#1
Bij mij is 3cmc in het begin intenser en iets minder gebruikt . Maar ik slam dat dan ook soms... 3mmc blijft intenser voor langere tijd bij mij
Mdma is wel gewoon veel lekkerder maar heb liever speed dan 3mmc🤢
Maar wat weet ik nou, ik ben ook maar een opiaat nodder crackhead
Is dat niet door de hoge dosering?Ik werd geel nadat ik een grammetje 3-cec snoof.
In mijn opinie is 3CMC prima te doen. Neem gwn lekker veilig oraal in, ongeveer 300mg voor een lekkere boost. 3MMC is wel alsnog king maar 3CMC is op zich best vergelijkbaarIs dat niet door de hoge dosering?
300mg scheelt nogal met een grammetje zoals hierboven.In mijn opinie is 3CMC prima te doen. Neem gwn lekker veilig oraal in, ongeveer 300mg voor een lekkere boost. 3MMC is wel alsnog king maar 3CMC is op zich best vergelijkbaar
3-cec is een zwak stimulant en ik heb het geleidelijk door de dag de zak opgemaakt. alleen de gechloreede deel van de stimulant maakt het ook zeer bijtend, mijn neus was kapot en mijn keel brande als de tyfus. Ik zou van gechloreerde afblijven want het is echt troep vind ik.Is dat niet door de hoge dosering?
Ja een gram vind ik niet normaal haha, ook nog eens gesnoven. Vind je het gek300mg scheelt nogal met een grammetje zoals hierboven.
Ik ken de stof niet maar als het vergelijkbaar is met 3mmc is een gram veel, zeker nasaal.Ja een gram vind ik niet normaal haha, ook nog eens gesnoven. Vind je het gek
Ik houd persoonlijk niet van snuiven, en in comparison met 3mmc is 3CMC wat beter in brandenIk ken de stof niet maar als het vergelijkbaar is met 3mmc is een gram veel, zeker nasaal.
Paar x 3mmc geprobeerd en bij 225/250mg totaal vond ik het eigenlijk al teveel!
200 en dan misschien na 2+ uren en nog eens 25/50mg en dan ging ik hard zat… Ik had pillen en binch niet.
Ik snuif ook liever niks. Als het bij een stof moet zoals bv gewone coke dan wel maar verder bom ik alles of pillen/blotters.Ik houd persoonlijk niet van snuiven, en in comparison met 3mmc is 3CMC wat beter in branden
Ik skip de bom en neem doe de kristal gewoon op mijn tong + halve liter water. Want de smaak is echt om te janken 😂Ik snuif ook liever niks. Als het bij een stof moet zoals bv gewone coke dan wel maar verder bom ik alles of pillen/blotters.
Stoer… Ik kan de smaak niet hebben. Ik gebruik capsules of anders goed (eventueel 2) dichtgevouwen vloeitjes.Ik skip de bom en neem doe de kristal gewoon op mijn tong + halve liter water. Want de smaak is echt om te janken 😂
Ja, ik kan op een of andere manier bommetjes niet wegkrijgen. Dus ja, de ergste smaak ooit was 5-Meo-DMTStoer… Ik kan de smaak niet hebben. Ik gebruik capsules of anders goed (eventueel 2) dichtgevouwen vloeitjes.
Ik ga van de smaak van paracetamol als ik m niet in ene weg krijg al bijna over mijn nek…
En capsules? Heb je in verschillende maten en zijn glad en glijden zo weg. Zelfs bij mij.Ja, ik kan op een of andere manier bommetjes niet wegkrijgen. Dus ja, de ergste smaak ooit was 5-Meo-DMT
Had mijn bericht al weer ge-edit en aangevuld 😬Ja, ik kan op een of andere manier bommetjes niet wegkrijgen. Dus ja, de ergste smaak ooit was 5-Meo-DMT
Nooit echt over nagedacht, miss zijn van die gel capsules een optie. Mits ze niet te duur zijn. Want je gaat niet dood aan een smerige smaak 😅En capsules? Heb je in verschillende maten en zijn glad en glijden zo weg. Zelfs bij mij.
Of gelcaps van bv pijnstillers of Temazepam gaan ook makkelijke.
Het viel wel mee, het voelde als een zwak aftreksel van coke. Like 50% de sterkte er van. Maar de hoeveelheid is niet belangrijk in de punt dat ik probeerde te maken. Het was best veel en tbh. Maar dat de chemical al gechloreed is maakt het al slechter dan andere middelen door de toxiciteit...Ja een gram vind ik niet normaal haha, ook nog eens gesnoven. Vind je het gek
En wat is dan wel een van de sterkste rc stims volgens jou?Lol, een te mijden rc'tje, want 3mmc was al een vd flauwste stim rc's die ik ken, vooral té kortwerkend, je moet echt stapelen en uiteindelijk zit je aan dosissen van 450mg op een avond. Daar waar 6APB en 4FMA je met 1 dosis zo 8u geven n duidelijke na-effecten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."