Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedemorgen! Ik wil binnenkort 3mmc gaan slikken. Wat zou een goede dosering zijn? Ben zelf ongeveer 70 kilo en en heb 3mmc nog nooit eerder gedaan, wel 4mmc. Zat zelf te denken aan 125mg om mee te beginnen en dan nog een bommetje van 80mg meenemen om bij te nemen. Is dit handig? Of kan ik beter een hoge startdosis hebben en niet bijnemen? heb gehoord dat je van snuiven erg veel cravings krijgt dus wil het eigelijk ook niet meenemen, alleen 1/2 bommetjes mee."
"buddha31 zei: Is het op een feest of in welke setting? (Hoe lang wil je het effect probeer ik daarmee te vragen) en ga je nog andere middelen erbij gebruiken? Klik om te vergroten... Is op een techno feestje duurt ongeveer 5/6 uur, Misschien een paar biertjes vooraf."
"BelowTheFlow zei: Onhandig dat de duur van het feestje niet overeenkomt met de werkingsduur van de 3-mmc. Zonder bijnemen hou je dus een stukje feest over als de werking op is. Dan wellicht liever wat later innemen dan op de climax van de avond droog komen te staan ? Of toch bijnemen ? Of voor een ander middel kiezen met een langere duur (bijv. 4-fma) ? Als eerste dosis, ongeacht of je al dan niet kiest voor bijnemen, zou ik (zelfde gewicht als jij) direct wat hoger gaan zitten: bommetje van 180 mg. Met bijnemen van 3-mmc oraal heb ik geen ervaring. Klik om te vergroten... Later nemen is geen probleem. maar 3m werkt toch 4-6 uur, zou dan toch prima moeten kunnen?"
"Wat is nou het verschil tussen 2-cb en 2-cb fly? Is 2-cb ook een rc, kan ik dat ook gewoon bestellen bij een vendor, of alleen -Fly?"
"Ik wil graag thuis 2cb proberen, heb weleens 2cb gedaan, alleen kan er nu niet makkelijk aankomen, raden jullie dan 2cb-fly of 2c-e aan?"
"KlaasVaak zei: 2C-B-FLY is een RC, met andere werking dan 2C-B. Is niet echt een alternatief, de werking is behoorlijk anders. Van wat ik ervan gehoord heb is het niet zo boeiend, maar zelf niet geprobeerd dus kan ernaast zitten. 2C-E geeft je een goede trip, maar ook behoorlijk anders dan 2C-B. Werkt veel langer en de trip is dieper. Als je iets zoekt wat je net zoals 2C-B een korte en vrolijke trip geeft kan je beter naar 2C-C kijken. Lees je wel even in want de dosering is anders (hoger bij 2C-C. Klik om te vergroten... Top dankjewel voor de reactie, ik had 2c-c er inderdaad ook al tussen zien staan. Ook zag ik βOH-2C-B. wat is dat dan precies?"
"witte270 zei: Ik heb alle drie geprobeerd en ervaring mee; 2C-B: Super lichte trip in normale dosis, ideaal voor starters die voor het eerst psychedelische middelen willen gebruiken. Heel toegankelijk mits je normaal doseert. Leuke visuals maar een beetje saai voor ervaren trippers. BOH-2C-B komt het meeste in de buurt van 2C-B maar is veel minder potent, je moet hoger doseren en het duurt bijna twee maal zo lang. Ik heb deze direct weggegooid na eerste keer gebruik, had een hele rare niet prettige tintelervaring in mijn hoofd en mijn vriendin had blaasproblemen. Kan ook vervuild poeder zijn geweest. Effect lijkt wel echt heel veel op 2C-B. 2C-B-FLY Eigenlijk vind ik die het leukste, duurt ook twee keer zo lang en is potente, dus dosis naar beneden bij deze. Heeft een lichte MDMA vibe. Leuk en euforisch als je wat meer zoekt, duurt wel lang en je moet niet te veel nemen. Pas op is ook een maoi remmer dus niet combineren met alcohol en serotonine releasers Klik om te vergroten... Nooit 2c-c gedaan?"
"Hoihoi, Ben eigenlijk wel benieuwd om een keertje 6-apb te gebruiken op een festival, maar had wat vraagjes hierover: -Werkt dit op je serotonine, dus moet je een pauze nemen van 2 a 3 maanden? -Had gelezen dat het nog legaal is, kan je dit gewoon bij de smartshop halen en is dit slim? -Wat is een goede eerste dosis? Heb verder ervaring met: wiet, xtc en 2cb"
"5/6 dagen"
"Heb uitendelijk ongeveer 1,5 pil genomen. (240 mg) Eerste begonnen met iets meer dan een 1/4. rond 3 uur. Laatste was een kwartje rond 12:30. Daarna gingen we naar huis. Ik weet dat ik iets teveel heb genomen, merkte op het einde ook wel dat ik alleen maar strakker begon te staan en verder niks echt gebeurde... Verder was het super tof. en nergens last van gehad verder. Over 2 maanden ga ik waarschijnlijk weer."