Eindelijk iemand die mijn artistiektualiteit erkentHet rijmt wel ๐ Pluspuntje!
Eindelijk iemand die mijn artistiektualiteit erkentHet rijmt wel ๐ Pluspuntje!
Artistiektualiteit? Misschien was ik te gul met een iq van 14. Ga jij maar lekker stoepkrijt kleuren.artistiektualiteit
Ik heb geen stalen balletjes. Ik heb gewoon unox soepballetjes.Ja mijn advies : heb een stel ballen en zit het gewoon uit ! ๐
Gewoon oxazepam niet oke? Net ff de scherpe kantjes er af en slapen?
Hij is dus op zoek naar een rc.Ik kan geen prescriptions (voorschriften)regelen helaas.
Zal nooit zulke antwoorden snappen.Of gewoon nen valium of 5, dag erna wel supermoe![]()
Wel onnodig lang voor dit doel , 20mg temazepam maar hou het bij de ene keer dat het echt nodig is. Is erg verslavend net als alle benzodiazepinesGeen ervaring met RC benzo's.
Maar ik zou toch proberen om Diazepam te verkrijgen.
Werkt gewoon heel goed.
Net daarom hou ik er van.Wel onnodig lang voor dit doel , 20mg temazepam maar hou het bij de ene keer dat het echt nodig is. Is erg verslavend net als alle benzodiazepines
Maar die werkt niet onnodig lang.
Het wordt afgebroken tot o.a temazepam en oxazepam is een 3 in de diazepam ๐. Vind zelf clonazepam relaxter piekte veel langer 4 uur ipv 1 uurNet daarom hou ik er van.
Maar ook qua effect is die gewoon top
Weer wat geleerd ๐ฅณHet wordt afgebroken tot o.a temazepam en oxazepam is een 3 in de diazepam ๐. Vind zelf clonazepam relaxter piekte veel langer 4 uur ipv 1 uur
In noodsituaties kan het best handig zijn, maar ben het wel met je eens: uitzitten is het beste.Ja mijn advies : heb een stel ballen en zit het gewoon uit ! ๐
Het rijmt wel ๐ Pluspuntje!seroquel wanneer je tript in de hel
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."