#1
Ja 2fma leek mij eigenlijk iets leuker maar de mega lange werkingsduur en de bijwerkingen/comedown hielden me tegen.Ja zo staat het ook op psychonautwiki omschreven, en 2fma als lisdexamfetamine.
Ja 2fma leek mij eigenlijk iets leuker maar de mega lange werkingsduur en de bijwerkingen/comedown hielden me tegen.Ja zo staat het ook op psychonautwiki omschreven, en 2fma als lisdexamfetamine.
Hihihiiiiiii voelde hem aankomen. Enjoy, ben errag benieuwd!Hoe dom de Dunne EINDELIJK eens is ipv altijd de verstandige.
Om 14.50 1 pil van 60mg gedropt… 😬😬😬
Ik vond dit allemaal reuze meevallen, ligt eraan wat je doel en dus dosering is uiteraardJa 2fma leek mij eigenlijk iets leuker maar de mega lange werkingsduur en de bijwerkingen/comedown hielden me tegen.
Dat is zeker zo.Ik vond dit allemaal reuze meevallen, ligt eraan wat je doel en dus dosering is uiteraard
Grappig. Want ik kon normaal eten op 2fma en redelijk slapen. Orale dosering 30 mg in de ochtend. Enkele keren gedaan, van verschillende batches.Dat is zeker zo.
Maar het duurt ongeveer evenlang als speed en na speed slaap ik heeeeeeel lang niet.
Speed heb ik nog in huis en blijft de bomb maar de lange werking, niet slapen en eten weerhoud mij van vaak gebruik.
Ik slaap en eet slecht na alle stimuli maar tijdens en na coke bv weer niet. Kan gewoon eten, slapen duurt even maar niet vergelijkbaar als bv speed of mdmaGrappig. Want ik kon normaal eten op 2fma en redelijk slapen. Orale dosering 30 mg in de ochtend. Enkele keren gedaan, van verschillende batches.
Ook echt de enige stimulant waar ik dat bij heb, overigens. Zelfs 1 kopje koffie na 16 uur zet mij al aan tot een matige plafonddienst
Misschien toch volgende keer 2fma. Ik weet nog niet.Beste @De Dunne ,
Ik zou je toch aanraden 2fma een keer te proberen, de na stimulatie is inderdaad aanwezig, maar ik kan er echt prima op slapen zonder benzo.
Het effect is heerlijk rustgevend in combinatie met concentratie en motivatie (heb net als jij adhd). Ik gebruik zelf 1 pil van 30 mg, en die deel ik dan door 2en, eerste 's ochtends en de 2e helft uiterlijk 13:00 en ik heb nergens last van. Ik blow dan zelf wel 's avonds om de na stimulatie wat dragelijker te maken.
Veel plezier met de 2fa! Laat je nog even weten hoe het bevalt?
Ja als ik af ga op wat ik hier en elders lees vind 60% het niks en 40% leuk. Dus eens zien waar ik bij hoor.Ben benieuwd wat jij ervan vindt! Ik vond het persoonlijk maar meh
Ik deel hem zelf altijd door 2en, is het effect prettiger als je de hele in een keer neemt? Heb verder trouwens dezelfde mening! En kan ook slecht slapen van caffeineGrappig. Want ik kon normaal eten op 2fma en redelijk slapen. Orale dosering 30 mg in de ochtend. Enkele keren gedaan, van verschillende batches.
Ook echt de enige stimulant waar ik dat bij heb, overigens. Zelfs 1 kopje koffie na 16 uur zet mij al aan tot een matige plafonddienst
Ja, geen idee. Heb het eigenlijk nooit anderd gedaan en slechts enkele keren. Keertje proberen misschien!Ik deel hem zelf altijd door 2en, is het effect prettiger als je de hele in een keer neemt? Heb verder trouwens dezelfde mening! En kan ook slecht slapen van caffeine.
Ik neem bijna alle drugs in meerdere doseringen tot ik aan het totaal zit. Ik kan heftige inkick of opkomst niet fijn “hendelen”.Ik deel hem zelf altijd door 2en, is het effect prettiger als je de hele in een keer neemt? Heb verder trouwens dezelfde mening! En kan ook slecht slapen van caffeine.

T : -1 hour:
-Kletserig als ik niet alleen zou zijn.
-warm behaaglijk
-relaxt maar toch wat stimulatie zoals voet wiebelen etc
-mentaal is adhd/piekeren minder maar voel me niet “vrolijker” behalve iets meer positief.
Haha 🙈zonder klein geweld thuis
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."