#1
Yooooo maar goed te lezen dat je drugspauze zo goed is bevallen!!! Knap van je man. Wel balen dat die onrust deze week weer terug is, maar alle vertrouwen dat je je weer herpakt!
Knap hoor!Ik werd ook nooit ergens verslaafd aan totdat ik GHB ging gebruiken. Dat ging snel mis moet ik zeggen. Ben nu clean sinds 2014 of zo en ik ga het nooit meer nemen![]()
Ingeruild voor bier denk ik.. Ik dronk niet en nu dagelijks.Knap hoor!
Ben je volledig clean, of heb je GHB ingeruild?
Sorry als ik te nieuwsgierig ben.
Wie heeft je gedwongen als ik vragen magBedankt voor de bezorgdheid maar ik ben er vrij zeker van dat met een verandering van leefomstandigheden en een lange periode van semi-gedwongen abstinentie het verlangen (op deze manier) naar drugs zal verdwijnen![]()
Haha, zo bedoelde ik het natuurlijk niet. Maar de omstandigheden zullen zo zijn dat ik niet bij drugs in de buurt zal zijn of er aan zal kunnen komen.Wie heeft je gedwongen als ik vragen mag
Je vorige antwoord bracht in mijn hoofd vragen en je antwoord brengt alleen maar meer vragen... maar privacy aight ik begrijp het niet maar je mag het hebben hahaHaha, zo bedoelde ik het natuurlijk niet. Maar de omstandigheden zullen zo zijn dat ik niet bij drugs in de buurt zal zijn of er aan zal kunnen komen.
Bedankt voor de bezorgdheid maar ik ben er vrij zeker van dat met een verandering van leefomstandigheden en een lange periode van semi-gedwongen abstinentie het verlangen (op deze manier) naar drugs zal verdwijnenIngeruild voor bier denk ik.. Ik dronk niet en nu dagelijks.
Wat ik bij mijn laatste reactie nog had willen zetten is de TS er naar mijn idee dieper in zit dan hij zelf doorheeft. Ik heb geen echt advies behalve zo snel mogelijk uit het patroon stappen. Desnoods "inruilen" voor iets waar je in ieder geval zelf controle over hebt. En gebruik met mate.
Hi! Welke dingen herken je precies?Hey @Opeenrodepaddestoel , ik gebruik nu zo'n half jaar elke dag GHB en 3-MMC (sinds de ban 3-CMC/3-MEC) en ik herken me in ontzettend veel wat je zegt. De paniek etc. Hoe gaat het inmiddels met je?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."