Zoals gezegd is mijn vriendin gisteravond langsgekomen, het aanvankelijke gesprek over wat er gebeurd is was wat moeilijk, voor haar moeilijk te begrijpen, voor mij moeilijk om uit te leggen. Maar het was heel goed om erover te praten en dat ze er gewoon "was".
Vannacht heb ik heel fijn geslapen en een gelukzalige droom gehad waarvan de inhoud niet per se belangrijk is maar wel het gevoel en inzicht dat het me gaf. Namelijk dat ik eigenlijk zo weinig nodig heb om zielsgelukkig te zijn. Ik voelde heel veel liefde voor mijn vriendin en hebben 's ochtends geweldig intieme seks gehad en daarna kwam bij mij pas echt de emotionele ontlading, lang niet zo gehuild.
Mijn vriendin is inmiddels weg want die had met iemand anders afgesproken vandaag. Ik merk dat ik me vandaag eigenlijk uitzonderlijk goed voel, muziek klinkt mooier, alles smaakt heerlijk, ik ben wel erg emotioneel maar dit is denk ik juist positief. Ik heb namelijk heel goed door nu dat dit eigenlijk het gene is wat ik mis als ik naar drugs grijp, de connectie, het voelen.
Na een werkdag zit ik in zo'n andere mentale modus, woorden die hierbij passen zijn: in je hoofd zitten, stress, denken, oppervlakkigheid, druk maken, onrust. Ik vind het dan heel erg lastig hieruit te komen en weer bij het stukje: gevoel, verbinding, rust, diepgang te geraken. Maar ik weet wel welke dingen me helpen hierin en die heb ik al eerder genoemd in dit topic. Verder is het dus heel goed dat ik deze baan en manier van leven achter me ga laten over twee maanden.
Maar tot die tijd; mediteren, sporten, seks, muziek luisteren, yoga, en vooral geen drugs
![:)]()