#1
Mijn ervaring is na het zelf gemaakt te hebben met bromazolam poeder en propy-jeweetwel, nam ik 3ml per keer gelijk aan 3mg, en kreeg een enorme rush, maar het was na 3 uur al weer uit gewerkt leek het wel,
Geniet er van hij is fijn maar pas er ook mee op.Me bromazolam komt als het goed is dinsdag. Waardeloos dat etizolam verboden is. Was wel me favoriete benzo
Hopelijk niet zo potent als clonazolam? dat was echt heavy shit..Geniet er van hij is fijn maar pas er ook mee op.
Als je nét even teveel hebt genomen (en dat is pp verschillend) slaat het fijne gevoel om in óf 6 uur later wakker worden met de vouwen in je bek op,de bank met een geplette pindkoek onder je, (ja echt gebeurd 😂).
Plus dat het een zware benzo is. Je ligt zooo vast te slapen dat je niks hoort, deurbel niet, telefoon niet, buren die tegels afbikken van de muur niet etc.
In een lager dosering is het een fijne goede slaap benzo , hoger wordt ie mij te zwaar.
Die heb ik nog nooit gebruikt. Dus dat weet ik niet.Hopelijk niet zo potent als clonazolam? dat was echt heavy shit..
Ja ik roook van mezelf niet, nooit gedaan. Maar lijkt me wel is interessant om te doen.Wiet roken
Wiet rokenbenzos vind ik wel chill na een dagje/avond stimulanten en het werkt uit, en je wilt een beetje kunnen chillen/slapen. Alleen jammer dat ik nu niks heb. gaat een moeilijke nachtje worden dit.. achja.. me eigen schuld :P
Heel goed, zeker van clonazolam afblijven.Die heb ik nog nooit gebruikt. Dus dat weet ik niet.
Maar ik vind Bromazolam vrij potent.
Heel goed, zeker van clonazolam afblijven.
ik heb bromazolam besteld, lees er veel goede reviews over, ben benieuwd, etizolam was ook me favorite.Ik gebruik weinig benzo’s en vind de “echte” benzo’s beter en lekkerder dan de rc’s. Etizolam was wel erg leuk. Niet te zwaar maar deed goed zijn werk.
Pyrazolam ook geprobeerd maar dat is echt zowat een pure angstremmer. Niet onprettig, geen vlak gevoel en je denkt nkg brij helder. Is denk ik eentje met hoge verslavingskans.
Diclazepam was ook fijn maar nu verboden en maar paar x genomen.
Ik rook bij bijna alle andere drugs, vooral stims altijd wel wiet.Ja ik roook van mezelf niet, nooit gedaan. Maar lijkt me wel is interessant om te doen.
Gisteravond voor het eerst Bromazolam 3 mg gebruikt. 7 uur geslapen, maar werd wakker met een verstopte neus, spierpijn en een licht gevoel in mijn hoofd en enorme vermoeidheid. Heeft iemand deze bijwerkingen ook ervaren? Had misschien beter de helft kunnen nemen. Gebruik het voorlopig niet meer. Voel me beter met echte benzo’s, maar heb aardig wat tolerantie opgebouwd. Het gaat alleen om een goede nachtrust. Dus is niet bedoeld voor recreatief gebruik.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."