Test centrum de Dunne! Ben benieuwd. Geen idee, ik had altijd poeder…
Ze testen toch geen rc’s?Test centrum de Dunne! Ben benieuwd. Geen idee, ik had altijd poeder…
Nee, daarom moet jij het testen. Duh. 😝😜Ze testen toch geen rc’s?
Wat vond jij van 2fa? Hoeveel nam je? Volgens psychonautwiki is 30-50 mg common. (Oraal)
Ik koop meestal pillen of blotters van een drug als het kan. Ik heb geen weegschaal.Nee, daarom moet jij het testen. Duh. 😝😜
Al sla je me dood, mijn weegschaal ligt er meer voor de sier, dan dat deze echt gebruikt wordt. 😬
Don’t be like me, kiddo’s. Weeg je shit. 😬
Klein beetje energie voor heel even. Meer niet echt eigenlijk
Ik kreeg totaal niet de “schop onder de kont” qua energie en actief zijn. Niet veel.Ik vond 2-fa de meest functionele stimulant van alle fluors. Weinig tot geen euforie maar focus en motivatie
Je moet er ook wel iets voor doen heIk kreeg totaal niet de “schop onder de kont” qua energie en actief zijn. Niet veel.
Focus ja, motivatie mwah.
hw... De laatste keer dat ik hw in mijn agenda opschreef was in elk geval voor 2015. Fucking cute Dirkjan dit is het CUTESTE wat ik je heb zien zeggen.je hw
Speed doet dat wel hoor!Je moet er ook wel iets voor doen he
Die 2fa gaat niet het vuilnis buitenzetten en je hw maken 🤣
All the ladies want a piece of Dirk 🍆hw... De laatste keer dat ik hw in mijn agenda opschreef was in elk geval voor 2015. Fucking cute Dirkjan dit is het CUTESTE wat ik je heb zien zeggen.
Ja maak me gek met middelbareschool afkortingen!!!!All the ladies want a piece of Dirk 🍆
Sorry mevrouw, ik zal het ook behapbaar maken voor de 65 plussers van het forumJa maak me gek met middelbareschool afkortingen!!!!
Schat doe is normaal!!!!! 2015 zei ik, hallo.Sorry mevrouw, ik zal het ook behapbaar maken voor de 65 plussers van het forum
Denk om je bloeddruk lieverdSchat doe is normaal!!!!! 2015 zei ik, hallo.
Bij mij werkt het omgekeerd. Wordt naarmate de dag vordert steeds dommer. Over pakweg 3 uur spreek ik enkel nog blablaZo intelligent. En tis pas half 11!
Snelle denkerIk heb ook geen idee waar hw voor staat, maar gezien de context en dirkjans studiesituatie kwam ik uit op HUISWERK. Heb ik het ontcijferd?
Zo intelligent. En tis pas half 11!Ik heb ook geen idee waar hw voor staat, maar gezien de context en dirkjans studiesituatie kwam ik uit op HUISWERK. Heb ik het ontcijferd?
Ben al rustaaaaag. Ben de rust zelve, als altijd.Denk om je bloeddruk lieverd
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."