#1
Ik slaap meer overdag, vaak hele middagen. Snachts krijg ik vaak schokken door mijn lichaam en krijg ik dan de hele nacht door slaapverlamming, waardoor ik niet kan slapen. Hier heb ik vaak alleen 1 of 2 dagen last van na laatste keer gebruik.
Je hoeft het niet allemaal alleen te doen hoor.Bedankt voor de reacties. Helaas is het mij vanavond weer niet gelukt om geen 3 te halen heb weer een gram gekocht maar probeer elk weekend zo hard men best het is gewoon te zwaar. 😞
Goed bezig! De truc is om jezelf bezig te houden, zo hielp het bij mij heel erg om afspraken te hebben staan de volgende dag die gebruik onmogelijk maken.UPDATE : iedereen bedankt voor de reacties en de hulp. Echt het helpt heel erg, deze week heb ik nog niks gehad en ben dus al een week clean. Morgen is het weekend en heb ik express afgesproken om met mijn vriendin op pad te gaan, puur zodat dit mijn eerste weekend clean kan worden ik zelf voel me veel beter en door jullie krijg ook nog die extra motivatie ik voel dat het gaat lukken. 👊
UPDATE : iedereen bedankt voor de reacties en de hulp. Echt het helpt heel erg, deze week heb ik nog niks gehad en ben dus al een week clean. Morgen is het weekend en heb ik express afgesproken om met mijn vriendin op pad te gaan, puur zodat dit mijn eerste weekend clean kan worden ik zelf voel me veel beter en door jullie krijg ook nog die extra motivatie ik voel dat het gaat lukken. 👊
Knap van je! Slaap je nog wel?UPDATE : iedereen bedankt voor de reacties en de hulp. Echt het helpt heel erg, deze week heb ik nog niks gehad en ben dus al een week clean. Morgen is het weekend en heb ik express afgesproken om met mijn vriendin op pad te gaan, puur zodat dit mijn eerste weekend clean kan worden ik zelf voel me veel beter en door jullie krijg ook nog die extra motivatie ik voel dat het gaat lukken. 👊
Wat je omschrijft zijn breinschokken, deze komen voor wanneer je serotonine huishouding een zooitje is.Ik slaap meer overdag, vaak hele middagen. Snachts krijg ik vaak schokken door mijn lichaam en krijg ik dan de hele nacht door slaapverlamming, waardoor ik niet kan slapen. Hier heb ik vaak alleen 1 of 2 dagen last van na laatste keer gebruik.
Doe dat maar niet! Dan heb je nog een verslaving erbij! Beter stop je op tijd zodat je vanzelf moe wordt.Koop eens wat slaappillen dat je toch 'snachts wat kan slapen.
Serieus? Hoe heb je jezelf dit aangeleerd? Hier begin je toch niet zomaar mee?Ik heb sinds woensdagdag ook weer 5gram.. nog niet gestopt... Zelfs vandaag een IV shot gezet er van!! Ja dan is het toch een andere drug hoor... 😯
Yo.. ik en mijn vriendin zijn ook al jaren verslaafd aan 3-mmc. Het is het enige middel dat als je er aan begint er niet meer mee kan stoppen... Continu door tot dat het op is. Af en toe komt het met de post toe, met de corona periode meer.... Zorgt voor veel problemen in huis.. vele depressies.. zotte cravings in 3-mmc ...afkicks.... ruzies... Leugens over drugs .. er superslecht uitzien.. moeten slaappillen pakken om te slapen .. dagen doordoen .. nachten niet slapen....en niet eten... Op werk gebruiken enz enz .. andere drugs gebruiken tegen de kater .,. Als ik er vanaf ben, is het weer mijn partner die durft bestellen en omgekeerd.. .
Taxi... Het is de verslavendste drug die er is. De sex is er wel zalig op.
Hier zijn mijn tips.
Bestel niets meer .
Stokeer geen drugs thuis
Als je perse bestelt doe dan kleine hoeveelheden.
Koop eens wat slaappillen dat je toch 'snachts wat kan slapen.
Probeer doelen voor jezelf op te schrijven. Vandaag ga ik mijn auto leegmaken en mijn mailbox opkuisen
Morgen ga ik biceps trainen
Stort je op gezonde voeding!
Ga bij een sportclub..
Ik heb sinds woensdagdag ook weer 5gram.. nog niet gestopt... Zelfs vandaag een IV shot gezet er van!! Ja dan is het toch een andere drug hoor... 😯
Enfin soit veel succes hé we moeten er door!
Stuur gerust een berichtje als je vragen hebt.
Hoe kan het toch dat 3mmc zoveel verslavender is dan coke ... of lijkt het maar zo...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."