Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGrote fout!!!!

Grote fout!!!!

62 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
H
Hector48Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Gevonden heb
H
Hector48Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Als iedereen hier is respectvol met elkaar zou omgaan, man wat een negatieve energie hierπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ dmt sectie gaat het er toch pakken vreedzame aan toe,.....
I understand.... πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜…πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
wat is dit voor troep
in 't gevang met jou
tandloze spaanse meneer
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#4
PsyTekz zei:
Wat een teleurstelling om dit te lezen πŸ˜…. Ik had een groot verhaal verwacht hoe TS helemaal hard zou gaan op een onbekend stofje. De zoekertjesadvertenties in de streekkrant zijn interessanter.
Klik om te vergroten...
Ja helaas. Ik dacht eindelijk een vervolg op de bed poeper, maar nee. Ik ga maar weer terug zitten en afwachten.
Ooit komt er weer zo een mooi tripreport, heb vertrouwen🀞
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hector48 zei:
Ben blij dat jij ook de titel snapt en ook de les die ik geleerd heb er kunnen uithalen hebt. 🀣 Bedankt om het toch nog eens te zeggen want na 5 jaar was ik het bijna vergeten. Was net van plan om een lijntje te snuiven van een fluo groen poedertje die ik in de wc van een Albanees bordeel.
Klik om te vergroten...
Is gepoederde zaad. Op deze manier kan je zaad snuiven of toevoegen aan het eten voor eiwitten.
H
Hector48Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Verklaard waarom ik zo gespierd benπŸ˜‰πŸ˜³πŸ˜Ž
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hector48 zei:
Verklaard waarom ik zo gespierd benπŸ˜‰πŸ˜³πŸ˜Ž
Klik om te vergroten...

Gespierd zoals een zwanworstje 🧐..239bfd3bce14ff3cc2a65bd83adb185d.gif
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hector48 zei:
Verklaard waarom ik zo gespierd benπŸ˜‰πŸ˜³πŸ˜Ž
Klik om te vergroten...
Je mag mijn zaad ook wel snuiven.
H
Hector48Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Hallo, komt me nu ineens binnen dat ik ooit onbewust mschn wel eens de ergste trip ooit heb meegemaakt. Had vroeger denk een 5tal jaar geleden een "ergens" een enveloppe met een 4 tal RC s "gevonden", was in een wilde periode in mijn levenπŸ˜ŠπŸ˜‹, kende toen niets maar ook niets van RC s... Zaten 4 zakjes in 2 met paar tabletten, twee met poeder waarvan 1 met een rood kruis op..... πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ Had een vriend van mij er twee laten uitkiezen en de andere twee hield ik voor mezelf. Had 1 zakje met pillen, en natuurlijk het zakje met het poeder met het grote rode kruis op het zakje😏😏😏 wist wel van het bestaan van synthetische designerdrugs maar dacht echt dat dit flauwe afkooksel zouden zijn van de real deal🀣🀣🀣🀣🀣nu was ik beina aan het eind van de werkdag
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Deze post is ook 'afkooksel'
H
Hector48Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Hector48 zei:
Hallo, komt me nu ineens binnen dat ik ooit onbewust mschn wel eens de ergste trip ooit heb meegemaakt. Had vroeger denk een 5tal jaar geleden een "ergens" een enveloppe met een 4 tal RC s "gevonden", was in een wilde periode in mijn levenπŸ˜ŠπŸ˜‹, kende toen niets maar ook niets van RC s... Zaten 4 zakjes in 2 met paar tabletten, twee met poeder waarvan 1 met een rood kruis op..... πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ Had een vriend van mij er twee laten uitkiezen en de andere twee hield ik voor mezelf. Had 1 zakje met pillen, en natuurlijk het zakje met het poeder met het grote rode kruis op het zakje😏😏😏 wist wel van het bestaan van synthetische designerdrugs maar dacht echt dat dit flauwe afkooksel zouden zijn van de real deal🀣🀣🀣🀣🀣nu was ik beina aan het eind van de werkdag en had begon net mijn groot verlof van 2 tal weken. Zonnetje scheen, was al volledig in de vakantiestemming. Rustig buiten m n laatste half uurtje werk nog voor ik terug naar kantoor ging. Dacht, "fuck it" laten we de vakantie al beginnen 🀣🀣🀣🀣 leg een goede lijn van het witte poeder (van het zakje met het RODE Kruis) schat dat het toch ongeveer 100-120mg geweest moest zijn.... Zonder ook maar te weten wat het was😬😬😬😳😳😳 begon redelijk snel op te komen... Dacht de eerste minuut nog, " wat een raar smaakje" die drip🀣🀣🀣 man...... Begon ineens heel snel in een trip over te gaan..... FUCK!!!!!!!!! heel de wereld begon stillaan in een donkere stormachtige hel te veranderenOK, dit is het dacht ik, ik ga eraan🀣🀣🀣twee dagen later werd ik wakker in het ziekenhuis aan de beademing.... De dokter vroeg wat ik genomen had, zei dat ik het echt niet wist, hij kon me vertellen dat het iets van angel dust was, pcp-achtige denk ik? Ben ik daar even door het oog van de naald gekropen.... 😬😬😬 Zou zeggen, doe niet zo dom als ik was 🀣🀣🀣🀣🀣 en doe je research goed alvorens je iets neemtπŸ˜†πŸ‘€
Klik om te vergroten...
H
Hector48Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Sorry iets verkeerd gegaan blijkbaarπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
H
Hector48Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Is het nu helemaal leesbaar?
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik snap niet precies wat je wil met je post
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoe was je werkdag 5 jaar geleden?
M
Mevrouw PlΓΈpLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hector48 zei:
Ja, ben helemaal nieuw op het hele forumgebeuren, ben echt een technologische dinosaurus, mis de tijd van Nokia 3310 😜 ik maak me helemaal niet druk. Besef wel dat ik wel irritant kan overkomen.
Klik om te vergroten...
Daar kun je aan werken :)
Hector48 zei:
Ben gewoon enorm gedreven en heb teveel vrije tijd zo zonder QR code🀣🀣🀣🀣
Klik om te vergroten...
Geen zorgen, met QR code kun je nog steeds precies niks.
Hector48 zei:
maar zie ook dat veel negatief gereageerd word en ook veel neerbuigend gedaan word zoals mevr plop ook al zei.
Klik om te vergroten...
Dan heb je niet begrepen wat ik zei. Ik zei niet dat er veel neerbuigend gedaan word, ik zei dat jij nogal neerbuigend doet. Maar goed, wel mooi dat je dat zelf erg grappig vind!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hector48 zei:
Als iedereen hier is respectvol met elkaar zou omgaan, man wat een negatieve energie hierπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ dmt sectie gaat het er toch pakken vreedzame aan toe,.....
I understand.... πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜…πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰
Klik om te vergroten...

Ik kan niet anders dan lachen als je over jezelf zit te pochen omdat je een croissaintje bent. Zeker als je denkt dat ik geimponeerd zou zijn terwijl ik altijd de grootste van de klas was. Alleen maar positieve energie hier broeder 😘.
H
Hector48Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik laat het hierbij, bij mij is het ook pas gekomen na m n 35 ste πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Hector48 zei:
Mijn deal beste vriend, al die vijandigheid op een fucking post???? Waarom steken zoveel mensen hier hun tijd in al die negativiteit??? Zo onrespectvol de mensen hier met elkaar omgaan, allemaal voor een post.... 🀣🀣🀣🀣
Klik om te vergroten...
Heb je wel gelijk in, men is nogal snel negatief en neerbuigend.
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Pas je op dat je niet te weinig emojis gebruikt in je posts?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."