#1
niet veel meer dan alleen een drang om tog nog te nemen, en ik heb heel me kamer nog zonder moeite gedaan wat meestal lastiger isJe vergeet te vermelden dat je er vanaf 3 uur niets meer van gevoeld hebt.
niet veel meer dan alleen een drang om tog nog te nemen, en ik heb heel me kamer nog zonder moeite gedaan wat meestal lastiger isJe vergeet te vermelden dat je er vanaf 3 uur niets meer van gevoeld hebt.
Wat ik weet is dat dit helemaal mis gaat als je zo door gaat!!!Hallo, ik gebruik nu al een tijd 3m en, nu 2 weken bijna iedere dag.
Verder nooit problemen gehad met het snuiven, alleen ik had net 35 minuten geleden een best groot sleutelpunt genomen, en toen kwam er een raar geluid en ik rookte verbrande haar of iets in die richting.
Iemand die iets weet?
Mvg
3x dezelfde post in verschillende topics plaatsen is niet nodig en valt onder spammen.Hallo, ik gebruik nu al een tijd 3m en, nu 2 weken bijna iedere dag.
Verder nooit problemen gehad met het snuiven, alleen ik had net 35 minuten geleden een best groot sleutelpunt genomen, en toen kwam er een raar geluid en ik rookte verbrande haar of iets in die richting.
Iemand die iets weet?
Mvg
Hallo, ik gebruik nu al een tijd 3m en, nu 2 weken bijna iedere dag.
Verder nooit problemen gehad met het snuiven, alleen ik had net 35 minuten geleden een best groot sleutelpunt genomen, en toen kwam er een raar geluid en ik rookte verbrande haar of iets in die richting.
Iemand die iets weet?
Mvg
@Sobien meerdere exact dezelfde posts in verschillende topics plaatsen valt inderdaad onder spammen en is tegen de regels. Kun je hier in het vervolg even rekening mee houden?3x dezelfde post in verschillende topics plaatsen is niet nodig en valt onder spammen.
Je snuift en vervolgens staat je haar in de fik 😯?Hallo, ik gebruik nu al een tijd 3m en, nu 2 weken bijna iedere dag.
Verder nooit problemen gehad met het snuiven, alleen ik had net 35 minuten geleden een best groot sleutelpunt genomen, en toen kwam er een raar geluid en ik rookte verbrande haar of iets in die richting.
Iemand die iets weet?
Mvg
Heerlijk deze zin. Dit zouden we eigenlijk overal achter mogen plakken wat mij betreft.Ik ben gewoon benieuwd. Je mag negatief reageren. Maar daar ben ik niet naar opzoek.
Ik ben er wiekend aan verslaafd van vrijdag tot zondag. Ik gebruik rond de 10-15 g per wiekend ligt eraan wat ik uitspook. Soms heb ik zoon dag dat ik rond de 10 g binnenwerk. ben er zo aangewend dat ik rond de gram all nodig heb om echt wat tevoelen. All wel meerdere keren een overdosis gehad wat ook heeft geleid naar een psychose. Denk het langste achter elkaar wakker net aan 5 dagen was echt vreselijk. Ik probeer altijd weer dat ene gevoel tekrijgen maar die is niet meer echt tevinden. Op feestjes hou ik het vaak wat neter. Ik snuif lijnen ook om het half uur-uur . Ik mix het soms met drinken. En doe veel bommetjes. En ben er zeker niet trost op. Schaam mij er dood voor. Maarja ik doe het zelf.Gebruik van 3mmc doe ik al een enige tijd(ben er niet trots op). Alleen heb ik wel eens dagen dat ik veel gebruik. Ik neem dan om het uur een lijntje. En dat begint dan in de ochtend. En dan voor of na het avond eten nemen ik de laatste. Ben alleen benieuwd of er mensen zijn hier. Die op de zelfde manier gebruik maken van 3mmc als dat ik doe. Zo ja wat is jou ervaring na een aantal dagen achter elkaar? Hoeveel en hoevaak maak je er gebruik van. Ik ben gewoon benieuwd. Je mag negatief reageren. Maar daar ben ik niet naar opzoek.
Ik ben er wiekend aan verslaafd van vrijdag tot zondag. Ik gebruik rond de 10-15 g per wiekend ligt eraan wat ik uitspook. Soms heb ik zoon dag dat ik rond de 10 g binnenwerk. ben er zo aangewend dat ik rond de gram all nodig heb om echt wat tevoelen. All wel meerdere keren een overdosis gehad wat ook heeft geleid naar een psychose. Denk het langste achter elkaar wakker net aan 5 dagen was echt vreselijk. Ik probeer altijd weer dat ene gevoel tekrijgen maar die is niet meer echt tevinden. Op feestjes hou ik het vaak wat neter. Ik snuif lijnen ook om het half uur-uur . Ik mix het soms met drinken. En doe veel bommetjes. En ben er zeker niet trost op. Schaam mij er dood voor. Maarja ik doe het zelf.
Tolerantie?bij mij werkte het eerst 1 a 2 uur bij snuiven is gebruikelijk vgm maar nu werkt het 5 a 10 minuten????
hoe hou je het doordeweeks vol??ik gebruik het nu elk weekend, ik vind het echt top spul maar het is hardstikke en hardstikke slecht voor je, ik merk ook dat ik nu dat ik me heel bangig voel ofzo en heel depressief, maar toch blijf ikt elk weekend kopen ik weet ook niet waarom het voelt gewoon zo goed en ja ben er ook niet trots op hoor echt niet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."