#1
Ook voor @wapboy omdat ie het ook wil weten.50 mg is volgens mij prima voor jou. O ja, niet gaan "friemelen" want dan weet je niet meer te stoppen. Geil spul... ook volgens mijn vrouw.
Had om 16.15 50mg genomen. Merkte na 1,5 uur nog haast niks. Ja, ietsje warmer, misschien iets beter humeur, chat/praterig maar veder echt 0,0.
Oh en nu bij 3fa vergeleken 2fa merk ik wel dat mijn hartslag IETSJE stijgt. Bij 2fa zowel hartslag niet als bloeddruk niet.
Dus om 17.45 nog 1 pil van 50mg genomen. Wil wel echt wat voelen hoor!
Ik lees zoveel verschillende doseringen die mensen hiervan gebruiken. Zowel hier als op internet. Tussen de 50 mg en soms wel tot 500(!) mg of meer.
Bij 2fa las ik hetzelfde toen maar dat was zo lauw spul/effect dat ik zelfs met 90mg zo goed als niets merkte. Later op een feessie met iemand samen de laatste pillen opgemaakt en had denk toen wel 240(?) mg op en was nog niksā¦. Ja zweten, klam, trillerig maar niets aan fijn, euferie, positieve zin bv te gaan poetsen etc.