Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
漏 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBurn-out, verhuizen en energie nodig

Burn-out, verhuizen en energie nodig

23 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je pleegt enorme roofbouw, als je met een burn out aan de stimulanten gaat.
De prijs daarvoor is hoog!
Ik zou het achterwege laten ...
P
PechvogelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste lezers,
Ik heb een vraag, ik ga verhuizen maar door mijn burn-out en daarbij behorende vermoeidheid zou ik graag tijdens en vlak v贸贸r de verhuizing een op speed gelijkende RC gebruiken. Heb Ritalin in huis maar dat is toch wat te licht.
Hebben jullie een tip?
Het gaat om kortdurend gebruik maar moet wel ff een flinke boost energie geven....
Ik ben nieuw in RC land....heb wel inmiddels 2-FA, 3-FA en 4-FMA in huis maar nog niet gebruikt.
Zit ik daarmee in de goede richting? Welke zou het beste zijn? Is er een andere RC beter geschikt?
Ik hoor graag tips, dank alvast!
Hartelijke groet,
Pechvogel
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pechvogel zei:
Beste lezers,
Ik heb een vraag, ik ga verhuizen maar door mijn burn-out en daarbij behorende vermoeidheid zou ik graag tijdens en vlak v贸贸r de verhuizing een op speed gelijkende RC gebruiken. Heb Ritalin in huis maar dat is toch wat te licht.
Hebben jullie een tip?
Het gaat om kortdurend gebruik maar moet wel ff een flinke boost energie geven....
Ik ben nieuw in RC land....heb wel inmiddels 2-FA, 3-FA en 4-FMA in huis maar nog niet gebruikt.
Zit ik daarmee in de goede richting? Welke zou het beste zijn? Is er een andere RC beter geschikt?
Ik hoor graag tips, dank alvast!
Hartelijke groet,
Pechvogel
Klik om te vergroten...
Ik heb je topic verplaatst want hij stond in het gedeelte waar andere leden niet kunnen reageren :)

Maar beste Pechvogel... Tijdens een Burn-out raad ik je aan helemaal niks van enige vorm van drug te nemen. Stimulanten zullen er alleen maar voor zorgen dat je de dagen erna nog dieper in je burn out zal zitten. Elke stim geeft je energie maar die energie moet je ALTIJD terug betalen MET rente. Ik raad het je dan ook zwaar af.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je met " de mannen" de verhuizers bedoelt, daar betaal je ze voor, om dat zware werk te doen, toch?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."