Heb een tijdsslot gekocht die 1x per maand opengaat. Dus 1g per maand.
Ik denk dat ik al mijn tijd zou steken in het kraken van dat ding haha
Maar ja, ik ben dan ook diep gegaan met pyro's en wordt echt een monster om het laatste kruimeltje te pakken te krijgen.
Hopelijk werkt dit prima voor jou. Met 1g per maand zal het wel gaan met de mentale gesteldheid. Still, be careful tho.
Rectaal heb ik 1 x geprobeerd, met 12 mg. Maar ik voelde niks! Had het gemengd met 1 ml water en het spuitje ongeveer 2 cm ingebracht. Wat doe ik verkeerd?
Hmm kunnen verschillende dingen zijn. Sowieso had ik het idee dat de potentie niet gek veel hoger werd dan nasaal of oraal. Maar pin me daar niet op vast.
2cm zou voor mij al aan de diepe kant zijn tho. Weet het niet exact maar ik denk dat ik voor mij dan al te ver zit. Dit is goed te oefenen met andere dissos (bijv 2fdck) of o-dsmt. Dan leer je snel waar je Sweet spot zit. En dan komt de rush soms opzetten voor je t spuitje goed en wel leeg hebt.
Da's misschien nog wel een aandachtspunt. Langzaam leeg spuiten. Dat werkt ook beter dan snel.
Sowieso was de oplosbaarheid van 3-meo-xxx in water niet zo goed naar mijn herinnering. Misschien dat dat de trage onset ook verklaart bij snuiven.
Veel meer kan ik er niet over zeggen denk ik.
Voor mij was oraal voor de 3-meos wel de favoriete roa. En dat hoor je van iemand die bijna alles plugde haha.