Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is een goede vervanger voor etizolam?

Wat is een goede vervanger voor etizolam?

84 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#1
AlteredState5862 zei:
Mocht je toch de gok wagen, haal red sumatra kratom. Die is wel effectief bij het slapen. En doseer niet te hoog want dan slaap je helemaal niet meer😂
Klik om te vergroten...
Dat ligt iets genuanceerder. 9ver het algemeen heb je 3 stappen
Lage dosis..ontspanning
Gemiddeld..energieker
Hoger..sederender.

Gelukkig is kratom vrij vergevingsgezind, het is niet zoals rc benzo's dat je bij teveel 2 dagen later wakker word en in je knock out van alles uitgevreten hebt.

Het is ook nog eens erg persoonlijk. Maar idd de red Strains worden vaak geadviseerd bij pijn en/of slapen.

Ben je al bij je huisarts geweest? Er is offlabel slaapmedicatie wat geen benzo's zijn.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Zanza zei:
Ik heb hier dezelfde ervaring mee als @AlteredState5862. Werd er niet vrolijk van. Is weinig over te vinden na een quick search
Klik om te vergroten...
Bah dat klinkt als rommel. Echt niet fijn om ergens nog lang naweeën van te voelen!
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Zanza zei:
Ik heb hier dezelfde ervaring mee als @AlteredState5862. Werd er niet vrolijk van. Is weinig over te vinden na een quick search
Klik om te vergroten...
je hebt idd enkele benzo's die dysforie kunnen geven,.

ik heb dit bv ervaren met nitrazepam vroeger, ik kwam telkens zeer verward wakker, kleuren helemaal donker en bruin

bah wat een nare benzorealiteit waarin ik wakker kwam ... pure dysforie, bromazepam had dan weer nlicht euforisch , manisch kantje zelfs
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Denken jullie dat er nog nieuwe soortgelijke benzo’s aan zitten te komen?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
blue eyes zei:
je hebt idd enkele benzo's die dysforie kunnen geven,.

ik heb dit bv ervaren met nitrazepam vroeger, ik kwam telkens zeer verward wakker, kleuren helemaal donker en bruin

bah wat een nare benzorealiteit waarin ik wakker kwam ... pure dysforie, bromazepam had dan weer nlicht euforisch , manisch kantje zelfs
Klik om te vergroten...
Sorry voor het onderbreken van dit topic maar wat doen de volgende met je?
Nogmaals sorry als dit te persoonlijk is, want het verteld wel veel over je.

Clonazolam
Lorazepam
Etizolam
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik betwijfel of er een zinnig antwoord uitkomt😏
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Spyro zei:
Denken jullie dat er nog nieuwe soortgelijke benzo’s aan zitten te komen?
Klik om te vergroten...
Geen idee, alleen niks kan toch tippen aan etizolam;(
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
AlteredState5862 zei:
Geen idee, alleen niks kan toch tippen aan etizolam;(
Klik om te vergroten...
True… Ben blij dat ik nog een hele dikke voorraad heb. Daar gaan we dus héél zuinig mee doen. 😇
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spyro zei:
Denken jullie dat er nog nieuwe soortgelijke benzo’s aan zitten te komen?
Klik om te vergroten...
Ja. Helaas nog potenter en gevaarlijker.
Ik weet nog dat mensen me waarschuwden voor Etizolam.
Nu had je clonazolam, the king of benzos.

What's next?
Achterlijke kutban.

Niet vaker dan twee keer per week en dan is er niks aan de hand. But it's a slippery slope.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Snuffelaar zei:
Ja. Helaas nog potenter en gevaarlijker.
Ik weet nog dat mensen me waarschuwden voor Etizolam.
Nu had je clonazolam, the king of benzos.

What's next?
Achterlijke kutban.
Klik om te vergroten...
Vrees voor alle mensen die straks door die benzooi ellende heen moeten als er weer iets nieuws op de markt gaat komen.

Ik persoonlijk, ook al ben ik zelf de fout in gegaan, vind die ban ook maar kut. Niet omdat ik niet meer kan halen, meer omdat dit het hele benzo probleem absoluut niet tegengaat uiteindelijk.

Nog een potentere dan Clona zou wel heel bizar zijn… Ik ben benieuwd. 🙁
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Spyro zei:
True… Ben blij dat ik nog een hele dikke voorraad heb. Daar gaan we dus héél zuinig mee doen. 😇
Klik om te vergroten...
Als
Spyro zei:
Vrees voor alle mensen die straks door die benzooi ellende heen moeten als er weer iets nieuws op de markt gaat komen.

Ik persoonlijk, ook al ben ik zelf de fout in gegaan, vind die ban ook maar kut. Niet omdat ik niet meer kan halen, meer omdat dit het hele benzo probleem absoluut niet tegengaat uiteindelijk.

Nog een potentere dan Clona zou wel heel bizar zijn… Ik ben benieuwd. 🙁
Klik om te vergroten...
Als ze alle RCs bannen, ben ik stiekem wel blij
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Snuffelaar zei:
Niet vaker dan twee keer per week en dan is er niks aan de hand. But it's a slippery slope.
Klik om te vergroten...
Het overkomt de beste. Het kan echt letterlijk iedereen overkomen… Als ik ben afgebouwd ga ik wel een aantal maanden geen benzo meer aanraken. Überhaupt benieuwd of die tolerantie wat wil zakken. Ga het echt alleen nog in uiterste nood gebruiken. Of na een stim. Wat ik al zelden doe.

Totaal off-topic, sorry @Sheaira.

Ik denk dat er voorlopig geen fijne benzo bij zit… Helaas
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
AlteredState5862 zei:
Als
Als ze alle RCs bannen, ben ik stiekem wel blij
Klik om te vergroten...
Nou, ik niet. 😳

Al is het wel gezonder. Ik zou enorm balen. Ik weet ook niet of dat echt haalbaar is?
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Spyro zei:
Nou, ik niet. 😳

Al is het wel gezonder. Ik zou enorm balen. Ik weet ook niet of dat echt haalbaar is?
Klik om te vergroten...
Denk het wel, ze zijn ermee bezig.
Al zullen er altijd weer nieuwe stoffen komen haha
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Spyro zei:
Nou, ik niet. 😳

Al is het wel gezonder. Ik zou enorm balen. Ik weet ook niet of dat echt haalbaar is?
Klik om te vergroten...
Wat is gezond dan. Versneden troep op straat of onbekende chemicals.
Lastige keuze. Blijft allemaal niet goed voor je koppie maar het leven is niet altijd even makkelijk.

Heb al gehoord dat na de 5-mapb ban die volgt er al een nieuwe op de markt ging komen.
Iets korter qua duur maar meer tintelingen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Snuffelaar zei:
Wat is gezond dan. Versneden troep op straat of onbekende chemicals.
Lastige keuze. Blijft allemaal niet goed voor je koppie maar het leven is niet altijd even makkelijk.

Heb al gehoord dat na de 5-mapb ban die volgt er al een nieuwe op de markt ging komen.
Iets korter qua duur maar meer tintelingen.
Klik om te vergroten...
Ja zeker. Ik bedoel ook niet persé dat straat dealers “gezonder” zijn. Maar meer dat het op internet veel makkelijker te bestellen is en sommige mensen gewoon niet snel met straat dealers in aanraking komen. Gewoon niet weten hoe. In dat opzicht heb je niet veel opties meer als je die contacten niet hebt.

Tuurlijk zijn er altijd wel maniertjes hoor. Maar niet iedereen is daar even handig mee of wil daar moeite in steken.

We zijn gewoon allemaal proef 🐰. Maakt niet uit waar je het vandaan tovert.

Maar de straat dealers zullen alleen maar groeien door de ban, vrees ik.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spyro zei:
Ja zeker. Ik bedoel ook niet persé dat straat dealers “gezonder” zijn. Maar meer dat het op internet veel makkelijker te bestellen is en sommige mensen gewoon niet snel met straat dealers in aanraking komen. Gewoon niet weten hoe. In dat opzicht heb je niet veel opties meer als je die contacten niet hebt.

Tuurlijk zijn er altijd wel maniertjes hoor. Maar niet iedereen is daar even handig mee of wil daar moeite in steken.

We zijn gewoon allemaal proef 🐰. Maakt niet uit waar je het vandaan tovert.

Maar de straat dealers zullen alleen maar groeien door de ban, vrees ik.
Klik om te vergroten...
It's all about the money, honey.

Welcome to the jungle, we've got fun and games
We got everything you want honey, we know the names
We are the people that can find whatever you may need
If you got the money, honey, we got your disease
Klik om te vergroten...
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Snuffelaar zei:
Sorry voor het onderbreken van dit topic maar wat doen de volgende met je?
Nogmaals sorry als dit te persoonlijk is, want het verteld wel veel over je.

Clonazolam
Lorazepam
Etizolam
Klik om te vergroten...
je gelooft het nooit maar deed geen enkele hoor van deze drie

heb nog nooit een rc benzo genomen .

@AlteredState5862 wrs had je dit niet verwacht dan , dit antwoord?
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Sheaira zei:
Ik zoek dus geen knock out benzo zoals flualprazolam.
Klik om te vergroten...
Flualprazolam een lamlegger? 😮 Amai dat heb ik nooit zo ervaren, vond deze samen met Etizolam zeer fijn, licht euforisch en na 6u Benzo-wakker. Clonazolam vond ik echte lamlegger en Flunitrazolam vond ik zeer voos de dag erna, echt lamledig en futloos. Flubrotizolam (Fanax bars) die verkocht worden als 2-3 x potenter dan Etizolam is pure marketing en maakt het niet waar. Bromazolam 3mg pellets is dik oké, ook geen graving. Nu voor eerste keer Norflurazepam in huis, zien wat deze geeft.
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nihilist88 zei:
Flualprazolam een lamlegger? 😮 Amai dat heb ik nooit zo ervaren, vond deze samen met Etizolam zeer fijn, licht euforisch en na 6u Benzo-wakker. Clonazolam vond ik echte lamlegger en Flunitrazolam vond ik zeer voos de dag erna, echt lamledig en futloos. Flubrotizolam (Fanax bars) die verkocht worden als 2-3 x potenter dan Etizolam is pure marketing en maakt het niet waar. Bromazolam 3mg pellets is dik oké, ook geen graving. Nu voor eerste keer Norflurazepam in huis, zien wat deze geeft.
Klik om te vergroten...
Ja ik ga bijna standaard knock out als ik flualprazolam neem. 😅 Ben benieuwd wat je van dat laatste vind wat je nog moet proberen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."