Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBenzo RC

Benzo RC

51 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hardcore_frk zei:
Ik vind bromazolam juist weer een van de meest sederende benzo's. Echt een KO'er voor mij, ook niet heel prettig.

Pyrazolam is wel chill, maar maakt me extreem instabiel. Ook op normale dosissen.
Klik om te vergroten...
Is extreem.instabiel chill?
Wil.je mij iets beter uitleggen wat voor effect je ervaart?
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb tolerantie.
Als de bromazolam.per.3mg gaat. En je voelt niets na een uur.

Welke.dosering zou dan passend zijn?
En hoe snel is de opkomsttijd hiervan.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mrloverdj zei:
Heb tolerantie.
Als de bromazolam.per.3mg gaat. En je voelt niets na een uur.

Welke.dosering zou dan passend zijn?
En hoe snel is de opkomsttijd hiervan.
Klik om te vergroten...
Geef liever geen advies over benzo's maar het is een drugforum..

Nog een half uurtje wachten en dan nog 2.5 a 3 als je ECHT nix voelt.
Als je een beetje voelt , gewoon nog 1 of 1.5 extra.

Toen ik bromazolam had tikte ik 6 a 8 weg inplaats van 1.5mg clona.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#4
inner_search zei:
Geef liever geen advies over benzo's maar het is een drugforum..

Nog een half uurtje wachten en dan nog 2.5 a 3 als je ECHT nix voelt.
Als je een beetje voelt , gewoon nog 1 of 1.5 extra.

Toen ik bromazolam had tikte ik 6 a 8 weg inplaats van 1.5mg clona.
Klik om te vergroten...
Thanks!! Beter advies liever dan zelf kloten en eventueel.onderschatten

Je 2e alinea, 1e zin:
2.5 a 3 stuks of gram?


Toen.je 6 tot 8 wegtikte. Had je het toen over grammen? Wat voor effect had het op jou?
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mrloverdj zei:
Toen.je 6 tot 8 wegtikte. Had je het toen over grammen? Wat voor effect had het op jou?
Klik om te vergroten...
Ik denk dat ie het over mg had 😬 maar verder heeft inner een monster tolerantie voor benzos als ik dat mag zeggen? K zou voorzichtig aan doen ☺️
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Mrloverdj zei:
Thanks!! Beter advies liever dan zelf kloten en eventueel.onderschatten

Je 2e alinea, 1e zin:
2.5 a 3 stuks of gram?


Toen.je 6 tot 8 wegtikte. Had je het toen over grammen? Wat voor effect had het op jou?
Klik om te vergroten...
Ben nu 1.5 uur verder en helemaal niets...heb er 1.5 bijgepakt.
Lig in bed dus mocht in ineens slapen.geen probleem.
Maar heb een shitload ervan besteldm.betrouwbare vendor
Dus die gedachtens(t is bunk. Gaat niet werken 80,- plus weg) blok ik
B
Bobbob206Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Mrloverdj zei:
Ben nu 1.5 uur verder en helemaal niets...heb er 1.5 bijgepakt.
Lig in bed dus mocht in ineens slapen.geen probleem.
Maar heb een shitload ervan besteldm.betrouwbare vendor
Dus die gedachtens(t is bunk. Gaat niet werken 80,- plus weg) blok ik
Klik om te vergroten...
En slaap je al. Ik kan ook slecht slapen na 3m. Hier moet ik nog wat op vinden :)
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#8
kortwerkend en langwerkend tegelijk slikken
2/2.5 mg etizolam en 0.5 /1mg clonazolam
in slaper en doorslaper
en geen alcohol erbij
heb zelf soms me benzo gebruik voor een feestje of verjaardag een aantal dagen van te voren gestaakt en maar denken dan krijg ik geen blackout na een paar wiijntjes ...
dus wel .
echt uitkijken met die combi
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mrloverdj zei:
Thanks!! Beter advies liever dan zelf kloten en eventueel.onderschatten

Je 2e alinea, 1e zin:
2.5 a 3 stuks of gram?


Toen.je 6 tot 8 wegtikte. Had je het toen over grammen? Wat voor effect had het op jou?
Klik om te vergroten...
Als ik iets post is het meestal altijd in milligram, en al zeker met benzo's :)
Zeelanddude zei:
Ik denk dat ie het over mg had 😬 maar verder heeft inner een monster tolerantie voor benzos als ik dat mag zeggen? K zou voorzichtig aan doen ☺️
Klik om te vergroten...
Klopt , mag gezegt worden !.
Tijd van schaamte is gedaan :).

Ben goed bezig met men taper met soms eens een uitschieter als ik al 3 dagen plafonddienst heb.
Maar dan word ik manisch in bed en uit kolleire mik ik dan ineens 4/6mg clona binnen...

@Mrloverdj ik heb door de jaren heen zo een tolerantie opgebouwd , dat ik eigenlijk al een paar jaar leef als/Met delusion of sobriety op vlak van benzo's.

Maakt niet uit welke ik heb (natuurlijk wel voor de werkingsduur en withdrawl) maar ik voel geen flikker van benzo's meer , ik neem ze nu echt op niet te hard op withdrawl te vallen.

Ik zit momenteel op 5/5/10mg diazepam per dag.
Volgende week gaat er van de 10 nog 5 af.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Bobbob206 zei:
En slaap je al. Ik kan ook slecht slapen na 3m. Hier moet ik nog wat op vinden :)
Klik om te vergroten...
Nope klaarwakker ook niet lekker ontspannen..
Koste me 77 euro..dammm.
Jij klan slechts slapen na 3mg?

Ik zit nu zeker op 9mg..helemaal niks..
Als het niet recreatief is
Dan hoop ik wel dat het bruikbaar is als slaapbenzo..
B
Bobbob206Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Mrloverdj zei:
Nope klaarwakker ook niet lekker ontspannen..
Koste me 77 euro..dammm.
Jij klan slechts slapen na 3mg?

Ik zit nu zeker op 9mg..helemaal niks..
Als het niet recreatief is
Dan hoop ik wel dat het bruikbaar is als slaapbenzo..
Klik om te vergroten...
Nee ik bedoel als ik 3mmc heb gehad. Thja zo gaat dat
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Blijven verhogen tot bizarre hoeveelheden...helemaal niet.. 0 komma 0
Het is net of ik niets op heb
Kwam.iemamd langs.enndie merkte zelf.ook.totaal niets aan me.
Jee zeg 80 door de plee..
Maargoed.. thsnks allemaal.voor de reacties.
Maand voor gespaard.
Dus moet weer maandje wachten..

Heb de vendor reactie gestuurd en alles uitgelegd. Of te tot een oplossing kunnen komen
Ja heb je nee ken je krijgen toch..?:

Thanks voor het meedenken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."