Als ik iets post is het meestal altijd in milligram, en al zeker met benzo's
Klopt , mag gezegt worden !.
Tijd van schaamte is gedaan
![:)]()
.
Ben goed bezig met men taper met soms eens een uitschieter als ik al 3 dagen plafonddienst heb.
Maar dan word ik manisch in bed en uit kolleire mik ik dan ineens 4/6mg clona binnen...
@Mrloverdj ik heb door de jaren heen zo een tolerantie opgebouwd , dat ik eigenlijk al een paar jaar leef als/Met delusion of sobriety op vlak van benzo's.
Maakt niet uit welke ik heb (natuurlijk wel voor de werkingsduur en withdrawl) maar ik voel geen flikker van benzo's meer , ik neem ze nu echt op niet te hard op withdrawl te vallen.
Ik zit momenteel op 5/5/10mg diazepam per dag.
Volgende week gaat er van de 10 nog 5 af.