Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGebruik van 3mmc

Gebruik van 3mmc

34 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hardcore_frk zei:
Je vergeet te vermelden dat je er vanaf 3 uur niets meer van gevoeld hebt.
Klik om te vergroten...
niet veel meer dan alleen een drang om tog nog te nemen, en ik heb heel me kamer nog zonder moeite gedaan wat meestal lastiger is
S
SobienLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo, ik gebruik nu al een tijd 3m en, nu 2 weken bijna iedere dag.
Verder nooit problemen gehad met het snuiven, alleen ik had net 35 minuten geleden een best groot sleutelpunt genomen, en toen kwam er een raar geluid en ik rookte verbrande haar of iets in die richting.

Iemand die iets weet?
Mvg
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sobien zei:
Hallo, ik gebruik nu al een tijd 3m en, nu 2 weken bijna iedere dag.
Verder nooit problemen gehad met het snuiven, alleen ik had net 35 minuten geleden een best groot sleutelpunt genomen, en toen kwam er een raar geluid en ik rookte verbrande haar of iets in die richting.

Iemand die iets weet?
Mvg
Klik om te vergroten...
Wat ik weet is dat dit helemaal mis gaat als je zo door gaat!!!
Je bent al aan het hallucineren..
Ik durf niet eens naar je doseringen te vragen….
3-mmc is geen stof voor dagelijks gebruik en het is ontzettend verslavend.
Er is weinig bekend over deze stof.
Stop nu het nog kan, want je rolt een verslaving in en je bent waarschijnlijk nog heel jong, dat wil je echt niet.
Ga niet dagelijks functioneel gebruiken.
Het kan een mooie aanvulling zijn bij een mooie gelegenheid, bij iets bijzonders.
Ga eerst terug naar 1x per maand, dat wordt al een hele opgave voor je, maar zet door.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sobien zei:
Hallo, ik gebruik nu al een tijd 3m en, nu 2 weken bijna iedere dag.
Verder nooit problemen gehad met het snuiven, alleen ik had net 35 minuten geleden een best groot sleutelpunt genomen, en toen kwam er een raar geluid en ik rookte verbrande haar of iets in die richting.

Iemand die iets weet?
Mvg
Klik om te vergroten...
3x dezelfde post in verschillende topics plaatsen is niet nodig en valt onder spammen.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sobien zei:
Hallo, ik gebruik nu al een tijd 3m en, nu 2 weken bijna iedere dag.
Verder nooit problemen gehad met het snuiven, alleen ik had net 35 minuten geleden een best groot sleutelpunt genomen, en toen kwam er een raar geluid en ik rookte verbrande haar of iets in die richting.

Iemand die iets weet?
Mvg
Klik om te vergroten...
De Dunne zei:
3x dezelfde post in verschillende topics plaatsen is niet nodig en valt onder spammen.
Klik om te vergroten...
@Sobien meerdere exact dezelfde posts in verschillende topics plaatsen valt inderdaad onder spammen en is tegen de regels. Kun je hier in het vervolg even rekening mee houden?
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sobien zei:
Hallo, ik gebruik nu al een tijd 3m en, nu 2 weken bijna iedere dag.
Verder nooit problemen gehad met het snuiven, alleen ik had net 35 minuten geleden een best groot sleutelpunt genomen, en toen kwam er een raar geluid en ik rookte verbrande haar of iets in die richting.

Iemand die iets weet?
Mvg
Klik om te vergroten...
Je snuift en vervolgens staat je haar in de fik 😯?
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#7
weet niet hoe je reukreceptoren zijn na zoveel snuiven maar misschien is dat niet helemaal soeps meer. Stop er mee! Heb het laatst 1x 150mg gedaan en daarna 3 dagen grieperig van dat spul. Dus stop ermee en ga een week lekker uitzieken dr van. Lichaam en geest lijken je nu te waarschuwen , altijd naar die twee luisteren
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tekaman zei:
Ik ben gewoon benieuwd. Je mag negatief reageren. Maar daar ben ik niet naar opzoek.
Klik om te vergroten...
Heerlijk deze zin. Dit zouden we eigenlijk overal achter mogen plakken wat mij betreft.


Negatief zijn mag, maar doe het lekker in jouw eigen tijd en val mij er vooral niet mee lastig. :blush:
F
FluffyBallsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tekaman zei:
Gebruik van 3mmc doe ik al een enige tijd(ben er niet trots op). Alleen heb ik wel eens dagen dat ik veel gebruik. Ik neem dan om het uur een lijntje. En dat begint dan in de ochtend. En dan voor of na het avond eten nemen ik de laatste. Ben alleen benieuwd of er mensen zijn hier. Die op de zelfde manier gebruik maken van 3mmc als dat ik doe. Zo ja wat is jou ervaring na een aantal dagen achter elkaar? Hoeveel en hoevaak maak je er gebruik van. Ik ben gewoon benieuwd. Je mag negatief reageren. Maar daar ben ik niet naar opzoek.
Klik om te vergroten...
Ik ben er wiekend aan verslaafd van vrijdag tot zondag. Ik gebruik rond de 10-15 g per wiekend ligt eraan wat ik uitspook. Soms heb ik zoon dag dat ik rond de 10 g binnenwerk. ben er zo aangewend dat ik rond de gram all nodig heb om echt wat tevoelen. All wel meerdere keren een overdosis gehad wat ook heeft geleid naar een psychose. Denk het langste achter elkaar wakker net aan 5 dagen was echt vreselijk. Ik probeer altijd weer dat ene gevoel tekrijgen maar die is niet meer echt tevinden. Op feestjes hou ik het vaak wat neter. Ik snuif lijnen ook om het half uur-uur . Ik mix het soms met drinken. En doe veel bommetjes. En ben er zeker niet trost op. Schaam mij er dood voor. Maarja ik doe het zelf.
I
IsaacieLid
01-01-2024, 00:00
#10
bij mij werkte het eerst 1 a 2 uur bij snuiven is gebruikelijk vgm maar nu werkt het 5 a 10 minuten????
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
FluffyBalls zei:
Ik ben er wiekend aan verslaafd van vrijdag tot zondag. Ik gebruik rond de 10-15 g per wiekend ligt eraan wat ik uitspook. Soms heb ik zoon dag dat ik rond de 10 g binnenwerk. ben er zo aangewend dat ik rond de gram all nodig heb om echt wat tevoelen. All wel meerdere keren een overdosis gehad wat ook heeft geleid naar een psychose. Denk het langste achter elkaar wakker net aan 5 dagen was echt vreselijk. Ik probeer altijd weer dat ene gevoel tekrijgen maar die is niet meer echt tevinden. Op feestjes hou ik het vaak wat neter. Ik snuif lijnen ook om het half uur-uur . Ik mix het soms met drinken. En doe veel bommetjes. En ben er zeker niet trost op. Schaam mij er dood voor. Maarja ik doe het zelf.
Klik om te vergroten...

10 a 15 gram oer weekend?? Ik hoop een troll…
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Isaacie zei:
bij mij werkte het eerst 1 a 2 uur bij snuiven is gebruikelijk vgm maar nu werkt het 5 a 10 minuten????
Klik om te vergroten...
Tolerantie?
V
Vladimir1978Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb 8 gram in huis gehaald en ben blij dat ik er geen zak aan vond.
K
KetamineKrazyLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik gebruik het nu elk weekend, ik vind het echt top spul maar het is hardstikke en hardstikke slecht voor je, ik merk ook dat ik nu dat ik me heel bangig voel ofzo en heel depressief, maar toch blijf ikt elk weekend kopen ik weet ook niet waarom het voelt gewoon zo goed en ja ben er ook niet trots op hoor echt niet.
I
IsaacieLid
01-01-2024, 00:00
#15
KetamineKrazy zei:
ik gebruik het nu elk weekend, ik vind het echt top spul maar het is hardstikke en hardstikke slecht voor je, ik merk ook dat ik nu dat ik me heel bangig voel ofzo en heel depressief, maar toch blijf ikt elk weekend kopen ik weet ook niet waarom het voelt gewoon zo goed en ja ben er ook niet trots op hoor echt niet.
Klik om te vergroten...
hoe hou je het doordeweeks vol??

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."