Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3CMC ervaringen?

3CMC ervaringen?

107 antwoorden
59 weergaven
18-5-2026
r
regular ChemsUserLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bij mij is 3cmc in het begin intenser en iets minder gebruikt . Maar ik slam dat dan ook soms... 3mmc blijft intenser voor langere tijd bij mij
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dopemonster zei:
Mdma is wel gewoon veel lekkerder maar heb liever speed dan 3mmc🤢

Maar wat weet ik nou, ik ben ook maar een opiaat nodder crackhead
Klik om te vergroten...

Ik weet het ook niet. Ik vind drugs gewoon leuk. Mijn voorkeur is iedere week weer anders. En alle "leuke" stimulanten lijken wel illigaal te worden gemaakt. Ze zullen wel te leuk zijn.

En ik vind korte werkings duur opzich wel fijn. Kun je beter bijnemen. Ik heb ook wat 6apb leggen, maar dan moet ik in 1 keer de dosis goed gokken.

Ik ga wel kijken of redit wat weet over 3cmc
P
PotvizLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is 3mmc zonder de Boost
L
Lil JunkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou er niet aan beginnen omdat het een gechloreerde cathinone is, daar staat de eerste "c" er namelijk voor. zulke RC's de met een c beginnen zijn neurotoxisch als de pest en zeer onvriendelijk voor het lichaam. Ik werd geel nadat ik een grammetje 3-cec snoof.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lil Junk zei:
Ik werd geel nadat ik een grammetje 3-cec snoof.
Klik om te vergroten...
Is dat niet door de hoge dosering?
P
PotvizLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Is dat niet door de hoge dosering?
Klik om te vergroten...
In mijn opinie is 3CMC prima te doen. Neem gwn lekker veilig oraal in, ongeveer 300mg voor een lekkere boost. 3MMC is wel alsnog king maar 3CMC is op zich best vergelijkbaar
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Potviz zei:
In mijn opinie is 3CMC prima te doen. Neem gwn lekker veilig oraal in, ongeveer 300mg voor een lekkere boost. 3MMC is wel alsnog king maar 3CMC is op zich best vergelijkbaar
Klik om te vergroten...
300mg scheelt nogal met een grammetje zoals hierboven.
L
Lil JunkLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
Is dat niet door de hoge dosering?
Klik om te vergroten...
3-cec is een zwak stimulant en ik heb het geleidelijk door de dag de zak opgemaakt. alleen de gechloreede deel van de stimulant maakt het ook zeer bijtend, mijn neus was kapot en mijn keel brande als de tyfus. Ik zou van gechloreerde afblijven want het is echt troep vind ik.
P
PotvizLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
300mg scheelt nogal met een grammetje zoals hierboven.
Klik om te vergroten...
Ja een gram vind ik niet normaal haha, ook nog eens gesnoven. Vind je het gek
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Potviz zei:
Ja een gram vind ik niet normaal haha, ook nog eens gesnoven. Vind je het gek
Klik om te vergroten...
Ik ken de stof niet maar als het vergelijkbaar is met 3mmc is een gram veel, zeker nasaal.
Paar x 3mmc geprobeerd en bij 225/250mg totaal vond ik het eigenlijk al teveel!
200 en dan misschien na 2+ uren en nog eens 25/50mg en dan ging ik hard zat… Ik had pillen en binch niet.
P
PotvizLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Dunne zei:
Ik ken de stof niet maar als het vergelijkbaar is met 3mmc is een gram veel, zeker nasaal.
Paar x 3mmc geprobeerd en bij 225/250mg totaal vond ik het eigenlijk al teveel!
200 en dan misschien na 2+ uren en nog eens 25/50mg en dan ging ik hard zat… Ik had pillen en binch niet.
Klik om te vergroten...
Ik houd persoonlijk niet van snuiven, en in comparison met 3mmc is 3CMC wat beter in branden
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Potviz zei:
Ik houd persoonlijk niet van snuiven, en in comparison met 3mmc is 3CMC wat beter in branden
Klik om te vergroten...
Ik snuif ook liever niks. Als het bij een stof moet zoals bv gewone coke dan wel maar verder bom ik alles of pillen/blotters.
P
PotvizLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
Ik snuif ook liever niks. Als het bij een stof moet zoals bv gewone coke dan wel maar verder bom ik alles of pillen/blotters.
Klik om te vergroten...
Ik skip de bom en neem doe de kristal gewoon op mijn tong + halve liter water. Want de smaak is echt om te janken 😂
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Potviz zei:
Ik skip de bom en neem doe de kristal gewoon op mijn tong + halve liter water. Want de smaak is echt om te janken 😂
Klik om te vergroten...
Stoer… Ik kan de smaak niet hebben. Ik gebruik capsules of anders goed (eventueel 2) dichtgevouwen vloeitjes.

Edit: Ik kan slecht pillen slikken dus prop ze meestal gebroken in een capsule. Die glijden makkelijker. Of als t niet vies smaakt onder de tong.

Ik ga van de smaak van paracetamol als ik m niet in ene weg krijg al bijna over mijn nek…
P
PotvizLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Dunne zei:
Stoer… Ik kan de smaak niet hebben. Ik gebruik capsules of anders goed (eventueel 2) dichtgevouwen vloeitjes.

Ik ga van de smaak van paracetamol als ik m niet in ene weg krijg al bijna over mijn nek…
Klik om te vergroten...
Ja, ik kan op een of andere manier bommetjes niet wegkrijgen. Dus ja, de ergste smaak ooit was 5-Meo-DMT
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Potviz zei:
Ja, ik kan op een of andere manier bommetjes niet wegkrijgen. Dus ja, de ergste smaak ooit was 5-Meo-DMT
Klik om te vergroten...
En capsules? Heb je in verschillende maten en zijn glad en glijden zo weg. Zelfs bij mij.
Of gelcaps van bv pijnstillers of Temazepam gaan ook makkelijke.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Potviz zei:
Ja, ik kan op een of andere manier bommetjes niet wegkrijgen. Dus ja, de ergste smaak ooit was 5-Meo-DMT
Klik om te vergroten...
Had mijn bericht al weer ge-edit en aangevuld 😬
P
PotvizLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
En capsules? Heb je in verschillende maten en zijn glad en glijden zo weg. Zelfs bij mij.
Of gelcaps van bv pijnstillers of Temazepam gaan ook makkelijke.
Klik om te vergroten...
Nooit echt over nagedacht, miss zijn van die gel capsules een optie. Mits ze niet te duur zijn. Want je gaat niet dood aan een smerige smaak 😅
L
Lil JunkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Potviz zei:
Ja een gram vind ik niet normaal haha, ook nog eens gesnoven. Vind je het gek
Klik om te vergroten...
Het viel wel mee, het voelde als een zwak aftreksel van coke. Like 50% de sterkte er van. Maar de hoeveelheid is niet belangrijk in de punt dat ik probeerde te maken. Het was best veel en tbh. Maar dat de chemical al gechloreed is maakt het al slechter dan andere middelen door de toxiciteit...
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nihilist88 zei:
Lol, een te mijden rc'tje, want 3mmc was al een vd flauwste stim rc's die ik ken, vooral té kortwerkend, je moet echt stapelen en uiteindelijk zit je aan dosissen van 450mg op een avond. Daar waar 6APB en 4FMA je met 1 dosis zo 8u geven n duidelijke na-effecten.
Klik om te vergroten...
En wat is dan wel een van de sterkste rc stims volgens jou?
6apb?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."