Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat blijft er nu nog over

Wat blijft er nu nog over

73 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
ricorieks zei:
Het is bijna op
Even een taxi bellen en lekker naar huis
Aan de benzos en tot dinsdag hehe
Klik om te vergroten...
Ik wil jou niet in mijn taxi
De laatste keer dat ik een dronkaard meenam moest ik kots van de achterbank krabben met een kammetje
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij mij zijn het korrels die uit me neus vallen 😇
S
SnuffLid
01-01-2024, 00:00
#3
nausea zei:
O-dsmt blijft legaal (gelukkig! lekker spul hoor). Waarschijnlijk komen ze nog met 5 miljoen nieuwe stofjes die de wet omzeilen dus don't worry :P
Klik om te vergroten...
Zou ik persoonlijk afraden aangezien productie gestopt is en er nog amper pure kan gesourced worden.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#4
3-meo-pce blijft nog steeds beschikbaar. Na (1p-)LSD(-25) mijn favoriete stofje.

Vooral qua benzos is er veel veranderd. Degenen die overblijven hebben vrijwel allemaal heel lange halfwaardetijden.

In de cathinonen valt er een hoop weg. Maar er blijft ook een hoop over. Ik vond 3-cmc verrassend heftig. Kreeg die een paar maanden geleden eens als sample.

Hexen is maar goed dat het verboden is. NEP is opzich wel fijn. Als je een goede batch hebt.

A-php valt weg. In mijn terugval laatst had ik a-pihp besteld, maar ik zou zweren dat het a-php was. Alsof ze nog van de voorraad af moesten. Maar deze stoffen kan je beter sowieso laten liggen.

De benzofurys en 5mapb zijn ook de moeite waard.
En natuurlijk 2fa, 2fma en 3fa.

Oké genoeg verheerlijken voor mij vandaag. Kortom, er blijft behoorlijk wat over.

Etizolam, flualprazolam, 3mmc en 3-meo-pcp zijn wel jammer dat ze wegvallen.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#5
@LucidLucy merk je verschil tussen 3meopcp en 3meopce?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Broodje saté zei:
Lock staat niet eens bij mij thuis.
Klik om te vergroten...
Waarom niet. Staat ie daar dan toch niet veilig?
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Natozlato zei:
@LucidLucy merk je verschil tussen 3meopcp en 3meopce?
Klik om te vergroten...

Oh jazeker!
Ik heb 3-meo-pcp altijd erg kil gevonden. Waar 3-meo-pce veel warmer/liefdevoller aanvoelt. De pce variant is ietsje minder potent dan de pcp variant in dosis/effect. Maar in de praktijk komt dit neer op enkele milligrammen.

Op 3-meo-pcp heb ik ook nooit echt bijzondere hallucinaties ervaren. Maar kan aan de dosering liggen. Ik heb volgens mij nog nooit hoger gedoseerd dan 18mg.
Met 3-meo-pce heb ik 25-28mg nog weleens gedaan. En een keer zonder weegschaal (dom, dom, dom) een (t)overdosis te pakken gehad. Geen idee hoeveel het was. Waarschijnlijk meer dan 30mg. Het was een heel bijzondere en mooie ervaring. Let wel, ik had toen een mega tolerantie voor dissos.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#8
LucidLucy zei:
Oh jazeker!
Ik heb 3-meo-pcp altijd erg kil gevonden. Waar 3-meo-pce veel warmer/liefdevoller aanvoelt. De pce variant is ietsje minder potent dan de pcp variant in dosis/effect. Maar in de praktijk komt dit neer op enkele milligrammen.
Klik om te vergroten...
Oh fijn dat jij dit kan vertellen! Dan ga ik de 3meopce een uitproberen. Duurt die ook even lang?
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja ik heb nooit echt het idee gehad dat er verschil zat in duratie.

Ook met snuiven zo'n belachelijk lange onset (45 min zeker).
Oraal werkt het meestal na 1 uur / 1 uur en een kwartier.

Rectaal verkort je de onset wel aanzienlijk t.o.v. snuiven. Maar ga uit van zeker 20/30 min. Dit is geen goedje om te snel bij te nemen haha
S
SnuffLid
01-01-2024, 00:00
#10
LucidLucy zei:
3-meo-pce blijft nog steeds beschikbaar. Na (1p-)LSD(-25) mijn favoriete stofje.

Vooral qua benzos is er veel veranderd. Degenen die overblijven hebben vrijwel allemaal heel lange halfwaardetijden.

In de cathinonen valt er een hoop weg. Maar er blijft ook een hoop over. Ik vond 3-cmc verrassend heftig. Kreeg die een paar maanden geleden eens als sample.

Hexen is maar goed dat het verboden is. NEP is opzich wel fijn. Als je een goede batch hebt.

A-php valt weg. In mijn terugval laatst had ik a-pihp besteld, maar ik zou zweren dat het a-php was. Alsof ze nog van de voorraad af moesten. Maar deze stoffen kan je beter sowieso laten liggen.

De benzofurys en 5mapb zijn ook de moeite waard.
En natuurlijk 2fa, 2fma en 3fa.

Oké genoeg verheerlijken voor mij vandaag. Kortom, er blijft behoorlijk wat over.

Etizolam, flualprazolam, 3mmc en 3-meo-pcp zijn wel jammer dat ze wegvallen.
Klik om te vergroten...
Zowel A-php als 3-mmc zijn nog altijd te koop bij twee Spaanse vendors. En nee ik ga niet sourcen. Morgen ontvang ik 10g A-php en heb bij dezelfde vendor al drie keer besteld en ontvangen post ban.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Broodje saté zei:
Zowel A-php als 3-mmc zijn nog altijd te koop bij twee Spaanse vendors. En nee ik ga niet sourcen. Morgen ontvang ik 10g A-php en heb bij dezelfde vendor al drie keer besteld en ontvangen post ban.
Klik om te vergroten...
Doe de shadowpeople de groeten namens mij 😜
En wees voorzichtig plz
S
SnuffLid
01-01-2024, 00:00
#12
LucidLucy zei:
Doe de shadowpeople de groeten namens mij 😜
En wees voorzichtig plz
Klik om te vergroten...
Heb een tijdsslot gekocht die 1x per maand opengaat. Dus 1g per maand.

12F6D38E-4DA2-4E44-9B96-2147126CBEA4.jpeg
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#13
Broodje saté zei:
Zowel A-php als 3-mmc zijn nog altijd te koop bij twee Spaanse vendors. En nee ik ga niet sourcen. Morgen ontvang ik 10g A-php en heb bij dezelfde vendor al drie keer besteld en ontvangen post ban.
Klik om te vergroten...
Hoeveel dagen zaten er tussen bestellen en ontvangen?
Met tracking of zonder?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Broodje saté zei:
Heb een tijdsslot gekocht die 1x per maand opengaat. Dus 1g per maand.

Bekijk bijlage 33581
Klik om te vergroten...
Daar was ik laatst ook voor aan kijken! Ik las in een recensie dat er een resetknop op zit, en dus het ding nutteloos is. Is dat bij die van jou ook zo?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."