#1
😂😂😂 Jep, man zou ik jouw ogen willen zien als ik voor jou sta.... Zou zo de moed in je ogen zien verdwijnen. 👀👀👀🎉🎉🎉. Niet dat ik iets zou doen hoor😄 zou wel echt grappig zijn 😇
Hallo, komt me nu ineens binnen dat ik ooit onbewust mschn wel eens de ergste trip ooit heb meegemaakt. Had vroeger denk een 5tal jaar geleden een "ergens" een enveloppe met een 4 tal RC s "gevonden", was in een wilde periode in mijn leven😊😋, kende toen niets maar ook niets van RC s... Zaten 4 zakjes in 2 met paar tabletten, twee met poeder waarvan 1 met een rood kruis op..... 😂😂😂 Had een vriend van mij er twee laten uitkiezen en de andere twee hield ik voor mezelf. Had 1 zakje met pillen, en natuurlijk het zakje met het poeder met het grote rode kruis op het zakje😏😏😏 wist wel van het bestaan van synthetische designerdrugs maar dacht echt dat dit flauwe afkooksel zouden zijn van de real deal🤣🤣🤣🤣🤣nu was ik beina aan het eind van de werkdag en had begon net mijn groot verlof van 2 tal weken. Zonnetje scheen, was al volledig in de vakantiestemming. Rustig buiten m n laatste half uurtje werk nog voor ik terug naar kantoor ging. Dacht, "fuck it" laten we de vakantie al beginnen 🤣🤣🤣🤣 leg een goede lijn van het witte poeder (van het zakje met het RODE Kruis) schat dat het toch ongeveer 100-120mg geweest moest zijn.... Zonder ook maar te weten wat het was😬😬😬😳😳😳 begon redelijk snel op te komen... Dacht de eerste minuut nog, " wat een raar smaakje" die drip🤣🤣🤣 man...... Begon ineens heel snel in een trip over te gaan..... FUCK!!!!!!!!! heel de wereld begon stillaan in een donkere stormachtige hel te veranderenOK, dit is het dacht ik, ik ga eraan🤣🤣🤣twee dagen later werd ik wakker in het ziekenhuis aan de beademing.... De dokter vroeg wat ik genomen had, zei dat ik het echt niet wist, hij kon me vertellen dat het iets van angel dust was, pcp-achtige denk ik? Ben ik daar even door het oog van de naald gekropen.... 😬😬😬 Zou zeggen, doe niet zo dom als ik was 🤣🤣🤣🤣🤣 en doe je research goed alvorens je iets neemt😆👀
Ai, ja. Belangrijke levensles: nooit onbekende poeders snuiven.
Als je het al doet, dan nooit beginnen met 100 milligram, maar eerder met 0,1 milligram.
Wat is hier troll aan? Je bent nog onduidelijker dan de achterkant van een koe.Daarvoor dient dit forum toch? , of sla ik de bal nu helemaal mis? 🤣
Jawel hoor, heb al 5 jaar en meer gewerkt in m n leven 😆😆😆 had hier ook wel rekening mee gehouden, dat er toch wel veel mensen op het internet trollen dus laat jullie maar eens goed gaan jongetjes🤣🤣🤣🤣
Ervaringen delen is prima, alleen is de enige les die uit deze ervaring te leren is 'stop niet zomaar meuk in je hoofd'. Je weet zelf nog steeds niet wat het is geweest, dus in die zin kan niemand daar iets mee.Daarvoor dient dit forum toch? , of sla ik de bal nu helemaal mis? 🤣
Jawel hoor, heb al 5 jaar en meer gewerkt in m n leven 😆😆😆 had hier ook wel rekening mee gehouden, dat er toch wel veel mensen op het internet trollen dus laat jullie maar eens goed gaan jongetjes🤣🤣🤣🤣
Maar wat is het domme hier aan? Lees nergens dat hij iets gebruikt heeft. Alleen dat hij rc een slap aftreksel vond en in een keer aan het einde van zijn werkdag was.Tjsa. Niet heul snugger (understatement) om maarzo iets te nemen waarvan je geen idee hebt wat het is, maar dat weet je inmiddels zelf ook
Ervaringen delen is prima, alleen is de enige les die uit deze ervaring te leren is 'stop niet zomaar meuk in je hoofd'. Je weet zelf nog steeds niet wat het is geweest, dus in die zin kan niemand daar iets mee.
Daarnaast is de tekst vrij chaotisch en daardoor minder prettig leesbaar. Vervolgens zeggen dat wij ons maar eens moeten laten gaan omdat er veel getrolld word? Meh.
Aaaanyway, ik hoop dat je nooit meer zoiets doms doet, en een fijne dag verder!
Dat je hier überhaupt een nieuw topic voor gaat maken snap ik geen zak van.Hallo, komt me nu ineens binnen dat ik ooit onbewust mschn wel eens de ergste trip ooit heb meegemaakt. Had vroeger denk een 5tal jaar geleden een "ergens" een enveloppe met een 4 tal RC s "gevonden", was in een wilde periode in mijn leven😊😋, kende toen niets maar ook niets van RC s... Zaten 4 zakjes in 2 met paar tabletten, twee met poeder waarvan 1 met een rood kruis op..... 😂😂😂 Had een vriend van mij er twee laten uitkiezen en de andere twee hield ik voor mezelf. Had 1 zakje met pillen, en natuurlijk het zakje met het poeder met het grote rode kruis op het zakje😏😏😏 wist wel van het bestaan van synthetische designerdrugs maar dacht echt dat dit flauwe afkooksel zouden zijn van de real deal🤣🤣🤣🤣🤣nu was ik beina aan het eind van de werkdag
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."