Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGewoon zomaar, wie heeft ervaring met 2fa en wat vond je er van?

Gewoon zomaar, wie heeft ervaring met 2fa en wat vond je er van?

135 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zanza zei:
Ja zo staat het ook op psychonautwiki omschreven, en 2fma als lisdexamfetamine.
Klik om te vergroten...
Ja 2fma leek mij eigenlijk iets leuker maar de mega lange werkingsduur en de bijwerkingen/comedown hielden me tegen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Hoe dom de Dunne EINDELIJK eens is ipv altijd de verstandige.

Om 14.50 1 pil van 60mg gedropt… 😬😬😬
Klik om te vergroten...
Hihihiiiiiii voelde hem aankomen. Enjoy, ben errag benieuwd!
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Ja 2fma leek mij eigenlijk iets leuker maar de mega lange werkingsduur en de bijwerkingen/comedown hielden me tegen.
Klik om te vergroten...
Ik vond dit allemaal reuze meevallen, ligt eraan wat je doel en dus dosering is uiteraard
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zanza zei:
Ik vond dit allemaal reuze meevallen, ligt eraan wat je doel en dus dosering is uiteraard
Klik om te vergroten...
Dat is zeker zo.
Maar het duurt ongeveer evenlang als speed en na speed slaap ik heeeeeeel lang niet.
Speed heb ik nog in huis en blijft de bomb maar de lange werking, niet slapen en eten weerhoud mij van vaak gebruik.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Dat is zeker zo.
Maar het duurt ongeveer evenlang als speed en na speed slaap ik heeeeeeel lang niet.
Speed heb ik nog in huis en blijft de bomb maar de lange werking, niet slapen en eten weerhoud mij van vaak gebruik.
Klik om te vergroten...
Grappig. Want ik kon normaal eten op 2fma en redelijk slapen. Orale dosering 30 mg in de ochtend. Enkele keren gedaan, van verschillende batches.

Ook echt de enige stimulant waar ik dat bij heb, overigens. Zelfs 1 kopje koffie na 16 uur zet mij al aan tot een matige plafonddienst
P
Plucky DuckLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ben benieuwd wat jij ervan vindt! Ik vond het persoonlijk maar meh
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zanza zei:
Grappig. Want ik kon normaal eten op 2fma en redelijk slapen. Orale dosering 30 mg in de ochtend. Enkele keren gedaan, van verschillende batches.

Ook echt de enige stimulant waar ik dat bij heb, overigens. Zelfs 1 kopje koffie na 16 uur zet mij al aan tot een matige plafonddienst
Klik om te vergroten...
Ik slaap en eet slecht na alle stimuli maar tijdens en na coke bv weer niet. Kan gewoon eten, slapen duurt even maar niet vergelijkbaar als bv speed of mdma
b
bossenaar567Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Beste @De Dunne ,

Ik zou je toch aanraden 2fma een keer te proberen, de na stimulatie is inderdaad aanwezig, maar ik kan er echt prima op slapen zonder benzo.
Het effect is heerlijk rustgevend in combinatie met concentratie en motivatie (heb net als jij adhd). Ik gebruik zelf 1 pil van 30 mg, en die deel ik dan door 2en, eerste 's ochtends en de 2e helft uiterlijk 13:00 en ik heb nergens last van. Ik blow dan zelf wel 's avonds om de na stimulatie wat dragelijker te maken.

Veel plezier met de 2fa! Laat je nog even weten hoe het bevalt?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
bossenaar567 zei:
Beste @De Dunne ,

Ik zou je toch aanraden 2fma een keer te proberen, de na stimulatie is inderdaad aanwezig, maar ik kan er echt prima op slapen zonder benzo.
Het effect is heerlijk rustgevend in combinatie met concentratie en motivatie (heb net als jij adhd). Ik gebruik zelf 1 pil van 30 mg, en die deel ik dan door 2en, eerste 's ochtends en de 2e helft uiterlijk 13:00 en ik heb nergens last van. Ik blow dan zelf wel 's avonds om de na stimulatie wat dragelijker te maken.

Veel plezier met de 2fa! Laat je nog even weten hoe het bevalt?
Klik om te vergroten...
Misschien toch volgende keer 2fma. Ik weet nog niet.
Ik laat hier af en toe weten wat ik merk en vind van 2fa!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
iPlucky zei:
Ben benieuwd wat jij ervan vindt! Ik vond het persoonlijk maar meh
Klik om te vergroten...
Ja als ik af ga op wat ik hier en elders lees vind 60% het niks en 40% leuk. Dus eens zien waar ik bij hoor.
b
bossenaar567Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Zanza zei:
Grappig. Want ik kon normaal eten op 2fma en redelijk slapen. Orale dosering 30 mg in de ochtend. Enkele keren gedaan, van verschillende batches.

Ook echt de enige stimulant waar ik dat bij heb, overigens. Zelfs 1 kopje koffie na 16 uur zet mij al aan tot een matige plafonddienst
Klik om te vergroten...
Ik deel hem zelf altijd door 2en, is het effect prettiger als je de hele in een keer neemt? Heb verder trouwens dezelfde mening! En kan ook slecht slapen van caffeine :tongueout:.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#12
bossenaar567 zei:
Ik deel hem zelf altijd door 2en, is het effect prettiger als je de hele in een keer neemt? Heb verder trouwens dezelfde mening! En kan ook slecht slapen van caffeine :tongueout:.
Klik om te vergroten...
Ja, geen idee. Heb het eigenlijk nooit anderd gedaan en slechts enkele keren. Keertje proberen misschien!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
bossenaar567 zei:
Ik deel hem zelf altijd door 2en, is het effect prettiger als je de hele in een keer neemt? Heb verder trouwens dezelfde mening! En kan ook slecht slapen van caffeine :tongueout:.
Klik om te vergroten...
Ik neem bijna alle drugs in meerdere doseringen tot ik aan het totaal zit. Ik kan heftige inkick of opkomst niet fijn “hendelen”.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Aan alle df’rs die hier nog niet gereageerd hebben en wel ervaringen hebben met 2fa:
Please feel free to respond!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nu +/- 45 minuten na inname:
Voel me ietsje gloeien, een “schonere” gloei als bv speed en mdma geven. Dus gloei zonder plakzweet of stink-lucht.

Edit:
En de muziek op radio 10 is lekkerder. Niet zoals bij speed of psychedelica dat je het voelt of wil dansen maar het is wel erg fijn muziek op te hebben.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Volgens Psychonautwiki heb ik een ruim-common tot tegen heavy dosis aan genomen. 60mg.
Klopt dit dat ik nu (al) bijna op heavy zit? Ik weet namelijk dat Psychonautwiki niet altijd juist zit daarnee.

DF4F137A-2C85-443F-93A0-2AFEECB512A3.jpeg

Het voelt namelijk niet als heavy of veel. Voel m wel hoor, zeker! Subtiele stof maar wel voelbaar.
Maar als dit bv speed zou zijn of 3mmc zou ik bijnemen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Volgens mij komt ie nog een klein beetje meer op. Kan 1 a 2 uur duren tot de piek. Tis nu een uur.

2AD44F42-76BD-4353-A8C3-9C378C8D5729.jpeg
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
T : -1 hour:

-Kletserig als ik niet alleen zou zijn.
-warm behaaglijk
-relaxt maar toch wat stimulatie zoals voet wiebelen etc
-mentaal is adhd/piekeren minder maar voel me niet “vrolijker” behalve iets meer positief.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Dunne zei:
T : -1 hour:

-Kletserig als ik niet alleen zou zijn.
-warm behaaglijk
-relaxt maar toch wat stimulatie zoals voet wiebelen etc
-mentaal is adhd/piekeren minder maar voel me niet “vrolijker” behalve iets meer positief.
Klik om te vergroten...

Idd meer als Dex dan speed.
Ook heeft t qua “uitrekken” ietsiepietsie luiheid wat weg van Methylfenidaat. Maar dan meer stimulatie zoals bij Dex/speed.
Maar geen erge bewegingsdrang of hyperfocus op iets zoals speed.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#20
PsyTekz zei:
zonder klein geweld thuis
Klik om te vergroten...
Haha 🙈
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."