Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie heeft er ervaring met het vapen van O-PCE ?

Wie heeft er ervaring met het vapen van O-PCE ?

25 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zeelanddude zei:
K snap je helemaal. Sommige dingen zijn zo lekker, dat je ze gewoon moet afraden 😌 apihp roken bijvoorbeeld 🤣
Klik om te vergroten...
Inderdaad !
Mede door jouw posts ook intresse gekrege in pyro's.
Heel lang getwijfeld phip te bestellen , toch blij dat ik dan jouw of snuffel bingeposts las en dus niet besteld heb :grin:.

De temperatuur voor het vapen van opce ligt wel heel laag , bij Chinezen gaat er een groot deel verloren ook in het begin als je het nog niet onder de knie hebt.

Beste is *mg iets over het midden in de lijntje leggen (Geen hoopje) en dan langzaam met je aansteker onder het lijntje gaan terwijl je wacht tot er langzaam rookontwikkeling is , dan houd je de aansteker iets dichter en beginnen hijsen.

Als het verwarmd is word het wel vloeibaar , maar niet zoals basecoke dat je echt een druppel moet volgen.
D
DoemaarlekkerLid
01-01-2024, 00:00
#2
inner_search zei:
Ik zag het topic en ontweek het eigenlijk.

In geef liever geen tips over o-pce vapen/roken , dat was het begin van het einde.

Het is was zo lekker voor me dat ik wel een gram op 2 dagen er door rookte...

Maar het is een drugforum.

Het makkelijkste is met the machine (Google voor meer info.)
En anders met een crackpijp en torch (is nodig of je blijft maar verwarmen.)

Of gewoon chinezen op zilverpapier Met een normale aansteker ! en van heel ver de vlam wat dichter brengen.

En ophijsen met een rolletjes.Bekijk bijlage 24746

Succes met er af te blijven eens je het hebt geprobeerd ! :).
Klik om te vergroten...
Bedankt voor de tips, heb zelf een leuk apparaatje gemaakt die ik ook voor DMT gebruik. Onder op wat folie met daarop je spul. De rook komt mooi in het potje en je verliest niks. Ga morgen even 5mg o-pce proberen hiermee! Ben ook benieuwd naar de combinatie DMT en o-pce. Ik vond o-pce nasaal een beetje raar en niet euforisch of iets, hoop dat vapen wel wat is! Schrijf misschien wel een leuk reportje binnenkort
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#3
CuriousExplorer zei:
Ik denk @transformated je wel kan helpen.
Of vergis ik me?
Klik om te vergroten...
Geen ervaring met het vapen ermee en ga het ook niet proberen.
Reden is door wat @inner_search zegt en moest ik het doen zou het niet goed komen waarschijnlijk.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
transformated zei:
Geen ervaring met het vapen ermee en ga het ook niet proberen.
Reden is door wat @inner_search zegt en moest ik het doen zou het niet goed komen waarschijnlijk.
Klik om te vergroten...
Heb me inderdaad vergist van lid.
Excuses.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#5
Doemaarlekker zei:
Bedankt voor de tips, heb zelf een leuk apparaatje gemaakt die ik ook voor DMT gebruik. Onder op wat folie met daarop je spul. De rook komt mooi in het potje en je verliest niks. Ga morgen even 5mg o-pce proberen hiermee! Ben ook benieuwd naar de combinatie DMT en o-pce. Ik vond o-pce nasaal een beetje raar en niet euforisch of iets, hoop dat vapen wel wat is! Schrijf misschien wel een leuk reportje binnenkort
Klik om te vergroten...
Exact het zelfde als waar ik het in rookte.
Houd afstand met de vlam of je opce verbrand direct , en dat voelt je aan je longen.

Ga aub niet lopen combineren met dmt en o-pce.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#6
CuriousExplorer zei:
Heb me inderdaad vergist van lid.
Excuses.
Klik om te vergroten...
200.gif

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."