Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBurn-out, verhuizen en energie nodig

Burn-out, verhuizen en energie nodig

23 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Laten we hopen dat "pechvogel" een persoonsverandering gaat doormaken.
Het zou kunnen worden:
" geluksvogel " bijvoorbeeld.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je pleegt enorme roofbouw, als je met een burn out aan de stimulanten gaat.
De prijs daarvoor is hoog!
Ik zou het achterwege laten ...
P
PechvogelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beste lezers,
Ik heb een vraag, ik ga verhuizen maar door mijn burn-out en daarbij behorende vermoeidheid zou ik graag tijdens en vlak vóór de verhuizing een op speed gelijkende RC gebruiken. Heb Ritalin in huis maar dat is toch wat te licht.
Hebben jullie een tip?
Het gaat om kortdurend gebruik maar moet wel ff een flinke boost energie geven....
Ik ben nieuw in RC land....heb wel inmiddels 2-FA, 3-FA en 4-FMA in huis maar nog niet gebruikt.
Zit ik daarmee in de goede richting? Welke zou het beste zijn? Is er een andere RC beter geschikt?
Ik hoor graag tips, dank alvast!
Hartelijke groet,
Pechvogel
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pechvogel zei:
Beste lezers,
Ik heb een vraag, ik ga verhuizen maar door mijn burn-out en daarbij behorende vermoeidheid zou ik graag tijdens en vlak vóór de verhuizing een op speed gelijkende RC gebruiken. Heb Ritalin in huis maar dat is toch wat te licht.
Hebben jullie een tip?
Het gaat om kortdurend gebruik maar moet wel ff een flinke boost energie geven....
Ik ben nieuw in RC land....heb wel inmiddels 2-FA, 3-FA en 4-FMA in huis maar nog niet gebruikt.
Zit ik daarmee in de goede richting? Welke zou het beste zijn? Is er een andere RC beter geschikt?
Ik hoor graag tips, dank alvast!
Hartelijke groet,
Pechvogel
Klik om te vergroten...
Ik heb je topic verplaatst want hij stond in het gedeelte waar andere leden niet kunnen reageren :)

Maar beste Pechvogel... Tijdens een Burn-out raad ik je aan helemaal niks van enige vorm van drug te nemen. Stimulanten zullen er alleen maar voor zorgen dat je de dagen erna nog dieper in je burn out zal zitten. Elke stim geeft je energie maar die energie moet je ALTIJD terug betalen MET rente. Ik raad het je dan ook zwaar af.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je met " de mannen" de verhuizers bedoelt, daar betaal je ze voor, om dat zware werk te doen, toch?
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik raad je 3-FA absoluut aan. Ik was een speedgek, nu een 3-FA-gek, haha!

Het is net speed, maar dan minder 'edgy' en je kunt er beter op eten en slapen. Dosissen liggen ongeveer gelijk, ik heb van 3-FA net wat meer nodig dan reguliere, gewassen speed.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Goh als je burnout hebt, wat letterlijk wil zeggen dat je lichamelijk en geestelijk volledig uitgeput bent, hierop zou ik eigenlijk ook afraden om amfetamine rc's te gaan gebruiken, je gaat je achteraf nog meer uitgeput voelen en misschien ongewild, snakken nr de rush. Ik zou het in jouw geval hoogstens op pure cafeïne houden of 4f-mph, deze laatste is een rilatine rc, maar duidelijk potenter.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nihilist88 zei:
Goh als je burnout hebt, wat letterlijk wil zeggen dat je lichamelijk en geestelijk volledig uitgeput bent, hierop zou ik eigenlijk ook afraden om amfetamine rc's te gaan gebruiken, je gaat je achteraf nog meer uitgeput voelen en misschien ongewild, snakken nr de rush. Ik zou het in jouw geval hoogstens op pure cafeïne houden of 4f-mph, deze laatste is een rilatine rc, maar duidelijk potenter.
Klik om te vergroten...
4f-mph werkt bij mij maar een uurtje ongeveer en Ritalin 3 uur... zou dit zeker niet potenter noemen ..
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rivalrie zei:
4f-mph werkt bij mij maar een uurtje ongeveer en Ritalin 3 uur... zou dit zeker niet potenter noemen ..
Klik om te vergroten...

Echt waar? Voor mij werkt 4F-MPH duidelijk langer. Ik vind het wel fysiek net wat minder agressief aanvoelen.

OT: Alles is al gezegd eigenlijk. Als je een burn-out hebt zou ik geen stims gebruiken. Mijn vader heeft vroeger een keer een week lang speed gebruikt voor een verbouwing (zegt-ie) en daarna zeker ook een week lang verlept in bed gelegen. :tongueout:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb ooit ook doorgewerkt, toen ik koorts (stevige)had.
Ik was de koorts na 3 dagen kwijt. ( eureka)
14 dagen later, kwam die koorts ineens terug.
Boven de 40 graden zelfs.
Wat was er mis?
Een dubbele longontsteking.
Dat heeft toen tamelijk lang geduurd, naast het feit dat je zowat stikt...
Dus, als je wat mankeert, eerst herstellen voordat je een zware klus op je rug neemt.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Rivalrie zei:
4f-mph werkt bij mij maar een uurtje ongeveer en Ritalin 3 uur... zou dit zeker niet potenter noemen ..
Klik om te vergroten...
Mijn ervaring is juist totaal anders, rilatine is hoogstens wat betere concentratie/focus, rush is verwaarloosbaar, terwijl ik bij 4f-mph 4-5u zoet ben, met een amfetamine randje errond, praatgraag nzo, mis ik bij relatine volledig. Heb relatine op recept, mr gebruik eigenlijk liever 4f-mph.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#12
Roze Olifant zei:
Voor mij werkt 4F-MPH duidelijk langer. Ik vind het wel fysiek net wat minder agressief aanvoelen.
Klik om te vergroten...
Voor mij ook, echt heel lang. Al moet ik zeggen dat het effect echt minimaal is op mij... Het voelt voor mij echt meer als een soort koffievervanger.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat jij zoekt, een enorme potente drugs waarbij je niet echt onder.invloed bent. Maar wel de vruchten plukken van de enorme (fake) energie boost.
Dat bestaat dus niet.
Zeker met je Burnout
Kijk er niet raar van op als je 4 uur effect moet betalen met een maand extra uit de running.

Je wilt wel de lusten niet de lasten.



Als ik dit alles opzij schuif en je moet echt kortdurende energie leveren zou ik zeggen.. maximaal ritalin..maar ook hiervan moet je herstellen. En als je verhuist bent heb je daar ook geen tijd voor.

Want dan komt weer het behangen of een likje verf, en daarna alle dozen uitpakken.


Als hier een 16 jarige naar drugs vraagt. Zeggen we ook allemaal: Niet doen!
Maar heel eerlijk, als zij 1 x xtc gebruikt is er niet snel een man overboord.

In jouw geval meen ik het echt.. niet doen!
Niet omdat het nu eenmaal niet samen gaat met een Burnout, maar je gaat echt spijt krijgen, juist als spoedig op korte termijn.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#14
En weet je, wat het probleem is met drugs functioneel gebruiken..waar trek je de grens?

Ik heb heel lang oxazepam geslikt. Gewoon van de arts maar belachelijke hoeveelheden, hierdoor kon ik de stress van mijn werk nog net aan.
Maar thuis stortte ik helemaal in elkaar. Bovendien loog ik naar mijzelf en de omgeving. Die zagen een Mrloverdj die prima kon werken..ja onder invloed! En met een enorme crash thuis..
Toen ik stopte met oxazepam stortte alles als een kaartenhuis in elkaar.
Gelukkig maar..want zo zat het ook...ziek is ziek..

Iemand met een gebroken been kan met heel veel trucjes en dope ook mobiel worden..of accepteer je de realiteit en heeft de omgeving dat ook maar te doen?

Ook al heb je met een burnout geen gips. Je ziet niets aan de buitenkant, er is niets mis mee dat zo intensief meehelpen teveel voor je is nu.

Alleen de verhuizing an sich, mentaal en fysiek is behoorlijk pittig, zeker met een burnout.

Kan je het wel accepteren van jezelf?
P
PechvogelLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zoals ik het begrijp kan ik beter gaan delegeren ipv zelf hard meewerken. Dat gaat vast lukken, ik zal daarom beter geen stims gebruiken. Dank voor jullie uitgebreide advies.
En ach, uiteindelijk komt alles ook weer goed!
fijn weekend allemaal!
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pechvogel zei:
Zoals ik het begrijp kan ik beter gaan delegeren ipv zelf hard meewerken. Dat gaat vast lukken, ik zal daarom beter geen stims gebruiken. Dank voor jullie uitgebreide advies.
En ach, uiteindelijk komt alles ook weer goed!
fijn weekend allemaal!
Klik om te vergroten...
Succes ermee, en fijn weekend!
P
PechvogelLid
01-01-2024, 00:00
#17
5-ReMI-DMT zei:
Succes ermee, en fijn weekend!
Klik om te vergroten...
Dat gaat zeker lukken, dank je wel en jij ook een fijn weekend gewenst!
P
PechvogelLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wie weet over een paar weken 😜
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#19
En hoe gaat het pechvogel?
Petje af dat je wat met ons advies wilt doen.

Lukt het nog steeds zonder.RC'S? En de ritalin?
P
PechvogelLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben nu onderweg naar nwe huis om schoon te gaan maken, zal mij benieuwen. Zonder RC of Ritalin 💪🏻
dank voor je belangstelling, lief.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."