Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGrote fout!!!!

Grote fout!!!!

62 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
H
Hector48Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Mevrouw Pløp zei:
ben helemaal niet thuis in de sociale media, heb zelf geen Facebook... Dat ik ook niet vertrouwd ben met jullie regeltjes hier, besef ik ook, als je goe leest, zie je dat ik heeeeel goed met mezelf kan lachen maar jij doet net neerbuigend tegenover mij door in het begin te wijzen met dat ploperig vingertje en dat je hoopt dat ik m n lesje wel geleerd heb enzoverder😁😁😁wie doet hier nou neerbuigend? Kijk de titel, grote fout, dat alleen al zegt dat ik men lesje wel geleerd heb plopertje, zoals ik zeg, kijk jij maar eens goed in de spiegel.
Klik om te vergroten...
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb al een aantal keren het verhaal en de posts gelezen, en da's al een hele opgave in mijn geval, en snap van dit topic geen ene bal. Maar goed, ook dat kan wel weer eens aan mij liggen.

Ligt het aan mij?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zanza zei:
Ik heb al een aantal keren het verhaal en de posts gelezen, en da's al een hele opgave in mijn geval, en snap van dit topic geen ene bal. Maar goed, ook dat kan wel weer eens aan mij liggen.

Ligt het aan mij?
Klik om te vergroten...
Nee.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hector48 zei:
Mijn deal beste vriend, al die vijandigheid op een fucking post???? Waarom steken zoveel mensen hier hun tijd in al die negativiteit??? Zo onrespectvol de mensen hier met elkaar omgaan, allemaal voor een post.... 🤣🤣🤣🤣
Klik om te vergroten...
Heb je wel gelijk in, men is nogal snel negatief en neerbuigend.
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pas je op dat je niet te weinig emojis gebruikt in je posts?
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hector48 zei:
😂😂😂 Jep, man zou ik jouw ogen willen zien als ik voor jou sta.... Zou zo de moed in je ogen zien verdwijnen. 👀👀👀🎉🎉🎉. Niet dat ik iets zou doen hoor😄 zou wel echt grappig zijn 😇
Klik om te vergroten...
Bicep net zo groot als mijn piemol, nou kan ik jou vertellen dat dat niet groot is💁
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Okay volgens mij heeft dit topic zijn beste tijd wel gehad. Ik sluit hem nu.
H
Hector48Lid
01-01-2024, 00:00
#8
K laat het hierbij ❤️
H
Hector48Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Hallo, komt me nu ineens binnen dat ik ooit onbewust mschn wel eens de ergste trip ooit heb meegemaakt. Had vroeger denk een 5tal jaar geleden een "ergens" een enveloppe met een 4 tal RC s "gevonden", was in een wilde periode in mijn leven😊😋, kende toen niets maar ook niets van RC s... Zaten 4 zakjes in 2 met paar tabletten, twee met poeder waarvan 1 met een rood kruis op..... 😂😂😂 Had een vriend van mij er twee laten uitkiezen en de andere twee hield ik voor mezelf. Had 1 zakje met pillen, en natuurlijk het zakje met het poeder met het grote rode kruis op het zakje😏😏😏 wist wel van het bestaan van synthetische designerdrugs maar dacht echt dat dit flauwe afkooksel zouden zijn van de real deal🤣🤣🤣🤣🤣nu was ik beina aan het eind van de werkdag
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Deze post is ook 'afkooksel'
H
Hector48Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Hector48 zei:
Hallo, komt me nu ineens binnen dat ik ooit onbewust mschn wel eens de ergste trip ooit heb meegemaakt. Had vroeger denk een 5tal jaar geleden een "ergens" een enveloppe met een 4 tal RC s "gevonden", was in een wilde periode in mijn leven😊😋, kende toen niets maar ook niets van RC s... Zaten 4 zakjes in 2 met paar tabletten, twee met poeder waarvan 1 met een rood kruis op..... 😂😂😂 Had een vriend van mij er twee laten uitkiezen en de andere twee hield ik voor mezelf. Had 1 zakje met pillen, en natuurlijk het zakje met het poeder met het grote rode kruis op het zakje😏😏😏 wist wel van het bestaan van synthetische designerdrugs maar dacht echt dat dit flauwe afkooksel zouden zijn van de real deal🤣🤣🤣🤣🤣nu was ik beina aan het eind van de werkdag en had begon net mijn groot verlof van 2 tal weken. Zonnetje scheen, was al volledig in de vakantiestemming. Rustig buiten m n laatste half uurtje werk nog voor ik terug naar kantoor ging. Dacht, "fuck it" laten we de vakantie al beginnen 🤣🤣🤣🤣 leg een goede lijn van het witte poeder (van het zakje met het RODE Kruis) schat dat het toch ongeveer 100-120mg geweest moest zijn.... Zonder ook maar te weten wat het was😬😬😬😳😳😳 begon redelijk snel op te komen... Dacht de eerste minuut nog, " wat een raar smaakje" die drip🤣🤣🤣 man...... Begon ineens heel snel in een trip over te gaan..... FUCK!!!!!!!!! heel de wereld begon stillaan in een donkere stormachtige hel te veranderenOK, dit is het dacht ik, ik ga eraan🤣🤣🤣twee dagen later werd ik wakker in het ziekenhuis aan de beademing.... De dokter vroeg wat ik genomen had, zei dat ik het echt niet wist, hij kon me vertellen dat het iets van angel dust was, pcp-achtige denk ik? Ben ik daar even door het oog van de naald gekropen.... 😬😬😬 Zou zeggen, doe niet zo dom als ik was 🤣🤣🤣🤣🤣 en doe je research goed alvorens je iets neemt😆👀
Klik om te vergroten...
H
Hector48Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Sorry iets verkeerd gegaan blijkbaar😂😂😂
H
Hector48Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Daarvoor dient dit forum toch? , of sla ik de bal nu helemaal mis? 🤣
Jawel hoor, heb al 5 jaar en meer gewerkt in m n leven 😆😆😆 had hier ook wel rekening mee gehouden, dat er toch wel veel mensen op het internet trollen dus laat jullie maar eens goed gaan jongetjes🤣🤣🤣🤣
H
Hector48Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Once in a lifetime mistake, Dat Kan ik u wel garanderen 😜
Neo-Shulginist zei:
Ai, ja. Belangrijke levensles: nooit onbekende poeders snuiven.

Als je het al doet, dan nooit beginnen met 100 milligram, maar eerder met 0,1 milligram.
Klik om te vergroten...
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hector48 zei:
Daarvoor dient dit forum toch? , of sla ik de bal nu helemaal mis? 🤣
Jawel hoor, heb al 5 jaar en meer gewerkt in m n leven 😆😆😆 had hier ook wel rekening mee gehouden, dat er toch wel veel mensen op het internet trollen dus laat jullie maar eens goed gaan jongetjes🤣🤣🤣🤣
Klik om te vergroten...
Wat is hier troll aan? Je bent nog onduidelijker dan de achterkant van een koe.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hector48 zei:
Hallo, komt me nu ineens binnen dat ik ooit onbewust mschn wel eens de ergste trip ooit heb meegemaakt. Had vroeger denk een 5tal jaar geleden een "ergens" een enveloppe met een 4 tal RC s "gevonden", was in een wilde periode in mijn leven😊😋, kende toen niets maar ook niets van RC s... Zaten 4 zakjes in 2 met paar tabletten, twee met poeder waarvan 1 met een rood kruis op..... 😂😂😂 Had een vriend van mij er twee laten uitkiezen en de andere twee hield ik voor mezelf. Had 1 zakje met pillen, en natuurlijk het zakje met het poeder met het grote rode kruis op het zakje😏😏😏 wist wel van het bestaan van synthetische designerdrugs maar dacht echt dat dit flauwe afkooksel zouden zijn van de real deal🤣🤣🤣🤣🤣nu was ik beina aan het eind van de werkdag
Klik om te vergroten...
Dat je hier überhaupt een nieuw topic voor gaat maken snap ik geen zak van.
Dan nog iets vaags schrijven over verschillende dingen die je hebt genomen, 5 jaar geleden dus, en je tot op de dag van vandaag niet weet wat het was.
Vervolgens maak ik me gereed om te lezen over je ergste trip ooit, maar komt er niks, briljant!
Categorie verjaardagspraat, hoewel ik denk dat niemand naar dit verhaal wilde luisteren en je deze nutteloze onzin hebt opgeschreven.
Man, man, man…..
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Clickbait die titel 😁
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat een teleurstelling om dit te lezen 😅. Ik had een groot verhaal verwacht hoe TS helemaal hard zou gaan op een onbekend stofje. De zoekertjesadvertenties in de streekkrant zijn interessanter.
T
Tänzel to the coreLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik klik wel eens op een link waarvan ik achteraf denk misschien niet verstandig geweest ivm dat je phone gehackt kan worden maar de TS zit een aantal levels hoger met die actie 🤣🤣🤣

heerlijk…
H
Hector48Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Mevrouw Pløp zei:
Tjsa. Niet heul snugger (understatement) om maarzo iets te nemen waarvan je geen idee hebt wat het is, maar dat weet je inmiddels zelf ook :)

Ervaringen delen is prima, alleen is de enige les die uit deze ervaring te leren is 'stop niet zomaar meuk in je hoofd'. Je weet zelf nog steeds niet wat het is geweest, dus in die zin kan niemand daar iets mee.

Daarnaast is de tekst vrij chaotisch en daardoor minder prettig leesbaar. Vervolgens zeggen dat wij ons maar eens moeten laten gaan omdat er veel getrolld word? Meh.


Aaaanyway, ik hoop dat je nooit meer zoiets doms doet, en een fijne dag verder!
Klik om te vergroten...
Ben blij dat jij ook de titel snapt en ook de les die ik geleerd heb er kunnen uithalen hebt. 🤣 Bedankt om het toch nog eens te zeggen want na 5 jaar was ik het bijna vergeten. Was net van plan om een lijntje te snuiven van een fluo groen poedertje die ik in de wc van een Albanees bordeel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."