Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGewoon zomaar, wie heeft ervaring met 2fa en wat vond je er van?

Gewoon zomaar, wie heeft ervaring met 2fa en wat vond je er van?

135 antwoorden
43 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
En waarom vond je het wel wat of niet wat?
Hoe lang had je effect?
Z
Zanza

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
Lid
Mevrouw Pløp zei:
Wacht, verliezen alle VVD'ers na 15u 's middags hun hersens? Dat verklaart een hoop...
Klik om te vergroten...
Ik spreek voor mijzelf:peace2:
D
De DunneLid
Net al een Kapsalon gegeten 2 mandarijnen toe!
Zit te denken om weer 2FA te nemen. Afgelopen woensdag was kort om te testen en imo laag gedoseerd.
Is best slecht toch om nu weer te nemen?

Jeetje… Ik ben normaal zo verstandig. Dat is de laatste tijd af en toe anders. 🙄 Een andere “De Dunne” dan jullie gewend zijn!

-Trouwens, vraag aan de mensen met ervaring met 2fa:

Hoeveel mg namen jullie per sessie/avond?
En hadden jullie bij hogere doseringen plafonddienst? -
M
MoestuinierLid
De Dunne zei:
Is best slecht toch om nu weer te nemen?
Klik om te vergroten...

Gezond is het niet maar een éénmalige uitzondering kan volgens mij wel. Zou er wel geen gewoonte van maken. Er is nog vrij weinig onderzoek gedaan naar dit soort middelen.
P
Plucky DuckLid
Volgens mij is de plafond dosering 60-90 mg, verbeter me als ik fout zit, meer dan dit zorgt alleen voor misselijkheid.

Ik kon oké slapen 4 uur na gebruik.
D
De DunneLid
PsyTekz zei:
Gezond is het niet maar een éénmalige uitzondering kan volgens mij wel. Zou er wel geen gewoonte van maken. Er is nog vrij weinig onderzoek gedaan naar dit soort middelen.
Klik om te vergroten...
Dat laatste dacht ik vooral aan.
Speed heb ik ook wel eens een paar x wat kort op elkaar genomen en dat ging goed behalve tolerantie en sneller moe. Maar speed is meer over bekend….
D
De DunneLid
iPlucky zei:
Volgens mij is de plafond dosering 60-90 mg, verbeter me als ik fout zit, meer dan dit zorgt alleen voor misselijkheid.
Klik om te vergroten...
Plafond dosering? Dat is nieuw voor mij. Wat betekend dat?

Volgens mij had ik woensdag 60+30 mg genomen. (Eerst hele, 1,5 a 2 uren later halve pil).
Misselijk geen last van gehad. Helemaal geen rot gevoel tijdens gebruik.

iPlucky zei:
Ik kon oké slapen 4 uur na gebruik.
Klik om te vergroten...

WHAT??! Al na 4 uurtjes slapen? Nuchter of met een benzo oid?
Ik kon zonder benzo maar met 2 jointjes pas na 9 a 10 uren slapen. En alsnog niet mega slaperig en had wakker kunnen blijven maar wilde nog aantal uur slapen. Dus wel naar bed gegaan om 00.30 maar sliep denk pas rond 01.30/02.00…..
M
MoestuinierLid
De Dunne zei:
Dat laatste dacht ik vooral aan.
Speed heb ik ook wel eens een paar x wat kort op elkaar genomen en dat ging goed behalve tolerantie en sneller moe. Maar speed is meer over bekend….
Klik om te vergroten...

Met 2fma heb ik enkele reportjes gelezen over dagelijks functioneel gebruik zonder merkbare kater of schade. Met methyl in de groep bij deze denk ik dat de neurotoxiteit groter is. Zal met 2-fa ook wel kunnen maar voorzichtigheid beter behouden met dit soort minder bekende stofjes.
D
De DunneLid
PsyTekz zei:
Denk dat het moeilijk slapen meer dosis bepaald is. Volgens de meeste reports wat ik gelezen heb word er laag gedoseerd en is eten en slapen goed te doen. Op reddit zijn de reacties wat meer gemengd. Ga gewoon beide bestellen en neem het zelf op de test. Doe eigenlijk sporadisch stimulanten, misschien dat 2FA bij mij ook best fun is.
Klik om te vergroten...

Wil je tegen die tijd je beide ervaringen aan mij laten weten? Mag hier of in een pb.

Ik zit te denken MISSCHIEN toch nog een beetje 3fa EN 2fma te bestellen.

2fa is zekerrs leuk maar ietwat flauwig en ik mis de “drive” om echt wat te gaan doen zoals ik bij speed krijg.
Ook werkt het wel echt kort en ik had na 1x bijnemen (helft van startdosis) het idee dat dat niets extra’s meer gaf/toevoegde.
P
Plucky DuckLid
De Dunne zei:
Plafond dosering? Dat is nieuw voor mij. Wat betekend dat?
Klik om te vergroten...
Citaten Psychonautwiki

Higher dosages don't produce more stimulation or euphoria but side effects such as insomnia.

However, it is often said that it possesses a "ceiling dose" that purportedly lowers the abuse threshold relative to methamphetamine, although this has yet to be scientifically demonstrated.

De Dunne zei:
WHAT??! Al na 4 uurtjes slapen? Nuchter of met een benzo oid?
Klik om te vergroten...
Jointje alleen, normaal gesproken lukt dit me ook niet hoor. Had een keertje geluk denk ik.
D
De DunneLid
Dirkjan zei:
All the ladies want a piece of Dirk 🍆
Klik om te vergroten...

M
MoestuinierLid
De Dunne zei:
Wil je tegen die tijd je beide ervaringen aan mij laten weten? Mag hier of in een pb.

Ik zit te denken MISSCHIEN toch nog een beetje 3fa EN 2fma te bestellen.

2fa is zekerrs leuk maar ietwat flauwig en ik mis de “drive” om echt wat te gaan doen zoals ik bij speed krijg.
Ook werkt het wel echt kort en ik had na 1x bijnemen (helft van startdosis) het idee dat dat niets extra’s meer gaf/toevoegde.
Klik om te vergroten...

Ja maar is nog niet voor meteen. Staan nog in het mandje maar gaat volgende week op bevestiging. Ik neem 3fa er ook nog bij. Eindejaar of begin volgend jaar gaat de testcarousel sowieso een paar rondjes draaien ^^.
P
Plucky DuckLid
Volgens mij heb ik het trouwens helemaal fout waar de plafond dosering zit. Mmm, misschien mn snavel houden als ik het niet 100% weet. Beter idee
D
De DunneLid
iPlucky zei:
Citaten Psychonautwiki

Higher dosages don't produce more stimulation or euphoria but side effects such as insomnia.

However, it is often said that it possesses a "ceiling dose" that purportedly lowers the abuse threshold relative to methamphetamine, although this has yet to be scientifically demonstrated.
Klik om te vergroten...

En dit geldt bij 2fa? Ik zie namelijk ook methamphetamine in de tekst staan.
2fa valt dacht ik niet onder de met/methyl groep.

Lees het rapport wat ik hier ergens heb geplaatst van @Bobsacamano maar eens. Die had vet veel gebruikt! Veel meer als die 60-90 als top.

2FA Functionele stimulant

Hey allemaal, Dit is niet echt een spannend trip report maar goed ik dacht wellicht toch interessant voor mensen die van plan zijn om dit stofje tot zich te nemen of het aan willen schaffen. Een paar maanden geleden heb ik 1 gram 2FA gekocht bij een voor mij bekende vendor. Ik kocht het niet...
drugsforum.nl drugsforum.nl
D
De DunneLid
PsyTekz zei:
Ja maar is nog niet voor meteen. Staan nog in het mandje maar gaat volgende week op bevestiging. Ik neem 3fa er ook nog bij. Eindejaar of begin volgend jaar gaat de testcarousel sowieso een paar rondjes draaien ^^.
Klik om te vergroten...
Ik ben zoooooo benieuwd! Alle 2 heb ik ook wel interesse in.
D
De DunneLid
iPlucky zei:
Volgens mij heb ik het trouwens helemaal fout waar de plafond dosering zit. Mmm, misschien mn snavel houden als ik het niet 100% weet. Beter idee
Klik om te vergroten...
Kwik kwek en kwak maar los hoor… 🐥
P
Plucky DuckLid
De Dunne zei:
Kwik kwek en kwak maar los hoor… 🐥
Klik om te vergroten...
Ik kwak er onzin uit 😂 denk dat ik het te gehaast heb gelezen toen ik stimmed was aan de 2-FA, excuses voor de foutieve info
M
MoestuinierLid
De Dunne zei:
Ik ben zoooooo benieuwd! Alle 2 heb ik ook wel interesse in.
Klik om te vergroten...

Ben ook wel benieuwd naar deze stofjes.
D
De DunneLid
Halloo!

Nu is het 3fa probeer tijd!
Ik weet dat er aardig wat mensen hier ervaring er mee hebben.

Wat was jullie (totale) dosering per avond/feestje/nacht?

De info over dosering verschilt zooo veel op internet.

Ben met 50mg pil begonnen en dat is volgens Psychonautwiki een normale dosis. Bij anderen lees ik weer veel hogere dosissen.
S
SneeuwStormLid
50 mg is volgens mij prima voor jou. O ja, niet gaan "friemelen" want dan weet je niet meer te stoppen. Geil spul... ook volgens mijn vrouw.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."