#1
Sorry! Je hebt gelijk!Kan het nu weer over mijn vraag gaan haha?
Sorry! Je hebt gelijk!Kan het nu weer over mijn vraag gaan haha?
Oke nou ik gebruik momenteel dus etizolam na een avondje/nacht doorhalen (dit is niet wekelijks) en dan begin ik aantal uurtjes na mijn laatste lijntje met de eerste dosis om vervolgens een paar later uur nog wat te nemen (en vaak voor ik ga slapen nog een beetje flual). Ik neem het zodat ik mij lichamelijk weer wat chiller voel, kaken weer wat meer ontspannen zijn en weer wat meer eetlust krijg etc. Het is wel leuk als het als bijeffect heeft dat je er van kan slapen maar het hoeft dus niet zo heftig te zijn als flual ofzo waarbij ik toch vrij snel knock out ga (en dat vind ik voor mezelf ook niet echt iets om overdag te nemen). Misschien iets wat er beetje tussenin lijkt te zitten ofzo zal wel perfect zijn maar ik zie ook dat de keuze niet meer zo reuze is.Wat wil je wel, naast niet K.O gaan, er is een wereld aan middelen, betaalbaar om je te ontspannen zonder slaap. Of juist die je helpen in slaap te vallen maar zonder houten hoofd wakker kunnen worden,
Heey. ✌🏻
Ik heb niet zoveel zin om alles uit te proberen (is mijn bankrekening het ook niet mee eens lol) maar ik ben wel benieuwd of er nog iets legaals bestaat wat beetje op het effect van etizolam lijkt. Kwam wel deschloroetizolam tegen maar lees daar ook niet al te positieve berichten over. Ik zoek dus geen knock out benzo zoals flualprazolam.
Thanks voor de antwoorden alvast. 😘
Ik reageer morgen even als ik weer helemaal helder ben enz! Was ook niet helemaal nuchter toen ik topic opende. Ik typ morgen ofzo wel even nuchter beter wat ik wil haha.Wat wil je wel, naast niet K.O gaan, er is een wereld aan middelen, betaalbaar om je te ontspannen zonder slaap. Of juist die je helpen in slaap te vallen maar zonder houten hoofd wakker kunnen worden,
Er zijn middelen als seroquel / quetiapine . 50 mg tot,100 om diep te slapen, 25 voor gewoon in slaap vallen en 6/8 uurtjes maken
Phenibut maakt me kalm en zen, en ik slaap dan ook beter, 1 x per week
Bromazolam ( spelling niet zeker van ) neem ik soms als slaappil , naast mijn vaste 10 mg zolpidem
Dan slaap ik 10 uren ( wat mijn pijnlijke lijf soms echt nodig heeft )
Kratom is meer zen en toch energie rijk zijn, en je gaf aan , niet te duur, nu moet je daar juist weer een schep extra van nemen , of twee voor sederend gevoel.
Misschien buiten het boekje, maar heb je misschien een fijne huisarts, of kan je overstappen naar 1 die je kan helpen met het juiste middel voor jouw behoefte ..
Oxazepam is heerlijk ontspannend voor mijn spieren . ( fibromyalgie)
Alprazolam deed me niets, ging een uur gapen en daarna werd ik nerveus .
Dus dat de huisarts uit gelegd en zo zoeken we samen naar wat ik fijn vind,
Je mag ook je vraag en reden en oorzaak prive laten , of je stuurt me een DM
Dan is het wat duidelijker waarvoor je iets zoekt, en hoe vaak .
Etizolam vond ik oke, een 7 ... maar oxazepam een 8,5;/9 .
Het is ook per persoon anders, volg je gevoel vooral. En ik hoop dat je een gelijkwaardig middel vind.
En geen stress binnen de pammetjes en lammetjes familie door gaan met een ander "merk" gaat vaak moeiteloos.
🙏🏼⛓🎉👻
Sorry maar van 3 dagen aan de benzo's word je niet 2 weken doodziek... Misschien van de domme dingen tijdens een blackout maar van benzo's zelf nee.Ik heb flunitrazolam nooit gevoeld. Clonazolam wel, na 3 dagen 2 weken doodziek. Heb nu pyrazolam liggen. 3mg pellets.. ben ben benieuwd straks
Ik zat aan clonazolam 3 dagen gewoon chillen. Savonds, met biertjes etc, weet ik veel hoeveel mg en daarna had ik dikke afkickverschijnselen.. die echt 2 weken duurdeSorry maar van 3 dagen aan de benzo's word je niet 2 weken doodziek... Misschien van de domme dingen tijdens een blackout maar van benzo's zelf nee
Als ex benzo junk weet ik wel dat het na 3 dagen afkick kan geven maar 2 weken is wel heel lang dan moet je echt bizarre hoeveelheden en in combinatie met alcohol hebben gehad... Zelfs van een sterke RC benzo als clonazolam ben je niet zomaar 2 weken ziek van de afkick dat heeft echt tijd nodig.Ik zat aan clonazolam 3 dagen gewoon chillen. Savonds, met biertjes etc, weet ik veel hoeveel mg en daarna had ik dikke afkickverschijnselen.. die echt 2 weken duurde
Ja eensFlu etizolam komt zeer dicht in de buurt
Wil je laten weten wat je ervan vind? 😊Ik heb bromazolam besteld, vannacht proberen. Ben benieuwd
Dankjewel voor je tips én het compliment! Het is denk ik een goed idee om te beginnen met korte meditaties. Ook om minder snel gefrustreerd te raken als het ff niet lukt...Dat is eigenlijk ook wel een beetje de definitie van meditatie. Opmerken dat je toch afdaalt en zonder oordeel naar je zelf weer terug keren naar de meditatie. Het is niet erg dat je afdwaalt. Je kunt namelijk op het moment dat je het opmerkt weer gewoon terug naar je meditatie. Zo merk je op dat als je vaker mediteert je misschien steeds minder afdwaalt in je gedachtes . Hou de meditatie in het begin kort en na verloop van tijd steeds een beetje langer. In je gedachte stroom terecht komen is niet erg. Je merkt het op zonder oordeel en gaat weer terug naar je meditatie. Veel succes vind het erg mooi dat je hier vraagt naar een benzo en gaande weg toch voor de betere opties gaat.
Ps wist je dat er Kratom soorten zijn die je goed helpen bij meditatie
Doe ik! Hopen dat ik ervan kan slapen na de 3fa van vandaag, met eti lukte dit nooitWil je laten weten wat je ervan vind? 😊
Ik heb bromazolam besteld, vannacht proberen. Ben benieuwd
Maar welke dosering had je toen? Ze komen nu in 3mg pelletsVond bromazolam zelf maar erg licht sederend en niet zo de moeite waard. Hopelijk vind jij het wel relaxed.
Ik vind de flunitrazolam of norflurazepam dan een stuk relaxter / meer sederend/ beter voor slaap.
Volgende week ga ik de 3-Hydroxyphenazepam proberen. Met lange werkingsduur beter geschikt om een winterslaap mee te houden.
It's all about the money, honey.Ja zeker. Ik bedoel ook niet persé dat straat dealers “gezonder” zijn. Maar meer dat het op internet veel makkelijker te bestellen is en sommige mensen gewoon niet snel met straat dealers in aanraking komen. Gewoon niet weten hoe. In dat opzicht heb je niet veel opties meer als je die contacten niet hebt.
Tuurlijk zijn er altijd wel maniertjes hoor. Maar niet iedereen is daar even handig mee of wil daar moeite in steken.
We zijn gewoon allemaal proef 🐰. Maakt niet uit waar je het vandaan tovert.
Maar de straat dealers zullen alleen maar groeien door de ban, vrees ik.
Welcome to the jungle, we've got fun and games
We got everything you want honey, we know the names
We are the people that can find whatever you may need
If you got the money, honey, we got your disease
je gelooft het nooit maar deed geen enkele hoor van deze drieSorry voor het onderbreken van dit topic maar wat doen de volgende met je?
Nogmaals sorry als dit te persoonlijk is, want het verteld wel veel over je.
Clonazolam
Lorazepam
Etizolam
Flualprazolam een lamlegger? 😮 Amai dat heb ik nooit zo ervaren, vond deze samen met Etizolam zeer fijn, licht euforisch en na 6u Benzo-wakker. Clonazolam vond ik echte lamlegger en Flunitrazolam vond ik zeer voos de dag erna, echt lamledig en futloos. Flubrotizolam (Fanax bars) die verkocht worden als 2-3 x potenter dan Etizolam is pure marketing en maakt het niet waar. Bromazolam 3mg pellets is dik oké, ook geen graving. Nu voor eerste keer Norflurazepam in huis, zien wat deze geeft.Ik zoek dus geen knock out benzo zoals flualprazolam.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."