#1
Het overkomt de beste. Het kan echt letterlijk iedereen overkomen… Als ik ben afgebouwd ga ik wel een aantal maanden geen benzo meer aanraken. Überhaupt benieuwd of die tolerantie wat wil zakken. Ga het echt alleen nog in uiterste nood gebruiken. Of na een stim. Wat ik al zelden doe.Niet vaker dan twee keer per week en dan is er niks aan de hand. But it's a slippery slope.
Totaal off-topic, sorry @Sheaira.
Ik denk dat er voorlopig geen fijne benzo bij zit… Helaas