Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat blijft er nu nog over

Wat blijft er nu nog over

73 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ricorieks zei:
Dat word een hamer en breekijzer😂
Klik om te vergroten...
Dan ben je een echte junk, whaha!
S
SnuffLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lock staat niet eens bij mij thuis.
S
SnuffLid
01-01-2024, 00:00
#3
Natozlato zei:
Waarom niet. Staat ie daar dan toch niet veilig?
Klik om te vergroten...
Wil er gewoon niet naar kijken
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Broodje saté zei:
Wil er gewoon niet naar kijken
Klik om te vergroten...
Dan doe je hem achterin een kast?

Maarreh,.. Dan hoeft er toch ook geen lock op?? Als die toch niet bij jou staat.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Broodje saté zei:
Partner gooit ook haar zwaktes erin
Klik om te vergroten...
Haar vibrator? Hihi srry grapje
S
SnuffLid
01-01-2024, 00:00
#6
Natozlato zei:
Haar vibrator? Hihi srry grapje
Klik om te vergroten...
Nouja die van haar gebruikt ze amper. Heeft liever mijn prostaat vibrator.
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Er komt met de tijd vast en zeker nog een knaller van een product, gewoon kwestie van tijd zoals enkele hierboven reeds hebben vermeld.
L
Lekker weedjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb nog Betje speed over gram 10/15 nog perfect inorde is nog vers en ruikt dedju goes laat me weten ben van Eernegem
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lekker weedje zei:
Heb nog Betje speed over gram 10/15 nog perfect inorde is nog vers en ruikt dedju goes laat me weten ben van Eernegem
Klik om te vergroten...
Loop je nou te dealen vriend? Da's een enkeltje naar de DF-hemel! Also, had dan als naam op zijn minst 'Lekker speedje' gekozen. Dit is een beetje teleurstellend.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#10
Na de ban van bepaalde rc s
Wat blijft er nu nog over om te gebruiken
Buiten psychodelic s
Wat is nog de moeite waard en waarom..
Normale vendors dus geen dark web en straat dealers... 😇

Mvg ricorieks
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#11
3mmc heb ik laatst voor het eerst gekocht via de illegale weg, via een voor mij nieuwe dealer. Was beter spul dan wat ik de laatste keren via vendors kocht!
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#12
ricorieks zei:
50 had ik later nog eens genomen
Maar mijn vraag is meer naar de cantonine en de amphitamine
Waar de zwaartse slag is geweest met de ban
Benzos heb ik in overvloed via de
Ha
Klik om te vergroten...
De rc business loopt als een tierelier dus sowieso verzinnen ze wel nieuwe stofjes die het proberen waard zijn! Welke, geen idee, maar het komt er aan!
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#13
nausea zei:
Goddomme da's niet voor de poes! Eerste keer bij mij was het 30 mg, geen reet aan, toen 60 mg en ik heb hartstikke relaxt films zitten kijken. De jeuk kwam later pas op en ben er nog nooit misselijk van geweest. Met enige tolerantie neem 'k normaal 50-80 mg, eventueel bijnemen. 100 is wel echt veel, misschien als je rond de 50 neemt het beter valt!
Klik om te vergroten...
50 had ik later nog eens genomen
Maar mijn vraag is meer naar de cantonine en de amphitamine
Waar de zwaartse slag is geweest met de ban
Benzos heb ik in overvloed via de
Ha
Had ooit een dag met alcohol 4fma 2fa en nog wat
Was een super mix die ik nooit meer vergeet

Maar de vraag is wat blijft er nu nog echt over
Dat je gewoon hyper of down bent
Wat is er nog... 😇
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#14
nausea zei:
De rc business loopt als een tierelier dus sowieso verzinnen ze wel nieuwe stofjes die het proberen waard zijn! Welke, geen idee, maar het komt er aan!
Klik om te vergroten...
Wachten is zo irritant haha
Wat is er nu nieuw Waar nog geen reports over zijn
Dat vraag ik
Omdat ik vanaf hier met mijn ip adress niet op de online vendors kan komen
Ik word geblockt door mijn buitelandse ip op het moment
Dus weet niet wat er nieuw is
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#15
ricorieks zei:
Wachten is zo irritant haha
Wat is er nu nieuw Waar nog geen reports over zijn
Dat vraag ik
Omdat ik vanaf hier met mijn ip adress niet op de online vendors kan komen
Ik word geblockt door mijn buitelandse ip op het moment
Dus weet niet wat er nieuw is
Klik om te vergroten...
Oh joh zeg dat dan! Ben ook een beetje waus sorry haha maar picrel!
Schermafbeelding 2021-12-11 om 21.24.33.png
Schermafbeelding 2021-12-11 om 21.24.44.png
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#16
ricorieks zei:
Dat vraag ik
Omdat ik vanaf hier met mijn ip adress niet op de online vendors kan komen
Ik word geblockt door mijn buitelandse ip op het moment
Dus weet niet wat er nieuw is
Klik om te vergroten...
Hoor ik daar iemand zeggen "VPN"? 😗🎵
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#17
Proxima zei:
Je zeg geen darkweb maar wil er toch even op wijzen dat het

Hoor ik daar iemand zeggen "VPN"? 😗🎵
Klik om te vergroten...
Ik weet het
Maar ik ben een Man van eerlijkheid haha
Die rum is zwaar haha16392549989161058924165.jpg
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#18
nausea zei:
Oh joh zeg dat dan! Ben ook een beetje waus sorry haha maar picrel!
Bekijk bijlage 33505
Bekijk bijlage 33503
Klik om te vergroten...
Thank you
Effe pen en papier 😇😂
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#19
"nieuw" in de zin van niet verkrijgbaar, nu wel.


NDH (N-Isobutyl-Hexedrone)
4-MPM
3-MMA

redelijk nieuw:
5-MMPA
HEP
4-B-MAR
4-C-MAR
4-F-MAR

etc,



Allemaal spul die gewoon niet kan tippen aan de 3M. ik probeer het niet eens.
Ook die aminorex varianten laat ik links liggen. 6-apb vind ik niks aan. 3-FA niks aan.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#20
ricorieks zei:
Ik weet het
Maar ik ben een Man van eerlijkheid haha
Die rum is zwaar hahaBekijk bijlage 33506
Klik om te vergroten...

Dan zal jouw leven rooklongen, een whiskeybrein en een suikerhart zijn. :wink:


EDIT: Zie nu pas dat van mijn vorige post nog een stukje text zat die ik eerst wilde typen maar toch had weggehaald (dacht ik maar niet dus).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."