jullie bij 2FA/2FMA?
K
Krypt0niteLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik twijfel nu tussen 2fma en 3fa.
Voor een heldere stimulant met een lichte rush..
Wat denken jullie?
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#8
Stonologie zei:
Kijk aan, dat heb ik idd gezegd. Vele denken ohjoh 10mg voel je niet eens, maar het is zeker genoeg voor productiviteit. Fijn dat het ook voor jou werkt op die dosis!
Bijwerkingen zijn ook zeer onwaarschijnlijk op dat soort dosissen:)
Klik om te vergroten...
Super fijn dat je even reageert .
Stonologie zei:
Kijk aan, dat heb ik idd gezegd. Vele denken ohjoh 10mg voel je niet eens, maar het is zeker genoeg voor productiviteit. Fijn dat het ook voor jou werkt op die dosis!
Bijwerkingen zijn ook zeer onwaarschijnlijk op dat soort dosissen:)

Niet voor ADD trouwens, als je het over mij had haha
Klik om te vergroten...
Nee, puur dat je zei, ik neem 10 mg en ben helder die uren erna , of scherp. Zo iets, en ik waardeer jouw toevoegingen sinds t begin , dus denk gewoon 1 x proberen . Niet dagelijks , anders ga ik over mijn pijngrenzen heen. Heb dan wel Kratom ook liggen in alle strains / kleuren. Wil het echt voor energie en boost . Houd het mooi op 10 mg Max af en toe . Geen 3 MMC meer voor mij.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Samantha1980 zei:
Super fijn dat je even reageert .

Nee, puur dat je zei, ik neem 10 mg en ben helder die uren erna , of scherp. Zo iets, en ik waardeer jouw toevoegingen sinds t begin , dus denk gewoon 1 x proberen . Niet dagelijks , anders ga ik over mijn pijngrenzen heen. Heb dan wel Kratom ook liggen in alle strains / kleuren. Wil het echt voor energie en boost . Houd het mooi op 10 mg Max af en toe . Geen 3 MMC meer voor mij.
Klik om te vergroten...
Geen probleem! Af en toe is wel het best ja, en zeker beter dan 3-MMC:)
M
MisterHLid
01-01-2024, 00:00
#10
Samantha1980 zei:
Zeker, ik ben daartegen ook niet bekend met trip middelen en huiverig voor. Ik wil graag wel met beide voetjes op de vloer blijven.
Ik kwam helaas ook niet heel veel info tegen , en ik zie even ook niet de post-/ respond van @Stonologie ( als ik me niet vergis nu ) dat 10 mg een heldere werking heeft , excuses als ik de verkeerde tag. Maar die heeft me doen durven proberen, en ik ben blij dat ik niet over de 10 mg heen ben gegaan, voel me nog alert . Misschien iets snellere hartslag ? Maar rustig en productief . Geen bijwerkingen.
Klik om te vergroten...
Die rustige werking heb ik met 50mg ook, wel iets meer euforie. Vandaag ook 4F-MPH geprobeerd, 15mg oraal. Geen succes, hele dag hoofdpijn (inname om 13.00, voldoende vocht). Hoofdpijn nog niet gezakt. Morgen Kratom proberen.
K
Krypt0niteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Krypt0nite zei:
Ik twijfel nu tussen 2fma en 3fa.
Voor een heldere stimulant met een lichte rush..
Wat denken jullie?
Klik om te vergroten...
@Stonologie heb jij ervaring met bijde middelen ?
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#12
MisterH zei:
Die rustige werking heb ik met 50mg ook, wel iets meer euforie. Vandaag ook 4F-MPH geprobeerd, 15mg oraal. Geen succes, hele dag hoofdpijn (inname om 13.00, voldoende vocht). Hoofdpijn nog niet gezakt. Morgen Kratom proberen.
Klik om te vergroten...
Sla ik die over check !!! Kratom is een booster in lage dosis, ben je er bekend mee ?
M
MisterHLid
01-01-2024, 00:00
#13
Samantha1980 zei:
Sla ik die over check !!! Kratom is een booster in lage dosis, ben je er bekend mee ?
Klik om te vergroten...
Nee, ik heb super white gekocht. Dosering ben ik nog zoekende in.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#14
Anne M Dexter zei:
hey maat, nee, dan ben je jezelf aan t opfokken tot en met . Ik heb @Stonologie gevraagd voor wijze raad. En 10 mg is genoeg om niet onrustig te worden , focus te hebben en te kunnen leren of werken, voor plezier zou ik dit middel niet nemen . Gaat tegen je werken en je slaapt niet. Probeer altijd , altijd de laagste dosis en geef het die dag een kans. Stop voor 18.00 . Werkt uren door als je gewoon wil slapen ook.
Klik om te vergroten...
het ging over 2-fma tog? 70 mg om de 3 uurtjes max 3 keer
of hadden jullie het over 3-fa 2-fa 3-fma ?
mijn reactie ging over: herdoseren van 2-fma
had er even bij moeten zetten dat het 70 mg 2-fma was
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#15
MisterH zei:
Die rustige werking heb ik met 50mg ook, wel iets meer euforie. Vandaag ook 4F-MPH geprobeerd, 15mg oraal. Geen succes, hele dag hoofdpijn (inname om 13.00, voldoende vocht). Hoofdpijn nog niet gezakt. Morgen Kratom proberen.
Klik om te vergroten...
Zelfde! Ik neem ook wel eens 2-FMA en het verschil met 4F-MPH is als licht en donker. Hoofdpijn, brainzaps en rillingen, niet kunnen slapen ook erdoor. Ik zal het nog eens proberen met een iets andere dosis... Maar ik voorzover met 4F-MPH nog geen fijn effect gemerkt.
B
Bilnaat acrobaat 666Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Mrloverdj zei:
Welke effecten ervaren jullie bij 2FA/2FMA?
Klik om te vergroten...
Heb gisteravond in totaal 200 mg 2FA oraal tot mij genomen en het gaf wel een paar uurtjes een boost. Wel lachen spul maar verder wel vrij mild eerlijkgezegd. Heb vervolgens om 02:00 uur 1mg etizolam genomen en heerlijk getukt. Vandaag ook zoals gewoonlijk weer lopen knallen. :)
L
LieskeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mrloverdj zei:
Welke effecten ervaren jullie bij 2FA/2FMA?
Klik om te vergroten...

Persoonlijk is 2fma voor mij een stimulant waarbij je ‘lekker in je vel’ zit. 3fa vond ik persoonlijk minder maar denk dat ik een slechte batch ervan heb als ik verhalen van sommigen lees.
2fma vond ik opzichzelfstaande fijner dan alleen 3fa. 3fa werd bij mij pas leuk icm alcohol.
M
MisterHLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb vanochtend 50mg 2-FMA oraal ingenomen, lekker gevoel. Echter doordat ik vanavond op bezoek ga bij een vriend van me en we wat langer willen doorgaan (niets voorhanden behalve 2-FMA) vraag ik me af of het kwaad kan 6 uur na de eerste dosis nogmaals 50mg in te nemen. Iemand ervaring?
M
MisterHLid
01-01-2024, 00:00
#19
Iets langer gewacht
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#20
Krypt0nite zei:
Ik twijfel nu tussen 2fma en 3fa.
Voor een heldere stimulant met een lichte rush..
Wat denken jullie?
Klik om te vergroten...
3fa ken ik niet zelf niet , maar meen dat dat meer trippy is ook ? 2 FMA is ( voor mij nu vandaag eerste x ) meer een boost . Ook voelt alles scherper aan, helder hoofd. Wel een beetje kriebels als ik lang stil zit en niets doe, en koude voeten .

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."