#1
Je pleegt enorme roofbouw, als je met een burn out aan de stimulanten gaat.
De prijs daarvoor is hoog!
Ik zou het achterwege laten ...
De prijs daarvoor is hoog!
Ik zou het achterwege laten ...
Ik heb je topic verplaatst want hij stond in het gedeelte waar andere leden niet kunnen reagerenBeste lezers,
Ik heb een vraag, ik ga verhuizen maar door mijn burn-out en daarbij behorende vermoeidheid zou ik graag tijdens en vlak v贸贸r de verhuizing een op speed gelijkende RC gebruiken. Heb Ritalin in huis maar dat is toch wat te licht.
Hebben jullie een tip?
Het gaat om kortdurend gebruik maar moet wel ff een flinke boost energie geven....
Ik ben nieuw in RC land....heb wel inmiddels 2-FA, 3-FA en 4-FMA in huis maar nog niet gebruikt.
Zit ik daarmee in de goede richting? Welke zou het beste zijn? Is er een andere RC beter geschikt?
Ik hoor graag tips, dank alvast!
Hartelijke groet,
Pechvogel
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."