Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGewoon zomaar, wie heeft ervaring met 2fa en wat vond je er van?

Gewoon zomaar, wie heeft ervaring met 2fa en wat vond je er van?

135 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nihilist88 zei:
Van 2fa verwachte ik nog wel steeds een amfetamine effect, hoe kort ook, mr indd niets van dat. Mja ik gebruik door de week ook Rilatine (Methylfenidaat), de modified release, op recept. Mja tes indd wat je juist wil, 2 weken terug zowel 4fma (150mg), 6apb (130mg) en 2x 3mmc (360mg), allen oraal, nr binnen gespeeld, dus ff wel genoeg qua ferme stims, dan is 4f-mph een leuk wat braver extraatje en is indd Methylfenidaat op 'steroïden', ook nam ik voorheen 22.5mg, vandaag 25mg, zijn ferme dosissen, maar vind het echt fijne energieke focus. Ook neem ik dit juist voor een niet pep of mdma effect. Ik heb nog wat 3mmc, maar ik ga het nr de toekomst op 6apb en 4fma houden met terug voldoende pauze. Al die kleinere stim broertjes, laat ik links liggen.
Klik om te vergroten...

Oh, aanvulling: als ik weet dat ik een stim ga nemen of een psychedelica slik ik minimaal 24 uur geen Methyl.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Ik slik ook Methylefenidaat op recept. (adhd). Ik vind dat wel redelijk goed werken tegen/voor adhd maar een lekker of “high” gevoel heb ik er niet van. Heb natuurlijk zoals elke wel-betaamde adhd’r al eens 40mg genomen. (Officiele dosis is 20 , 20 , 10 en eventueel nog eens 10 mg per dag.) Zolang ik het braaf dagelijks en op tijd slik (al neem ik ochtends 10 ipv 20, anders te heftig!) heb ik er echt baat bij. Behalve voor mijn uitstelgedrag doet het eigenlijk weinig of niets…
Zodra ik dagen ga skippen of onregelmatig inneem werkt het echt beduidend minder!
Methylfenidaat gevoel is voor mij echt puur therapeutisch en 0,0 recreatief. Ook in hoge doseringen. Voel me juist vervelend met veel op.
Daarom “zoek” ik juist iets wat meer als speed werkt.

Dex als test geprobeerd nadat ik illegaal wat pilletjes had gekregen maar dat is me ook “te lauw” en toch teveel Methyl achtig vergeleken speed. Net als bij Methyl wordt ik van hoge dosis Dex juist te lui en rustig. Sowieso kan ik nooit Dex gebruiken op recept ivm mijn rijbewijs/werk.
Klik om te vergroten...
Ah ik heb dagdosis van 40mg (ik ben ook stapsgewijs bij 10mg begonnen en 40mg lijkt juiste dosering te zijn), is wel de modified release, werkt ca 10, theoretisch 12u. En helpt bij mij ook echt top vr mn ADHD, voor mn werk echt dikke plus, betere concentratie, organisatie, maar blijf evenzeer een babbelkont, ts gewoon iets dat functioneel doet wat moet.
Bij die 4f-mph, zeker in hoge dosering, geeft je toch ook betere stemming en heel actief, schrijven, huishoudelijke taken, vd muziek genieten met net iets xtra.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Oh, aanvulling: als ik weet dat ik een stim ga nemen of een psychedelica slik ik minimaal 24 uur geen Methyl.
Klik om te vergroten...
Echt n de reden? Ik heb eens na 4f-mph (inname 13u), later op de avond (19-20u) 3mmc 320mg genomen, zal toen ook ni echt verstandig geweest zijn. Niet echt iets nadelig ervaren op korte termijn. 3mmc is sowieso schadelijk vr de brains.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nihilist88 zei:
Echt n de reden? Ik heb eens na 4f-mph (inname 13u), later op de avond (19-20u) 3mmc 320mg genomen, zal toen ook ni echt verstandig geweest zijn. Niet echt iets nadelig ervaren op korte termijn. 3mmc is sowieso schadelijk vr de brains.
Klik om te vergroten...
Ja want anders werken stims bij mij minder en anders. Ook lijkt het mij persoonlijk niet goed om EN upper Methyl te nemen en ook nog een andere stim.
Ook kan het te heftig worden qua bijwerkingen. Eens ochtends braaf methyl genomen (10 en 20mg) en avonds pas speed. Merkte toch echt dat de speed minder fijn werkte en weinig “uplifting/energy“ gaf. Zelfde geldt voor mdma.
3mmc paar x gebruikt en klaar mee.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Ja want anders werken stims bij mij minder en anders. Ook lijkt het mij persoonlijk niet goed om EN upper Methyl te nemen en ook nog een andere stim.
Ook kan het te heftig worden qua bijwerkingen. Eens ochtends braaf methyl genomen (10 en 20mg) en avonds pas speed. Merkte toch echt dat de speed minder fijn werkte en weinig “uplifting/energy“ gaf. Zelfde geldt voor mdma.
3mmc paar x gebruikt en klaar mee.
Klik om te vergroten...
Uhu denk het ook, was ook eenmalig, stims combineren is steeds not done geweest bij mij, die spirit hou ik liever. Was toen, de 4fmph was al weg n avond was nog vroeg. Maar eenmalig, hoopk. Moet nu ook wel zeggen, de 4f-mph 25mg is nu al 3u30 lekker stabiel, strax nog wat na-stimulatie, daar hou ik het dan ook op, hoogstens 2u vr slapen msschn 500-750mg GABA, werkt çva als je geen te heavy stims neemt die dag/avond.
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Wel tof, maar is het net niet
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat is het besluit nu van 3-FA @De Dunne ? Weer een net niet RC die niet op kan tegen de klassieke euforische stimulanten?
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#8
AlteredState5862 zei:
Wel tof, maar is het net niet
Klik om te vergroten...
Net niet? 😂 Het mist gewoon alles wat je van een amfetamine stim rc verwacht🤷 I know, drugs zijn zeer persoonlijk, ts vooral wat je eerdere ervaringen zijn qua stims. Moest vb mijn allereerste stim 3fa zijn, was ik msschn laaiend enthousiast, maar als je eerder gekend bent met mdma, 4fa, 4fma, 6apb n hier ook al redelijke tolerantie hebt opgebouwd, is 3fa gewoon flauwtjes n 2fa zit daar in alles nog eens onder.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
PsyTekz zei:
Wat is het besluit nu van 3-FA @De Dunne ? Weer een net niet RC die niet op kan tegen de klassieke euforische stimulanten?
Klik om te vergroten...
Al veel leuker dan 2fa! Wel pas bij hogere doseringen. En idd is het nog steeds niet zoals bv speed etc.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nihilist88 zei:
Net niet? 😂 Het mist gewoon alles wat je van een amfetamine stim rc verwacht🤷 I know, drugs zijn zeer persoonlijk, ts vooral wat je eerdere ervaringen zijn qua stims. Moest vb mijn allereerste stim 3fa zijn, was ik msschn laaiend enthousiast, maar als je eerder gekend bent met mdma, 4fa, 4fma, 6apb n hier ook al redelijke tolerantie hebt opgebouwd, is 3fa gewoon flauwtjes n 2fa zit daar in alles nog eens onder.
Klik om te vergroten...
Het is ook net wat je zoekt toch? Idd is het niet zoals bv speed. Van die jij opnoemt heb ik geen ervaring mee en behalve die mdma zijn het ook rc’s.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dit was trouwens mijn bloeddruk en hartslag tijdens 150 mg 3FA afgelopen vrijdag.
Voor mijn doen normale bloeddruk alleen een ietsepietsje lagere onderdruk. (normaal is die 70)
Hartslag was wel een stuk hoger, wisselend tussen de 80 en 95 bpm. Normaal in rust zo 65 ongeveer.

B145ECD7-0806-4802-8FCD-952FB2AF47F3.jpeg
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
ljuv zei:
Hihihiiiiiii voelde hem aankomen. Enjoy, ben errag benieuwd!
Klik om te vergroten...
#metoo
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
En waarom vond je het wel wat of niet wat?
Hoe lang had je effect?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lijkt wel beetje oude bunk of nie…?

image.jpg
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Dunne zei:
Lijkt wel beetje oude bunk of nie…?

Bekijk bijlage 32774
Klik om te vergroten...
Test centrum de Dunne! Ben benieuwd. Geen idee, ik had altijd poeder…
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Spyro zei:
Test centrum de Dunne! Ben benieuwd. Geen idee, ik had altijd poeder…
Klik om te vergroten...
Ze testen toch geen rc’s?
Wat vond jij van 2fa? Hoeveel nam je? Volgens psychonautwiki is 30-50 mg common. (Oraal)
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
Ze testen toch geen rc’s?
Wat vond jij van 2fa? Hoeveel nam je? Volgens psychonautwiki is 30-50 mg common. (Oraal)
Klik om te vergroten...
Nee, daarom moet jij het testen. Duh. 😝😜

Al sla je me dood, mijn weegschaal ligt er meer voor de sier, dan dat deze echt gebruikt wordt. 😬

Don’t be like me, kiddo’s. Weeg je shit. 😬

Klein beetje energie voor heel even. Meer niet echt eigenlijk
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Spyro zei:
Nee, daarom moet jij het testen. Duh. 😝😜

Al sla je me dood, mijn weegschaal ligt er meer voor de sier, dan dat deze echt gebruikt wordt. 😬

Don’t be like me, kiddo’s. Weeg je shit. 😬

Klein beetje energie voor heel even. Meer niet echt eigenlijk
Klik om te vergroten...
Ik koop meestal pillen of blotters van een drug als het kan. Ik heb geen weegschaal.
Maar was het leuk voor eventjes? Niks gelijks zoals bv een lage dosis speed?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Dunne zei:
Ik koop meestal pillen of blotters van een drug als het kan. Ik heb geen weegschaal.
Maar was het leuk voor eventjes? Niks gelijks zoals bv een lage dosis speed?
Klik om te vergroten...
No, voor mij persoonlijk totaal anders. Heb veel liever speed! Bij speed voel ik me een stuk blijer, lekker zenuwachtig gevoel, kriebeltjes etc. Dat heb ik hierbij niet gehad
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Spyro zei:
Klein beetje energie voor heel even. Meer niet echt eigenlijk
Klik om te vergroten...
Kan er ook niet meer van maken. 3fa was net iets nadrukkelijker aanwezig, maar verder ook niet bijzonder. Dat was alleen de 4fa van de fa varianten imo.

2fma was dan juist wel weer iets waar ik wat mee kon, maar las elders al dat je die bewust niet gekozen hebt.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."