Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGewoon zomaar, wie heeft ervaring met 2fa en wat vond je er van?

Gewoon zomaar, wie heeft ervaring met 2fa en wat vond je er van?

135 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lijkt wel beetje oude bunk of nie…?

image.jpg
S

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
Spyro
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Lijkt wel beetje oude bunk of nie…?

Bekijk bijlage 32774
Klik om te vergroten...
Test centrum de Dunne! Ben benieuwd. Geen idee, ik had altijd poeder…
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spyro zei:
Test centrum de Dunne! Ben benieuwd. Geen idee, ik had altijd poeder…
Klik om te vergroten...
Ze testen toch geen rc’s?
Wat vond jij van 2fa? Hoeveel nam je? Volgens psychonautwiki is 30-50 mg common. (Oraal)
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Ze testen toch geen rc’s?
Wat vond jij van 2fa? Hoeveel nam je? Volgens psychonautwiki is 30-50 mg common. (Oraal)
Klik om te vergroten...
Nee, daarom moet jij het testen. Duh. 😝😜

Al sla je me dood, mijn weegschaal ligt er meer voor de sier, dan dat deze echt gebruikt wordt. 😬

Don’t be like me, kiddo’s. Weeg je shit. 😬

Klein beetje energie voor heel even. Meer niet echt eigenlijk
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spyro zei:
Nee, daarom moet jij het testen. Duh. 😝😜

Al sla je me dood, mijn weegschaal ligt er meer voor de sier, dan dat deze echt gebruikt wordt. 😬

Don’t be like me, kiddo’s. Weeg je shit. 😬

Klein beetje energie voor heel even. Meer niet echt eigenlijk
Klik om te vergroten...
Ik koop meestal pillen of blotters van een drug als het kan. Ik heb geen weegschaal.
Maar was het leuk voor eventjes? Niks gelijks zoals bv een lage dosis speed?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vond 2-fa de meest functionele stimulant van alle fluors. Weinig tot geen euforie maar focus en motivatie
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Ik vond 2-fa de meest functionele stimulant van alle fluors. Weinig tot geen euforie maar focus en motivatie
Klik om te vergroten...
Ik kreeg totaal niet de “schop onder de kont” qua energie en actief zijn. Niet veel.
Focus ja, motivatie mwah.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
Ik kreeg totaal niet de “schop onder de kont” qua energie en actief zijn. Niet veel.
Focus ja, motivatie mwah.
Klik om te vergroten...
Je moet er ook wel iets voor doen he
Die 2fa gaat niet het vuilnis buitenzetten en je hw maken 🤣
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
je hw
Klik om te vergroten...
hw... De laatste keer dat ik hw in mijn agenda opschreef was in elk geval voor 2015. Fucking cute Dirkjan dit is het CUTESTE wat ik je heb zien zeggen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Je moet er ook wel iets voor doen he
Die 2fa gaat niet het vuilnis buitenzetten en je hw maken 🤣
Klik om te vergroten...
Speed doet dat wel hoor!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
ljuv zei:
hw... De laatste keer dat ik hw in mijn agenda opschreef was in elk geval voor 2015. Fucking cute Dirkjan dit is het CUTESTE wat ik je heb zien zeggen.
Klik om te vergroten...
All the ladies want a piece of Dirk 🍆
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
All the ladies want a piece of Dirk 🍆
Klik om te vergroten...
Ja maak me gek met middelbareschool afkortingen!!!!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
ljuv zei:
Ja maak me gek met middelbareschool afkortingen!!!!
Klik om te vergroten...
Sorry mevrouw, ik zal het ook behapbaar maken voor de 65 plussers van het forum
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Sorry mevrouw, ik zal het ook behapbaar maken voor de 65 plussers van het forum
Klik om te vergroten...
Schat doe is normaal!!!!! 2015 zei ik, hallo.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb ook geen idee waar hw voor staat, maar gezien de context en dirkjans studiesituatie kwam ik uit op HUISWERK. Heb ik het ontcijferd?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
ljuv zei:
Schat doe is normaal!!!!! 2015 zei ik, hallo.
Klik om te vergroten...
Denk om je bloeddruk lieverd
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#17
ljuv zei:
Zo intelligent. En tis pas half 11!
Klik om te vergroten...
Bij mij werkt het omgekeerd. Wordt naarmate de dag vordert steeds dommer. Over pakweg 3 uur spreek ik enkel nog blabla
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zanza zei:
Ik heb ook geen idee waar hw voor staat, maar gezien de context en dirkjans studiesituatie kwam ik uit op HUISWERK. Heb ik het ontcijferd?
Klik om te vergroten...
Snelle denker
Tien punten voor Griffoendor
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zanza zei:
Ik heb ook geen idee waar hw voor staat, maar gezien de context en dirkjans studiesituatie kwam ik uit op HUISWERK. Heb ik het ontcijferd?
Klik om te vergroten...
Zo intelligent. En tis pas half 11!

Dirkjan zei:
Denk om je bloeddruk lieverd
Klik om te vergroten...
Ben al rustaaaaag. Ben de rust zelve, als altijd.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
En waarom vond je het wel wat of niet wat?
Hoe lang had je effect?
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."