#1
3mmc heb ik laatst voor het eerst gekocht via de illegale weg, via een voor mij nieuwe dealer. Was beter spul dan wat ik de laatste keren via vendors kocht!
Oh joh had geen idee! Jammer dat je geen chille ervaring had, bij mij is het altijd een heerlijk spulletje geweest. Die jeuk is wel een dingetje ja.. Na een avond stevig gebruik komen er altijd bultjes op m'n neuspiercings omdat k d'r zo aan zit te krabbenO dsmt had ik ooit een report over geschreven
Als ik er aan terug denk
JEUK RODE BULLTJES EN 24 UUR MISSELIJK JAHAHA
Maar enfin, zoals @Natozlato zei is 2fdck ook lekker, met een jointje d'r bij is het al helemaal topIk had een top ervaring als die JEUK en BULLTJES EN MISSELIJKheid er niet warenOh joh had geen idee! Jammer dat je geen chille ervaring had, bij mij is het altijd een heerlijk spulletje geweest. Die jeuk is wel een dingetje ja.. Na een avond stevig gebruik komen er altijd bultjes op m'n neuspiercings omdat k d'r zo aan zit te krabbenMaar enfin, zoals @Natozlato zei is 2fdck ook lekker, met een jointje d'r bij is het al helemaal top
Vind 2fk ook zo koud, maar met een beetje wiet of kratom er bij heb 'k altijd de tijd van m'n levenWarmer ja? Ik vind het juist minder warm als keta aanvoelen, maar dat heeft misschien ook te maken met dat ik meer helderheid in het hoofd voel met 2f dan met keta.
Wel vrij uniek ja. Apart middel.
Goddomme da's niet voor de poes! Eerste keer bij mij was het 30 mg, geen reet aan, toen 60 mg en ik heb hartstikke relaxt films zitten kijken. De jeuk kwam later pas op en ben er nog nooit misselijk van geweest. Met enige tolerantie neem 'k normaal 50-80 mg, eventueel bijnemen. 100 is wel echt veel, misschien als je rond de 50 neemt het beter valt!Had me eerste keer 100mg geslikt
Was denk ik teveel voor de eerste keer?
De rc business loopt als een tierelier dus sowieso verzinnen ze wel nieuwe stofjes die het proberen waard zijn! Welke, geen idee, maar het komt er aan!50 had ik later nog eens genomen
Maar mijn vraag is meer naar de cantonine en de amphitamine
Waar de zwaartse slag is geweest met de ban
Benzos heb ik in overvloed via de
Ha
50 had ik later nog eens genomenGoddomme da's niet voor de poes! Eerste keer bij mij was het 30 mg, geen reet aan, toen 60 mg en ik heb hartstikke relaxt films zitten kijken. De jeuk kwam later pas op en ben er nog nooit misselijk van geweest. Met enige tolerantie neem 'k normaal 50-80 mg, eventueel bijnemen. 100 is wel echt veel, misschien als je rond de 50 neemt het beter valt!
Oh joh zeg dat dan! Ben ook een beetje waus sorry haha maar picrel!Wachten is zo irritant haha
Wat is er nu nieuw Waar nog geen reports over zijn
Dat vraag ik
Omdat ik vanaf hier met mijn ip adress niet op de online vendors kan komen
Ik word geblockt door mijn buitelandse ip op het moment
Dus weet niet wat er nieuw is


Thank youOh joh zeg dat dan! Ben ook een beetje waus sorry haha maar picrel!
Bekijk bijlage 33505
Bekijk bijlage 33503
Die ben ik al vergeten hahaDan zal jouw leven rooklongen, een whiskeybrein en een suikerhart zijn.![]()
Zit je rum uit plastic wegwerp bekertjes te drinken? Dit is verboden.
Ben helaas niet in nl voor de ahNieuwe fles opengetrokken? Ouwe zuipschuit. Om 8 uur is de Albert Heijn open voor wat eurobier.
Wat zijn al die 4 tjes"nieuw" in de zin van niet verkrijgbaar, nu wel.
NDH (N-Isobutyl-Hexedrone)
4-MPM
3-MMA
redelijk nieuw:
5-MMPA
HEP
4-B-MAR
4-C-MAR
4-F-MAR
etc,
Allemaal spul die gewoon niet kan tippen aan de 3M. ik probeer het niet eens.
Ook die aminorex varianten laat ik links liggen. 6-apb vind ik niks aan. 3-FA niks aan.
Ik wil jou niet in mijn taxiHet is bijna op
Even een taxi bellen en lekker naar huis
Aan de benzos en tot dinsdag hehe
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."