Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc schaaltje aflikken na mengen.

3mmc schaaltje aflikken na mengen.

27 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#1
5-ReMI-DMT zei:
Dit is precies hoe ik het eigenlijk had willen uitleggen! Niet per se alles kan lekker zijn, maar bijna alles kan wel gewaardeerd worden als je écht proeft en jezelf niet alleen maar afleid door 'iel iel iel' te denken. Rode wijn vind ik ook niet echt lekker, maar sinds ik dat echt ben gaan proeven snap ik goed waarom mensen er een passie voor wijn hebben.
Klik om te vergroten...
lol, bij mij is vies 'iew' of 'ew'.. 😅

5-ReMI-DMT zei:
Maar ze eten het niet.
Klik om te vergroten...
wij zijn dan ook ook slimmer 😆

5-ReMI-DMT zei:
Smaak is evolutionair gezien zo ontwikkeld om een vereenvoudigd onderscheid te maken tussen dingen die eetbaar zijn en niet. Of naja alles is eetbaar, maar waar je niet ziek van wordt. Bij mensen zit het inderdaad een stukje ingewikkelder. Ik had een vriendin die vind vrijwel alle groenten vies, en elke saus... Ze legde uit dat ze toen ze jong was gewoon had besloten dat ze het vies vond, zodat ze het niet hoefde te eten (met mijn moeder had ik wel op dit idee kunnen komen, maar het zou BESLIST niet werken :tilttearlaugh: )... Raarste vind ik nog dat ze zich daarvan bewust is, en nu alsnog met hele kleine stapjes vooruit gaat... Ze kan nu sla eten... :thumbsup1:
Klik om te vergroten...
ben benieuwd hoever ze nu is dan.. met lange tanden aan een radijsje aan het knabbelen..😬
en saus?.. das wel erg breed zeg.
vroeger lustte ik ook een aantal dingen niet..zoals wel meer kinderen..
nu lust ik bepaalde dingen ineens wel.. of eigenlijk alles wel.
kvind die: Dat lust ik niet dus dat eet ik niet mentaliteit ook wat uhmm..verwend(?)..
als ik een groente krijg die ik wat minder vind eet ik' em wel op..

5-ReMI-DMT zei:
Mijn hond trekt wel snel zijn hoofd weg als ik hem probeer te verleiden met de overgebleven tomaatjes hahaha. En een poes die ik ooit had trok echt het meest ranzige gezicht ooit als ze iets rook wat ze niet lekker vond, weet niet of meer katten dat doen maar dat ziet er echt idioot uit :tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...
mind over matter zullen we maar zeggen 😉

5-ReMI-DMT zei:
Ligt eraan hoe sterk je een pil samendrukt natuurlijk maar in mijn ervaring (heb maar twee verschillende gehad, maar paracetamol doet dit ook bijv.) valt ie echt snel uit elkaar. Ooit paracetmol heel doorgeslikt? Als je keel niet goed genoeg gesmeerd is blijft ie lekker plakken :tongueclosed:
Klik om te vergroten...
ja, paracetamol kauw ik ook op.. leuk hoe zoet water daarna in contrast lijkt.
ik slik wel in één slok een stuk of acht capsules met vitamines en preparaten weg.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gympie zei:
ben benieuwd hoever ze nu is dan.. met lange tanden aan een radijsje aan het knabbelen..😬
en saus?.. das wel erg breed zeg.
Klik om te vergroten...
Moet eerlijk zeggen dat de progressie die ze boekt me een beetje ongelukkig maakt... Ik zie haar sinds kort niet meer maar het ging niet echt in een stijgende lijn. 'T is gewoon zo ongezond als je zoveel gezonde dingen niet lust, en het waren echt niet alleen groenten. En saus, het probleem is letterlijk zo groot als zij het in haar hoofd heeft. Ik zat een keer na te denken toen we stoned stokboord met aioli aten... Aioli is toch letterlijk mayonaise met knoflookpoeder... Maar dat luste ze wel. En nu ze weet dat het eigenlijk saus is, stopt ze niet met het te eten want ze zet het gewoon uit haar hoofd terwijl ze het eet, oke... Pindasaus vind ze ook lekker, want zij vind dat geen saus.
Gympie zei:
Dat lust ik iet dus dat eet ik niet mentaliteit ook wat uhmm..verwend
Klik om te vergroten...
Dit zal de oorzaak vast zijn geweest. Ze is echt niet verwend, maar met eten namen ze het in haar gezin niet zo nauw denk ik. Als ze iets niet lekker vond dan haalde haar moeder iets anders, zo kan het ook haha... Ik eet bijna alles wat de pan schaft tegenwoordig, als kind natuurlijk niet maar dan heb je nog een hoop te leren hahaha.
Gympie zei:
ja, paracetamol kauw ik ook op.. leuk hoe zoet water daarna in contrast lijkt.
ik slik wel in één slok een stuk of acht capsules met vitamines en preparaten weg.
Klik om te vergroten...
Jaa ik heb nooit gesnapt hoe mensen pillenangst hebben(ja toch nog even terughakend, die vriendin kon ook geen pillen slikken. ze heeft veel van die mentale dingetjes waar ze zich standvastig aan houdt)! Laatst ben ik even op mn plek gezet wel, heb capsules(een van de grootste maten) gekocht, en normaal slik ik meeste pillen en (capsules al helemaal) gewoon door zonder water. Maar deze wilde écht niet door, twee naast elkaar :tilttearlaugh: kokhalsend en met echt een ziek ongemakkelijk gevoel naar de badkamer gehuppeld om wat water te drinken :tilttearlaugh:
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#3
5-ReMI-DMT zei:
normaal slik ik meeste pillen en (capsules al helemaal) gewoon door zonder water.
Klik om te vergroten...
Je kan ook overdrijven Remi 😅
al komen die capsules ook wel eens bovendrijven! 😆

zzz..
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gympie zei:
Je kan ook overdrijven Remi 😅
al komen die capsules ook wel eens bovendrijven! 😆

zzz..
Klik om te vergroten...
Johh met een beetje speeksel zijn ze met hetzelfde gemak weg hoor :tongueclosed:
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#5
5-ReMI-DMT zei:
Johh met een beetje speeksel zijn ze met hetzelfde gemak weg hoor :tongueclosed:
Klik om te vergroten...
Mijn ontbijtje kwam naar boven net denk ik 🤮
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#6
Laramonjour zei:
Mijn ontbijtje kwam naar boven net denk ik 🤮
Klik om te vergroten...
Oh shit hahaha misschien kan ik het anders moeten verwoorden, óf je hebt echt een hekel aan pillen slikken. Mijn drugs gaat er altijd in met een beetje water, bij supplementen in capsule- of pilvorm(omhulsde) slik ik ze gewoon weg met speeksel, alles wat ik neem smaakt niet heel bijzonder.
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#7
5-ReMI-DMT zei:
Oh shit hahaha misschien kan ik het anders moeten verwoorden, óf je hebt echt een hekel aan pillen slikken. Mijn drugs gaat er altijd in met een beetje water, bij supplementen in capsule- of pilvorm(omhulsde) slik ik ze gewoon weg met speeksel, alles wat ik neem smaakt niet heel bijzonder.
Klik om te vergroten...
Met een flinke snotroggel glijden ze zo naar binnen 😎
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#8
johndeertrekker zei:
Ik heb soms mijn weegschaal afgelikt als ik 3MMC had gewogen💀
Klik om te vergroten...
In het verleden zocht ik regelmatig alle lege zakjes 3m bij mekaar die ik dan openscheurde, om ze vervolgens door een glas met een beetje water te halen. Dan dronk ik het gewoon op.
De smaak vind ik eigenlijk best mee vallen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."