Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGewoon zomaar, wie heeft ervaring met 2fa en wat vond je er van?

Gewoon zomaar, wie heeft ervaring met 2fa en wat vond je er van?

135 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
T : -1 hour:

-Kletserig als ik niet alleen zou zijn.
-warm behaaglijk
-relaxt maar toch wat stimulatie zoals voet wiebelen etc
-mentaal is adhd/piekeren minder maar voel me niet “vrolijker” behalve iets meer positief.
Klik om te vergroten...

Idd meer als Dex dan speed.
Ook heeft t qua “uitrekken” ietsiepietsie luiheid wat weg van Methylfenidaat. Maar dan meer stimulatie zoals bij Dex/speed.
Maar geen erge bewegingsdrang of hyperfocus op iets zoals speed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Volgens mij komt ie nog een klein beetje meer op. Kan 1 a 2 uur duren tot de piek. Tis nu een uur.

Bekijk bijlage 32779
Klik om te vergroten...

Weet iemand dit? 😊
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3

2FA Functionele stimulant

Hey allemaal, Dit is niet echt een spannend trip report maar goed ik dacht wellicht toch interessant voor mensen die van plan zijn om dit stofje tot zich te nemen of het aan willen schaffen. Een paar maanden geleden heb ik 1 gram 2FA gekocht bij een voor mij bekende vendor. Ik kocht het niet...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Is een rapport uit 2015 maar die heeft totaal 160mg genomen. 80mg geslikt en nog eens 2x 40mg gesnoven.

Dat lijkt mij echt veel! 😳 Of niet?

Ik heb nu 60mg genomen en neem zo denk nog eens 30mg (halve pil) bij. Daar laat ik het dan bij.
Dat is volgens Psychonautwiki heavy dosis. Alsnog maar de helft van het rapport hierboven.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
All the ladies want a piece of Dirk 🍆
Klik om te vergroten...
Ja maak me gek met middelbareschool afkortingen!!!!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
ljuv zei:
Ja maak me gek met middelbareschool afkortingen!!!!
Klik om te vergroten...
Sorry mevrouw, ik zal het ook behapbaar maken voor de 65 plussers van het forum
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
Sorry mevrouw, ik zal het ook behapbaar maken voor de 65 plussers van het forum
Klik om te vergroten...
Schat doe is normaal!!!!! 2015 zei ik, hallo.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb ook geen idee waar hw voor staat, maar gezien de context en dirkjans studiesituatie kwam ik uit op HUISWERK. Heb ik het ontcijferd?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
ljuv zei:
Schat doe is normaal!!!!! 2015 zei ik, hallo.
Klik om te vergroten...
Denk om je bloeddruk lieverd
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#9
ljuv zei:
Zo intelligent. En tis pas half 11!
Klik om te vergroten...
Bij mij werkt het omgekeerd. Wordt naarmate de dag vordert steeds dommer. Over pakweg 3 uur spreek ik enkel nog blabla
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zanza zei:
Ik heb ook geen idee waar hw voor staat, maar gezien de context en dirkjans studiesituatie kwam ik uit op HUISWERK. Heb ik het ontcijferd?
Klik om te vergroten...
Snelle denker
Tien punten voor Griffoendor
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zanza zei:
Ik heb ook geen idee waar hw voor staat, maar gezien de context en dirkjans studiesituatie kwam ik uit op HUISWERK. Heb ik het ontcijferd?
Klik om te vergroten...
Zo intelligent. En tis pas half 11!

Dirkjan zei:
Denk om je bloeddruk lieverd
Klik om te vergroten...
Ben al rustaaaaag. Ben de rust zelve, als altijd.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zanza zei:
Bij mij werkt het omgekeerd. Wordt naarmate de dag vordert steeds dommer. Over pakweg 3 uur spreek ik enkel nog blabla
Klik om te vergroten...
Mental note: VVD bashen op het forum na 15:00.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#13
ljuv zei:
Mental note: VVD bashen op het forum na 15:00.
Klik om te vergroten...
Die persco moeten ze smorgens om 7 uur doen ipv savonds om 19 uur. Alles opgelost!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zanza zei:
Die persco moeten ze smorgens om 7 uur doen ipv savonds om 19 uur. Alles opgelost!
Klik om te vergroten...
Jammer voor jou schat. Jammer voor ons allemaal wel, trouwens.

Oke nu stop ik met @De Dunne's topic vervuilen!!! En wacht ik netjes op haar eindoordeel.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zanza zei:
Die persco moeten ze smorgens om 7 uur doen ipv savonds om 19 uur. Alles opgelost!
Klik om te vergroten...
Wacht, verliezen alle VVD'ers na 15u 's middags hun hersens? Dat verklaart een hoop...
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mevrouw Pløp zei:
Wacht, verliezen alle VVD'ers na 15u 's middags hun hersens? Dat verklaart een hoop...
Klik om te vergroten...
Ik spreek voor mijzelf:peace2:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Net al een Kapsalon gegeten 2 mandarijnen toe!
Zit te denken om weer 2FA te nemen. Afgelopen woensdag was kort om te testen en imo laag gedoseerd.
Is best slecht toch om nu weer te nemen?

Jeetje… Ik ben normaal zo verstandig. Dat is de laatste tijd af en toe anders. 🙄 Een andere “De Dunne” dan jullie gewend zijn!

-Trouwens, vraag aan de mensen met ervaring met 2fa:

Hoeveel mg namen jullie per sessie/avond?
En hadden jullie bij hogere doseringen plafonddienst? -
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
Is best slecht toch om nu weer te nemen?
Klik om te vergroten...

Gezond is het niet maar een éénmalige uitzondering kan volgens mij wel. Zou er wel geen gewoonte van maken. Er is nog vrij weinig onderzoek gedaan naar dit soort middelen.
P
Plucky DuckLid
01-01-2024, 00:00
#19
Volgens mij is de plafond dosering 60-90 mg, verbeter me als ik fout zit, meer dan dit zorgt alleen voor misselijkheid.

Ik kon oké slapen 4 uur na gebruik.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
PsyTekz zei:
Gezond is het niet maar een éénmalige uitzondering kan volgens mij wel. Zou er wel geen gewoonte van maken. Er is nog vrij weinig onderzoek gedaan naar dit soort middelen.
Klik om te vergroten...
Dat laatste dacht ik vooral aan.
Speed heb ik ook wel eens een paar x wat kort op elkaar genomen en dat ging goed behalve tolerantie en sneller moe. Maar speed is meer over bekend….
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."