Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGewoon zomaar, wie heeft ervaring met 2fa en wat vond je er van?

Gewoon zomaar, wie heeft ervaring met 2fa en wat vond je er van?

135 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
SneeuwStorm zei:
50 mg is volgens mij prima voor jou. O ja, niet gaan "friemelen" want dan weet je niet meer te stoppen. Geil spul... ook volgens mijn vrouw.
Klik om te vergroten...
Ook voor @wapboy omdat ie het ook wil weten.

Had om 16.15 50mg genomen. Merkte na 1,5 uur nog haast niks. Ja, ietsje warmer, misschien iets beter humeur, chat/praterig maar veder echt 0,0.
Oh en nu bij 3fa vergeleken 2fa merk ik wel dat mijn hartslag IETSJE stijgt. Bij 2fa zowel hartslag niet als bloeddruk niet.

Dus om 17.45 nog 1 pil van 50mg genomen. Wil wel echt wat voelen hoor!
Ik lees zoveel verschillende doseringen die mensen hiervan gebruiken. Zowel hier als op internet. Tussen de 50 mg en soms wel tot 500(!) mg of meer.

Bij 2fa las ik hetzelfde toen maar dat was zo lauw spul/effect dat ik zelfs met 90mg zo goed als niets merkte. Later op een feessie met iemand samen de laatste pillen opgemaakt en had denk toen wel 240(?) mg op en was nog niks…. Ja zweten, klam, trillerig maar niets aan fijn, euferie, positieve zin bv te gaan poetsen etc.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Ook voor @wapboy omdat ie het ook wil weten.

Had om 16.15 50mg genomen. Merkte na 1,5 uur nog haast niks. Ja, ietsje warmer, misschien iets beter humeur, chat/praterig maar veder echt 0,0.
Oh en nu bij 3fa vergeleken 2fa merk ik wel dat mijn hartslag IETSJE stijgt. Bij 2fa zowel hartslag niet als bloeddruk niet.

Dus om 17.45 nog 1 pil van 50mg genomen. Wil wel echt wat voelen hoor!
Ik lees zoveel verschillende doseringen die mensen hiervan gebruiken. Zowel hier als op internet. Tussen de 50 mg en soms wel tot 500(!) mg of meer.

Bij 2fa las ik hetzelfde toen maar dat was zo lauw spul/effect dat ik zelfs met 90mg zo goed als niets merkte. Later op een feessie met iemand samen de kaatste pillen opgemaakt en had denk toen wel 240(?) mg op en was nog niks…. Ja zweten, klam, trillerig maar niets aan dijn, euferie, positieve zin bv te gaan poetsen etc.
Klik om te vergroten...
Wat wil je bereiken qua effect? Werken stims niet zo goed bij jou?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
MaddMonkey zei:
Wat wil je bereiken qua effect? Werken stims niet zo goed bij jou?
Klik om te vergroten...

Stims werken wel zeker hoor! Heb adhd dus wel net ff anders maar gewoon goed.

Normaal neem ik zo goed als altijd speed als upper. Maar wilde wat rc’s proberen en vergelijken. Of er wat beters is etc.

Tot nu toe heb ik nog geen rc stim die mij echt blijvend trekt of zou bijkopen. Het is het allemaal ā€œnet nietā€ vergeleken met de ā€œechteā€ shit.

Ik zoek een zocht speed ā€œlightā€ wat korter duurt en misschien ietsje minder dwingende bewegingsdrang maar evenveel zin/energie geeft iets te gaan doen. Zoals schoonmaken of opruimen, dansen of ā€œstappenā€.
2fa deed dat totaal niet al voelde het wel oke, beetje lekker. Maar niet voor herhaling vatbaar.

3fa, nu met die 2e 50mg die opkomt is het al veel beter dan 2fa! Beetje lekker gevoel in je lijf en brein wat bij 2fa 0 was.

ik kijk het nog een half uurtje aan en beslis dan of ik nog eens 50 mg bij neem.
P
Plucky DuckLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik lees gedurende avond met je mee! Zolang ik nog kan haha, blow avond voor de boeg
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
iPlucky zei:
Zolang ik nog kan haha, blow avond voor de boeg
Klik om te vergroten...
Enjoy!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
SneeuwStorm zei:
O ja, niet gaan "friemelen" want dan weet je niet meer te stoppen. Geil spul... ook volgens mijn vrouw.
Klik om te vergroten...

Haha lees dit nu pas! šŸ˜‚šŸ™ˆ
Dat zeiden ze over 3mmc ook. Paar keer genomen en nada, noppes niks qua geilheid…
Terwijl ik van speed echt zo goed als elke keer spontaan enorm boter en boter geil word. En idd als ik dan begin…. šŸ˜‚šŸ˜‚šŸ˜‚

Bij 3fa (totaal nu 100mg) is het wel wat aanwezig, zou mezelf in de stemming KUNNEN krijgen, of als er nu een lekkere partner was ook. Maar niet vergelijkbaar met speed.

Bij 2fa had ik het 0,0 trouwens..
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Iets meer spierspanning of fysieke spanning dan ik met 2fa had maar nog niet de helft van zoals met speed.
Het voelt qua gevoel ook wel lekkerder dan 2fa. Ben happy’er, vrolijk (geen echt euforie oid), relaxt maar niet ā€œlui-igā€ zoals bij 2fa.
Scherp, niet wazig of wappie zoals met bv 3mmc, xtc of flinke speed/wiet combo.

Ik ga er nog 1 pil van 50 mg ingooien zo om te kijken of het ā€œfijneā€ gevoel versterkt en ik misschien wel Ć©chte drang krijg iets fysieks te gaan doen zoals bv opruimen of rommelen in huis.
Het is tot nu toe een stukje beter als die 2fa van laatst maar nog steeds vergeleken speed is het lauwig/flauwig.
Voelt als ā€œverdundeā€œ speed met een paar korreltjes Methylfenidaat er in. Snap ie..?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
Wat was jullie (totale) dosering per avond/feestje/nacht?
Klik om te vergroten...

Had ik hierboven al gevraagd maar zou iemand antwoord willen en kunnen geven? Ben erg nieuwsgierig!

Ik ga zo een denk een 3e pil ban 50 mg nemen. Totaal heb ik dan 150 mg op sinds 16.15.
Volgens PsychonautWiki (70mg+ is heavy daar) is dat erg hoog maar op weer veel andere sites en ook wel hier op df kees ik nog hogere doseringen.
Zeker bij snuiven maar dat doe ik niet.

Anybody?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Ik ga er nog 1 pil van 50 mg ingooien zo
Klik om te vergroten...

Nog niet gedaan, zometeen!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Neo-Shulginist zei:
Ik denk dat je andere verwachtingen had van 3-FA dan wat het biedt. 3-FA is inderdaad vrij 'saai' in de zin dat het een stimulatie geeft die haast onmerkbaar is. Anderen vinden die 'cleane' high juist heel fijn. Het is alsof je onder invloed bent zonder onder invloed te zijn. Dus als je daar niet naar op zoek bent dan kun je inderdaad blijven bijpakken tot je een ons weegt, maar zul je uiteindelijk teleurgesteld raken.
Klik om te vergroten...
Ik lees nu dit van al even geleden uit een ander topic. Maar dit klopt wel hoe 3fa voelt.
Ik ga nog 1x een pil van 50 mg bij nemen en zit dan totaal op 150 mg vanaf 16.15.

Ik hoop dat het ā€œlekkereā€ gevoeletje dan nog iets versterkt en ik wat meer fysieke dwang krijg iets (fysieks) te gaan doen.
Als ik eerlijk ben verwacht ik het een heel klein beetje maar zoals @Neo-Shulginist dus zegt is de kans groter van niet.
Bij 2fa hielp bijnemen op een gegeven moment ook niet meer. Of althans, bleef veel langer wakker, at veel later etc maar geen extra schepje ā€œfijnā€ er bij.

Ga nu die 3e pil uit mijn drugs-hiding-place pakken!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Dunne zei:
Wat was jullie (totale) dosering per avond/feestje/nacht?
Klik om te vergroten...
voor de 3fa gebruikers?



SneeuwStorm zei:
50 mg is volgens mij prima voor jou.
Klik om te vergroten...
Hoezo denk je dat? Hoeveel nam jij dan?
50 mg merkte ik haast niks… 100mg wel meer maar nog wat ā€œflauwtjesā€.

Ga zo nog ene nemen van 50 mg en stop dan voor vandaag met bijnemen.

-Werkt 3fa echt 4 tot 6 uren?

-Weet iemand hoe snel of lang na 3fa je kan slapen?

Van speed slaap ik echt 18-20 uur niet zonder benzo met wel wiet.
2fa heeft me ook plafonddienst gegeven.
na mdma en 3mmc en coke kon ik REDELIJK vlot slapen (5 tot8 uur) , wel weer met wiet.
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
voor de 3fa gebruikers?




Hoezo denk je dat? Hoeveel nam jij dan?
50 mg merkte ik haast niks… 100mg wel meer maar nog wat ā€œflauwtjesā€.

Ga zo nog ene nemen van 50 mg en stop dan voor vandaag met bijnemen.

-Werkt 3fa echt 4 tot 6 uren?

-Weet iemand hoe snel of lang na 3fa je kan slapen?

Van speed slaap ik echt 18-20 uur niet zonder benzo met wel wiet.
2fa heeft me ook plafonddienst gegeven.
na mdma en 3mmc en coke kon ik REDELIJK vlot slapen (5 tot8 uur) , wel weer met wiet
Klik om te vergroten...
Mijn vrouw en ik gebruiken 75 mg. Geeft focus en veel geilheid. Zal dan toch per persoon verschillen. Wij gebruiken verder 0 medicatie.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
SneeuwStorm zei:
Mijn vrouw en ik gebruiken 75 mg. Geeft focus en veel geilheid. Zal dan toch per persoon verschillen. Wij gebruiken verder 0 medicatie.
Klik om te vergroten...

voor de seks?
Hebben jullie wel eens meer genomen en hoe was dat?

Ik heb om 20.30 nóg eens 50 mg genomen.
Dan totaal 150 mg op vanmiddag/avond. Dat is wel genoeg dan!

conclusie geef ik later of morgen. Moet de comedown nog afwachten en eventuele cravings. Bij 2fa had ik van beiden niet echt last.

Geil nu? Nog hetzelfde als hierboven gemeld.

Edit: beetje privƩ dus als je niet antwoord snap ik het:
Konden jij en je vrouw gewoon normaal/goed/snel klaarkomen? Of zoals met speed moeilijker?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
voor de seks?
Hebben jullie wel eens meer genomen en hoe was dat?
Klik om te vergroten...
Ik vond het de slechtste stimulant voor de seks tot nu toe. Zelfs empathogenen zijn beter en daar krijg je gevoelloze genitaliƫn van :tearsofjoy:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Dunne zei:
Van speed slaap ik echt 18-20 uur niet zonder benzo met wel wiet.
2fa heeft me ook plafonddienst gegeven.
na mdma en 3mmc en coke kon ik REDELIJK vlot slapen (5 tot8 uur) , wel weer met wiet.
Klik om te vergroten...
Het zal wat minder lang duren dan bij speed voordat je kunt slapen. Maar 3-FA heeft wel de vervelende neiging dat je al heel lang geen effecten voelt maar dat het je ongemerkt toch wakker houdt. Dus dan kan je meer last krijgen van slaapproblemen omdat het niet echt voelt alsof je erg gestimuleerd bent. Bij speed is dar wel wat anders.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Neo-Shulginist zei:
Ik vond het de slechtste stimulant voor de seks tot nu toe. Zelfs empathogenen zijn beter en daar krijg je gevoelloze genitaliƫn van :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Lukte het niet? Werd je niet geil?
Ik ook niet echt hoor van 3fa, 3mmc ook niet. Speed wel!!!!!!!!!!!!

empathogenen maken me niet geil tenzij ik met iemand ben waarvan ik sowieso wel geil wordt…
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."