Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBromazolam

Bromazolam

39 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
I
IsaacieLid
01-01-2024, 00:00
geen benzo ervaring verder .. er zat 24 uur tussen redose
H
Hardcore_frkLid
Ik heb een half uur geleden 1,25 mg bromazolam genomen. Ik heb deze kort geleden ontvangen en móest ze even uitproberen. Het voelt in ieder geval al lekker warm en cosy.

Ik kan echter zeer weinig goede informatie over deze RC-benzo vinden. Zijn er hier mensen die hun ervaringen/informatie willen delen?
F
FerdFatoehausLid
H
Hardcore_frkLid
Ganggang💯 zei:
Klik om te vergroten...
Thanks!
H
Hardcore_frkLid
Na mijn ervaring gisteren van in totaal 2,5 mg kan ik wel stellen dat het een vrij sterk sederende benzo betreft!

Werkingsduur is niet gigantisch lang, ik schat zo'n 6 uur. Ik had hem na het avondeten genomen, 22:00 uur naar bed (ik had er zo'n zin in, haha!), maar ik was om 05:00 uur weer benzowake!

Voor de rest geen reboundeffecten gehad.
H
Hardcore_frkLid
Ik wil graag nog even vermelden dat ik na mijn laatste post en in totaal 2 dagen 2,5 mg/dag toch best wel wat benzotypische lichamelijke ontwenningsklachten heb ervaren. Daarbij ook flinke onrust.

Ik laat deze dus even links liggen, want benzoafgekickt zijn beviel me wel. Gaat wel goed komen cold turkey deze keer. Maar bromazolam valt wat mij betreft inmiddels wel in het rijtje clonazolam. Heftig benzo'tje!
j
joetsieLid
Ik heb wel bromazepam geslikt.Knap van jou om er vanaf te geraken!
D
DannyRLid
John Trap zei:
Ik heb een half uur geleden 1,25 mg bromazolam genomen. Ik heb deze kort geleden ontvangen en móest ze even uitproberen. Het voelt in ieder geval al lekker warm en cosy.

Ik kan echter zeer weinig goede informatie over deze RC-benzo vinden. Zijn er hier mensen die hun ervaringen/informatie willen delen?
Klik om te vergroten...
Bromazolam is erg zorgeloos ik had er 10 van 3 mg op over een dag daarna 2 biertjes 7% sindsdien ben ik een dag kwijt denk de hele vrijdag geslapen :astonished:
V
VchipLid
Bromazolam is wel echt mijn favoriet. Lichamelijk heerlijk ontspannen en warm, en dat al na 3mg. Zou niet meer dan 3mg gebruiken, want dan slaap je zo 10uur lang.

Heerlijke benzo
R
RosseGod96Lid
Ik neem elke dag sertraline, kan het kwaad dat ik bromazolam 3mg inneem ipv bv: alprazolam?

Ik heb ze vandaag aangekregen en ben er best wel benieuwd naar ...

Better safe, than sorry of hoe zeggen ze dat?😅
B
Birga01Lid
Gisteravond voor het eerst Bromazolam 3 mg gebruikt. 7 uur geslapen, maar werd wakker met een verstopte neus, spierpijn en een licht gevoel in mijn hoofd en enorme vermoeidheid. Heeft iemand deze bijwerkingen ook ervaren? Had misschien beter de helft kunnen nemen. Gebruik het voorlopig niet meer. Voel me beter met echte benzo’s, maar heb aardig wat tolerantie opgebouwd. Het gaat alleen om een goede nachtrust. Dus is niet bedoeld voor recreatief gebruik.
F
FerdFatoehausLid
Birga01 zei:
Gisteravond voor het eerst Bromazolam 3 mg gebruikt. 7 uur geslapen, maar werd wakker met een verstopte neus, spierpijn en een licht gevoel in mijn hoofd en enorme vermoeidheid. Heeft iemand deze bijwerkingen ook ervaren? Had misschien beter de helft kunnen nemen. Gebruik het voorlopig niet meer. Voel me beter met echte benzo’s, maar heb aardig wat tolerantie opgebouwd. Het gaat alleen om een goede nachtrust. Dus is niet bedoeld voor recreatief gebruik.
Klik om te vergroten...
TripSit Factsheets - Bromazolam
j
joetsieLid
Ja die spierpijn heb ik ook ervan
V
VchipLid
klinkt wel interessant deze benzo. als benzo fan binnenkort ook proberen.
P
PackjamLid
Mijn ervaring is na het zelf gemaakt te hebben met bromazolam poeder en propy-jeweetwel, nam ik 3ml per keer gelijk aan 3mg, en kreeg een enorme rush, maar het was na 3 uur al weer uit gewerkt leek het wel,
I
IsaacieLid
heel dromerig wereld was roze .. wel heel sederend en hele kutte ontwenningsverschijnselen ( een te fijne drug ) love it maar ik maak er geen gewoonte van ik heb nog nooit zo geschrokken hoe je na 2 pilletjes dit kan krijgen
r
ricorieksLid
Modest zei:
Ik neem elke dag sertraline, kan het kwaad dat ik bromazolam 3mg inneem ipv bv: alprazolam?

Klik om te vergroten...
NEE
P
PackjamLid
ricorieks zei:
NEE
Klik om te vergroten...
Modest zei:

Klik om te vergroten...
Bromazolam werkt ontzettend kort, echt kort, alprazolam werkt wat langer
P
PackjamLid
Modest zei:

Klik om te vergroten...
Bromazolam werkt ontzettend kort alprazolam niet
P
PackjamLid
DannyR zei:
Bromazolam is erg zorgeloos ik had er 10 van 3 mg op over een dag daarna 2 biertjes 7% sindsdien ben ik een dag kwijt denk de hele vrijdag geslapen :astonished:
Klik om te vergroten...
Het geeft je een rush al heel snel na inname maar het werkt wel erg kort

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."