Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGebruik van 3mmc

Gebruik van 3mmc

34 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sobien zei:
Hallo, ik gebruik nu al een tijd 3m en, nu 2 weken bijna iedere dag.
Verder nooit problemen gehad met het snuiven, alleen ik had net 35 minuten geleden een best groot sleutelpunt genomen, en toen kwam er een raar geluid en ik rookte verbrande haar of iets in die richting.

Iemand die iets weet?
Mvg
Klik om te vergroten...
3x dezelfde post in verschillende topics plaatsen is niet nodig en valt onder spammen.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sobien zei:
Hallo, ik gebruik nu al een tijd 3m en, nu 2 weken bijna iedere dag.
Verder nooit problemen gehad met het snuiven, alleen ik had net 35 minuten geleden een best groot sleutelpunt genomen, en toen kwam er een raar geluid en ik rookte verbrande haar of iets in die richting.

Iemand die iets weet?
Mvg
Klik om te vergroten...
De Dunne zei:
3x dezelfde post in verschillende topics plaatsen is niet nodig en valt onder spammen.
Klik om te vergroten...
@Sobien meerdere exact dezelfde posts in verschillende topics plaatsen valt inderdaad onder spammen en is tegen de regels. Kun je hier in het vervolg even rekening mee houden?
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sobien zei:
Hallo, ik gebruik nu al een tijd 3m en, nu 2 weken bijna iedere dag.
Verder nooit problemen gehad met het snuiven, alleen ik had net 35 minuten geleden een best groot sleutelpunt genomen, en toen kwam er een raar geluid en ik rookte verbrande haar of iets in die richting.

Iemand die iets weet?
Mvg
Klik om te vergroten...
Je snuift en vervolgens staat je haar in de fik 😯?
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#4
weet niet hoe je reukreceptoren zijn na zoveel snuiven maar misschien is dat niet helemaal soeps meer. Stop er mee! Heb het laatst 1x 150mg gedaan en daarna 3 dagen grieperig van dat spul. Dus stop ermee en ga een week lekker uitzieken dr van. Lichaam en geest lijken je nu te waarschuwen , altijd naar die twee luisteren
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tekaman zei:
Ik ben gewoon benieuwd. Je mag negatief reageren. Maar daar ben ik niet naar opzoek.
Klik om te vergroten...
Heerlijk deze zin. Dit zouden we eigenlijk overal achter mogen plakken wat mij betreft.


Negatief zijn mag, maar doe het lekker in jouw eigen tijd en val mij er vooral niet mee lastig. :blush:
F
FluffyBallsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tekaman zei:
Gebruik van 3mmc doe ik al een enige tijd(ben er niet trots op). Alleen heb ik wel eens dagen dat ik veel gebruik. Ik neem dan om het uur een lijntje. En dat begint dan in de ochtend. En dan voor of na het avond eten nemen ik de laatste. Ben alleen benieuwd of er mensen zijn hier. Die op de zelfde manier gebruik maken van 3mmc als dat ik doe. Zo ja wat is jou ervaring na een aantal dagen achter elkaar? Hoeveel en hoevaak maak je er gebruik van. Ik ben gewoon benieuwd. Je mag negatief reageren. Maar daar ben ik niet naar opzoek.
Klik om te vergroten...
Ik ben er wiekend aan verslaafd van vrijdag tot zondag. Ik gebruik rond de 10-15 g per wiekend ligt eraan wat ik uitspook. Soms heb ik zoon dag dat ik rond de 10 g binnenwerk. ben er zo aangewend dat ik rond de gram all nodig heb om echt wat tevoelen. All wel meerdere keren een overdosis gehad wat ook heeft geleid naar een psychose. Denk het langste achter elkaar wakker net aan 5 dagen was echt vreselijk. Ik probeer altijd weer dat ene gevoel tekrijgen maar die is niet meer echt tevinden. Op feestjes hou ik het vaak wat neter. Ik snuif lijnen ook om het half uur-uur . Ik mix het soms met drinken. En doe veel bommetjes. En ben er zeker niet trost op. Schaam mij er dood voor. Maarja ik doe het zelf.
I
IsaacieLid
01-01-2024, 00:00
#7
bij mij werkte het eerst 1 a 2 uur bij snuiven is gebruikelijk vgm maar nu werkt het 5 a 10 minuten????
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
FluffyBalls zei:
Ik ben er wiekend aan verslaafd van vrijdag tot zondag. Ik gebruik rond de 10-15 g per wiekend ligt eraan wat ik uitspook. Soms heb ik zoon dag dat ik rond de 10 g binnenwerk. ben er zo aangewend dat ik rond de gram all nodig heb om echt wat tevoelen. All wel meerdere keren een overdosis gehad wat ook heeft geleid naar een psychose. Denk het langste achter elkaar wakker net aan 5 dagen was echt vreselijk. Ik probeer altijd weer dat ene gevoel tekrijgen maar die is niet meer echt tevinden. Op feestjes hou ik het vaak wat neter. Ik snuif lijnen ook om het half uur-uur . Ik mix het soms met drinken. En doe veel bommetjes. En ben er zeker niet trost op. Schaam mij er dood voor. Maarja ik doe het zelf.
Klik om te vergroten...

10 a 15 gram oer weekend?? Ik hoop een troll…
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Isaacie zei:
bij mij werkte het eerst 1 a 2 uur bij snuiven is gebruikelijk vgm maar nu werkt het 5 a 10 minuten????
Klik om te vergroten...
Tolerantie?
V
Vladimir1978Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb 8 gram in huis gehaald en ben blij dat ik er geen zak aan vond.
K
KetamineKrazyLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik gebruik het nu elk weekend, ik vind het echt top spul maar het is hardstikke en hardstikke slecht voor je, ik merk ook dat ik nu dat ik me heel bangig voel ofzo en heel depressief, maar toch blijf ikt elk weekend kopen ik weet ook niet waarom het voelt gewoon zo goed en ja ben er ook niet trots op hoor echt niet.
I
IsaacieLid
01-01-2024, 00:00
#12
KetamineKrazy zei:
ik gebruik het nu elk weekend, ik vind het echt top spul maar het is hardstikke en hardstikke slecht voor je, ik merk ook dat ik nu dat ik me heel bangig voel ofzo en heel depressief, maar toch blijf ikt elk weekend kopen ik weet ook niet waarom het voelt gewoon zo goed en ja ben er ook niet trots op hoor echt niet.
Klik om te vergroten...
hoe hou je het doordeweeks vol??
T
TekamanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gebruik van 3mmc doe ik al een enige tijd(ben er niet trots op). Alleen heb ik wel eens dagen dat ik veel gebruik. Ik neem dan om het uur een lijntje. En dat begint dan in de ochtend. En dan voor of na het avond eten nemen ik de laatste. Ben alleen benieuwd of er mensen zijn hier. Die op de zelfde manier gebruik maken van 3mmc als dat ik doe. Zo ja wat is jou ervaring na een aantal dagen achter elkaar? Hoeveel en hoevaak maak je er gebruik van. Ik ben gewoon benieuwd. Je mag negatief reageren. Maar daar ben ik niet naar opzoek.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben heel benieuwd naar het effect. Heb 2 capsules van 180mg liggen voor een leuke avond samen, maar weet niet zo goed wanneer te doen. Ik denk wachten op het verbod zodat er niet te makkelijk weer aan te komen is.

Heb jij niet last van cravings als je het snuift? En hoe voel je je de dag na gebruik?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Tekaman zei:
Ik vind 180 mg persoonlijk teveel. Ik heb zelf eens pellets(pillen) besteld 180mg. En die kwamen best hard aan. Vind snuiven wel fijner. Alleen wil wel altijd meer. Ik hou dan wel een uur aan. Maar weet zelf niet eens of dat normaal is. Met coke nam ik nog eerder om 20-25 minuten. Dus ben wel benieuwd naar ervaringen. En hoe ik me voel de volgende dag. Heb nooit echt last ofsow. Meestal voel ik wel energieker dan normaal.
Klik om te vergroten...
Het effect duurt ongeveer anderhalf uur, dus na een uur bijsnuiven lijkt me gangbaar.

Je hebt nooit echt last van een kater zeg je. Dat komt wss omdat je in de ochtend weer begint met nemen en daarmee de kater maskeert.

3mmc werkt onder andere in op de serotonine, wat verantwoordelijk is voor je humeur, slaap en eetlust. Ik zou daar toch niet teveel mee fucken als ik jou was.

Voel je er wel nog genoeg van de tweede dag? Hoe is het effect dan? Ik heb na een paar keer dat ik het dan echt minder voel, alleen nog wat energie.
T
TekamanLid
01-01-2024, 00:00
#16
skunkopaat zei:
Ik ben heel benieuwd naar het effect. Heb 2 capsules van 180mg liggen voor een leuke avond samen, maar weet niet zo goed wanneer te doen. Ik denk wachten op het verbod zodat er niet te makkelijk weer aan te komen is.

Heb jij niet last van cravings als je het snuift? En hoe voel je je de dag na gebruik?
Klik om te vergroten...
Ik vind 180 mg persoonlijk teveel. Ik heb zelf eens pellets(pillen) besteld 180mg. En die kwamen best hard aan. Vind snuiven wel fijner. Alleen wil wel altijd meer. Ik hou dan wel een uur aan. Maar weet zelf niet eens of dat normaal is. Met coke nam ik nog eerder om 20-25 minuten. Dus ben wel benieuwd naar ervaringen. En hoe ik me voel de volgende dag. Heb nooit echt last ofsow. Meestal voel ik wel energieker dan normaal.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Standart elk uur een lijn 3mmc snuiven is niet oké
Niet om negatief te zijn, maar dat je/jullie t ff weten haha.
Dan wil je constant pieken maar de 3mmc stapelt wel op in je lichaam.
Dat is een overduidelijk kenmerk van misbruik als je dit dagelijks doet.
Tis geen coke wat maar 30/60min werkt
T effect duurt gwn 4-6 uur bij snuiven miss iets korter maar elk uur lijn snuiven is gwn willen pieken op het effect
Nogmaals niet om negatief te zijn just saying✌🏻
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Tekaman zei:
Gebruik van 3mmc doe ik al een enige tijd(ben er niet trots op). Alleen heb ik wel eens dagen dat ik veel gebruik. Ik neem dan om het uur een lijntje. En dat begint dan in de ochtend. En dan voor of na het avond eten nemen ik de laatste. Ben alleen benieuwd of er mensen zijn hier. Die op de zelfde manier gebruik maken van 3mmc als dat ik doe. Zo ja wat is jou ervaring na een aantal dagen achter elkaar? Hoeveel en hoevaak maak je er gebruik van. Ik ben gewoon benieuwd. Je mag negatief reageren. Maar daar ben ik niet naar opzoek.
Klik om te vergroten...
Hoe trekt je lichaam dit? Ik had laatst 1x 200 gram en hele week gekke spierspanning en vermoeid . En wat brengt het je? Geen veroordeling maar nieuwsgierig
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tekaman zei:
Gebruik van 3mmc doe ik al een enige tijd(ben er niet trots op). Alleen heb ik wel eens dagen dat ik veel gebruik. Ik neem dan om het uur een lijntje. En dat begint dan in de ochtend. En dan voor of na het avond eten nemen ik de laatste. Ben alleen benieuwd of er mensen zijn hier. Die op de zelfde manier gebruik maken van 3mmc als dat ik doe. Zo ja wat is jou ervaring na een aantal dagen achter elkaar? Hoeveel en hoevaak maak je er gebruik van. Ik ben gewoon benieuwd. Je mag negatief reageren. Maar daar ben ik niet naar opzoek.
Klik om te vergroten...
Ik vind het rotzooi. De eerste dag en eerste lijnen zijn super lekker. Daarna krijg je dit gevoel niet terug, hoe groot de lijnen die je snuift ook zijn.

Ik heb dit vorige week voor het eerst een aantal dagen misbruikt. Een aantal grammen erdoor heen gejast. Daarna heb ik nog dagen lang last gehad van een soort schokken in mijn lichaam. Een beetje vergelijkbaar met de brainzaps na MDMA misbruik, maar dan door het hele lijf (en dus ook hoofd).
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hardcore_frk zei:
De eerste dag en eerste lijnen zijn super lekker. Daarna krijg je dit gevoel niet terug, hoe groot de lijnen die je snuift ook zijn.
Klik om te vergroten...
Datzelfde gevoel van die eerste lijnen krijg je niet terug inderdaad, na een tijdje doorhalen veranderd het effect van 3mmc naar een meer psychotisch effect oid.
Als je dat effect interessanter gaat vinden als het stimulerende effect.... dan kan er snel misgaan 🤐

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."