@vader zegt dat het kan. De pillen zijn wel vrij hard. Moest een mesje gebruiken omdat het met de hand en breuklijn niet lukte.Ik heb geen idee. Misschien dat de pillen niet zo snel oplossen in je maag? Met poeder ben met 30min al aan het kaakschaatsen.
Lees eens hier bovenwat raar dat je niks voelt, ik voel bij 80 mg al wat..
Ik ben normaal gevoelig voor stims dus had ook verwcht dat ik genieg zou hebben aan halve. Met speed bv doseer ik altijd mega laag. Tussen de 50 en 150 mg. En die 150 is dan echt een uitschieter.wat raar dat je niks voelt, ik voel bij 80 mg al wat..
Ja een uurtje er voor. Maar ik eet altijd vlak voor stims. Juist omdat ik met (bijna) lege maag beroerd wordt en ik slap wordt van lang niet eten.heb je misschien van te voren gegeten?
misschien handig om dat voor de volgende keer niet te doen? als je niks voelt omdat je gegeten hebt en je bij blijft nemen slaat het soms in een keer heel hard in..Ja een uurtje er voor. Maar ik eet altijd vlak voor stims. Juist omdat ik met (bijna) lege maag beroerd wordt en ik slap wordt van lang niet eten.
Licht mdma gevoel, wazig maar helder, doffig hoofd zoals bij mdma.Hoe voelt het nu dan ?
Vlak er voor gegeten bij de griek?ik heb nu bijna 800mg op sinds 21u en voel nu ook nog weinig, ben begin vd avond naar de griek uit eten geweest, flink zitten bunkeren.
500mg in een vloeitje en 300 in mijn neus (was weer eens niet de bedoeling...) voel nu eigenlijk enkel een beetje de 300mg in mijn neus, alhoewel ...150mg op mijn bovenlip ligt, opgedroogd na een flinke snotneus.![]()
ik krijg nu al zin in 3mmc als ik het leesLicht mdma gevoel, wazig maar helder, doffig hoofd zoals bij mdma.
Humeur is beter en voel me goed. Geen euforie maar ik denk dat dat nog kan komen. Heb t idee dat het nog steeds wat srijgt
Nee ik kan niet lang zonder eten. Tijdens stim eet ik lang niks door geen eetlust. Ik heb ondergewicht omdat ik een te snelle stofwisseling heb.misschien handig om dat voor de volgende keer niet te doen? als je niks voelt omdat je gegeten hebt en je bij blijft nemen slaat het soms in een keer heel hard in..
Oke klinkt opzich wel chillLicht mdma gevoel, wazig maar helder, doffig hoofd zoals bij mdma.
Humeur is beter en voel me goed. Geen euforie maar ik denk dat dat nog kan komen. Heb t idee dat het nog steeds wat srijgt
dan kun je beter 2 uur van te voren eten ipv van een uur van te voren eten bijvoorbeeld. dat uurtje maakt voor je gewicht niet veel uit, maar het zou wel een hoop schelen voor de werking van de 3mmc. maar het is je eigen keus natuurlijk he, ik geef alleen maar advies.Nee ik kan niet lang zonder eten. Tijdens stim eet ik lang niks door geen eetlust. Ik heb ondergewicht omdat ik een te snelle stofwisseling heb.
Maar bij 3mmc kan t misschien wel. Dat duurt niet zo lang als speed.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."