Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBenzo RC

Benzo RC

51 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Mrloverdj zei:
Ik sta dus op het punt een bestelling in te leggen.
Ik twijfel enorm..maar meer vanwege de vraag ..Word ik niet opgelicht.. ik ken de regels het is niet anders. Zal dus even geen.screenshot plaatsen. Maar vendor heeft deze benzo's:

Etizolam (chille oxa idee)
Clonazolam (slaper)
Flualprazolam (@Snuffelaar vandaar m'n vraag)
flunitrazolam ( @johndeertrekker vandaar m'n vraag)
Diclazepam (
Lijkt dit het meest op diazepam?)

En nog 4 die mij niks zeggen. Ik hoop dat hier DF Leden zijn van wel?

Pyrazolam
Bromazolam
Norflurazepam
Flubromazolam
Klik om te vergroten...
Hier kan ik uit kiezen. Eti is te lich,broma. Valt af.
Heb de hoop op die gewilde benzo.flow.al opgegeven.

Iets waar je gegarandeerd Dan..maar van slaapt?
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#2
inner_search zei:
Als ik iets post is het meestal altijd in milligram, en al zeker met benzo's :)

Klopt , mag gezegt worden !.
Tijd van schaamte is gedaan :).

Ben goed bezig met men taper met soms eens een uitschieter als ik al 3 dagen plafonddienst heb.
Maar dan word ik manisch in bed en uit kolleire mik ik dan ineens 4/6mg clona binnen...

@Mrloverdj ik heb door de jaren heen zo een tolerantie opgebouwd , dat ik eigenlijk al een paar jaar leef als/Met delusion of sobriety op vlak van benzo's.

Maakt niet uit welke ik heb (natuurlijk wel voor de werkingsduur en withdrawl) maar ik voel geen flikker van benzo's meer , ik neem ze nu echt op niet te hard op withdrawl te vallen.

Ik zit momenteel op 5/5/10mg diazepam per dag.
Volgende week gaat er van de 10 nog 5 af.
Klik om te vergroten...
Is 5 mf eraf dan niet veels te hoog?

Ik heb ook een voorgeschiedenis en.de laatste.20.mg ging per 2 mf eraf..
B
Bobbob206Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb gisteren elk uur gezien 🙈 maar ja moest wel liggen moet vandaag werken en dan weekendddd
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mrloverdj zei:
Is 5 mf eraf dan niet veels te hoog?

Ik heb ook een voorgeschiedenis en.de laatste.20.mg ging per 2 mf eraf..
Klik om te vergroten...
Zit nog een maand thuis voor ik begin te werken , daarom ineens de drop.
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Weinig ervaring met benzo's. Ik kan wel beamen dat clonazolam echt een slaper is. Ik nam 1 pellet (0,5mg) en een half uur later kon ik mijn ogen niet meer open houden. Ik denk dat ik binnen een minuut sliep, super lekker geslapen ook, 9 uur aan 1 stuk. Overigens heb ik geen tolerantie want ik slik ze nooit. Wel merkte ik dat ik bijna de hele volgende dag nog duf in mn hoofd was, clona werkt echt lang naar mijn idee.

Tweede dag had ik een halve genomen en dat was beter, in slaap komen duurde iets langer maar de volgende dag kon ik vrij goed functioneren. Ook prima geslapen, heel diep voor m'n gevoel. Derde dag wilde ik zonder clonazolam en toen kwam ik dus met geen mogelijkheid meer in slaap :upsidedown: Eigen schuld natuurlijk, maar die gewenning bouwt echt mega snel op.

Een keer etizolam gebruikt, hier voelde ik me niet echt moe van maar wel dieper en beter geslapen dan normaal. Daarvan ook 1 pellet gebruikt, dus 1 mg.

Weet niet of je er wat aan hebt, aan jouw posts te lezen heb jij een veel hogere tolerantie en ben jij op zoek naar een bepaalde recreatieve vibe die ik nooit uit benzo's heb gehaald. Maar dit is hoe ik ze ervaren heb.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind bromazolam juist weer een van de meest sederende benzo's. Echt een KO'er voor mij, ook niet heel prettig.

Pyrazolam is wel chill, maar maakt me extreem instabiel. Ook op normale dosissen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mrloverdj zei:
@Snuffelaar welke dosering neem je en hoe lang slaap je op Flualprazolam?

@johndeertrekker hoelang slaap jij op flunitrazolam? Is dat je favoriet of heb je geen andere RC benzo's geprobeerd..
Klik om te vergroten...

Op flualprazolam 1mg - 1, 5 mg slaap ik al snel circa 10 uur.

PS flubromazolam is ook een fijne benzo alleen werkt die wat langerc(12-14 uur met 24uur after effects)
Flunitrazolam slaap ik slechts circa 6 uur op maar heb tolerantie
Be safe!
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bromazolam vond ik ook redelijk fijn, maar ik hield de dosering wel laag. 1.5mg was voor mij goed om een avond te chillen, zeer diep te slapen en moeilijk wakker te worden. Maar ik heb ook niet zo'n hoge tolerantie, 0.5mg etizolam is wat ik recreatief wel eens neem.
Vroeger heb je ook een tijd metizolam gehad die ik wel heel chill vond en aangenaam rustig en minder sederend of slaapverwerkend als etizolam.
Pyrazolam von dik niet zo'n fijne, het leek ook alsof die fysiek wat bijwerkingen had vond ik. Maar ik heb die ook wel geprobeerd nadat ik al andere middelen getest had. Ik heb nu ook nog deschloroetizolam liggen om eens te vergelijken maar ben er nog niet toe gekomen.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neem nooit meer rc zeker clonazolam niet meer
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
joetsie zei:
Neem nooit meer rc zeker clonazolam niet meer
Klik om te vergroten...
Dacht dat het jouw favoriet was. Wat is er mee aan de hand nu?
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Spyro zei:
Dacht dat het jouw favoriet was. Wat is er mee aan de hand nu?
Klik om te vergroten...
lieverd,heb problemen....wacht zal jou een pb sturen
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
joetsie zei:
lieverd,heb problemen....wacht zal jou een pb sturen
Klik om te vergroten...
💙💜
d
despozuiperLid
01-01-2024, 00:00
#13
Diclazepam en norflurazepam hebben een lang halfwaardetijd. Als je enigsinds tolerantie hebt moet je redelijk wat etizolam pakken, voordeel vam etizolam is dat het niet zo sederend werkt.

Maar als je eenmaal aan clonazolam vaker doet wen je er aan, en ook zeker tegen het sederend effect imo.

Met alcohol uitkijken, 1+1=3 of meer. Flu-alprazolam vind ik een beetje onvoorspelbaar maar zorgt net als clonazolam wel voor grote anxiety reductie, meer als diclazepam naar mijn mening.
d
despozuiperLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mrloverdj zei:
Jaja. Er zijn al een hoop topics over.
Maar ik probeer ze een beetje te categoriseren.
Etizolam is een prima benzo om op te chillen.
Clona is fysiek zwaar en echt geschikt om te slapen. En zo zijn er meer heftige benzo's

Zijn er ook RC benzo's die meer een recreatieve waarde hebben zoals etizolam (oxazepam)

Welle benzo's vallen juist op omdat ze heel lang doorwerken (zoals diazepam)

Is er een rijtje te maken met de meest heftige benzo's..waarvan je weet.. dit gebruik je je 1 x om te slapen. Een fluni is heftiger dan een clona?

Kan iemand mij wat wegwijs maken?

(Ps ik weet dat oxazepam en diazepam geen RC'S zijn..het was even ter vergelijking..uiteindelijk slaap je met de juiste dosering bij elke benzo, maar soms wil je dat roesje ervaren en word het niet ingezet om te slapen(of nog niet meteen.. )

Ik ben mij bewust van alle risico's..etc...disclaimer
Klik om te vergroten...

Etizolam laten in werken na tolerantie en een paar biertjes geven mij wel een euforisc heffect gevoel. Blijf dan wel vooral binnen want je kan goed voor lul zetten tijdens een blackout...
d
despozuiperLid
01-01-2024, 00:00
#15
joetsie zei:
Neem nooit meer rc zeker clonazolam niet meer
Klik om te vergroten...

Ik maak deze lading clam op en dan ist wel mooi.

Ben er toen de horeca nog Echt open was ook in problemen mee gekomen.. dikke BO en wakker worden in cel met 2 aanklachten tegen je... leuk..
Ma deze batch moet het een keer klaar zijn met het benzo gebeuren..
d
despozuiperLid
01-01-2024, 00:00
#16
Boyman zei:
Weinig ervaring met benzo's. Ik kan wel beamen dat clonazolam echt een slaper is. Ik nam 1 pellet (0,5mg) en een half uur later kon ik mijn ogen niet meer open houden. Ik denk dat ik binnen een minuut sliep, super lekker geslapen ook, 9 uur aan 1 stuk. Overigens heb ik geen tolerantie want ik slik ze nooit. Wel merkte ik dat ik bijna de hele volgende dag nog duf in mn hoofd was, clona werkt echt lang naar mijn idee.

Tweede dag had ik een halve genomen en dat was beter, in slaap komen duurde iets langer maar de volgende dag kon ik vrij goed functioneren. Ook prima geslapen, heel diep voor m'n gevoel. Derde dag wilde ik zonder clonazolam en toen kwam ik dus met geen mogelijkheid meer in slaap :upsidedown: Eigen schuld natuurlijk, maar die gewenning bouwt echt mega snel op.

Een keer etizolam gebruikt, hier voelde ik me niet echt moe van maar wel dieper en beter geslapen dan normaal. Daarvan ook 1 pellet gebruikt, dus 1 mg.

Weet niet of je er wat aan hebt, aan jouw posts te lezen heb jij een veel hogere tolerantie en ben jij op zoek naar een bepaalde recreatieve vibe die ik nooit uit benzo's heb gehaald. Maar dit is hoe ik ze ervaren heb.
Klik om te vergroten...
Ja op een gegeven moment blijft je gewoon wakker met 2mg clam en eem aantal biertjes gewenning treed gigantisch snel op. Black out zijn eerder zeker dan onzeker dan
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Jaja. Er zijn al een hoop topics over.
Maar ik probeer ze een beetje te categoriseren.
Etizolam is een prima benzo om op te chillen.
Clona is fysiek zwaar en echt geschikt om te slapen. En zo zijn er meer heftige benzo's

Zijn er ook RC benzo's die meer een recreatieve waarde hebben zoals etizolam (oxazepam)

Welle benzo's vallen juist op omdat ze heel lang doorwerken (zoals diazepam)

Is er een rijtje te maken met de meest heftige benzo's..waarvan je weet.. dit gebruik je je 1 x om te slapen. Een fluni is heftiger dan een clona?

Kan iemand mij wat wegwijs maken?

(Ps ik weet dat oxazepam en diazepam geen RC'S zijn..het was even ter vergelijking..uiteindelijk slaap je met de juiste dosering bij elke benzo, maar soms wil je dat roesje ervaren en word het niet ingezet om te slapen(of nog niet meteen.. )

Ik ben mij bewust van alle risico's..etc...disclaimer
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ps ik zie nu pas dat er al een soort topic is. Hetzelfde?
If so. Dan mag deze weg.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Clonazolam vind ik ook fijn om gewoon op te chillen.
Flualprazolam om op te slapen, minder recreatieve waarde.

Echt veel designer benzos zijn er niet.
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Etizolam voor chillings
Flunitrazolam voor sleepings

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."