#1
Bedankt voor de tips, heb zelf een leuk apparaatje gemaakt die ik ook voor DMT gebruik. Onder op wat folie met daarop je spul. De rook komt mooi in het potje en je verliest niks. Ga morgen even 5mg o-pce proberen hiermee! Ben ook benieuwd naar de combinatie DMT en o-pce. Ik vond o-pce nasaal een beetje raar en niet euforisch of iets, hoop dat vapen wel wat is! Schrijf misschien wel een leuk reportje binnenkortIk zag het topic en ontweek het eigenlijk.
In geef liever geen tips over o-pce vapen/roken , dat was het begin van het einde.
Het is was zo lekker voor me dat ik wel een gram op 2 dagen er door rookte...
Maar het is een drugforum.
Het makkelijkste is met the machine (Google voor meer info.)
En anders met een crackpijp en torch (is nodig of je blijft maar verwarmen.)
Of gewoon chinezen op zilverpapier Met een normale aansteker ! en van heel ver de vlam wat dichter brengen.
En ophijsen met een rolletjes.Bekijk bijlage 24746
Succes met er af te blijven eens je het hebt geprobeerd !.


