Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie heeft er ervaring met het vapen van O-PCE ?

Wie heeft er ervaring met het vapen van O-PCE ?

25 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zeelanddude zei:
@inner_search zoizo wel
Klik om te vergroten...
Ik zag het topic en ontweek het eigenlijk.

In geef liever geen tips over o-pce vapen/roken , dat was het begin van het einde.

Het is was zo lekker voor me dat ik wel een gram op 2 dagen er door rookte...

Maar het is een drugforum.

Het makkelijkste is met the machine (Google voor meer info.)
En anders met een crackpijp en torch (is nodig of je blijft maar verwarmen.)

Of gewoon chinezen op zilverpapier Met een normale aansteker ! en van heel ver de vlam wat dichter brengen.

En ophijsen met een rolletjes.20210617_160115.jpg

Succes met er af te blijven eens je het hebt geprobeerd ! :).
D
DoemaarlekkerLid
01-01-2024, 00:00
#2
inner_search zei:
Ik zag het topic en ontweek het eigenlijk.

In geef liever geen tips over o-pce vapen/roken , dat was het begin van het einde.

Het is was zo lekker voor me dat ik wel een gram op 2 dagen er door rookte...

Maar het is een drugforum.

Het makkelijkste is met the machine (Google voor meer info.)
En anders met een crackpijp en torch (is nodig of je blijft maar verwarmen.)

Of gewoon chinezen op zilverpapier Met een normale aansteker ! en van heel ver de vlam wat dichter brengen.

En ophijsen met een rolletjes.Bekijk bijlage 24746

Succes met er af te blijven eens je het hebt geprobeerd ! :).
Klik om te vergroten...
Bedankt voor de tips, heb zelf een leuk apparaatje gemaakt die ik ook voor DMT gebruik. Onder op wat folie met daarop je spul. De rook komt mooi in het potje en je verliest niks. Ga morgen even 5mg o-pce proberen hiermee! Ben ook benieuwd naar de combinatie DMT en o-pce. Ik vond o-pce nasaal een beetje raar en niet euforisch of iets, hoop dat vapen wel wat is! Schrijf misschien wel een leuk reportje binnenkort
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#3
CuriousExplorer zei:
Ik denk @transformated je wel kan helpen.
Of vergis ik me?
Klik om te vergroten...
Geen ervaring met het vapen ermee en ga het ook niet proberen.
Reden is door wat @inner_search zegt en moest ik het doen zou het niet goed komen waarschijnlijk.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
transformated zei:
Geen ervaring met het vapen ermee en ga het ook niet proberen.
Reden is door wat @inner_search zegt en moest ik het doen zou het niet goed komen waarschijnlijk.
Klik om te vergroten...
Heb me inderdaad vergist van lid.
Excuses.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#5
Doemaarlekker zei:
Bedankt voor de tips, heb zelf een leuk apparaatje gemaakt die ik ook voor DMT gebruik. Onder op wat folie met daarop je spul. De rook komt mooi in het potje en je verliest niks. Ga morgen even 5mg o-pce proberen hiermee! Ben ook benieuwd naar de combinatie DMT en o-pce. Ik vond o-pce nasaal een beetje raar en niet euforisch of iets, hoop dat vapen wel wat is! Schrijf misschien wel een leuk reportje binnenkort
Klik om te vergroten...
Exact het zelfde als waar ik het in rookte.
Houd afstand met de vlam of je opce verbrand direct , en dat voelt je aan je longen.

Ga aub niet lopen combineren met dmt en o-pce.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#6
CuriousExplorer zei:
Heb me inderdaad vergist van lid.
Excuses.
Klik om te vergroten...
200.gif
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Doemaarlekker zei:
Ben ook benieuwd naar de combinatie DMT en o-pc
Klik om te vergroten...
Ik โ€˜denkโ€™ dat ik 1 van de weinige of mss de enigste die zo een soort conbo gedaan heeft. 3meo-pcp samen met 5meo-dmt.
Regelrecht psychose materiaal
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zeelanddude zei:
Ik โ€˜denkโ€™ dat ik 1 van de weinige of mss de enigste die zo een soort conbo gedaan heeft. 3meo-pcp samen met 5meo-dmt.
Regelrecht psychose materiaal
Klik om te vergroten...
Waarom denk je dat ik het afraden ๐Ÿ˜ฌ
Heb wel een paar keer 5-meO trip gedaan met opce op , en een keertje de folie niet veranderd waardoor er nog 5-meO bij de vape opce kwam (onverwachts).
Eens maar nooit meer.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#9
inner_search zei:
Waarom denk je dat ik het afraden ๐Ÿ˜ฌ
Klik om te vergroten...
Mss omdat het bijzonder saai was? ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ
inner_search zei:
Heb wel een paar keer 5-meO trip gedaan met opce op
Klik om te vergroten...
Ook zoiets ja. Apihp roken waar no 5meo door zat XD ook geen goeie combo ๐Ÿ˜‚
D
DoemaarlekkerLid
01-01-2024, 00:00
#10
inner_search zei:
Exact het zelfde als waar ik het in rookte.
Houd afstand met de vlam of je opce verbrand direct , en dat voelt je aan je longen.

Ga aub niet lopen combineren met dmt en o-pce
Klik om te vergroten...
Las op Reddit een aantal goede verhalen over deze combi, door disso
inner_search zei:
Exact het zelfde als waar ik het in rookte.
Houd afstand met de vlam of je opce verbrand direct , en dat voelt je aan je longen.

Ga aub niet lopen combineren met dmt en o-pce
Klik om te vergroten...
Zal het bij รฉรฉn middel houden ๐Ÿ™ƒIs het ook nodig de rook lang in te houden net als bij DMT?
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je drugs wil verdampen is dit apparaatje wel next level. Je leg de poeder op het gaasje en dan stel je de temperatuur in. Vervolgens verhit het apparaat het gaasje precies op die temperatuur en kun je zonder verspilling bijvoorbeeld dmt verdampen.

De rook word er niet perse minder naar van, maar je hoeft alleen maar op een knop te drukken.

๐Ÿ˜‚

16245626202638224146929012962366.jpg
16245626622177059858553035613335.jpg
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#12
inner_search zei:
Ik zag het topic en ontweek het eigenlijk.

In geef liever geen tips over o-pce vapen/roken , dat was het begin van het einde.

Het is was zo lekker voor me dat ik wel een gram op 2 dagen er door rookte...

Maar het is een drugforum.

Het makkelijkste is met the machine (Google voor meer info.)
En anders met een crackpijp en torch (is nodig of je blijft maar verwarmen.)

Of gewoon chinezen op zilverpapier Met een normale aansteker ! en van heel ver de vlam wat dichter brengen.

En ophijsen met een rolletjes.Bekijk bijlage 24746

Succes met er af te blijven eens je het hebt geprobeerd ! :).
Klik om te vergroten...
Hoe rookt je O-PCE uit the machine? N,n-DMT smelt je op het gaas, kan je O-PCE ook laten smelten? Of strooi je gewoon poeder op het gaas en dan direct aansteker er op?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#13
Buu zei:
Hoe rookt je O-PCE uit the machine? N,n-DMT smelt je op het gaas, kan je O-PCE ook laten smelten? Of strooi je gewoon poeder op het gaas en dan direct aansteker er op?
Klik om te vergroten...
Ja je kan opce vapen in een vaporizer met dab pod met katoen en gewoon op sprenkelen.
Of in deze versie van the machine zoals hierboven staat , das dan let zilverfolie inplaats van gaas.

Opce op gaas zou ook werken denk ik , als je een halve seconde de aansteker er af haalt heb je terug een vaste substantie.

Maar de aansteker recht op de dmt zou de dmt meteen verbranden en verlies je een groot deel actieve stof.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#14
Doemaarlekker zei:
Zal het bij รฉรฉn middel houden ๐Ÿ™ƒIs het ook nodig de rook lang in te houden net als bij DMT?
Klik om te vergroten...
Geen vereiste maar ik deed het wel meestal.
Ik zette een muziekje op nam een puff en dan verzonk ik in de muziek.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Martinus zei:
Als je drugs wil verdampen is dit apparaatje wel next level. Je leg de poeder op het gaasje en dan stel je de temperatuur in. Vervolgens verhit het apparaat het gaasje precies op die temperatuur en kun je zonder verspilling bijvoorbeeld dmt verdampen.

De rook word er niet perse minder naar van, maar je hoeft alleen maar op een knop te drukken.

๐Ÿ˜‚

Bekijk bijlage 24757
Bekijk bijlage 24758
Klik om te vergroten...
heb precies de zelde, machtig ding
D
DoemaarlekkerLid
01-01-2024, 00:00
#16
inner_search zei:
Exact het zelfde als waar ik het in rookte.
Houd afstand met de vlam of je opce verbrand direct , en dat voelt je aan je longen.

Ga aub niet lopen combineren met dmt en o-pce.
Klik om te vergroten...

inner_search zei:
Geen vereiste maar ik deed het wel meestal.
Ik zette een muziekje op nam een puff en dan verzonk ik in de muziek.
Klik om te vergroten...
Net een half uur geleden 4x 10mg gevaped. Weet niet of ik het goed doe, goed afstand gehouden met de vlam. Wel wat effect maar had verwacht dat ik in een keer weg geschoten zou worden๐Ÿ˜œ Misschien heb ik nu al wat tolerantie opgebouwd. Volgende keer 20mg denk ik, wil niet gelijk holen. Wel een fijne heldere rush.. En snel weer nuchter ook.

Binnenkort meer experimenten met deze stof.

De smaak/geur is een beetje plastic hoort dit of ben ik aan het verbranden?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#17
Doemaarlekker zei:
Net een half uur geleden 4x 10mg gevaped. Weet niet of ik het goed doe, goed afstand gehouden met de vlam. Wel wat effect maar had verwacht dat ik in een keer weg geschoten zou worden๐Ÿ˜œ Misschien heb ik nu al wat tolerantie opgebouwd. Volgende keer 20mg denk ik, wil niet gelijk holen. Wel een fijne heldere rush.. En snel weer nuchter ook.

Binnenkort meer experimenten met deze stof.

De smaak/geur is een beetje plastic hoort dit of ben ik aan het verbranden?
Klik om te vergroten...
Het gevoel is idd veel helderder dan snuiven , daarom bleef ik ook maar bingen omdat de rush niet lang aanhoud + icm met thc word het echt hemels en een couch locker.
Had nachten dat ik gewoon niet meer kon bewegen en niet boven raakte..

De smaak hoort te zijn hoe het poeder smaakt op je tong (de mespuntje erin steken en puntje likken) die smaakt maar dan zonder de bitterheid.
Heb je de grijs/beige batch of witte ?
Ik vond de witte veel potenter dan de grijze batches.
D
DoemaarlekkerLid
01-01-2024, 00:00
#18
inner_search zei:
Het gevoel is idd veel helderder dan snuiven , daarom bleef ik ook maar bingen omdat de rush niet lang aanhoud + icm met thc word het echt hemels en een couch locker.
Had nachten dat ik gewoon niet meer kon bewegen en niet boven raakte..

De smaak hoort te zijn hoe het poeder smaakt op je tong (de mespuntje erin steken en puntje likken) die smaakt maar dan zonder de bitterheid.
Heb je de grijs/beige batch of witte ?
Ik vond de witte veel potenter dan de grijze batches.
Klik om te vergroten...
Heb een witte batch, wat ik vooral heel lekker vindt aan dit middel is de afterglow. Heb nu in combinatie met een zeer lichte dosis 2cb nasaal en een goed glas whisky een bijna MDMA achtige rush. Laatst had ik de volgende dag na O-PCE nasaal ook een bijzonder goed humeur bijna manisch. ๐Ÿ™ƒ

Wat ik wel een beetje mis is het visuele wat ik wel heel erg heb bij ketamine, misschien komt dit in hogere doseringen meer naar boven?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#19
Doemaarlekker zei:
Heb een witte batch, wat ik vooral heel lekker vindt aan dit middel is de afterglow. Heb nu in combinatie met een zeer lichte dosis 2cb nasaal en een goed glas whisky een bijna MDMA achtige rush. Laatst had ik de volgende dag na O-PCE nasaal ook een bijzonder goed humeur bijna manisch. ๐Ÿ™ƒ
Klik om te vergroten...
Opce in de staart van lsd was super , met 2cb nog nooit gedaan.

Geniet van die afterglow , als je het wekelijks gaat gebruiken switch die laat cravings inplaats van de glow ๐Ÿ˜‚
D
DoemaarlekkerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ga hiermee uitkijken, merk dat dit een gevaarlijk goedje is inderdaad ๐Ÿ˜œ nou nog een keertje 10mg dan..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."