#1
Ja idd, dacht miss heeft ie in middels onderzoek verricht. Ben er ook benieuwd naar. 🎉Dat is de vraag van de TS inderdaad 🤭
Ja idd, dacht miss heeft ie in middels onderzoek verricht. Ben er ook benieuwd naar. 🎉Dat is de vraag van de TS inderdaad 🤭
Er is erg weinig over te vinden omdat het vrij nieuw is.Ja idd, dacht miss heeft ie in middels onderzoek verricht. Ben er ook benieuwd naar. 🎉
Lees dat jij het advies gegeven hebt op Russisch fora te kijkenJa idd, dacht miss heeft ie in middels onderzoek verricht. Ben er ook benieuwd naar. 🎉
Oké. Heb tot nu toe enkel de klassieke drug gebruikt. Ben een beetje huiverig voor die dope. Maar ergens benieuwd naar 3mmc of iets. Gezien ik een stimulanten gek benEr is erg weinig over te vinden omdat het vrij nieuw is.
mede dankzij de hulp van ganggang heb ik wel wat kunnen vinden.Weet je hier meer over..
3-mmc is geweldig.... Staat in mijn top 5 en heb ik vaak gebruikt, kan het zeker aanraden om een keer te proberen.Oké. Heb tot nu toe enkel de klassieke drug gebruikt. Ben een beetje huiverig voor die dope. Maar ergens benieuwd naar 3mmc of iets. Gezien ik een stimulanten gek ben
Verstandig, las ook iets over 4-mma en snelle hersenschade. Beter eerst even wat reports afwachten!mede dankzij de hulp van ganggang heb ik wel wat kunnen vinden.
Het duit erop dat het nog super onbekend is en de reports die er zijn duiden tot nu toe wel op een potentiële gevaarlijke stof. Er werden bij 4-mma al linkjes gemaakt met pmma en pma, oppassen dus. Ik ga mij er niet aan wagen tot er echt meer bekend is.
Oké top. Snuif of bom wat is jou advies3-mmc is geweldig.... Staat in mijn top 5 en heb ik vaak gebruikt, kan het zeker aanraden om een keer te proberen.
Oké zelf neem ik geen mdma ivm anti depressifa. Voel toch niets. Is dit bij 3mmc wel te voelen
Ssrigebruik je een SSRI? of een MAO-remmer?
Dan zou ik met een iets lagere dosering beginnen voor de zekerheid, 3-mmc werkt vooral op dopamine in dus dat zou je zeker wel moeten voelen.
Paroxetine
Top. Die moet ik hebben. Dat ie meer doet met dopamine is gunstigDan zou ik met een iets lagere dosering beginnen voor de zekerheid, 3-mmc werkt vooral op dopamine in dus dat zou je zeker wel moeten voelen.
3mmc werkt ook op serotonine in en de srri zal deze werking blokeren.Top. Die moet ik hebben. Dat ie meer doet met dopamine is gunstig
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."