Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat blijft er nu nog over

Wat blijft er nu nog over

73 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#1
LucidLucy zei:
Oh jazeker!
Ik heb 3-meo-pcp altijd erg kil gevonden. Waar 3-meo-pce veel warmer/liefdevoller aanvoelt. De pce variant is ietsje minder potent dan de pcp variant in dosis/effect. Maar in de praktijk komt dit neer op enkele milligrammen.
Klik om te vergroten...
Oh fijn dat jij dit kan vertellen! Dan ga ik de 3meopce een uitproberen. Duurt die ook even lang?
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja ik heb nooit echt het idee gehad dat er verschil zat in duratie.

Ook met snuiven zo'n belachelijk lange onset (45 min zeker).
Oraal werkt het meestal na 1 uur / 1 uur en een kwartier.

Rectaal verkort je de onset wel aanzienlijk t.o.v. snuiven. Maar ga uit van zeker 20/30 min. Dit is geen goedje om te snel bij te nemen haha
S
SnuffLid
01-01-2024, 00:00
#3
LucidLucy zei:
3-meo-pce blijft nog steeds beschikbaar. Na (1p-)LSD(-25) mijn favoriete stofje.

Vooral qua benzos is er veel veranderd. Degenen die overblijven hebben vrijwel allemaal heel lange halfwaardetijden.

In de cathinonen valt er een hoop weg. Maar er blijft ook een hoop over. Ik vond 3-cmc verrassend heftig. Kreeg die een paar maanden geleden eens als sample.

Hexen is maar goed dat het verboden is. NEP is opzich wel fijn. Als je een goede batch hebt.

A-php valt weg. In mijn terugval laatst had ik a-pihp besteld, maar ik zou zweren dat het a-php was. Alsof ze nog van de voorraad af moesten. Maar deze stoffen kan je beter sowieso laten liggen.

De benzofurys en 5mapb zijn ook de moeite waard.
En natuurlijk 2fa, 2fma en 3fa.

Oké genoeg verheerlijken voor mij vandaag. Kortom, er blijft behoorlijk wat over.

Etizolam, flualprazolam, 3mmc en 3-meo-pcp zijn wel jammer dat ze wegvallen.
Klik om te vergroten...
Zowel A-php als 3-mmc zijn nog altijd te koop bij twee Spaanse vendors. En nee ik ga niet sourcen. Morgen ontvang ik 10g A-php en heb bij dezelfde vendor al drie keer besteld en ontvangen post ban.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Broodje saté zei:
Zowel A-php als 3-mmc zijn nog altijd te koop bij twee Spaanse vendors. En nee ik ga niet sourcen. Morgen ontvang ik 10g A-php en heb bij dezelfde vendor al drie keer besteld en ontvangen post ban.
Klik om te vergroten...
Doe de shadowpeople de groeten namens mij 😜
En wees voorzichtig plz
S
SnuffLid
01-01-2024, 00:00
#5
LucidLucy zei:
Doe de shadowpeople de groeten namens mij 😜
En wees voorzichtig plz
Klik om te vergroten...
Heb een tijdsslot gekocht die 1x per maand opengaat. Dus 1g per maand.

12F6D38E-4DA2-4E44-9B96-2147126CBEA4.jpeg
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#6
Broodje saté zei:
Zowel A-php als 3-mmc zijn nog altijd te koop bij twee Spaanse vendors. En nee ik ga niet sourcen. Morgen ontvang ik 10g A-php en heb bij dezelfde vendor al drie keer besteld en ontvangen post ban.
Klik om te vergroten...
Hoeveel dagen zaten er tussen bestellen en ontvangen?
Met tracking of zonder?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Broodje saté zei:
Heb een tijdsslot gekocht die 1x per maand opengaat. Dus 1g per maand.

Bekijk bijlage 33581
Klik om te vergroten...
Daar was ik laatst ook voor aan kijken! Ik las in een recensie dat er een resetknop op zit, en dus het ding nutteloos is. Is dat bij die van jou ook zo?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#8
LucidLucy zei:
Ja ik heb nooit echt het idee gehad dat er verschil zat in duratie.

Ook met snuiven zo'n belachelijk lange onset (45 min zeker).
Oraal werkt het meestal na 1 uur / 1 uur en een kwartier.

Rectaal verkort je de onset wel aanzienlijk t.o.v. snuiven. Maar ga uit van zeker 20/30 min. Dit is geen goedje om te snel bij te nemen haha
Klik om te vergroten...

Ik neem altijd 15 mg oraal en ging daar altijd lekker op. Duurt inderdaad ongeveer anderhalf uur voordat ie opkomt!

Rectaal heb ik 1 x geprobeerd, met 12 mg. Maar ik voelde niks! Had het gemengd met 1 ml water en het spuitje ongeveer 2 cm ingebracht. Wat doe ik verkeerd?
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Broodje saté zei:
Heb een tijdsslot gekocht die 1x per maand opengaat. Dus 1g per maand.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat ik al mijn tijd zou steken in het kraken van dat ding haha
Maar ja, ik ben dan ook diep gegaan met pyro's en wordt echt een monster om het laatste kruimeltje te pakken te krijgen.
Hopelijk werkt dit prima voor jou. Met 1g per maand zal het wel gaan met de mentale gesteldheid. Still, be careful tho.

Natozlato zei:
Rectaal heb ik 1 x geprobeerd, met 12 mg. Maar ik voelde niks! Had het gemengd met 1 ml water en het spuitje ongeveer 2 cm ingebracht. Wat doe ik verkeerd?
Klik om te vergroten...
Hmm kunnen verschillende dingen zijn. Sowieso had ik het idee dat de potentie niet gek veel hoger werd dan nasaal of oraal. Maar pin me daar niet op vast.
2cm zou voor mij al aan de diepe kant zijn tho. Weet het niet exact maar ik denk dat ik voor mij dan al te ver zit. Dit is goed te oefenen met andere dissos (bijv 2fdck) of o-dsmt. Dan leer je snel waar je Sweet spot zit. En dan komt de rush soms opzetten voor je t spuitje goed en wel leeg hebt.

Da's misschien nog wel een aandachtspunt. Langzaam leeg spuiten. Dat werkt ook beter dan snel.

Sowieso was de oplosbaarheid van 3-meo-xxx in water niet zo goed naar mijn herinnering. Misschien dat dat de trage onset ook verklaart bij snuiven.

Veel meer kan ik er niet over zeggen denk ik.
Voor mij was oraal voor de 3-meos wel de favoriete roa. En dat hoor je van iemand die bijna alles plugde haha.
S
SnuffLid
01-01-2024, 00:00
#10
Natozlato zei:
Daar was ik laatst ook voor aan kijken! Ik las in een recensie dat er een resetknop op zit, en dus het ding nutteloos is. Is dat bij die van jou ook zo?
Klik om te vergroten...
Nop geen reset knop. Je hebt vijf seconden de tijd om te cancellen en daarna gaat hij op slot. Ook gemaakt van acryl dus heel stevig. Heb er tape rond geplakt zodat ik de inhoud niet hoef te zien en alles donker blijft. Als de batterijen op zijn pauzeert de timer en zodra er nieuwe inzitten gaat de timer verder. Je kan het tot 6 weken blokkeren.

S
SnuffLid
01-01-2024, 00:00
#11
Natozlato zei:
Dan doe je hem achterin een kast?

Maarreh,.. Dan hoeft er toch ook geen lock op?? Als die toch niet bij jou staat.
Klik om te vergroten...
Partner gooit ook haar zwaktes erin
S
SnuffLid
01-01-2024, 00:00
#12
ricorieks zei:
Hoeveel dagen zaten er tussen bestellen en ontvangen?
Met tracking of zonder?
Klik om te vergroten...
2 werkdagen met tracking. Free shipping vanaf €100
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Broodje saté zei:
Nop geen reset knop. Je hebt vijf seconden de tijd om te cancellen en daarna gaat hij op slot. Ook gemaakt van acryl dus heel stevig. Heb er tape rond geplakt zodat ik de inhoud niet hoef te zien en alles donker blijft. Als de batterijen op zijn pauzeert de timer en zodra er nieuwe inzitten gaat de timer verder. Je kan het tot 6 weken blokkeren.

Klik om te vergroten...

Staat er ook niks over een reset in de handleiding? Ben zo bang dat ik een nutteloos ding koop. Ik kan geen stash in huis hebben, dan moet het ook op. Dit zou ideaal zijn. Maar dan moet je er wel ECHT niet bij kunnen!
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#14
Na de ban van bepaalde rc s
Wat blijft er nu nog over om te gebruiken
Buiten psychodelic s
Wat is nog de moeite waard en waarom..
Normale vendors dus geen dark web en straat dealers... 😇

Mvg ricorieks
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#15
ricorieks zei:
50 had ik later nog eens genomen
Maar mijn vraag is meer naar de cantonine en de amphitamine
Waar de zwaartse slag is geweest met de ban
Benzos heb ik in overvloed via de
Ha
Klik om te vergroten...
De rc business loopt als een tierelier dus sowieso verzinnen ze wel nieuwe stofjes die het proberen waard zijn! Welke, geen idee, maar het komt er aan!
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#16
nausea zei:
Goddomme da's niet voor de poes! Eerste keer bij mij was het 30 mg, geen reet aan, toen 60 mg en ik heb hartstikke relaxt films zitten kijken. De jeuk kwam later pas op en ben er nog nooit misselijk van geweest. Met enige tolerantie neem 'k normaal 50-80 mg, eventueel bijnemen. 100 is wel echt veel, misschien als je rond de 50 neemt het beter valt!
Klik om te vergroten...
50 had ik later nog eens genomen
Maar mijn vraag is meer naar de cantonine en de amphitamine
Waar de zwaartse slag is geweest met de ban
Benzos heb ik in overvloed via de
Ha
Had ooit een dag met alcohol 4fma 2fa en nog wat
Was een super mix die ik nooit meer vergeet

Maar de vraag is wat blijft er nu nog echt over
Dat je gewoon hyper of down bent
Wat is er nog... 😇
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#17
nausea zei:
De rc business loopt als een tierelier dus sowieso verzinnen ze wel nieuwe stofjes die het proberen waard zijn! Welke, geen idee, maar het komt er aan!
Klik om te vergroten...
Wachten is zo irritant haha
Wat is er nu nieuw Waar nog geen reports over zijn
Dat vraag ik
Omdat ik vanaf hier met mijn ip adress niet op de online vendors kan komen
Ik word geblockt door mijn buitelandse ip op het moment
Dus weet niet wat er nieuw is
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#18
ricorieks zei:
Wachten is zo irritant haha
Wat is er nu nieuw Waar nog geen reports over zijn
Dat vraag ik
Omdat ik vanaf hier met mijn ip adress niet op de online vendors kan komen
Ik word geblockt door mijn buitelandse ip op het moment
Dus weet niet wat er nieuw is
Klik om te vergroten...
Oh joh zeg dat dan! Ben ook een beetje waus sorry haha maar picrel!
Schermafbeelding 2021-12-11 om 21.24.33.png
Schermafbeelding 2021-12-11 om 21.24.44.png
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#19
ricorieks zei:
Dat vraag ik
Omdat ik vanaf hier met mijn ip adress niet op de online vendors kan komen
Ik word geblockt door mijn buitelandse ip op het moment
Dus weet niet wat er nieuw is
Klik om te vergroten...
Hoor ik daar iemand zeggen "VPN"? 😗🎵
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#20
Proxima zei:
Je zeg geen darkweb maar wil er toch even op wijzen dat het

Hoor ik daar iemand zeggen "VPN"? 😗🎵
Klik om te vergroten...
Ik weet het
Maar ik ben een Man van eerlijkheid haha
Die rum is zwaar haha16392549989161058924165.jpg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."