geen benzo ervaring verder .. er zat 24 uur tussen redose
Bromazolam is erg zorgeloos ik had er 10 van 3 mg op over een dag daarna 2 biertjes 7% sindsdien ben ik een dag kwijt denk de hele vrijdag geslapenIk heb een half uur geleden 1,25 mg bromazolam genomen. Ik heb deze kort geleden ontvangen en móest ze even uitproberen. Het voelt in ieder geval al lekker warm en cosy.
Ik kan echter zeer weinig goede informatie over deze RC-benzo vinden. Zijn er hier mensen die hun ervaringen/informatie willen delen?
Gisteravond voor het eerst Bromazolam 3 mg gebruikt. 7 uur geslapen, maar werd wakker met een verstopte neus, spierpijn en een licht gevoel in mijn hoofd en enorme vermoeidheid. Heeft iemand deze bijwerkingen ook ervaren? Had misschien beter de helft kunnen nemen. Gebruik het voorlopig niet meer. Voel me beter met echte benzo’s, maar heb aardig wat tolerantie opgebouwd. Het gaat alleen om een goede nachtrust. Dus is niet bedoeld voor recreatief gebruik.
NEEIk neem elke dag sertraline, kan het kwaad dat ik bromazolam 3mg inneem ipv bv: alprazolam?
Ik heb ze vandaag aangekregen en ben er best wel benieuwd naar ...
Better safe, than sorry of hoe zeggen ze dat?😅
Bromazolam werkt ontzettend kort, echt kort, alprazolam werkt wat langerIk neem elke dag sertraline, kan het kwaad dat ik bromazolam 3mg inneem ipv bv: alprazolam?
Bromazolam werkt ontzettend kort alprazolam nietIk neem elke dag sertraline, kan het kwaad dat ik bromazolam 3mg inneem ipv bv: alprazolam?
Het geeft je een rush al heel snel na inname maar het werkt wel erg kortBromazolam is erg zorgeloos ik had er 10 van 3 mg op over een dag daarna 2 biertjes 7% sindsdien ben ik een dag kwijt denk de hele vrijdag geslapen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."