#1
Mental note: VVD bashen op het forum na 15:00.Bij mij werkt het omgekeerd. Wordt naarmate de dag vordert steeds dommer. Over pakweg 3 uur spreek ik enkel nog blabla
Mental note: VVD bashen op het forum na 15:00.Bij mij werkt het omgekeerd. Wordt naarmate de dag vordert steeds dommer. Over pakweg 3 uur spreek ik enkel nog blabla
Die persco moeten ze smorgens om 7 uur doen ipv savonds om 19 uur. Alles opgelost!Mental note: VVD bashen op het forum na 15:00.
Jammer voor jou schat. Jammer voor ons allemaal wel, trouwens.Die persco moeten ze smorgens om 7 uur doen ipv savonds om 19 uur. Alles opgelost!
Wacht, verliezen alle VVD'ers na 15u 's middags hun hersens? Dat verklaart een hoop...Die persco moeten ze smorgens om 7 uur doen ipv savonds om 19 uur. Alles opgelost!
Ik spreek voor mijzelfWacht, verliezen alle VVD'ers na 15u 's middags hun hersens? Dat verklaart een hoop...
Is best slecht toch om nu weer te nemen?
Dat laatste dacht ik vooral aan.Gezond is het niet maar een éénmalige uitzondering kan volgens mij wel. Zou er wel geen gewoonte van maken. Er is nog vrij weinig onderzoek gedaan naar dit soort middelen.
Plafond dosering? Dat is nieuw voor mij. Wat betekend dat?Volgens mij is de plafond dosering 60-90 mg, verbeter me als ik fout zit, meer dan dit zorgt alleen voor misselijkheid.
Ik kon oké slapen 4 uur na gebruik.
Echt n de reden? Ik heb eens na 4f-mph (inname 13u), later op de avond (19-20u) 3mmc 320mg genomen, zal toen ook ni echt verstandig geweest zijn. Niet echt iets nadelig ervaren op korte termijn. 3mmc is sowieso schadelijk vr de brains.Oh, aanvulling: als ik weet dat ik een stim ga nemen of een psychedelica slik ik minimaal 24 uur geen Methyl.
Ja want anders werken stims bij mij minder en anders. Ook lijkt het mij persoonlijk niet goed om EN upper Methyl te nemen en ook nog een andere stim.Echt n de reden? Ik heb eens na 4f-mph (inname 13u), later op de avond (19-20u) 3mmc 320mg genomen, zal toen ook ni echt verstandig geweest zijn. Niet echt iets nadelig ervaren op korte termijn. 3mmc is sowieso schadelijk vr de brains.
Uhu denk het ook, was ook eenmalig, stims combineren is steeds not done geweest bij mij, die spirit hou ik liever. Was toen, de 4fmph was al weg n avond was nog vroeg. Maar eenmalig, hoopk. Moet nu ook wel zeggen, de 4f-mph 25mg is nu al 3u30 lekker stabiel, strax nog wat na-stimulatie, daar hou ik het dan ook op, hoogstens 2u vr slapen msschn 500-750mg GABA, werkt çva als je geen te heavy stims neemt die dag/avond.Ja want anders werken stims bij mij minder en anders. Ook lijkt het mij persoonlijk niet goed om EN upper Methyl te nemen en ook nog een andere stim.
Ook kan het te heftig worden qua bijwerkingen. Eens ochtends braaf methyl genomen (10 en 20mg) en avonds pas speed. Merkte toch echt dat de speed minder fijn werkte en weinig “uplifting/energy“ gaf. Zelfde geldt voor mdma.
3mmc paar x gebruikt en klaar mee.
Net niet? 😂 Het mist gewoon alles wat je van een amfetamine stim rc verwacht🤷 I know, drugs zijn zeer persoonlijk, ts vooral wat je eerdere ervaringen zijn qua stims. Moest vb mijn allereerste stim 3fa zijn, was ik msschn laaiend enthousiast, maar als je eerder gekend bent met mdma, 4fa, 4fma, 6apb n hier ook al redelijke tolerantie hebt opgebouwd, is 3fa gewoon flauwtjes n 2fa zit daar in alles nog eens onder.Wel tof, maar is het net niet
Al veel leuker dan 2fa! Wel pas bij hogere doseringen. En idd is het nog steeds niet zoals bv speed etc.Wat is het besluit nu van 3-FA @De Dunne ? Weer een net niet RC die niet op kan tegen de klassieke euforische stimulanten?
Het is ook net wat je zoekt toch? Idd is het niet zoals bv speed. Van die jij opnoemt heb ik geen ervaring mee en behalve die mdma zijn het ook rc’s.Net niet? 😂 Het mist gewoon alles wat je van een amfetamine stim rc verwacht🤷 I know, drugs zijn zeer persoonlijk, ts vooral wat je eerdere ervaringen zijn qua stims. Moest vb mijn allereerste stim 3fa zijn, was ik msschn laaiend enthousiast, maar als je eerder gekend bent met mdma, 4fa, 4fma, 6apb n hier ook al redelijke tolerantie hebt opgebouwd, is 3fa gewoon flauwtjes n 2fa zit daar in alles nog eens onder.
Klopt, ieder zn goesting e👽 En rc's zijn niet persé de mindere vh originele, integendeel, soms zelfs potenter n vetter.Het is ook net wat je zoekt toch? Idd is het niet zoals bv speed. Van die jij opnoemt heb ik geen ervaring mee en behalve die mdma zijn het ook rc’s.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."