Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGewoon zomaar, wie heeft ervaring met 2fa en wat vond je er van?

Gewoon zomaar, wie heeft ervaring met 2fa en wat vond je er van?

135 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
Van speed slaap ik echt 18-20 uur niet zonder benzo met wel wiet.
2fa heeft me ook plafonddienst gegeven.
na mdma en 3mmc en coke kon ik REDELIJK vlot slapen (5 tot8 uur) , wel weer met wiet.
Klik om te vergroten...
Het zal wat minder lang duren dan bij speed voordat je kunt slapen. Maar 3-FA heeft wel de vervelende neiging dat je al heel lang geen effecten voelt maar dat het je ongemerkt toch wakker houdt. Dus dan kan je meer last krijgen van slaapproblemen omdat het niet echt voelt alsof je erg gestimuleerd bent. Bij speed is dar wel wat anders.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Neo-Shulginist zei:
Ik vond het de slechtste stimulant voor de seks tot nu toe. Zelfs empathogenen zijn beter en daar krijg je gevoelloze genitaliƫn van :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Lukte het niet? Werd je niet geil?
Ik ook niet echt hoor van 3fa, 3mmc ook niet. Speed wel!!!!!!!!!!!!

empathogenen maken me niet geil tenzij ik met iemand ben waarvan ik sowieso wel geil wordt…
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
voor de seks?
Hebben jullie wel eens meer genomen en hoe was dat?

Ik heb om 20.30 nóg eens 50 mg genomen.
Dan totaal 150 mg op vanmiddag/avond. Dat is wel genoeg dan!

conclusie geef ik later of morgen. Moet de comedown nog afwachten en eventuele cravings. Bij 2fa had ik van beiden niet echt last.

Geil nu? Nog hetzelfde als hierboven gemeld.

Edit: beetje privƩ dus als je niet antwoord snap ik het:
Konden jij en je vrouw gewoon normaal/goed/snel klaarkomen? Of zoals met speed moeilijker?
Klik om te vergroten...
Nee wij zijn niet boven de 75 mg gegaan. Wel in de afloop 50 mg 2F-DCK gebruikt. Super combi. Blijkbaar behoorlijke persoonlijke verschillen. Bij ons uren seks, inclusief relax orgasme.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Neo-Shulginist zei:
Het zal wat minder lang duren dan bij speed voordat je kunt slapen. Maar 3-FA heeft wel de vervelende neiging dat je al heel lang geen effecten voelt maar dat het je ongemerkt toch wakker houdt.
Klik om te vergroten...
Bij 2fa had ik dat ook sterk. De weinige werking zelf was na enkele uren echt weg maar had wel plafonddienst helaas… Zelfs wiet hielp niet, althans, relaxte er wel van maar slapen ho maar.

Neo-Shulginist zei:
Bij speed is dar wel wat anders.
Klik om te vergroten...

Bij speed blijf je (ik althans) toch ietwat effect voelen tot de stimulatie weg is.
Geen ā€œlekkerā€ speed effect maar paar van de bij-effecten en na-effecten.
Dat kan ik zelfs de volgende dag nog een tikkie hebben na speed.

Na 2fa was zodra de werkingsduur voorbij was ook alles weg behalve niet slapen en niet eten.
2fa was een probeersel en een nee geworden. Niet veel aan en bestel het niet meer.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
SneeuwStorm zei:
Nee wij zijn niet boven de 75 mg gegaan. Wel in de afloop 50 mg 2F-DCK gebruikt. Super combi. Blijkbaar behoorlijke persoonlijke verschillen. Bij ons uren seks, inclusief relax orgasme.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat die ā€œketamineā€ er bij het m doet. Hoor die combi vaker.
Althans, een upper in combi met een disso voor seks.
Ik ben totaal onbekend met disoo’s.

Speed maakt mij heel geil en kan dan ook uren door gaan. Klaar komen is iets lastiger maar als dat eenmaal lukt, lukt het ook meermaals.
Verder word ik niet zo heel snel geil van een drug vergeleken velen anderen hier.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Neo-Shulginist zei:
Het zal wat minder lang duren dan bij speed voordat je kunt slapen. Maar 3-FA heeft wel de vervelende neiging dat je al heel lang geen effecten voelt maar dat het je ongemerkt toch wakker houdt. Dus dan kan je meer last krijgen van slaapproblemen omdat het niet echt voelt alsof je erg gestimuleerd bent. Bij speed is dar wel wat anders.
Klik om te vergroten...
1e dosis was 16.15
Laatste dosis 230
Totaal 150mg genomen.

Dat is een aardige dosering toch @Neo-Shulginist ?


Ik heb niet het idee dat ik net als na speed en die 2fa van laatst de hele nacht wakker ben idd.
Niet dat ik nu al kan slapen maar met een aantal uren en een paar jointjes misschien wel.
Benzo neem ik niet denk, sowieso zelden na stims (soms na teveel en te laat speed).
Is denk ik niet ā€œnodigā€ na 3fa. (Tis nooit nodig natuurlijk.. šŸ˜‰ ).
Als ik dat toch wel zou doen straks is het meer voor de eetlust (100% weg!) en voor de lekker.
Rot comedown heb ik (nog) niet en cravings wel ietsje maar zeer zeer minimaal en 2 seconden.
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb zelf alleen ervaring met 3-fa. vind er weinig aan/ recreatieve waarde hebben.
Zuivere, caffeinevrije pep heb je aan 75mg genoeg voor een mooie rush. met 3-fa heb je 3x zoveel nodig.


Uit mijn omgeving heb ik begrepen dat 2-fma , ondanks de langste werking, na een uur of 7/8 een aangename crash heeft van een uur.
Alsof er plots een benzo opkomt. Tijdens deze sweetspot van een uur kun je spontaan indutten. Heb ik van horen zeggen.

Maar je hebt j zoveel verschillende batches . Heb 2-fma geroken met een geur die me meteen flashbacks naar mijn favoriete peppasta gaf van vroeger.
Appeltjespep, van de reis. Die had ook een roze gloed.
En 2-fma die hard en gelig was en naar verf/thinnner ruikt.

Da's het probleem met RC's. er is geen toezicht, geen standaarden. je weet totaal niet wat je eigenlijk krijgt.
'niet voor menselijke consumptie' Alles kan. Alles mag.
Ze geven het, potjandozie , zelf toe !

just my 50 cents.jpg
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
ljuv zei:
Hihihiiiiiii voelde hem aankomen. Enjoy, ben errag benieuwd!
Klik om te vergroten...
#metoo
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
En waarom vond je het wel wat of niet wat?
Hoe lang had je effect?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lijkt wel beetje oude bunk of nie…?

image.jpg
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Dunne zei:
Lijkt wel beetje oude bunk of nie…?

Bekijk bijlage 32774
Klik om te vergroten...
Test centrum de Dunne! Ben benieuwd. Geen idee, ik had altijd poeder…
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
Test centrum de Dunne! Ben benieuwd. Geen idee, ik had altijd poeder…
Klik om te vergroten...
Ze testen toch geen rc’s?
Wat vond jij van 2fa? Hoeveel nam je? Volgens psychonautwiki is 30-50 mg common. (Oraal)
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
Ze testen toch geen rc’s?
Wat vond jij van 2fa? Hoeveel nam je? Volgens psychonautwiki is 30-50 mg common. (Oraal)
Klik om te vergroten...
Nee, daarom moet jij het testen. Duh. šŸ˜šŸ˜œ

Al sla je me dood, mijn weegschaal ligt er meer voor de sier, dan dat deze echt gebruikt wordt. 😬

Don’t be like me, kiddo’s. Weeg je shit. 😬

Klein beetje energie voor heel even. Meer niet echt eigenlijk
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spyro zei:
Nee, daarom moet jij het testen. Duh. šŸ˜šŸ˜œ

Al sla je me dood, mijn weegschaal ligt er meer voor de sier, dan dat deze echt gebruikt wordt. 😬

Don’t be like me, kiddo’s. Weeg je shit. 😬

Klein beetje energie voor heel even. Meer niet echt eigenlijk
Klik om te vergroten...
Ik koop meestal pillen of blotters van een drug als het kan. Ik heb geen weegschaal.
Maar was het leuk voor eventjes? Niks gelijks zoals bv een lage dosis speed?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Dunne zei:
Ik koop meestal pillen of blotters van een drug als het kan. Ik heb geen weegschaal.
Maar was het leuk voor eventjes? Niks gelijks zoals bv een lage dosis speed?
Klik om te vergroten...
No, voor mij persoonlijk totaal anders. Heb veel liever speed! Bij speed voel ik me een stuk blijer, lekker zenuwachtig gevoel, kriebeltjes etc. Dat heb ik hierbij niet gehad
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Spyro zei:
Klein beetje energie voor heel even. Meer niet echt eigenlijk
Klik om te vergroten...
Kan er ook niet meer van maken. 3fa was net iets nadrukkelijker aanwezig, maar verder ook niet bijzonder. Dat was alleen de 4fa van de fa varianten imo.

2fma was dan juist wel weer iets waar ik wat mee kon, maar las elders al dat je die bewust niet gekozen hebt.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mmm, ben benieuwd dan… Ik lees erg veel verschillende meningen.
Op df zijn een paar die er lyrisch van zijn en jullie weer juist niet.
Misschien is het iets persoonlijks.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik lees dat het meer op dex lijkt als speed volgens sommigen.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Dunne zei:
Mmm, ben benieuwd dan… Ik lees erg veel verschillende meningen.
Op df zijn een paar die er lyrisch van zijn en jullie weer juist niet.
Misschien is het iets persoonlijks.
Klik om te vergroten...
Ja klopt, dat heb ik ook wel eens met bepaalde stoffen. Only way to find out is....! Ben benieuwd naar je bevindingen iig.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Dunne zei:
Ik lees dat het meer op dex lijkt als speed volgens sommigen.
Klik om te vergroten...
Ja zo staat het ook op psychonautwiki omschreven, en 2fma als lisdexamfetamine.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."