#1
Hoi heb net 1mg clonazolam genomen moet ik meer nemen om mn trip weg te laten gaan??
Heb een tolerantie, bedoelde 1 mg clona! Stom van me. Ga rustig liggen en beetje proberen mediteren :CBad trip? Heb je tolerantie? 2mg clonazolam lijkt me echt een pittige dosering! Ga maar op een veilige rustige plek liggen en ontspan, 2mg zal de meest vervelende effecten vast wel tot op een hoogte onderdrukken. Zonder tolerantie zal je denk ik snel tukken zelfs! Haha
Dankjewel, hou het hier op idd!Clonazolam vind ik persoonlijk een vd steverige benzo rc's, dus zou het op 2mg houden. Weet wel niet wat u tolerantie is, maar heb zelf spijtig genoeg redelijke tolerantie opgebouwd, maar v 1mg clonazolam was ik met gemak 10u in Dromenland, daar waar flualprazolam, etizolam mijn dosering dubbel is met minder sederende werking.
Edit: verder zou ik er ook niet meteen andere benzo bijnemen. Bij mij werkt Bromazolam vb erg goed na stims.
Clonazolam vind ik persoonlijk een vd steverige benzo rc's, dus zou het op 2mg houden. Weet wel niet wat u tolerantie is, maar heb zelf spijtig genoeg redelijke tolerantie opgebouwd, maar v 1mg clonazolam was ik met gemak 10u in Dromenland, daar waar flualprazolam, etizolam mijn dosering dubbel is met minder sederende werking.Hoi heb net 2mg clonazolam genomen moet ik meer nemen om mn trip weg te laten gaan??
Goed idee! Probeer ook wat rustgevende muziek waar jij gelukkig van wordt, muziek die normaal je stemming verbeterd geeft soms een positieve wending aan een bad trip.Heb een tolerantie, bedoelde 1 mg clona! Stom van me. Ga rustig liggen en beetje proberen mediteren :C
Ah je hebt dus 1mg clonazolam op en fijn dat het beter gaat, zou sowieso niet boven de 2mg Clonazolam gaan, nr de toekomst toe.Heb een tolerantie, bedoelde 1 mg clona! Stom van me. Ga rustig liggen en beetje proberen mediteren :C
Dankjewel, hou het hier op idd!
Edit: Voel me nu iets beter, paniek sloeg net een beetje in :c Dank jullie jongens <3
Ga ik niet doen nee, ben wat rustiger nu en voel me eigenlijk wel goed! De heftigste effecten zijn gedempt nu maar heb wel wat over van hoe je muziek ervaart en zo. Zit nu wat lekkerder in mn velAh je hebt dus 1mg clonazolam op en fijn dat het beter gaat, zou sowieso niet boven de 2mg Clonazolam gaan, nr de toekomst toe.
Heb ik gedaan, helpt goed! Dank jullie wel lieve mensen <3Goed idee! Probeer ook wat rustgevende muziek waar jij gelukkig van wordt, muziek die normaal je stemming verbeterd geeft soms een positieve wending aan een bad trip.
2 mg? Dat is veel, maar je gaat niet dood. Ga lekker liggen, op je zij, en zorg dat je je niet kan bezeren aan scherpe of zware voorwerpen. Je kan de drug niet meer uit je systeem krijgen dus je moet gewoon wachten. Je zult waarschijnlijk snel duf en moe worden en voor je het weet ben je in dromenland.Hoi heb net 2mg clonazolam genomen moet ik meer nemen om mn trip weg te laten gaan??
4-ho-mipt! Weet je of het de trip helemaal weg laat gaan of dat het gwn gedempt wordtwat heb je genomen ?
meestal werkt het wel
1 mg! Typfout, sorry! Bedankt voor je bericht, ga proberen rustig te zijn en tukken2 mg? Dat is veel, maar je gaat niet dood. Ga lekker liggen, op je zij, en zorg dat je je niet kan bezeren aan scherpe of zware voorwerpen. Je kan de drug niet meer uit je systeem krijgen dus je moet gewoon wachten. Je zult waarschijnlijk snel duf en moe worden en voor je het weet ben je in dromenland.
Verschilt per persoon, per drug en per keer. Maar ik zou er maar vanuit gaan dat het weldegelijk effect zal hebben! Je wordt er in ieder geval sowieso rustiger van en volgensmij heeft clonazolam ook gewoon angstremmende eigenschappen, dus wordt het allemaal wat draaglijker. Helemaal erg gaan lijkt me sterk, maar dat is denk ik ook niet erg toch?4-ho-mipt! Weet je of het de trip helemaal weg laat gaan of dat het gwn gedempt wordt
Maar Dirkjan, het is maar een vreemdeling op het internet, het is toch niet zo dat je je echt beter voelt van zijn bericht?Jullie zijn echt stuk voor stuk schatten hoor met die lieve berichtjes helspt me echt nu!! <3 Hou van jullie
Ben er rustiger van geworden idd, heb ook het idee dat ik er nu uit zal komen. Was er niet klaar voor om me helemaal over te geven aan die hele andere wereld die psychedelica is. Gelukkig duurt dit spul ook maar 5 uur ofzo. Heb 30 mg genomen. Voel me een stuk klei ofzoVerschilt per persoon, per drug en per keer. Maar ik zou er maar vanuit gaan dat het weldegelijk effect zal hebben! Je wordt er in ieder geval sowieso rustiger van en volgensmij heeft clonazolam ook gewoon angstremmende eigenschappen, dus wordt het allemaal wat draaglijker. Helemaal erg gaan lijkt me sterk, maar dat is denk ik ook niet erg toch?
Hoeveel 4-HO-MiPT heb je genomen, waarom beviel het niet?
Jawel schat! <3 dankjewelMaar Dirkjan, het is maar een vreemdeling op het internet, het is toch niet zo dat je je echt beter voelt van zijn bericht?
Blijkbaar wel. Doe voorzichtig en welterusten,
Hijs aan het inwerken, voel me een stuk beter!ik had ooit teveel 2cb genomen en toen helpte een oxazepam wel dus ik denk dat een clonazolam wel zou moeten helpen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."