Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat blijft er nu nog over

Wat blijft er nu nog over

73 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#1
3mmc heb ik laatst voor het eerst gekocht via de illegale weg, via een voor mij nieuwe dealer. Was beter spul dan wat ik de laatste keren via vendors kocht!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
2fdck, omdat het een lekkere disso is, uniek in zijn soort, warmer dan keta. Alsof iemand een lekker dekentje over je heen legt.
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#3
O-dsmt blijft legaal (gelukkig! lekker spul hoor). Waarschijnlijk komen ze nog met 5 miljoen nieuwe stofjes die de wet omzeilen dus don't worry :P
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#4
ricorieks zei:
O dsmt had ik ooit een report over geschreven
Als ik er aan terug denk
JEUK RODE BULLTJES EN 24 UUR MISSELIJK JAHAHA
Klik om te vergroten...
Oh joh had geen idee! Jammer dat je geen chille ervaring had, bij mij is het altijd een heerlijk spulletje geweest. Die jeuk is wel een dingetje ja.. Na een avond stevig gebruik komen er altijd bultjes op m'n neuspiercings omdat k d'r zo aan zit te krabben :rolleyes: Maar enfin, zoals @Natozlato zei is 2fdck ook lekker, met een jointje d'r bij is het al helemaal top
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#5
nausea zei:
Oh joh had geen idee! Jammer dat je geen chille ervaring had, bij mij is het altijd een heerlijk spulletje geweest. Die jeuk is wel een dingetje ja.. Na een avond stevig gebruik komen er altijd bultjes op m'n neuspiercings omdat k d'r zo aan zit te krabben :rolleyes: Maar enfin, zoals @Natozlato zei is 2fdck ook lekker, met een jointje d'r bij is het al helemaal top
Klik om te vergroten...
Ik had een top ervaring als die JEUK en BULLTJES EN MISSELIJKheid er niet waren
Was chill op de bank liggen film kijken etc etc
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#6
MaddMonkey zei:
Warmer ja? Ik vind het juist minder warm als keta aanvoelen, maar dat heeft misschien ook te maken met dat ik meer helderheid in het hoofd voel met 2f dan met keta.

Wel vrij uniek ja. Apart middel.
Klik om te vergroten...
Vind 2fk ook zo koud, maar met een beetje wiet of kratom er bij heb 'k altijd de tijd van m'n leven
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#7
ricorieks zei:
Had me eerste keer 100mg geslikt
Was denk ik teveel voor de eerste keer?
Klik om te vergroten...
Goddomme da's niet voor de poes! Eerste keer bij mij was het 30 mg, geen reet aan, toen 60 mg en ik heb hartstikke relaxt films zitten kijken. De jeuk kwam later pas op en ben er nog nooit misselijk van geweest. Met enige tolerantie neem 'k normaal 50-80 mg, eventueel bijnemen. 100 is wel echt veel, misschien als je rond de 50 neemt het beter valt!
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#8
Thuis maar heb nog een Paar borrels hiep

16392952508981660418977.jpg
Dan maar effe door gaan.... 😇
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#9
ricorieks zei:
50 had ik later nog eens genomen
Maar mijn vraag is meer naar de cantonine en de amphitamine
Waar de zwaartse slag is geweest met de ban
Benzos heb ik in overvloed via de
Ha
Klik om te vergroten...
De rc business loopt als een tierelier dus sowieso verzinnen ze wel nieuwe stofjes die het proberen waard zijn! Welke, geen idee, maar het komt er aan!
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#10
nausea zei:
Goddomme da's niet voor de poes! Eerste keer bij mij was het 30 mg, geen reet aan, toen 60 mg en ik heb hartstikke relaxt films zitten kijken. De jeuk kwam later pas op en ben er nog nooit misselijk van geweest. Met enige tolerantie neem 'k normaal 50-80 mg, eventueel bijnemen. 100 is wel echt veel, misschien als je rond de 50 neemt het beter valt!
Klik om te vergroten...
50 had ik later nog eens genomen
Maar mijn vraag is meer naar de cantonine en de amphitamine
Waar de zwaartse slag is geweest met de ban
Benzos heb ik in overvloed via de
Ha
Had ooit een dag met alcohol 4fma 2fa en nog wat
Was een super mix die ik nooit meer vergeet

Maar de vraag is wat blijft er nu nog echt over
Dat je gewoon hyper of down bent
Wat is er nog... 😇
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#11
ricorieks zei:
Wachten is zo irritant haha
Wat is er nu nieuw Waar nog geen reports over zijn
Dat vraag ik
Omdat ik vanaf hier met mijn ip adress niet op de online vendors kan komen
Ik word geblockt door mijn buitelandse ip op het moment
Dus weet niet wat er nieuw is
Klik om te vergroten...
Oh joh zeg dat dan! Ben ook een beetje waus sorry haha maar picrel!
Schermafbeelding 2021-12-11 om 21.24.33.png
Schermafbeelding 2021-12-11 om 21.24.44.png
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#12
nausea zei:
Oh joh zeg dat dan! Ben ook een beetje waus sorry haha maar picrel!
Bekijk bijlage 33505
Bekijk bijlage 33503
Klik om te vergroten...
Thank you
Effe pen en papier 😇😂
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#13
1639255797031977301005.jpg
Ben ik iets vergeten?
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#14
Proxima zei:
Dan zal jouw leven rooklongen, een whiskeybrein en een suikerhart zijn. :wink:
Klik om te vergroten...
Die ben ik al vergeten haha
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#15
Me laatste 2posts Ben ik tog nog wat vergeten aha
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
ricorieks zei:
Ik weet het
Maar ik ben een Man van eerlijkheid haha
Die rum is zwaar hahaBekijk bijlage 33506
Klik om te vergroten...
Zit je rum uit plastic wegwerp bekertjes te drinken? Dit is verboden.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Zit je rum uit plastic wegwerp bekertjes te drinken? Dit is verboden.
Klik om te vergroten...
Srry dirk jan
Hier mag het nog
Hou niet van afwassen😂
16392821327911390492176.jpg

Bekertjes worden wel steeds kleiner haha
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dirkjan zei:
Nieuwe fles opengetrokken? Ouwe zuipschuit. Om 8 uur is de Albert Heijn open voor wat eurobier.
Klik om te vergroten...
Ben helaas niet in nl voor de ah
En ja flessen gaan hard hier
En ik neem Dr nog 1 op u heer dirk jan
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#19
vader zei:
"nieuw" in de zin van niet verkrijgbaar, nu wel.


NDH (N-Isobutyl-Hexedrone)
4-MPM
3-MMA

redelijk nieuw:
5-MMPA
HEP
4-B-MAR
4-C-MAR
4-F-MAR

etc,



Allemaal spul die gewoon niet kan tippen aan de 3M. ik probeer het niet eens.
Ook die aminorex varianten laat ik links liggen. 6-apb vind ik niks aan. 3-FA niks aan.
Klik om te vergroten...
Wat zijn al die 4 tjes
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
ricorieks zei:
Het is bijna op
Even een taxi bellen en lekker naar huis
Aan de benzos en tot dinsdag hehe
Klik om te vergroten...
Ik wil jou niet in mijn taxi
De laatste keer dat ik een dronkaard meenam moest ik kots van de achterbank krabben met een kammetje

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."