En waarom vond je het wel wat of niet wat?
Hoe lang had je effect?
Hoe lang had je effect?
Ik spreek voor mijzelfWacht, verliezen alle VVD'ers na 15u 's middags hun hersens? Dat verklaart een hoop...
Is best slecht toch om nu weer te nemen?
Dat laatste dacht ik vooral aan.Gezond is het niet maar een éénmalige uitzondering kan volgens mij wel. Zou er wel geen gewoonte van maken. Er is nog vrij weinig onderzoek gedaan naar dit soort middelen.
Plafond dosering? Dat is nieuw voor mij. Wat betekend dat?Volgens mij is de plafond dosering 60-90 mg, verbeter me als ik fout zit, meer dan dit zorgt alleen voor misselijkheid.
Ik kon oké slapen 4 uur na gebruik.
Dat laatste dacht ik vooral aan.
Speed heb ik ook wel eens een paar x wat kort op elkaar genomen en dat ging goed behalve tolerantie en sneller moe. Maar speed is meer over bekend….
Denk dat het moeilijk slapen meer dosis bepaald is. Volgens de meeste reports wat ik gelezen heb word er laag gedoseerd en is eten en slapen goed te doen. Op reddit zijn de reacties wat meer gemengd. Ga gewoon beide bestellen en neem het zelf op de test. Doe eigenlijk sporadisch stimulanten, misschien dat 2FA bij mij ook best fun is.
Citaten PsychonautwikiPlafond dosering? Dat is nieuw voor mij. Wat betekend dat?
Jointje alleen, normaal gesproken lukt dit me ook niet hoor. Had een keertje geluk denk ik.WHAT??! Al na 4 uurtjes slapen? Nuchter of met een benzo oid?
Wil je tegen die tijd je beide ervaringen aan mij laten weten? Mag hier of in een pb.
Ik zit te denken MISSCHIEN toch nog een beetje 3fa EN 2fma te bestellen.
2fa is zekerrs leuk maar ietwat flauwig en ik mis de “drive” om echt wat te gaan doen zoals ik bij speed krijg.
Ook werkt het wel echt kort en ik had na 1x bijnemen (helft van startdosis) het idee dat dat niets extra’s meer gaf/toevoegde.
Citaten Psychonautwiki
Higher dosages don't produce more stimulation or euphoria but side effects such as insomnia.
However, it is often said that it possesses a "ceiling dose" that purportedly lowers the abuse threshold relative to methamphetamine, although this has yet to be scientifically demonstrated.
drugsforum.nl
Ik ben zoooooo benieuwd! Alle 2 heb ik ook wel interesse in.Ja maar is nog niet voor meteen. Staan nog in het mandje maar gaat volgende week op bevestiging. Ik neem 3fa er ook nog bij. Eindejaar of begin volgend jaar gaat de testcarousel sowieso een paar rondjes draaien ^^.
Kwik kwek en kwak maar los hoor… 🐥Volgens mij heb ik het trouwens helemaal fout waar de plafond dosering zit. Mmm, misschien mn snavel houden als ik het niet 100% weet. Beter idee
Ik kwak er onzin uit 😂 denk dat ik het te gehaast heb gelezen toen ik stimmed was aan de 2-FA, excuses voor de foutieve infoKwik kwek en kwak maar los hoor… 🐥
Ik ben zoooooo benieuwd! Alle 2 heb ik ook wel interesse in.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."