Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3MMC ontmaagding!

3MMC ontmaagding!

296 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou, er zit een halve in! Om 20.55 ingenomen.
Helaas later als de bedoeling was.


Dit zijn ze:

CA8F638B-A297-4C86-B3F2-FE6BB097551D.png91C9D10F-CBC5-4FC5-B67C-889C9B233BBD.png
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Veel plezier. Hoe sterk zijn ze ?
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb geen idee. Misschien dat de pillen niet zo snel oplossen in je maag? Met poeder ben met 30min al aan het kaakschaatsen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lijkt wel of het nog steeds langzaam aan het opkomen is.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Martinus zei:
Ik heb geen idee. Misschien dat de pillen niet zo snel oplossen in je maag? Met poeder ben met 30min al aan het kaakschaatsen.
Klik om te vergroten...
@vader zegt dat het kan. De pillen zijn wel vrij hard. Moest een mesje gebruiken omdat het met de hand en breuklijn niet lukte.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#6
wat raar dat je niks voelt, ik voel bij 80 mg al wat..
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik begin nu een tikkie mini mdma gevoel te krijgen. Maar wel weinig.
Beetje wazig hoofd ook maar niet slechter zicht.
Ik heb het idee dat het nog opkomt of nu pas gaat pieken.
Volgnde x rekening mee houden qua methyl en eten. Heb nog 2,5 pil over, had er 5 gekocht.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
whitesugar zei:
wat raar dat je niks voelt, ik voel bij 80 mg al wat..
Klik om te vergroten...
Lees eens hier boven
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#9
heb je misschien van te voren gegeten?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
whitesugar zei:
wat raar dat je niks voelt, ik voel bij 80 mg al wat..
Klik om te vergroten...
Ik ben normaal gevoelig voor stims dus had ook verwcht dat ik genieg zou hebben aan halve. Met speed bv doseer ik altijd mega laag. Tussen de 50 en 150 mg. En die 150 is dan echt een uitschieter.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoe voelt het nu dan ?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
whitesugar zei:
heb je misschien van te voren gegeten?
Klik om te vergroten...
Ja een uurtje er voor. Maar ik eet altijd vlak voor stims. Juist omdat ik met (bijna) lege maag beroerd wordt en ik slap wordt van lang niet eten.
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb nu bijna 800mg op sinds 21u en voel nu ook nog weinig, ben begin vd avond naar de griek uit eten geweest, flink zitten bunkeren.
500mg in een vloeitje en 300 in mijn neus (was weer eens niet de bedoeling...) voel nu eigenlijk enkel een beetje de 300mg in mijn neus, alhoewel ...150mg op mijn bovenlip ligt, opgedroogd na een flinke snotneus.:confused:
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Ja een uurtje er voor. Maar ik eet altijd vlak voor stims. Juist omdat ik met (bijna) lege maag beroerd wordt en ik slap wordt van lang niet eten.
Klik om te vergroten...
misschien handig om dat voor de volgende keer niet te doen? als je niks voelt omdat je gegeten hebt en je bij blijft nemen slaat het soms in een keer heel hard in..
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rivalrie zei:
Hoe voelt het nu dan ?
Klik om te vergroten...
Licht mdma gevoel, wazig maar helder, doffig hoofd zoals bij mdma.
Humeur is beter en voel me goed. Geen euforie maar ik denk dat dat nog kan komen. Heb t idee dat het nog steeds wat srijgt
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
vader zei:
ik heb nu bijna 800mg op sinds 21u en voel nu ook nog weinig, ben begin vd avond naar de griek uit eten geweest, flink zitten bunkeren.
500mg in een vloeitje en 300 in mijn neus (was weer eens niet de bedoeling...) voel nu eigenlijk enkel een beetje de 300mg in mijn neus, alhoewel ...150mg op mijn bovenlip ligt, opgedroogd na een flinke snotneus.:confused:
Klik om te vergroten...
Vlak er voor gegeten bij de griek?
Want ik ga nu echt wel iets merken! Had een klein uir a 3 kwartier van te voren gegeten
Dus wacht maar af! Duurt lang nu.
800mg.. das veel toch?
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
Licht mdma gevoel, wazig maar helder, doffig hoofd zoals bij mdma.
Humeur is beter en voel me goed. Geen euforie maar ik denk dat dat nog kan komen. Heb t idee dat het nog steeds wat srijgt
Klik om te vergroten...
ik krijg nu al zin in 3mmc als ik het lees :grimacing::sweatsmile: veel plezier nog! ik zal zo nog even kijken of er nog feest is, maar ik vrees dat het voorbij is..
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
whitesugar zei:
misschien handig om dat voor de volgende keer niet te doen? als je niks voelt omdat je gegeten hebt en je bij blijft nemen slaat het soms in een keer heel hard in..
Klik om te vergroten...
Nee ik kan niet lang zonder eten. Tijdens stim eet ik lang niks door geen eetlust. Ik heb ondergewicht omdat ik een te snelle stofwisseling heb.
Maar bij 3mmc kan t misschien wel. Dat duurt niet zo lang als speed.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Dunne zei:
Licht mdma gevoel, wazig maar helder, doffig hoofd zoals bij mdma.
Humeur is beter en voel me goed. Geen euforie maar ik denk dat dat nog kan komen. Heb t idee dat het nog steeds wat srijgt
Klik om te vergroten...
Oke klinkt opzich wel chill :)
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Dunne zei:
Nee ik kan niet lang zonder eten. Tijdens stim eet ik lang niks door geen eetlust. Ik heb ondergewicht omdat ik een te snelle stofwisseling heb.
Maar bij 3mmc kan t misschien wel. Dat duurt niet zo lang als speed.
Klik om te vergroten...
dan kun je beter 2 uur van te voren eten ipv van een uur van te voren eten bijvoorbeeld. dat uurtje maakt voor je gewicht niet veel uit, maar het zou wel een hoop schelen voor de werking van de 3mmc. maar het is je eigen keus natuurlijk he, ik geef alleen maar advies.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."