Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc schaaltje aflikken na mengen.

3mmc schaaltje aflikken na mengen.

27 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
m
maxime1982Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Na het mengen van mijn 3mmc voor Booty bump gebruik, zuig ik het in de spuit die ik daarna bij mij inbreng. Je het opzuigen zit er nogmaals klein vloeistof op het schaaltje. Die lik ik dan helemaal af. Vind het zich zonde. Daarna de Booty bump. Ik krijg dan een heel lekker gevoel in mijn mond na het likken. Wil daarna ook van alles in mijn mond doen om te proeven. Wie likt nog meer zijn mengschaal af? En wie voelt het zelfe in zijn mond???
Lekkerrrrrrr.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gympie zei:
Je kan ook overdrijven Remi 😅
al komen die capsules ook wel eens bovendrijven! 😆

zzz..
Klik om te vergroten...
Johh met een beetje speeksel zijn ze met hetzelfde gemak weg hoor :tongueclosed:
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#3
5-ReMI-DMT zei:
Johh met een beetje speeksel zijn ze met hetzelfde gemak weg hoor :tongueclosed:
Klik om te vergroten...
Mijn ontbijtje kwam naar boven net denk ik 🤮
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#4
Laramonjour zei:
Mijn ontbijtje kwam naar boven net denk ik 🤮
Klik om te vergroten...
Oh shit hahaha misschien kan ik het anders moeten verwoorden, óf je hebt echt een hekel aan pillen slikken. Mijn drugs gaat er altijd in met een beetje water, bij supplementen in capsule- of pilvorm(omhulsde) slik ik ze gewoon weg met speeksel, alles wat ik neem smaakt niet heel bijzonder.
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#5
5-ReMI-DMT zei:
Oh shit hahaha misschien kan ik het anders moeten verwoorden, óf je hebt echt een hekel aan pillen slikken. Mijn drugs gaat er altijd in met een beetje water, bij supplementen in capsule- of pilvorm(omhulsde) slik ik ze gewoon weg met speeksel, alles wat ik neem smaakt niet heel bijzonder.
Klik om te vergroten...
Met een flinke snotroggel glijden ze zo naar binnen 😎
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#6
johndeertrekker zei:
Ik heb soms mijn weegschaal afgelikt als ik 3MMC had gewogen💀
Klik om te vergroten...
In het verleden zocht ik regelmatig alle lege zakjes 3m bij mekaar die ik dan openscheurde, om ze vervolgens door een glas met een beetje water te halen. Dan dronk ik het gewoon op.
De smaak vind ik eigenlijk best mee vallen.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ranzige smaak...
Hoe je dit vrijwillig wilt aflikken is me een raadsel 😅
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bleeeh dat spul is zo bitter ik krijg er kokhals neigingen van als ik mijn neus ophaal en het loopt mijn keel in brrrrr🤢
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Chr0nic zei:
Als er iets is wat ik tyfus goor vind is het wel de smaak van 3-mmc.. bij de gedachte al aan het kokhalzen nu.
Klik om te vergroten...
Mijn eerste reactie was ook 'iiiiiieeeeeeehhhhhwwwwll'
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als er iets is wat ik tyfus goor vind is het wel de smaak van 3-mmc.. bij de gedachte al aan het kokhalzen nu.
m
maxime1982Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Chr0nic zei:
Als er iets is wat ik tyfus goor vind is het wel de smaak van 3-mmc.. bij de gedachte al aan het kokhalzen nu.
Klik om te vergroten...
Dan doe je zeker ook niet snuiven?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
In het biografie-gedeelte van PIHKAL staat ook uitgebreid beschreven hoe Alexander Shulgin het essentieel vond om de smaak van al zijn nieuw uitgevonden chemicaliën te proeven, omdat dat een van de eigenschappen is van de drug en die op geen enkele andere manier vast te stellen is dan te proeven. Zijn vrouw Ann was het daar grondig mee oneens en vond het een ontzettend gore gewoonte. Ze walgde van de smaak van al die middelen. Uit een soort protest zegt Alexander dan 'hmmmmmmmm (lekker)' als hij weer een nieuw middel aan het proeven is.
M
MementoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb wel eens een beetje 3M gelikt en dat gaf wel een soort verdoofd gevoel op mn tong, maar de smaak is net als de meeste chemische drugs echt niet lekker. :confounded:
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fokking ranzig die smaak van 3-mmc! Ik heb het ook tijdens mijn verslaving weleens opgelikt om eens te proeven hoe het nou echt smaakt.

Echt waar joh, zo tyfus vies bitter... Je proeft nota bene dat het chemisch is! Nog erger dan bij pep...

🤢🤮
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb soms mijn weegschaal afgelikt als ik 3MMC had gewogen💀
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#16
johndeertrekker zei:
Ik heb soms mijn weegschaal afgelikt als ik 3MMC had gewogen💀
Klik om te vergroten...
Ja dacht dat ook toen ik het las. Als ik het op tafel heb gelegd of in een capsule die blijft er altijd poeder ‘plakken’ op het schaaltje of papier waarmee ik weeg. 1 lik en het is weg, is sneller dan met een kwastje het oppervlak schoonvegen 🤣 Weggooien vind ik zonde... Is me een paar keer per ongeluk overkomen dat poeder weggewaaid of gevallen was, dus moet compenseren vind ik 🤣
Edit: was geen 3mmc overigens! Is dat zo veel goorder dan bijv een gesubstitueerde amfetamine? 3-FA is beslist niet lekker, maar het doet me toch niet heel veel
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#17
5-ReMI-DMT zei:
Ja dacht dat ook toen ik het las. Als ik het op tafel heb gelegd of in een capsule die blijft er altijd poeder ‘plakken’ op het schaaltje of papier waarmee ik weeg. 1 lik en het is weg, is sneller dan met een kwastje het oppervlak schoonvegen 🤣 Weggooien vind ik zonde... Is me een paar keer per ongeluk overkomen dat poeder weggewaaid of gevallen was, dus moet compenseren vind ik 🤣
Edit: was geen 3mmc overigens! Is dat zo veel goorder dan bijv een gesubstitueerde amfetamine? 3-FA is beslist niet lekker, maar het doet me toch niet heel veel
Klik om te vergroten...
de smaak is ook weer niet zo erg. MDMA proeft 10x zo goooooooooooor
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#18
Stelletje viespeuken
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#19
You naaaasty
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#20
johndeertrekker zei:
MDMA proeft 10x zo goooooooooooor
Klik om te vergroten...
Wanneer de pil uit elkaar gevallen achter op je tong blijft plakken 😭😭 Inderdaad wel heel vies... Nadat ik een keertje flink heb overgegeven van MDMA krijg ik flashbacks als iemand het er ook maar over die smaak heeft 🤣

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."