Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBromazolam

Bromazolam

39 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
P
PackjamLid
01-01-2024, 00:00
Mijn ervaring is na het zelf gemaakt te hebben met bromazolam poeder en propy-jeweetwel, nam ik 3ml per keer gelijk aan 3mg, en kreeg een enorme rush, maar het was na 3 uur al weer uit gewerkt leek het wel,
D
De DunneLid
MDMAZIING zei:
Me bromazolam komt als het goed is dinsdag. Waardeloos dat etizolam verboden is. Was wel me favoriete benzo
Klik om te vergroten...
Geniet er van hij is fijn maar pas er ook mee op.
Als je nét even teveel hebt genomen (en dat is pp verschillend) slaat het fijne gevoel om in óf 6 uur later wakker worden met de vouwen in je bek op,de bank met een geplette pindkoek onder je, (ja echt gebeurd 😂). Of je wordt zo zwalkend en bijna dement er van dat het ook niet meer leuk is.
Plus dat het een zware benzo is. Je ligt zooo vast te slapen dat je niks hoort, deurbel niet, telefoon niet, buren die tegels afbikken van de muur niet etc.
In een lager dosering is het een fijne goede slaap benzo , hoger wordt ie mij te zwaar.
M
MDMAZIINGLid
De Dunne zei:
Geniet er van hij is fijn maar pas er ook mee op.
Als je nét even teveel hebt genomen (en dat is pp verschillend) slaat het fijne gevoel om in óf 6 uur later wakker worden met de vouwen in je bek op,de bank met een geplette pindkoek onder je, (ja echt gebeurd 😂).
Plus dat het een zware benzo is. Je ligt zooo vast te slapen dat je niks hoort, deurbel niet, telefoon niet, buren die tegels afbikken van de muur niet etc.
In een lager dosering is het een fijne goede slaap benzo , hoger wordt ie mij te zwaar.
Klik om te vergroten...
Hopelijk niet zo potent als clonazolam? dat was echt heavy shit..
D
DirkdirkLid
Ik vind nooit super veel verschil in benzos behalve dosis. Als ik gewoon genoeg neem ga ik gewoon plat, maar dan ga ik ook niet verbaasd opstaan met "wat is er hier gebeurd?"
D
De DunneLid
MDMAZIING zei:
Hopelijk niet zo potent als clonazolam? dat was echt heavy shit..
Klik om te vergroten...
Die heb ik nog nooit gebruikt. Dus dat weet ik niet.
Maar ik vind Bromazolam vrij potent.
M
MDMAZIINGLid
benzos vind ik wel chill na een dagje/avond stimulanten en het werkt uit, en je wilt een beetje kunnen chillen/slapen. Alleen jammer dat ik nu niks heb. gaat een moeilijke nachtje worden dit.. achja.. me eigen schuld :P
M
MDMAZIINGLid
De Dunne zei:
Wiet roken
Klik om te vergroten...
Ja ik roook van mezelf niet, nooit gedaan. Maar lijkt me wel is interessant om te doen.
D
De DunneLid
MDMAZIING zei:
benzos vind ik wel chill na een dagje/avond stimulanten en het werkt uit, en je wilt een beetje kunnen chillen/slapen. Alleen jammer dat ik nu niks heb. gaat een moeilijke nachtje worden dit.. achja.. me eigen schuld :P
Klik om te vergroten...
Wiet roken
M
MDMAZIINGLid
De Dunne zei:
Die heb ik nog nooit gebruikt. Dus dat weet ik niet.
Maar ik vind Bromazolam vrij potent.
Klik om te vergroten...
Heel goed, zeker van clonazolam afblijven.
D
De DunneLid
MDMAZIING zei:
Heel goed, zeker van clonazolam afblijven.
Klik om te vergroten...

Ik gebruik weinig benzo’s en vind de “echte” benzo’s beter en lekkerder dan de rc’s. Etizolam was wel erg leuk. Niet te zwaar maar deed goed zijn werk.
Pyrazolam ook geprobeerd maar dat is echt zowat een pure angstremmer. Niet onprettig, geen vlak gevoel en je denkt nkg brij helder. Is denk ik eentje met hoge verslavingskans.
Diclazepam was ook fijn maar nu verboden en maar paar x genomen.
M
MDMAZIINGLid
De Dunne zei:
Ik gebruik weinig benzo’s en vind de “echte” benzo’s beter en lekkerder dan de rc’s. Etizolam was wel erg leuk. Niet te zwaar maar deed goed zijn werk.
Pyrazolam ook geprobeerd maar dat is echt zowat een pure angstremmer. Niet onprettig, geen vlak gevoel en je denkt nkg brij helder. Is denk ik eentje met hoge verslavingskans.
Diclazepam was ook fijn maar nu verboden en maar paar x genomen.
Klik om te vergroten...
ik heb bromazolam besteld, lees er veel goede reviews over, ben benieuwd, etizolam was ook me favorite.
D
De DunneLid
MDMAZIING zei:
Ja ik roook van mezelf niet, nooit gedaan. Maar lijkt me wel is interessant om te doen.
Klik om te vergroten...
Ik rook bij bijna alle andere drugs, vooral stims altijd wel wiet.
I
IsaacieLid
bromazolam… zo fijn 2 gedaan in het weekend( 2,5 mg pp ) en kan nog steeds niet slapen heel onrustig kies t zelfs boven snuiven het geeft zo fijn gevoel dit kan je geen medicatie noemen ik vind zelfs euphorischer dan 3mmc waar ik zoveel van hou(de) socializen ging zo makkelijk alles was oke en alles was een vibe maar heeeel erg verslavend na 2 pilletjes gevaarlijk dit!!
B
Birga01Lid
Gisteravond voor het eerst Bromazolam 3 mg gebruikt. 7 uur geslapen, maar werd wakker met een verstopte neus, spierpijn en een licht gevoel in mijn hoofd en enorme vermoeidheid. Heeft iemand deze bijwerkingen ook ervaren? Had misschien beter de helft kunnen nemen. Gebruik het voorlopig niet meer. Voel me beter met echte benzo’s, maar heb aardig wat tolerantie opgebouwd. Het gaat alleen om een goede nachtrust. Dus is niet bedoeld voor recreatief gebruik.
F
FerdFatoehausLid
Birga01 zei:
Gisteravond voor het eerst Bromazolam 3 mg gebruikt. 7 uur geslapen, maar werd wakker met een verstopte neus, spierpijn en een licht gevoel in mijn hoofd en enorme vermoeidheid. Heeft iemand deze bijwerkingen ook ervaren? Had misschien beter de helft kunnen nemen. Gebruik het voorlopig niet meer. Voel me beter met echte benzo’s, maar heb aardig wat tolerantie opgebouwd. Het gaat alleen om een goede nachtrust. Dus is niet bedoeld voor recreatief gebruik.
Klik om te vergroten...
TripSit Factsheets - Bromazolam
j
joetsieLid
Ja die spierpijn heb ik ook ervan
V
VchipLid
klinkt wel interessant deze benzo. als benzo fan binnenkort ook proberen.
I
IsaacieLid
heel dromerig wereld was roze .. wel heel sederend en hele kutte ontwenningsverschijnselen ( een te fijne drug ) love it maar ik maak er geen gewoonte van ik heb nog nooit zo geschrokken hoe je na 2 pilletjes dit kan krijgen
I
IsaacieLid
geen benzo ervaring verder .. er zat 24 uur tussen redose
H
Hardcore_frkLid
Ik heb een half uur geleden 1,25 mg bromazolam genomen. Ik heb deze kort geleden ontvangen en móest ze even uitproberen. Het voelt in ieder geval al lekker warm en cosy.

Ik kan echter zeer weinig goede informatie over deze RC-benzo vinden. Zijn er hier mensen die hun ervaringen/informatie willen delen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."