Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja, had wel een gram of 3 cmc gesnoven, daarna het flesje in 2 keer opgedronken op een uurtje tijd. Wel een ander gevoel gemerkt, maar zeker geen trip, ja niet speciaal...."
"Super die 2 fdck"
"Ja hoe dikker de lijnen hoe dochter bij de k hole"
"Hello, Na redelijk wat opzoekwerk ben ik er nog niet volledig uit, daarom eens de vraag op dit forum. Welke RC leunt het dichtste aan bij MDMA en welke bij coke? Alvast bedankt!"
"Ik ben tevreden van Flunitrazolam​"
"Of gewoon nen valium of 5, dag erna wel supermoe"
"Zanza zei: Psst. geen prijzen noemen Klik om te vergroten... Thx"
"Onlangs me eens gewaagd van een nieuwe stop bij een vendor nl. 5-MMPA, toch wel zwaar teleurgesteld zeker als je weet dat de prijs wel hoog was .Nog ervaringen hiermee?"