Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Neo-Shulginist zei: Dan kan je beter die 180 mg in één keer nemen. Het effect van 4-FA is niet zo uitgesproken en blijft lang aanhouden. Klik om te vergroten... Is 180mg niet een hoge dosis om mee te starten ? Dat was dus een beetje mijn concern vooral omdat ik er nog geen ervaring mee heb."
"Zimm zei: Heb je al eens over na gedacht er een ballonnetje bij de xtc te doen, of heb je dit al eens gedaan? Dit geeft ook wel iets vaags. Maar let op, hou het bij een paar ballonnen, zuig niet in je eentje die tank leeg. Klik om te vergroten... Ballonnen laat ik persoonlijk liever links liggen. Grijp liever naar andere middelen . Maar kan me heel goed voorstellen dat je dan wappie bent ."
"Beste leden/lezers Aangezien het festivalseizoen weer voor de deur staat is het weer tijd om wat (hardcore)feestjes te pakken, daarbij nuttig ik vaak xtc, coke, 4mmc of pep. Via een vriend kan ik dus nu 4-fa pillen aankomen en deze schijnen 250mg per stuk te zijn. Ben dus van plan deze te gaan gebruiken op supersized kingsday. Wanneer deze binnen zijn zal ik ze uiteraard laten testen. Toch ben ik heel benieuwd naar jullie ervaring ? In welke dosis nam je deze drug? Hoe beviel een re-dose je ? Combineerde je het met een ander middel of vond je het niet nodig ? Alvast bedankt voor jullie reacties ! met vriendelijke groet, Snuifduif ( ben wel van plan het oraal te nemen )"
"Neo-Shulginist zei: 150 milligram was wat mij betreft meer dan zat. Combineren zou ik niet doen en herdoseren ook niet. 4-FA werd geroemd om de haast onmerkbare stimulatie. Dus daar ga je voor, óf je gaat meer voor een merkbare stimulatie zoals van MDMA of speed ofzo. Maar allebei tegelijkertijd heeft niet zoveel zin als je het mij vraagt. Daarnaast blijft 4-FA heel lang ongemerkt doorwerken waardoor best veel mensen last hadden van slapeloosheid. Houd er rekening mee dat het je zeker 12 uur wakker houdt, die ene dosis. Klik om te vergroten... Ik ga het ook alleen op de 4-fa houden. Alleen stel ik begin met 120mg en een uur of 4 later neem ik nog een 60mg bij dan heeft dit niet veel toegevoegde waarde meer ? Die slapeloosheid is wel een dingetje , moet wel eerlijk bekennen dat ik niet vaak last heb van slapeloosheid op stimulerende middelen. Met pep duurde het iets langer maar viel me ook nog best mee. Als kanttekening dat ik altijd een 2g hasj toeter klaarleg voor bij de after 😁"
"Neo-Shulginist zei: Ja, hoewel zo'n pauze ook verstandig zou zijn bij andere stimulerende middelen die voornamelijk op dopamine werken (zoals speed of coke) Bij smartshops is het altijd de vraag in welke vorm ze nou precies 6-APB op voorraad hebben. Lang niet alle smartshops verkopen research chemicals. Maar als ze het verkopen dan is het soms in vage verpakkingen waarvan je niet echt weet wat erin zit. Als je 6-APB gaat kopen dan kan je het beste poeder kiezen, en je moet er even voor zorgen dat je weet welke zoutvorm het is (HCl of Succinaat) want dat maakt uit voor hoe sterk de 6-APB is. Daarnaast is het altijd een goed idee om je drugs te laten testen bij een erkend testpunt. In mijn ervaring komt de dosis van 6-APB best nauw. De eerste keer had ik veilig aan gedaan en 100 milligram (succinaat) genomen. Toen voelde ik haast niks. Later ben ik voor de 150 milligram gegaan, wat voor mij uiteindelijk de sweet spot leek. Ik heb ook wel eens 180 milligram geprobeerd maar toen werd ik een beetje misselijk een paar uur lang, dus daarna ben ik weer op een lagere dosis overgestapt. Klik om te vergroten... Je hebt het over 180mg 6-apb wat voor jou teveel bleek te zijn, hoeveel kg weeg je dan ?. Ik weeg namelijk 91kg en zat te denken aan 180mg succinaat maar twijfel of gewicht een goede graadmeter is voor de dosis die ik ga nemen. Heb het zelf ook nog nooit gebruikt btw."
"Geneesmiddel zei: Eerste keer zou ik sowieso op 150mg beginnen (succinaat) en dan kan je je altijd omhoog werken de volgende keer Gewicht is niet een alleszeggende graadmeter. Op 150mg zat ik al goed te kaakschaatsen. Klik om te vergroten... Bedankt voor je advies , verhogen kan natuurlijk altijd nog dus ik denk ook dat ik het gewoon op 150 houd. Ben alleen bang dat het misschien wat te weinig blijkt te zijn. Waarom ik hier wellicht bang voor ben is omdat ik anabolen gebruik en daardoor een flink postuur heb, daarbij moet ik toch ook wel bekennen dat het een merkbare impact heeft op het effect van verschillende soorten drugs. Ook dacht ik ooit gelezen te hebben dat de richtlijn voor succinaat rond de 2,2mg per kg lichaamsgewicht ligt, of dit een juiste richtlijn is weet ik dan niet zeker."
"Lees al een aantal maanden mee op het forum en nu toch maar besloten zelf een account aan te maken om de reden dat ik mezelf het een en ander afvraag. Ik ben een Nederlandse jongen van begin 20 en heb wel wat ervaring met drugs al is het nog zeer beperkt. Ik blow dagelijks en heb xtc en ketamine genuttigd en dat was het dan zo een beetje. Binnekort komt hier 2cb bij 😋. Waarom ik dit topic gestart ben is om de reden dat ik mezelf sterk afvraag of ik mdma al misbruikt heb voor mezelf. vorig jaar in februari mijn eerste keer xtc gehad ( wat een ervaring😀). Daarna volgde al best snel de volgende keren, wist er niet veel over en gebruikte het wanneer dit voor mijn gevoel weer kon. Heb nooit wekelijks gebruikt omdat ik zeer dedicated ben met fitness maar de 2-3 maanden regel wist ik niks van af. Dan nog niet gesproken over mijn hoeveelheden.... eerste keer xtc was midden februari, schrik niet btw.... ik schat dat ik zo een 700mg mdma genomen heb. Alles verliep perfect en heb zeer sterk zitten trippen op het einde ( ook nog de nodige grammen haze gerookt tijdens de trip). de 2e keer was echter pas 3 maanden later. Deze keer 400mg mdma genuttigd. Wederom een geslaagde avond op de hoge dosering. Toen volgde de 3e keer , deze was meteen 4 weken later. Deze avond heb ik zo een 700 mg mdma genomen , wederom weer een onnodig hoge dosis ( Maarja ik wist van niets)... dit was een mindere ervaring . Had een ontzettend lange dag van te voren en veel gezeik gehad op t werk . Wederom had ik dit gemerkt in de trip. Ik had het gevoel dat ik na 250mg mdma nog steeds bijna niks voelde en bleef maar nemen . Heb toen 350mg genomen in 2 uur en ging daarna echt veel te hard, was meer aan het letten op mezelf dan dat ik kon genieten van de drugs . Ben toen wel ff goed geconfronteerd met het impulsieve slik gedrag wanneer je zogenaamd niet genoeg voelt. na 6 weken kwam de vierde keer en weer na 6 weken de 5e keer. Beide keren heb ik ongeveer 300mg mdma genuttigd en deze ervaringen waren wel iets minder dan de keren ervoor. toen na 6 weken weer gebruikt, dit was tevens mijn laatste keer . Heb toen weer 700mg genuttigd en ook dit was wel een hele leuke ervaring. Wel minder dan de eerste keren maar wel prima. nu al 6 weken niks meer gebruikt en dit blijft ook zo voor de komende maanden , natuurlijk pas na het lezen van de nodige informatie hier! ik weet dat de doseringen veel te hoog waren en dat de pauze te kort was , maar ik vraag me toch wel echt af of ik het nu al verpest heb voor mezelf ? Heb ik de mdma-feeling nu al verpest na deze keren ?"
"BBKING zei: Dat zou mij niets verbazen met die hoeveelheden, zou wel jammer zijn. Welkom in ieder geval op het forum👍 Klik om te vergroten... Bedankt! Ja het zou inderdaad jammer zijn maar zou dit al zo snel kunnen optreden denk je ? Als ik soms voorbij zag komen dat mensen wekelijks gebruiken vond ik het nog wel meevallen."
"Neo-Shulginist zei: De doseringen zijn wel veel te hoog ja. Voorlichtingsorganisaties adviseren meestal om niet meer dan 125-150 milligram MDMA per keer te nemen. Ik denk dat verder een goede richtlijn is om zeker niet meer dan 4 keer per jaar MDMA te gebruiken. Elk jaar vier keer MDMA gebruiken kan al aan de forse kant zijn. Goed dat je het je nu afvraagt. De xtc-pillen die nu verkocht worden zijn veel te sterk en de cultuur is ook om hele nachten door te halen met MDMA. Dat is dus eigenlijk niet zo'n best plan. Als je vanaf nu rustig aan doet dan zal het vast wel goedkomen. Mogelijk zal je een eventuele volgende keer wel wat andere verwachtingen moeten hebben. 700 milligram op een avond voelt natuurlijk een stuk anders aan dan 80 - 150 milligram. Dus houd dat even in gedachten: dat je mogelijk even MDMA opnieuw op waarde zult moeten schatten. Wat mij betreft is die middelhoge dosering (80-150 milligram) juist ideaal. Je bent niet zo van de kaart, je zit niet zo met je ogen te trillen, je zit niet heel erg te zweten en de kater valt ook allezins mee. Wel heb je een prosociaal effect, een accepterend gevoel en een lichte energieboost. Ik hoor veel mensen klagen dat ze van MDMA zo wappie raken, in zichzelf gekeerd, met weinig energie en dat anderen nogal goed kunnen zien dat ze drugs op hebben. Ik denk dan dus meteen 'ja.. maar welke dosering heb je genomen..?' Er zijn ook mensen die juist zweren bij het spacerige gevoel van de trillende ogen en 'lekker hard' gaan. Op zich snap ik dat wel. Maar ik kan het niet aanbevelen vanwege de gezondheidsrisico's. Klik om te vergroten... Ten eerste bedankt voor je waardevolle reactie ! vooral de laatste alinea kan ik me erg in vinden , vond het altijd wel lekker om steeds in een iets heftiger stadium te komen. Maar je hebt zeker gelijk , mdma is hier eigenlijk niet de juiste drugs voor. En over de verwachting van de volgende keer heb je ook zeker een punt , wel was ik me hier al bewust van . Want 700mg voelt nu eenmaal anders dan 150mg. Ben me er iniedergeval bewust van geworden dat ik er op een andere manier van moet gaan genieten. En zeker stoppen met die hoge dosissen. Ga nu voor 4 maanden geen mdma nuttigen en tegen die tijd probeer ik het weer op een lichtere dosis. Ik denk dat ik tegen het einde overga op 2cb ipv mdma bijpakken wat totaal onnodig is."
"De Dunne zei: @Snuifduif00 , welkom hier! Goed dat je dit vraagt en je zelf wil informeren. Ik heb wel een vraag voor je. Eigenlijk niet zo zeer voor jou persoonlijk maar een vraag aan iemand die zich niet van te voren informeert. Ik bedoel dit niet als aanval hoor maar ben gewoon nieuwsgierig. Ik lees hier best vaak zulke “beginnersfouten” (ben zelf ook niet heilig daarin). Ik vraag me dan af waarom mensen niet op internet gaan zoeken naar wat xtc is, wat het met je doet en wat de risico’s zijn. Tegenwoordig hebben we allemaal een mobiel bij ons en zoeken de meest onbelangrijke dingen op internet op de hele dag. Waarom dan niet eerst dit ook checken voor je gaat gebruiken? Klik om te vergroten... Ik snap je vraag , het rare is dat ik juist iemand ben die zich overal over informeert. Ik heb me goed ingelezen over wat het inhoudt en de risico’s etc alleen de dosis heb ik een beetje genegeerd . Niet met een bepaalde bedoeling maar meer omdat doseringen altijd een beetje laag ingeschat werden omdat ik het een beetje vergeleek met hasj. Als ik een joint rook Stop ik er al snel een gram in, dacht dus na de eerste keer dat ik gewoon meer nodig had dan ieder ander. Dom maar ik dacht er verder niet echt bij na."