Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke RC benzo na mdma?

Welke RC benzo na mdma?

17 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
P
PackjamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ellende zei:
Hi iedereen,

Het is binnenkort oud en nieuw, dus tijd om weer lekker gek te gaan aan de MDMA. Nu leek het me alleen voor dit jaar een goed voornemen om wèl te slapen, in plaats van plafonddienst :)
Ik ben op zoek naar een online verkrijgbare RC benzo die ervoor zorgt dat ik in slaap val na een nachtje MDMA-gebruik. Ik heb al wat research gedaan en kwam vooral uit op Etizolam, maar dit is helaas niet meer beschikbaar! Dus mijn vragen zijn:

1. welke RC benzo raden jullie aan? En
2. Welke dosering? (Geen tolerantie)
Klik om te vergroten...
fluetizolam
E
EllendeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hi iedereen,

Het is binnenkort oud en nieuw, dus tijd om weer lekker gek te gaan aan de MDMA. Nu leek het me alleen voor dit jaar een goed voornemen om wèl te slapen, in plaats van plafonddienst :)
Ik ben op zoek naar een online verkrijgbare RC benzo die ervoor zorgt dat ik in slaap val na een nachtje MDMA-gebruik. Ik heb al wat research gedaan en kwam vooral uit op Etizolam, maar dit is helaas niet meer beschikbaar! Dus mijn vragen zijn:

1. welke RC benzo raden jullie aan? En
2. Welke dosering? (Geen tolerantie)
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat een ellende.... gewoon plafoon dienst (pun intended)
En anders minder nemen.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Liever niet máár als je het sowieso gaat doen dan...

Zou ik voor flubromazepam gaan, één pellet van 8mg en dan proberen te slapen. Lukt het slapen dan alsnog niet zul je lekker kunnen relaxen en vanwege de lange werkingstijd zul je de volgende dag dan alsnog heerlijk slapen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Casaan zei:
Wat een ellende.... gewoon plafoon dienst (pun intended)
En anders minder nemen.
Klik om te vergroten...
Inderdaad gewoon op tijd stoppen met MDMA nemen.
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn advies is toch maar accepteren dat je niet slapen kunt. Dat hoort er gewoon echt bij. Focus je op een zo chill mogelijke comedown. Haal rustgevende thee in huis lekkere rustige muziek op de achtergrond. Lekker douchen of in bad. Donkere ruimte misschien met een zacht gekleurd licht aan. Beetje fruit de vitamine c zal je kunnen helpen om de stoffen af te breken. Bananan bevatten l-tyrosine en melk ook. Dit helpt je lichaam 5-htp aan te maken wat er weer voor zorgt dat je melatonine aankunt maken. Misschien vind je nog meer tips om een zo relaxte mogelijke comedown te hebben. Maar er een mooi en aangenaam ritueel van. Accepteer dat het nu eenmaal zo is dat als je drugs gebruikt je dan weinig tot niks slaapt. Neem het mee in de ervaring.
Nog meer stoffen in je systeem die met je neurotransmitters fucked zou je niet moeten willen
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Wil ook nog ff mededelen dat ik een benzo na mdma gebruik echt totaal niet nodig vind.

1# vanwege het feit dat je het 1x in de hoeveel tijd doet? En een nachtje slaap missen echt niet zo slecht voor je is zo heel af en toe.

2# sowieso bij mdma vind ik het niet nodig je kunt ook wat eerder aan de mdma en ergens in de ochtend gewoon gaan slapen, je kunt 6-8 uur na inname over het algemeen gewoon slaap vatten want het middel is dan uitgewerkt

Ik zou persoonlijk alleen naar een benzo grijpen bij stims zoals speed en dan voorral bij extreem gebruik omdat je van speed hele dagen wakker bent en krijg je hierdoor heel weinig slaap is een benzo zo nu en dan zeker gewaardeerd.

Je kunt na het trippen natuurlijk ook gewoon lekker voor een jointje gaan? Zo deed ik dat vroeger altijd tenminste maargoed ik hoop dat je een leuke avond gaat hebben! Knallend en waus het nieuwe jaar in!!!😇
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ben ik dan de enige die heerlijk inslaap valt van MDMA ?
Heerlijk warm dekentje en langzaam wegdromen.
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Bromazolam is perfect
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ellende zei:
Hi iedereen,

Het is binnenkort oud en nieuw, dus tijd om weer lekker gek te gaan aan de MDMA. Nu leek het me alleen voor dit jaar een goed voornemen om wèl te slapen, in plaats van plafonddienst :)
Ik ben op zoek naar een online verkrijgbare RC benzo die ervoor zorgt dat ik in slaap val na een nachtje MDMA-gebruik. Ik heb al wat research gedaan en kwam vooral uit op Etizolam, maar dit is helaas niet meer beschikbaar! Dus mijn vragen zijn:

1. welke RC benzo raden jullie aan? En
2. Welke dosering? (Geen tolerantie)
Klik om te vergroten...
Zou beginnen met 3mg bromazolam , even afpammen noemen we dat als je na een uur nog niet kan slapen nog een erbij
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zoraa zei:
Mijn advies is toch maar accepteren dat je niet slapen kunt. Dat hoort er gewoon echt bij. Focus je op een zo chill mogelijke comedown. Haal rustgevende thee in huis lekkere rustige muziek op de achtergrond. Lekker douchen of in bad. Donkere ruimte misschien met een zacht gekleurd licht aan. Beetje fruit de vitamine c zal je kunnen helpen om de stoffen af te breken. Bananan bevatten l-tyrosine en melk ook. Dit helpt je lichaam 5-htp aan te maken wat er weer voor zorgt dat je melatonine aankunt maken. Misschien vind je nog meer tips om een zo relaxte mogelijke comedown te hebben. Maar er een mooi en aangenaam ritueel van. Accepteer dat het nu eenmaal zo is dat als je drugs gebruikt je dan weinig tot niks slaapt. Neem het mee in de ervaring.
Nog meer stoffen in je systeem die met je neurotransmitters fucked zou je niet moeten willen
Klik om te vergroten...
Wijs, Maar tijd.. tijd kost geld, eat dessert first, life is short...
n
nieuwsgierigaapje12Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Is het een domme opmerking in specifiek deze post om misschien eens melatonine te suggereren? Ik moet zeggen dat ik niet weet of dit altijd iedereen helpt, aangezien melatonine ook voor sommige mensen niks helpt al hebben ze niks op. Moet eerlijk zeggen dat mijn ervaring is dat als je na het trippen of wellicht zelfs tijdens het trippen al wel lekker snel moe word. Helpt echt top! Als je dan eenmaal slaapt, slaap je als een roosje hoor! :) misschien toch eens proberen?
p.s. moet wel zeggen dat ik standaard melatonine moet nemen om moe te worden..
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Packjam zei:
fluetizolam
Klik om te vergroten...
Die is net nieuw die moet je niet aanraden, foei🤭🤯 Ik zou voor way bekendere gaan!
V
VriendelijkeGebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Packjam zei:
fluetizolam
Klik om te vergroten...
Heb je hier toevallig ervaring mee?
K
KnetterspetterLid
01-01-2024, 00:00
#15
MaskedDrugConsumer zei:
Heb je hier toevallig ervaring mee?
Klik om te vergroten...
Ik heb hier ervaring mee, ik heb wel al van alles wel is gebruikt zoals etizolam, bromazolam, alprazolam en Flunitrazolam etc. Ik vond Flu-etizolam eigenlijk heel mild. Het is natuurlijk ook pas net nieuw dus wist dat ik mijn eigen test persoon was natuurlijk maar ik wou kijken of het in de buurt kwam van etizolam maar dit kwam het nauwelijks voor mij, je hebt hier een heel stuk meer voor nodig denk ik om de effecten van etizolam te merken in flu-etizolam. Ik raad het dus af en dat vooral eigenlijk omdat het pas net nieuw is, ik zou nog even wachten tot er wat meer over bekend is ik blijf er ook van af iig. Bromazolam op dit moment werkt denk ik het beste wil je slapen na bv MDMA al raad ik het natuurlijk ook af om op deze manier toch 'geforceerd' in slaap te komen.
V
VriendelijkeGebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Knetterspetter zei:
Ik heb hier ervaring mee, ik heb wel al van alles wel is gebruikt zoals etizolam, bromazolam, alprazolam en Flunitrazolam etc. Ik vond Flu-etizolam eigenlijk heel mild. Het is natuurlijk ook pas net nieuw dus wist dat ik mijn eigen test persoon was natuurlijk maar ik wou kijken of het in de buurt kwam van etizolam maar dit kwam het nauwelijks voor mij, je hebt hier een heel stuk meer voor nodig denk ik om de effecten van etizolam te merken in flu-etizolam. Ik raad het dus af en dat vooral eigenlijk omdat het pas net nieuw is, ik zou nog even wachten tot er wat meer over bekend is ik blijf er ook van af iig. Bromazolam op dit moment werkt denk ik het beste wil je slapen na bv MDMA al raad ik het natuurlijk ook af om op deze manier toch 'geforceerd' in slaap te komen.
Klik om te vergroten...
Heb zelf wel elke RC benzo gedaan behalve fluetizolam en die nieuwe vage soviet benzo genaamd gidazepam. Heb ze toch maar allebei besteld, vond persoonlijk die xanax ook prima als één van de weinigen 😂. Ik ga het maar proberen en merk wel of het wat is. Anders gaat het bij de verzameling haha, alleen de flubromazolam niet meer in de collectie, mrja vond die toch niet zo relaxed. Verder raad ik voor de persoon met de vraag aan om inderdaad bromazolam te doen, of flunitrazolam, al is deze wel potent en niet zo lang werkende als bromaz maar wel een top inslaper en werkt snel. Zonder tolerantie zou ik met fluni met een halve beginnen maar bij vrienden van mij zonder tolerantie kon een hele ook geen kwaad, maar een halve is verstandiger. Krijg zelf diazepam als valium voorgeschreven en erg fan van, als je daaraan kan komen is dat ook een hele goede.
V
VriendelijkeGebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#17
snorlax zei:
Ben ik dan de enige die heerlijk inslaap valt van MDMA ?
Heerlijk warm dekentje en langzaam wegdromen.
Klik om te vergroten...
Ik alleen van de ket na de mdma😂, wilde graag dat ik dat ook kon maar lig anders een hele nacht wakker als enige van m'n maten. Misschien ook na 2/3 dikke indica joints
S
ShagSausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ellende zei:
Hi iedereen,

Het is binnenkort oud en nieuw, dus tijd om weer lekker gek te gaan aan de MDMA. Nu leek het me alleen voor dit jaar een goed voornemen om wèl te slapen, in plaats van plafonddienst :)
Ik ben op zoek naar een online verkrijgbare RC benzo die ervoor zorgt dat ik in slaap val na een nachtje MDMA-gebruik. Ik heb al wat research gedaan en kwam vooral uit op Etizolam, maar dit is helaas niet meer beschikbaar! Dus mijn vragen zijn:

1. welke RC benzo raden jullie aan? En
2. Welke dosering? (Geen tolerantie)
Klik om te vergroten...
ik doe nu een paar dagen 3mmc vanaf 9 uur s avonds, denk halve grammetje. en dan maak ik niet te grote lijntjes. Maar mn laatste 5 lijntjes verpoeder ik gewoon wat xanax erdoor. ik vind hte heerlijk. niet het extreem drukke gevoel in je hoofd van de 3m en lekker ontspannen door xanax. je voelt je gewoon als een lekker patatzakje. ohja niet gaan drinken daarna. heb daar gister ook op de OD'd en das niet echt ontspannend hahaha. wel goed gekomen hoor. vriend van me had nog een lijn speed en toen begon mn hart wel weer te werken, groet

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."