Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErvaring met RC waar je nog op kan functioneren ?

Ervaring met RC waar je nog op kan functioneren ?

19 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
B
BigvloeiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey mensen,

Ik ben op zoek naar een nieuwe RC die mij lekkere euforie kan geven maar waar ik wel lekker en normaal op kan functioneren. Iemand tips en ervaringen?
L
LadyLikeLid
01-01-2024, 00:00
#2
4-FMP. Voelt als ritalin +
4-FMA. Voelt als Xtc light
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
jan020 zei:
Hey mensen,

Ik ben op zoek naar een nieuwe RC die mij lekkere euforie kan geven maar waar ik wel lekker en normaal op kan functioneren. Iemand tips en ervaringen?
Klik om te vergroten...
Eerst heb ik 1 vraag; waarom?
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#4
jan020 zei:
Hey mensen,

Ik ben op zoek naar een nieuwe RC die mij lekkere euforie kan geven maar waar ik wel lekker en normaal op kan functioneren. Iemand tips en ervaringen?
Klik om te vergroten...
Euforie zorgt voor afleiding, en dus niet ideaal voor functioneel gebruik
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#5
jan020 zei:
Hey mensen,

Ik ben op zoek naar een nieuwe RC die mij lekkere euforie kan geven maar waar ik wel lekker en normaal op kan functioneren. Iemand tips en ervaringen?
Klik om te vergroten...
Euforie leidt af. Dus dan kan je lang blijven zoeken ben ik bang. 😬

Hoewel, in mijn periode van verslaving aan 3-MMC, leek het eerst wel dat ik me beter kon concentreren. Maar dit nam met de tijd af. En op het moment dat je dan doorgaat, dan hang je.

Ik raad het dan ook af, maar het is uiteraard jouw feestje. 😉
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou ermee uitkijken, want dit is vragen om verslaving. Beter houd je het voor leuke gelegenheden.
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#7
jan020 zei:
Hey mensen,

Ik ben op zoek naar een nieuwe RC die mij lekkere euforie kan geven maar waar ik wel lekker en normaal op kan functioneren. Iemand tips en ervaringen?
Klik om te vergroten...
Wat is lekker en normaal functioneren? Een lage dosering LSD is nog te handelen. Dan zijn 1cp-LSD/1p-LSD/AL-LAD prima RC's.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
1p-lsd, kan je prima op autorijden en werken!
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dopemonster zei:
1p-lsd, kan je prima op autorijden en werken!
Klik om te vergroten...
Je gaat toch niet iemand adviseren met drugs op auto te rijden?
C
Cruelti.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
o pce lage dosering
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Dopemonster zei:
1p-lsd, kan je prima op autorijden en werken!
Klik om te vergroten...
Was maar een geintje he😂 de naam lsd zegt t al.... Meestal ben ik serieus maar soms lul ik ook onzin xd
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#12
jan020 zei:
Hey mensen,

Ik ben op zoek naar een nieuwe RC die mij lekkere euforie kan geven maar waar ik wel lekker en normaal op kan functioneren. Iemand tips en ervaringen?
Klik om te vergroten...
Ik ben na weken weer online, en vrij van RC en enkel mijn 3 pijnstillers per dag voor chronische ziekte , ik heb ADD en stress gehad en mijn heil gezocht in RC. Het heeft me niet veel goeds gedaan. En ik begon 3 M en 2FA , benzos weer om t op te heffen.
nu enkel 2 x daags kop KRATOM. Mijn hoofd is helder , ogen staan weer helder , ik raad je niets aan. En zeker niet op je werk. Enkel dan kratom. Omdat je dat in lage dosis energie geeft zonder chemische high of cravings.

ik heb weer rust en juist nu meer energie , mijn serotonen komen weer in balans, ik voel weer geluk, ik huil wel sneller en ben nog wat prikkelbaar soms, maar ik ga vooruit denken en kijken en straks ook de kratom proberen weg te laten en een devils claw kruid te nemen voor pijn en valeriaan voor de nacht . Of droomsap. En mediteren , elke morgen paar rekoefeningen die eindigen in dankbaar zijn voor wat ik heb . Goed nadenken waarom je het wil, en of het iets oplost of enkel een pleister is. Ik gun jou en iededeen die dit leest rust en een mooie toekomst
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#13
KlaasVaak zei:
Je gaat toch niet iemand adviseren met drugs op auto te rijden?
Klik om te vergroten...
Never, nooit met drugs op rijden. Als ik langere tijd van huis ben neem ik niets . Alleen 1 lage pijnstiller 5 mg oxycodon . Standaard voor fibromyalgie, reuma en darm ontstekingen (2) die al 12 jaar heb. Nooit verhoogd, neem dan 2 paracetamol of een ibuprofen om de oxy wat te versterken. 5 mg is max wat ik nu nog wil. Geen high , geen gemaakt fake geluk. Ik heb geen auto, maar maand terug nog RC gehad en dan fiets ik niet eens. Niet in het verkeer met middelen op. Punt,
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
jan020 zei:
Hey mensen,

Ik ben op zoek naar een nieuwe RC die mij lekkere euforie kan geven maar waar ik wel lekker en normaal op kan functioneren. Iemand tips en ervaringen?
Klik om te vergroten...
Euforie en normaal kunnen functioneren is tegenstrijdig.
C
ClimbatizeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb niet veel ervaring met rc’s, en zeker niet voor “functioneel gebruik”. Wat ik kan wel zeggen is dat speed heel goed werkt voor me als functioneel stims.
Ik heb wel een paar voorwaarden als ik speed neem voor “functionele bedoeling”:
1- ik neem altijd een bescheiden hoeveelheid, dat is voor me (vrouw, 169cm, 56kg) een bommetje 100mg of 2 kleine lijntjes, van ongeveer 1 cm ieder. Als ik het snuif kan ik een paar uren later herdoseren maar één lijntje, niet twee;
2- ik neem de pep liever heel vroeg in de ochtend zo heb ik de hele dag lang voor dat uitwerkt en moet ik geen benzo’s gebruiken voor te kunnen slapen.

Ik werk in 2-ploegen systeem en ik ben geen ochtendmens dus ik heb de behoefte aan pep meestal als ik met de vroege werk. Met de late vind ik het niet nodig maar als ik toch wil pep nemen dan zal ik ook een benzo nodig hebben voor goed te kunnen slapen en dat wilt ik zeker niet doen.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#16
2-FA, 3-FA, 2-FMA, 4F-MPH.

Zelf lukt het me op 3-MMC ook, maar dat zal niet iedereen met me eens zijn.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
John Trap zei:
2-FA, 3-FA, 2-FMA, 4F-MPH.

Zelf lukt het me op 3-MMC ook, maar dat zal niet iedereen met me eens zijn.
Klik om te vergroten...

Geen ervaring met de -FA’s (al heb ik 4-FMA liggen om nog te testen) maar wel met 4F-MPH en recent ook met 4F-EPH, waarbij ik zelf net meer fan ben van de EPH-variant dan de MPH omdat die wat milder lichamelijk is (minder noradrenalinewerking). Dat fysieke vind ik van veel methylfenidaat-vriendjes een mindere eigenschap maar de ethylfenidaatversies zijn op dat gebied dus subtieler. Ik merk niet echt dat ik er mindere focus van heb dan van de MPH maar er staat wel overal geschreven dat hij ook op dat gebied wat milder zou zijn, dus ja, is persoonlijk. :)

Voor TS: ik vind de hier door mij genoemde stofjes trouwens functionele stims, geen recreatieve, maar ik heb een lichte methylfenidaattolerantie (krijg het in lage dosis voorgeschreven) dus die euforie is er voor mij sowieso niet echt (meer) bij die middelen.

Maar als je echt euforie zoekt is het misschien toch niet wat je wil. Ben zelf benieuwd naar 4-FMA, met name of het op 3-MMC lijkt. ^^
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#18
jan020 zei:
Hey mensen,

Ik ben op zoek naar een nieuwe RC die mij lekkere euforie kan geven maar waar ik wel lekker en normaal op kan functioneren. Iemand tips en ervaringen?
Klik om te vergroten...
Ik wilde zeggen 2-FMA, maar die heb ik gisteren geprobeerd en het resultaat was dat ik met allerlei andere dingen bezig was dan werk en ik het eigenlijk nog best recreatief spul vond. Mijn initiële dosis was 30 milligram, wat misschien al een beetje aan de hoge kant is geweeest. Daarvan kreeg ik ongeveer 1,5 uur een redelijk euforische roes. Daarna ging het warme prosociale er een beetje van af en bleef er een meer gerichte focus te ontstaan. Maar tegen die tijd begon ik de euforische roes toch wel te missen en dat leidde weer af van constructieve zaken.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dopemonster zei:
Was maar een geintje he😂 de naam lsd zegt t al.... Meestal ben ik serieus maar soms lul ik ook onzin xd
Klik om te vergroten...
sommige mensen nemen dat seriues lol
die denken heb me ingelezen op df :innocent:
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hardcore_frk zei:
2-FA, 3-FA, 2-FMA, 4F-MPH.

Zelf lukt het me op 3-MMC ook, maar dat zal niet iedereen met me eens zijn.
Klik om te vergroten...
zal ook 3-fa zeggen of 4-fma
2-f(m)a is wat speedy vond ik
4f-mph was totaal niks voor mijn gevoel
misschien slechte batch maar voelde 0.0

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."