Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3MMC Probleem

3MMC Probleem

75 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
A
AzraëlLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
nou dat ligt dan aan jezelf of aan de kwaliteit van je coke. Ik er vaar dat toch echt anders, net zoals de mensen waarmee ik wel coke gebruikte vroeger.
Klik om te vergroten...
Ja, ik kan er echt niet goed tegen; wordt er dikwijls nerveus en angstig van... nooit gesnapt waarom mensen coke zo leuk vinden
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Azraël zei:
Reviews lezen op reddit.. van gasten die zeiden dat je er een heerlijke rush v krijgt en geen kater etc, veek euforie, andere drug,
Dusja dan wil ik dat proberen. Eergisteren heb ik dan 1 gezet v pff denk rond de 150mg.. ja dat was wel superrelaxed. Ik las verder dat er gasten 200, 250 en 300 mg namen voor IV. Ik probeerde 250mg....
BOINK direct neer op bed niks relax.. heel mijn hoofd begon te draaien en ik begon lichtjes paniekerig te worden.... Lijkt alsof je zo direct op de piek ben van je stuikmente.... ja 't was geen leuke ervaring... zal nooit meer doen dan 150mg.
Klik om te vergroten...
Of stoppen met IV gebruik omdat dat op Reddit staat.
Dode mensen posten niks, dus zie je uitsluitend goede / semi goede verhalen.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Azraël zei:
Reviews lezen op reddit.. van gasten die zeiden dat je er een heerlijke rush v krijgt en geen kater etc, veek euforie, andere drug,
Dusja dan wil ik dat proberen. Eergisteren heb ik dan 1 gezet v pff denk rond de 150mg.. ja dat was wel superrelaxed. Ik las verder dat er gasten 200, 250 en 300 mg namen voor IV. Ik probeerde 250mg....
BOINK direct neer op bed niks relax.. heel mijn hoofd begon te draaien en ik begon lichtjes paniekerig te worden.... Lijkt alsof je zo direct op de piek ben van je stuikmente.... ja 't was geen leuke ervaring... zal nooit meer doen dan 150mg.
Klik om te vergroten...
Heftig! Ging het in 1 keer goed? Ik bedoel, in een ader? Niet bang dat je de pijp uit gaat? Wat vond je vriendin ervan dat je dit deed?
A
AzraëlLid
01-01-2024, 00:00
#4
Azraël zei:
Ik had vroeger als eens 3-mmc geshot. Was toen een heel relaxte ervaring, geen nervositeit zoals bij snuiven en slkken. Nee echt leuk vind ze het niet, mij vriendin
De eerste shot paar keer mislukt, maar dan OK.
Tweede vond ik direct geen ader, maar dan wel... overreed me als een truck.. tbh khad wel even schrik dat verkeerd zou kunnen aflopen.. ik kalmeerde en het beterde.
Klik om te vergroten...
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
Hoe kan het toch dat 3mmc zoveel verslavender is dan coke ... of lijkt het maar zo...
Klik om te vergroten...
Als iemand die beide heeft gebruikt, is coke een stuk meer duivels kwa cravings. Coke maakt mensen echt achterbakse ego trippers in een verslaving (was er zelf een) 3-mmc heeft echt een empatisch randje die coke gewoon niet heeft.
U
UptempoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Aller éérst veel suc6. Bij mij is het zaak niks mee te nemen. Zuipen en mee hebben = gebruiken. Nou woon ik buiten af dus 1,2,3 wat laten brengen gaat hier niet. Maar zou mischien het nummer van je dealer verwijderen een idee zijn?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Geef je nu de voorkeur aan snuiven of shotten?
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#8
CuriousExplorer zei:
Ook qua come down is coke erger.
Klik om te vergroten...
Helemaal mee eens, heeft geen after glow.....
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#9
De Apotheker zei:
Helemaal mee eens, heeft geen after glow.....
Klik om te vergroten...
Hoe voelt dat dan? Zoals met pep? Ik heb dan altijd dat m'n geweten begint te praten, kan nog niet slapen maar weet niet wat te doen, nergens zin in, negatieve gedachten enzo.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Apotheker zei:
Als iemand die beide heeft gebruikt, is coke een stuk meer duivels kwa cravings. Coke maakt mensen echt achterbakse ego trippers in een verslaving (was er zelf een) 3-mmc heeft echt een empatisch randje die coke gewoon niet heeft.
Klik om te vergroten...

Ook qua come down is coke erger.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Natozlato zei:
Hoe voelt dat dan? Zoals met pep? Ik heb dan altijd dat m'n geweten begint te praten, kan nog niet slapen maar weet niet wat te doen, nergens zin in, negatieve gedachten enzo.
Klik om te vergroten...
Dat heb ik alleen met serotonine releasers, het is een gevoel die het best is te omschrijven als een soort lichte na space die een voldaan en vrolijk gevoel geeft.

Ik heb wat jij beschrijft ook altijd met coke en speed, helemaal niet prettig en deels een reden waarom ik die nu sneller links laat liggen.
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#12
De Zandman zei:
Ik heb maar enkele keren coke genomen.
Dat was wel kicken, met de dealer ging ik toen schaken...wel 15 partijen achter elkaar door en jazeker je wordt wel een stukje beter in overzicht, dan zonder de witte sloper te nemen.
Maar ik geef er niets meer om. Ik neem het never nooit meer, zo ook 3mmc never nooit meer.
Dat is pas echt slecht voor je, aderverkalking en zo.. en dan de Come down!
Basta met deze zooi.
Klik om te vergroten...
Echt ja, doe mij maar 8 uur durende amfetamine die niet zo vaat vernauwend is. Cathinone zijn niet voor dagelijks gebruik, flinke hersenschade. Van mijn 11 jaar GHB verslaving heb k ook hersenschade maar dat is geheugenverlies. Serotonine regelt ook je lichaams temperatuur, je slaap, je emoties enz..
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#13
De Apotheker zei:
Dat heb ik alleen met serotonine releasers, het is een gevoel die het best is te omschrijven als een soort lichte na space die een voldaan en vrolijk gevoel geeft. Ik heb wat jij beschrijft ook altijd met coke en speed.
Klik om te vergroten...
Ja dat bedoelde ik ook. Ik vroeg me af of de coke comedown erger is dan met pep.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Natozlato zei:
Ja dat bedoelde ik ook. Ik vroeg me af of de coke comedown erger is dan met pep.
Klik om te vergroten...
Ohhh excuus ik begreep het verkeerd,
Maar ja ik vind de comedown van coke echt meerdere malen erger als die van pep. Doordat coke harder piekt geeft het ook sneller een dieper dal.

Van coke heb ik vaak genoeg wakker in bed gelegen, extreem negatieve gedachten gepaard met een heel naar schuld gevoel. Deze gave om een smerig schuldgevoel te geven is voor mij ook wat coke zo duivels maakt, want als je meer neemt is die zo weg.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#15
De Apotheker zei:
Ohhh excuus ik begreep het verkeerd,
Maar ja ik vind de comedown van coke echt meerdere malen erger als die van pep. Doordat coke harder piekt geeft het ook sneller een dieper dal.

Van coke heb ik vaak genoeg wakker in bed gelegen, extreem negatieve gedachten gepaard met een heel naar schuld gevoel. Deze gave om een smerig schuldgevoel te geven is voor mij ook wat coke zo duivels maakt, want als je meer neemt is die zo weg.
Klik om te vergroten...
Dacht dat je makkelijk kan slapen na coke. Bah, wat jij omschrijft lijkt me echt heel naar!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Natozlato zei:
Dacht dat je makkelijk kan slapen na coke. Bah, wat jij omschrijft lijkt me echt heel naar!
Klik om te vergroten...

Kan je ook.
Alleen geeft coke idd een schuldgevoel, hoe raar ook.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik slaap als een roosje na coke. Ook echt geen negatieve gedachtes. Pep daarentegen is vreselijk.
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hier ook prima maffen na coke. Maffen na 3mmc (meer dan 2 vingertopjes) is uit den boze. Daarom neem ik (als ik het neem) ook maar 2 vongertopjes op een avond. Bevalt prima, geen cravings (heb ik overigens nergens mee gelukkig) en kan een zakje maanden in huis hebben liggen zonder ernaar te grijpen. Hoop van ganser harte dat de mensen in dit topic de kracht kunnen vinden om ermee te stoppen want het klinkt behoorlijk serieus waar je mee te maken hebt..
A
AzraëlLid
01-01-2024, 00:00
#19
Natozlato zei:
Geef je nu de voorkeur aan snuiven of shotten?
Klik om te vergroten...
Shotten is leuker. Maar een heel gedoe met die spuitjes en dosis.
Snuiven is even verslavend dan shotten.
Maar mijn tip blijft: haal het niet in huis. En als je het wil nemen, neem een bommetje.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Azraël zei:
Shotten is leuker. Maar een heel gedoe met die spuitjes en dosis.
Snuiven is even verslavend dan shotten.
Maar mijn tip blijft: haal het niet in huis. En als je het wil nemen, neem een bommetje.
Klik om te vergroten...
Maar weet je wel dat je kans loopt op embolie of bloedvergiftiging bij shotten?
Drugsgebruik is natuurlijk altijd met risico, maar bij shotten is de kans wel groter dat het mis gaat. Vind je het dat waard?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."