Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGrote fout!!!!

Grote fout!!!!

62 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
H
Hector48Lid
01-01-2024, 00:00
#1
😂😂😂 Jep, man zou ik jouw ogen willen zien als ik voor jou sta.... Zou zo de moed in je ogen zien verdwijnen. 👀👀👀🎉🎉🎉. Niet dat ik iets zou doen hoor😄 zou wel echt grappig zijn 😇
H
Hector48Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo, komt me nu ineens binnen dat ik ooit onbewust mschn wel eens de ergste trip ooit heb meegemaakt. Had vroeger denk een 5tal jaar geleden een "ergens" een enveloppe met een 4 tal RC s "gevonden", was in een wilde periode in mijn leven😊😋, kende toen niets maar ook niets van RC s... Zaten 4 zakjes in 2 met paar tabletten, twee met poeder waarvan 1 met een rood kruis op..... 😂😂😂 Had een vriend van mij er twee laten uitkiezen en de andere twee hield ik voor mezelf. Had 1 zakje met pillen, en natuurlijk het zakje met het poeder met het grote rode kruis op het zakje😏😏😏 wist wel van het bestaan van synthetische designerdrugs maar dacht echt dat dit flauwe afkooksel zouden zijn van de real deal🤣🤣🤣🤣🤣nu was ik beina aan het eind van de werkdag
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Deze post is ook 'afkooksel'
H
Hector48Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hector48 zei:
Hallo, komt me nu ineens binnen dat ik ooit onbewust mschn wel eens de ergste trip ooit heb meegemaakt. Had vroeger denk een 5tal jaar geleden een "ergens" een enveloppe met een 4 tal RC s "gevonden", was in een wilde periode in mijn leven😊😋, kende toen niets maar ook niets van RC s... Zaten 4 zakjes in 2 met paar tabletten, twee met poeder waarvan 1 met een rood kruis op..... 😂😂😂 Had een vriend van mij er twee laten uitkiezen en de andere twee hield ik voor mezelf. Had 1 zakje met pillen, en natuurlijk het zakje met het poeder met het grote rode kruis op het zakje😏😏😏 wist wel van het bestaan van synthetische designerdrugs maar dacht echt dat dit flauwe afkooksel zouden zijn van de real deal🤣🤣🤣🤣🤣nu was ik beina aan het eind van de werkdag en had begon net mijn groot verlof van 2 tal weken. Zonnetje scheen, was al volledig in de vakantiestemming. Rustig buiten m n laatste half uurtje werk nog voor ik terug naar kantoor ging. Dacht, "fuck it" laten we de vakantie al beginnen 🤣🤣🤣🤣 leg een goede lijn van het witte poeder (van het zakje met het RODE Kruis) schat dat het toch ongeveer 100-120mg geweest moest zijn.... Zonder ook maar te weten wat het was😬😬😬😳😳😳 begon redelijk snel op te komen... Dacht de eerste minuut nog, " wat een raar smaakje" die drip🤣🤣🤣 man...... Begon ineens heel snel in een trip over te gaan..... FUCK!!!!!!!!! heel de wereld begon stillaan in een donkere stormachtige hel te veranderenOK, dit is het dacht ik, ik ga eraan🤣🤣🤣twee dagen later werd ik wakker in het ziekenhuis aan de beademing.... De dokter vroeg wat ik genomen had, zei dat ik het echt niet wist, hij kon me vertellen dat het iets van angel dust was, pcp-achtige denk ik? Ben ik daar even door het oog van de naald gekropen.... 😬😬😬 Zou zeggen, doe niet zo dom als ik was 🤣🤣🤣🤣🤣 en doe je research goed alvorens je iets neemt😆👀
Klik om te vergroten...
H
Hector48Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Sorry iets verkeerd gegaan blijkbaar😂😂😂
H
Hector48Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Is het nu helemaal leesbaar?
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik snap niet precies wat je wil met je post
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoe was je werkdag 5 jaar geleden?
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
heb je 5 jaar lang gewerkt?
H
Hector48Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Gewoon ervaring delen...
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ai, ja. Belangrijke levensles: nooit onbekende poeders snuiven.

Als je het al doet, dan nooit beginnen met 100 milligram, maar eerder met 0,1 milligram.
H
Hector48Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Daarvoor dient dit forum toch? , of sla ik de bal nu helemaal mis? 🤣
Jawel hoor, heb al 5 jaar en meer gewerkt in m n leven 😆😆😆 had hier ook wel rekening mee gehouden, dat er toch wel veel mensen op het internet trollen dus laat jullie maar eens goed gaan jongetjes🤣🤣🤣🤣
H
Hector48Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Once in a lifetime mistake, Dat Kan ik u wel garanderen 😜
Neo-Shulginist zei:
Ai, ja. Belangrijke levensles: nooit onbekende poeders snuiven.

Als je het al doet, dan nooit beginnen met 100 milligram, maar eerder met 0,1 milligram.
Klik om te vergroten...
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hector48 zei:
Daarvoor dient dit forum toch? , of sla ik de bal nu helemaal mis? 🤣
Jawel hoor, heb al 5 jaar en meer gewerkt in m n leven 😆😆😆 had hier ook wel rekening mee gehouden, dat er toch wel veel mensen op het internet trollen dus laat jullie maar eens goed gaan jongetjes🤣🤣🤣🤣
Klik om te vergroten...
Wat is hier troll aan? Je bent nog onduidelijker dan de achterkant van een koe.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tjsa. Niet heul snugger (understatement) om maarzo iets te nemen waarvan je geen idee hebt wat het is, maar dat weet je inmiddels zelf ook :)
Hector48 zei:
Daarvoor dient dit forum toch? , of sla ik de bal nu helemaal mis? 🤣
Jawel hoor, heb al 5 jaar en meer gewerkt in m n leven 😆😆😆 had hier ook wel rekening mee gehouden, dat er toch wel veel mensen op het internet trollen dus laat jullie maar eens goed gaan jongetjes🤣🤣🤣🤣
Klik om te vergroten...
Ervaringen delen is prima, alleen is de enige les die uit deze ervaring te leren is 'stop niet zomaar meuk in je hoofd'. Je weet zelf nog steeds niet wat het is geweest, dus in die zin kan niemand daar iets mee.

Daarnaast is de tekst vrij chaotisch en daardoor minder prettig leesbaar. Vervolgens zeggen dat wij ons maar eens moeten laten gaan omdat er veel getrolld word? Meh.


Aaaanyway, ik hoop dat je nooit meer zoiets doms doet, en een fijne dag verder!
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mevrouw Pløp zei:
Tjsa. Niet heul snugger (understatement) om maarzo iets te nemen waarvan je geen idee hebt wat het is, maar dat weet je inmiddels zelf ook :)

Ervaringen delen is prima, alleen is de enige les die uit deze ervaring te leren is 'stop niet zomaar meuk in je hoofd'. Je weet zelf nog steeds niet wat het is geweest, dus in die zin kan niemand daar iets mee.

Daarnaast is de tekst vrij chaotisch en daardoor minder prettig leesbaar. Vervolgens zeggen dat wij ons maar eens moeten laten gaan omdat er veel getrolld word? Meh.


Aaaanyway, ik hoop dat je nooit meer zoiets doms doet, en een fijne dag verder!
Klik om te vergroten...
Maar wat is het domme hier aan? Lees nergens dat hij iets gebruikt heeft. Alleen dat hij rc een slap aftreksel vond en in een keer aan het einde van zijn werkdag was.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#17
@Blauweaap even naar deze post en daar het citaat uitklappen, daar staat de rest van het verhaal. TS had beter de openingspost aan kunnen passen of het verhaal in een nieuwe post aan kunnen vullen in plaats van op deze manier.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hector48 zei:
Hallo, komt me nu ineens binnen dat ik ooit onbewust mschn wel eens de ergste trip ooit heb meegemaakt. Had vroeger denk een 5tal jaar geleden een "ergens" een enveloppe met een 4 tal RC s "gevonden", was in een wilde periode in mijn leven😊😋, kende toen niets maar ook niets van RC s... Zaten 4 zakjes in 2 met paar tabletten, twee met poeder waarvan 1 met een rood kruis op..... 😂😂😂 Had een vriend van mij er twee laten uitkiezen en de andere twee hield ik voor mezelf. Had 1 zakje met pillen, en natuurlijk het zakje met het poeder met het grote rode kruis op het zakje😏😏😏 wist wel van het bestaan van synthetische designerdrugs maar dacht echt dat dit flauwe afkooksel zouden zijn van de real deal🤣🤣🤣🤣🤣nu was ik beina aan het eind van de werkdag
Klik om te vergroten...
Dat je hier überhaupt een nieuw topic voor gaat maken snap ik geen zak van.
Dan nog iets vaags schrijven over verschillende dingen die je hebt genomen, 5 jaar geleden dus, en je tot op de dag van vandaag niet weet wat het was.
Vervolgens maak ik me gereed om te lezen over je ergste trip ooit, maar komt er niks, briljant!
Categorie verjaardagspraat, hoewel ik denk dat niemand naar dit verhaal wilde luisteren en je deze nutteloze onzin hebt opgeschreven.
Man, man, man…..
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Clickbait die titel 😁
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat een teleurstelling om dit te lezen 😅. Ik had een groot verhaal verwacht hoe TS helemaal hard zou gaan op een onbekend stofje. De zoekertjesadvertenties in de streekkrant zijn interessanter.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."