Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGewoon zomaar, wie heeft ervaring met 2fa en wat vond je er van?

Gewoon zomaar, wie heeft ervaring met 2fa en wat vond je er van?

135 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zanza zei:
Bij mij werkt het omgekeerd. Wordt naarmate de dag vordert steeds dommer. Over pakweg 3 uur spreek ik enkel nog blabla
Klik om te vergroten...
Mental note: VVD bashen op het forum na 15:00.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
ljuv zei:
Mental note: VVD bashen op het forum na 15:00.
Klik om te vergroten...
Die persco moeten ze smorgens om 7 uur doen ipv savonds om 19 uur. Alles opgelost!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zanza zei:
Die persco moeten ze smorgens om 7 uur doen ipv savonds om 19 uur. Alles opgelost!
Klik om te vergroten...
Jammer voor jou schat. Jammer voor ons allemaal wel, trouwens.

Oke nu stop ik met @De Dunne's topic vervuilen!!! En wacht ik netjes op haar eindoordeel.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zanza zei:
Die persco moeten ze smorgens om 7 uur doen ipv savonds om 19 uur. Alles opgelost!
Klik om te vergroten...
Wacht, verliezen alle VVD'ers na 15u 's middags hun hersens? Dat verklaart een hoop...
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mevrouw Pløp zei:
Wacht, verliezen alle VVD'ers na 15u 's middags hun hersens? Dat verklaart een hoop...
Klik om te vergroten...
Ik spreek voor mijzelf:peace2:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Net al een Kapsalon gegeten 2 mandarijnen toe!
Zit te denken om weer 2FA te nemen. Afgelopen woensdag was kort om te testen en imo laag gedoseerd.
Is best slecht toch om nu weer te nemen?

Jeetje… Ik ben normaal zo verstandig. Dat is de laatste tijd af en toe anders. 🙄 Een andere “De Dunne” dan jullie gewend zijn!

-Trouwens, vraag aan de mensen met ervaring met 2fa:

Hoeveel mg namen jullie per sessie/avond?
En hadden jullie bij hogere doseringen plafonddienst? -
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Is best slecht toch om nu weer te nemen?
Klik om te vergroten...

Gezond is het niet maar een éénmalige uitzondering kan volgens mij wel. Zou er wel geen gewoonte van maken. Er is nog vrij weinig onderzoek gedaan naar dit soort middelen.
P
Plucky DuckLid
01-01-2024, 00:00
#8
Volgens mij is de plafond dosering 60-90 mg, verbeter me als ik fout zit, meer dan dit zorgt alleen voor misselijkheid.

Ik kon oké slapen 4 uur na gebruik.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
PsyTekz zei:
Gezond is het niet maar een éénmalige uitzondering kan volgens mij wel. Zou er wel geen gewoonte van maken. Er is nog vrij weinig onderzoek gedaan naar dit soort middelen.
Klik om te vergroten...
Dat laatste dacht ik vooral aan.
Speed heb ik ook wel eens een paar x wat kort op elkaar genomen en dat ging goed behalve tolerantie en sneller moe. Maar speed is meer over bekend….
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
iPlucky zei:
Volgens mij is de plafond dosering 60-90 mg, verbeter me als ik fout zit, meer dan dit zorgt alleen voor misselijkheid.
Klik om te vergroten...
Plafond dosering? Dat is nieuw voor mij. Wat betekend dat?

Volgens mij had ik woensdag 60+30 mg genomen. (Eerst hele, 1,5 a 2 uren later halve pil).
Misselijk geen last van gehad. Helemaal geen rot gevoel tijdens gebruik.

iPlucky zei:
Ik kon oké slapen 4 uur na gebruik.
Klik om te vergroten...

WHAT??! Al na 4 uurtjes slapen? Nuchter of met een benzo oid?
Ik kon zonder benzo maar met 2 jointjes pas na 9 a 10 uren slapen. En alsnog niet mega slaperig en had wakker kunnen blijven maar wilde nog aantal uur slapen. Dus wel naar bed gegaan om 00.30 maar sliep denk pas rond 01.30/02.00…..
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#11
De Dunne zei:
Oh, aanvulling: als ik weet dat ik een stim ga nemen of een psychedelica slik ik minimaal 24 uur geen Methyl.
Klik om te vergroten...
Echt n de reden? Ik heb eens na 4f-mph (inname 13u), later op de avond (19-20u) 3mmc 320mg genomen, zal toen ook ni echt verstandig geweest zijn. Niet echt iets nadelig ervaren op korte termijn. 3mmc is sowieso schadelijk vr de brains.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nihilist88 zei:
Echt n de reden? Ik heb eens na 4f-mph (inname 13u), later op de avond (19-20u) 3mmc 320mg genomen, zal toen ook ni echt verstandig geweest zijn. Niet echt iets nadelig ervaren op korte termijn. 3mmc is sowieso schadelijk vr de brains.
Klik om te vergroten...
Ja want anders werken stims bij mij minder en anders. Ook lijkt het mij persoonlijk niet goed om EN upper Methyl te nemen en ook nog een andere stim.
Ook kan het te heftig worden qua bijwerkingen. Eens ochtends braaf methyl genomen (10 en 20mg) en avonds pas speed. Merkte toch echt dat de speed minder fijn werkte en weinig “uplifting/energy“ gaf. Zelfde geldt voor mdma.
3mmc paar x gebruikt en klaar mee.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
Ja want anders werken stims bij mij minder en anders. Ook lijkt het mij persoonlijk niet goed om EN upper Methyl te nemen en ook nog een andere stim.
Ook kan het te heftig worden qua bijwerkingen. Eens ochtends braaf methyl genomen (10 en 20mg) en avonds pas speed. Merkte toch echt dat de speed minder fijn werkte en weinig “uplifting/energy“ gaf. Zelfde geldt voor mdma.
3mmc paar x gebruikt en klaar mee.
Klik om te vergroten...
Uhu denk het ook, was ook eenmalig, stims combineren is steeds not done geweest bij mij, die spirit hou ik liever. Was toen, de 4fmph was al weg n avond was nog vroeg. Maar eenmalig, hoopk. Moet nu ook wel zeggen, de 4f-mph 25mg is nu al 3u30 lekker stabiel, strax nog wat na-stimulatie, daar hou ik het dan ook op, hoogstens 2u vr slapen msschn 500-750mg GABA, werkt çva als je geen te heavy stims neemt die dag/avond.
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Wel tof, maar is het net niet
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat is het besluit nu van 3-FA @De Dunne ? Weer een net niet RC die niet op kan tegen de klassieke euforische stimulanten?
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#16
AlteredState5862 zei:
Wel tof, maar is het net niet
Klik om te vergroten...
Net niet? 😂 Het mist gewoon alles wat je van een amfetamine stim rc verwacht🤷 I know, drugs zijn zeer persoonlijk, ts vooral wat je eerdere ervaringen zijn qua stims. Moest vb mijn allereerste stim 3fa zijn, was ik msschn laaiend enthousiast, maar als je eerder gekend bent met mdma, 4fa, 4fma, 6apb n hier ook al redelijke tolerantie hebt opgebouwd, is 3fa gewoon flauwtjes n 2fa zit daar in alles nog eens onder.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
PsyTekz zei:
Wat is het besluit nu van 3-FA @De Dunne ? Weer een net niet RC die niet op kan tegen de klassieke euforische stimulanten?
Klik om te vergroten...
Al veel leuker dan 2fa! Wel pas bij hogere doseringen. En idd is het nog steeds niet zoals bv speed etc.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nihilist88 zei:
Net niet? 😂 Het mist gewoon alles wat je van een amfetamine stim rc verwacht🤷 I know, drugs zijn zeer persoonlijk, ts vooral wat je eerdere ervaringen zijn qua stims. Moest vb mijn allereerste stim 3fa zijn, was ik msschn laaiend enthousiast, maar als je eerder gekend bent met mdma, 4fa, 4fma, 6apb n hier ook al redelijke tolerantie hebt opgebouwd, is 3fa gewoon flauwtjes n 2fa zit daar in alles nog eens onder.
Klik om te vergroten...
Het is ook net wat je zoekt toch? Idd is het niet zoals bv speed. Van die jij opnoemt heb ik geen ervaring mee en behalve die mdma zijn het ook rc’s.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dit was trouwens mijn bloeddruk en hartslag tijdens 150 mg 3FA afgelopen vrijdag.
Voor mijn doen normale bloeddruk alleen een ietsepietsje lagere onderdruk. (normaal is die 70)
Hartslag was wel een stuk hoger, wisselend tussen de 80 en 95 bpm. Normaal in rust zo 65 ongeveer.

B145ECD7-0806-4802-8FCD-952FB2AF47F3.jpeg
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#20
De Dunne zei:
Het is ook net wat je zoekt toch? Idd is het niet zoals bv speed. Van die jij opnoemt heb ik geen ervaring mee en behalve die mdma zijn het ook rc’s.
Klik om te vergroten...
Klopt, ieder zn goesting e👽 En rc's zijn niet persé de mindere vh originele, integendeel, soms zelfs potenter n vetter.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."