#1
Vasoconstrictie, bloedneus, koppijn en de comedown is zwaarderBijwerkingen als?
Vasoconstrictie, bloedneus, koppijn en de comedown is zwaarderBijwerkingen als?
Hier staat dat die link van @DeApotheek over 3mmc bij ssris wel kan toch, low Risk no increased effectsZolang je ssri's neemt zou ik geen drugs doen die iets met serotonine doet iig.
Hm dit lijkt me echt spelen met vuur. Sowieso kun je je afvragen als je medicatie neemt die je serotonine afgifte reguleert of je dan wel serotonine slurpers moet nemen..Hier staat dat die link van @DeApotheek over 3mmc bij ssris wel kan toch, low Risk no increased effects
3mmc pakt ook je serotonine. Als je een ssri neemt moet je 3mmc en mdma lekker links laten liggen, of je wilt het dodelijke serotonine syndroom krijgen. Ook krijg je ook niet het volledig effect van de drugs, zonde dus.Dan zou ik met een iets lagere dosering beginnen voor de zekerheid, 3-mmc werkt vooral op dopamine in dus dat zou je zeker wel moeten voelen.
Dat is nog niet bekend toch?En 3-mmc doet ook wel heel veel minder met serotonine.
Hmm interessant, dit maakt mij nog nieuwsgieriger.... Ik kan over 4-mma wel wat meer vinden maar die lijkt ook erg onbekend en nooit een groter publiek te hebben gehaald. 3-mmc en 4-mmc staan ook wel dik in mijn top 10 hehe.Lastig om nu al info over te geven. 4-MMA stond bekend als een van de aller leukste stoffen ooit gemaakt. Alleen het bracht super snel hersenschade aan. Hele nare stof..
3-MMC en 4-MMC zijn ook gelijke (en hele leuke) stoffen.. dus het zal wel een aangenaam effect geven.
Maar in hoeverre het troep is kan niemand nog echt zeggen denk ik..
Ook de Russische fora gechecked? Die zijn over het algemeen vrij snel met NPS.
Die subreddit staat over het algemeen vrij veel informatie over RC'S op.Je maakt mij blij![]()
Weet je hier meer over..Er is afgelopen week iets nieuws opgedoken bij mijn vendor, namelijk 3-mma of te wel:
3-methyl-methamfetamine
heeft iemand hier ooit van gehoord? Het lijkt namelijk echt iets compleet nieuws te zijn, er is echt nul komma nul over te vinden.
Het lijkt mij 3-mmc maar dan inplaats van catinone een amfetamine staart? Kan er iemand nu al zeggen dat dit onzin is of niet intressant? Het maakt mij namelijk gelijk rete interessant.
Dat is de vraag van de TS inderdaad 🤭Weet je hier meer over..
Ja idd, dacht miss heeft ie in middels onderzoek verricht. Ben er ook benieuwd naar. 🎉Dat is de vraag van de TS inderdaad 🤭
Er is erg weinig over te vinden omdat het vrij nieuw is.Ja idd, dacht miss heeft ie in middels onderzoek verricht. Ben er ook benieuwd naar. 🎉
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."