Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBenzo RC

Benzo RC

51 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mrloverdj zei:
Is extreem.instabiel chill?
Wil.je mij iets beter uitleggen wat voor effect je ervaart?
Klik om te vergroten...
Daar bedoel ik motorisch gestoord mee. Dus wankelen. Vooral bij opstaan en dan gaan lopen. Als ik stil zit heb ik er geen last van, dus dat is nog wel eens tricky als ik even ben vergeten dat ik pyrazolam heb genomen. Dan moet ik mezelf snel even stabiliseren, haha.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hardcore_frk zei:
Ik vind bromazolam juist weer een van de meest sederende benzo's. Echt een KO'er voor mij, ook niet heel prettig.

Pyrazolam is wel chill, maar maakt me extreem instabiel. Ook op normale dosissen.
Klik om te vergroten...
Is extreem.instabiel chill?
Wil.je mij iets beter uitleggen wat voor effect je ervaart?
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb tolerantie.
Als de bromazolam.per.3mg gaat. En je voelt niets na een uur.

Welke.dosering zou dan passend zijn?
En hoe snel is de opkomsttijd hiervan.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mrloverdj zei:
Heb tolerantie.
Als de bromazolam.per.3mg gaat. En je voelt niets na een uur.

Welke.dosering zou dan passend zijn?
En hoe snel is de opkomsttijd hiervan.
Klik om te vergroten...
Geef liever geen advies over benzo's maar het is een drugforum..

Nog een half uurtje wachten en dan nog 2.5 a 3 als je ECHT nix voelt.
Als je een beetje voelt , gewoon nog 1 of 1.5 extra.

Toen ik bromazolam had tikte ik 6 a 8 weg inplaats van 1.5mg clona.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#5
inner_search zei:
Geef liever geen advies over benzo's maar het is een drugforum..

Nog een half uurtje wachten en dan nog 2.5 a 3 als je ECHT nix voelt.
Als je een beetje voelt , gewoon nog 1 of 1.5 extra.

Toen ik bromazolam had tikte ik 6 a 8 weg inplaats van 1.5mg clona.
Klik om te vergroten...
Thanks!! Beter advies liever dan zelf kloten en eventueel.onderschatten

Je 2e alinea, 1e zin:
2.5 a 3 stuks of gram?


Toen.je 6 tot 8 wegtikte. Had je het toen over grammen? Wat voor effect had het op jou?
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mrloverdj zei:
Toen.je 6 tot 8 wegtikte. Had je het toen over grammen? Wat voor effect had het op jou?
Klik om te vergroten...
Ik denk dat ie het over mg had 😬 maar verder heeft inner een monster tolerantie voor benzos als ik dat mag zeggen? K zou voorzichtig aan doen ☺️
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Mrloverdj zei:
Thanks!! Beter advies liever dan zelf kloten en eventueel.onderschatten

Je 2e alinea, 1e zin:
2.5 a 3 stuks of gram?


Toen.je 6 tot 8 wegtikte. Had je het toen over grammen? Wat voor effect had het op jou?
Klik om te vergroten...
Ben nu 1.5 uur verder en helemaal niets...heb er 1.5 bijgepakt.
Lig in bed dus mocht in ineens slapen.geen probleem.
Maar heb een shitload ervan besteldm.betrouwbare vendor
Dus die gedachtens(t is bunk. Gaat niet werken 80,- plus weg) blok ik
B
Bobbob206Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Mrloverdj zei:
Ben nu 1.5 uur verder en helemaal niets...heb er 1.5 bijgepakt.
Lig in bed dus mocht in ineens slapen.geen probleem.
Maar heb een shitload ervan besteldm.betrouwbare vendor
Dus die gedachtens(t is bunk. Gaat niet werken 80,- plus weg) blok ik
Klik om te vergroten...
En slaap je al. Ik kan ook slecht slapen na 3m. Hier moet ik nog wat op vinden :)
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#9
kortwerkend en langwerkend tegelijk slikken
2/2.5 mg etizolam en 0.5 /1mg clonazolam
in slaper en doorslaper
en geen alcohol erbij
heb zelf soms me benzo gebruik voor een feestje of verjaardag een aantal dagen van te voren gestaakt en maar denken dan krijg ik geen blackout na een paar wiijntjes ...
dus wel .
echt uitkijken met die combi
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mrloverdj zei:
Thanks!! Beter advies liever dan zelf kloten en eventueel.onderschatten

Je 2e alinea, 1e zin:
2.5 a 3 stuks of gram?


Toen.je 6 tot 8 wegtikte. Had je het toen over grammen? Wat voor effect had het op jou?
Klik om te vergroten...
Als ik iets post is het meestal altijd in milligram, en al zeker met benzo's :)
Zeelanddude zei:
Ik denk dat ie het over mg had 😬 maar verder heeft inner een monster tolerantie voor benzos als ik dat mag zeggen? K zou voorzichtig aan doen ☺️
Klik om te vergroten...
Klopt , mag gezegt worden !.
Tijd van schaamte is gedaan :).

Ben goed bezig met men taper met soms eens een uitschieter als ik al 3 dagen plafonddienst heb.
Maar dan word ik manisch in bed en uit kolleire mik ik dan ineens 4/6mg clona binnen...

@Mrloverdj ik heb door de jaren heen zo een tolerantie opgebouwd , dat ik eigenlijk al een paar jaar leef als/Met delusion of sobriety op vlak van benzo's.

Maakt niet uit welke ik heb (natuurlijk wel voor de werkingsduur en withdrawl) maar ik voel geen flikker van benzo's meer , ik neem ze nu echt op niet te hard op withdrawl te vallen.

Ik zit momenteel op 5/5/10mg diazepam per dag.
Volgende week gaat er van de 10 nog 5 af.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Bobbob206 zei:
En slaap je al. Ik kan ook slecht slapen na 3m. Hier moet ik nog wat op vinden :)
Klik om te vergroten...
Nope klaarwakker ook niet lekker ontspannen..
Koste me 77 euro..dammm.
Jij klan slechts slapen na 3mg?

Ik zit nu zeker op 9mg..helemaal niks..
Als het niet recreatief is
Dan hoop ik wel dat het bruikbaar is als slaapbenzo..
B
Bobbob206Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Mrloverdj zei:
Nope klaarwakker ook niet lekker ontspannen..
Koste me 77 euro..dammm.
Jij klan slechts slapen na 3mg?

Ik zit nu zeker op 9mg..helemaal niks..
Als het niet recreatief is
Dan hoop ik wel dat het bruikbaar is als slaapbenzo..
Klik om te vergroten...
Nee ik bedoel als ik 3mmc heb gehad. Thja zo gaat dat
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Blijven verhogen tot bizarre hoeveelheden...helemaal niet.. 0 komma 0
Het is net of ik niets op heb
Kwam.iemamd langs.enndie merkte zelf.ook.totaal niets aan me.
Jee zeg 80 door de plee..
Maargoed.. thsnks allemaal.voor de reacties.
Maand voor gespaard.
Dus moet weer maandje wachten..

Heb de vendor reactie gestuurd en alles uitgelegd. Of te tot een oplossing kunnen komen
Ja heb je nee ken je krijgen toch..?:

Thanks voor het meedenken
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik lees op reddit iets heel anders..
Opkomst tussen 15 minuten en 2 uur...
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja dat zal ik een beetje proberen

Morgen weet een dag en benieuwd naar de.reactie van m'n vendor.
Thanks for asking..
B
Bobbob206Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Succes ik ga ook liggen.
d
despozuiperLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mrloverdj zei:
Ja dat zal ik een beetje time proberen..heb nu al zo,'n hoge hoeveelheid gebruikt dat ik bang ben heel DF over me heen te krijgen.
Ik ben echt klaar met een hele moeilijke dag..en heb er wat alcohol bijgekomen..maar zelfs dat heeft ineens het tegenovergestelde.effect helaas...


Morgen weet een dag en benieuwd naar de.reactie van m'n vendor.
Thanks for asking..
Ik ben een tegenstander om bemzo net alcohol te combineren maat omdat het zo'n bizar verkeerd effect had. Vond ik het tijd om te.slapen
.ook zelfbescherming
Klik om te vergroten...
Diclazepam ? Enigzins lange halfwaardetijd en dan langzaam afbouwen.
Die tolerantie met benzos bouw je bizar snel op.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb nog 1 ongeopend pakje die ik.mag omruilen.

Iemand suggesties,?
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Mrloverdj zei:
Ik sta dus op het punt een bestelling in te leggen.
Ik twijfel enorm..maar meer vanwege de vraag ..Word ik niet opgelicht.. ik ken de regels het is niet anders. Zal dus even geen.screenshot plaatsen. Maar vendor heeft deze benzo's:

Etizolam (chille oxa idee)
Clonazolam (slaper)
Flualprazolam (@Snuffelaar vandaar m'n vraag)
flunitrazolam ( @johndeertrekker vandaar m'n vraag)
Diclazepam (
Lijkt dit het meest op diazepam?)

En nog 4 die mij niks zeggen. Ik hoop dat hier DF Leden zijn van wel?

Pyrazolam
Bromazolam
Norflurazepam
Flubromazolam
Klik om te vergroten...
Hier kan ik uit kiezen. Eti is te lich,broma. Valt af.
Heb de hoop op die gewilde benzo.flow.al opgegeven.

Iets waar je gegarandeerd Dan..maar van slaapt?
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#20
inner_search zei:
Als ik iets post is het meestal altijd in milligram, en al zeker met benzo's :)

Klopt , mag gezegt worden !.
Tijd van schaamte is gedaan :).

Ben goed bezig met men taper met soms eens een uitschieter als ik al 3 dagen plafonddienst heb.
Maar dan word ik manisch in bed en uit kolleire mik ik dan ineens 4/6mg clona binnen...

@Mrloverdj ik heb door de jaren heen zo een tolerantie opgebouwd , dat ik eigenlijk al een paar jaar leef als/Met delusion of sobriety op vlak van benzo's.

Maakt niet uit welke ik heb (natuurlijk wel voor de werkingsduur en withdrawl) maar ik voel geen flikker van benzo's meer , ik neem ze nu echt op niet te hard op withdrawl te vallen.

Ik zit momenteel op 5/5/10mg diazepam per dag.
Volgende week gaat er van de 10 nog 5 af.
Klik om te vergroten...
Is 5 mf eraf dan niet veels te hoog?

Ik heb ook een voorgeschiedenis en.de laatste.20.mg ging per 2 mf eraf..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."