Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNieuw: 3-mma

Nieuw: 3-mma

64 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
TripJess zei:
Bijwerkingen als?
Klik om te vergroten...
Vasoconstrictie, bloedneus, koppijn en de comedown is zwaarder
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#2
In principe zijn deze bijwerkingen deels te voorkomen, maar doordat je vaker en hoger doseert (omdat het zo lekker is) heb je dus sneller last hiervan in vergelijking met slikken. Maar persoonlijk vind ik het vergeleken met speed of coke eigenlijk wel minder bijwerkingen hebben.
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ganggang💯 zei:
Zolang je ssri's neemt zou ik geen drugs doen die iets met serotonine doet iig.
Klik om te vergroten...
Hier staat dat die link van @DeApotheek over 3mmc bij ssris wel kan toch, low Risk no increased effects
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#4
is spelen met 🔥
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
TripJess zei:
Hier staat dat die link van @DeApotheek over 3mmc bij ssris wel kan toch, low Risk no increased effects
Klik om te vergroten...
Hm dit lijkt me echt spelen met vuur. Sowieso kun je je afvragen als je medicatie neemt die je serotonine afgifte reguleert of je dan wel serotonine slurpers moet nemen..
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat valt ook wel weer mee bij "normale doseringen" het verhoogt zeker risico's en vermindert de werking, maar het is echt niet gelijk levensgevaarlijk als je gewoon verstandig gebruikt.

Trimbos quote: Zowel XTC als antidepressiva zorgen voor een verhoogde hoeveelheid serotonine in het bloed. Combinatie van XTC met SSRI’s of TCA leidt bij normale doseringen niet tot gevaarlijk hoge concentraties serotonine in het lichaam: het serotoninesyndroom

www.drugsinfo.nl

Combinatie: XTC en antidepressiva

Wanneer XTC en antidepressiva worden gecombineerd, zullen de gewenste effecten van XTC minder of afwezig zijn. Combineren kan gevaarlijk zijn.
www.drugsinfo.nl www.drugsinfo.nl

Verstandig nee, handig voor de achterliggende problematiek nee, maar ook niet gelijk super gevaarlijk. En 3-mmc doet ook wel heel veel minder met serotonine.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#7
DeApotheek zei:
Dan zou ik met een iets lagere dosering beginnen voor de zekerheid, 3-mmc werkt vooral op dopamine in dus dat zou je zeker wel moeten voelen.
Klik om te vergroten...
3mmc pakt ook je serotonine. Als je een ssri neemt moet je 3mmc en mdma lekker links laten liggen, of je wilt het dodelijke serotonine syndroom krijgen. Ook krijg je ook niet het volledig effect van de drugs, zonde dus.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
DeApotheek zei:
En 3-mmc doet ook wel heel veel minder met serotonine.
Klik om te vergroten...
Dat is nog niet bekend toch?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Er is afgelopen week iets nieuws opgedoken bij mijn vendor, namelijk 3-mma of te wel:
3-methyl-methamfetamine

heeft iemand hier ooit van gehoord? Het lijkt namelijk echt iets compleet nieuws te zijn, er is echt nul komma nul over te vinden.

Het lijkt mij 3-mmc maar dan inplaats van catinone een amfetamine staart? Kan er iemand nu al zeggen dat dit onzin is of niet intressant? Het maakt mij namelijk gelijk rete interessant.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lastig om nu al info over te geven. 4-MMA stond bekend als een van de aller leukste stoffen ooit gemaakt. Alleen het bracht super snel hersenschade aan. Hele nare stof..

3-MMC en 4-MMC zijn ook gelijke (en hele leuke) stoffen.. dus het zal wel een aangenaam effect geven.

Maar in hoeverre het troep is kan niemand nog echt zeggen denk ik..
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ook de Russische fora gechecked? Die zijn over het algemeen vrij snel met NPS.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Stonologie zei:
Lastig om nu al info over te geven. 4-MMA stond bekend als een van de aller leukste stoffen ooit gemaakt. Alleen het bracht super snel hersenschade aan. Hele nare stof..

3-MMC en 4-MMC zijn ook gelijke (en hele leuke) stoffen.. dus het zal wel een aangenaam effect geven.

Maar in hoeverre het troep is kan niemand nog echt zeggen denk ik..
Klik om te vergroten...
Hmm interessant, dit maakt mij nog nieuwsgieriger.... Ik kan over 4-mma wel wat meer vinden maar die lijkt ook erg onbekend en nooit een groter publiek te hebben gehaald. 3-mmc en 4-mmc staan ook wel dik in mijn top 10 hehe.

Ganggang💯 zei:
Ook de Russische fora gechecked? Die zijn over het algemeen vrij snel met NPS.
Klik om te vergroten...

Nee! Maar goede tip ik ga nog eens even goed rond speuren :innocent:
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ganggang💯 zei:
Klik om te vergroten...

Je maakt mij blij :)
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
DeApotheek zei:
Je maakt mij blij :)
Klik om te vergroten...
Die subreddit staat over het algemeen vrij veel informatie over RC'S op.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zoek daar wel vaker, maar ik zoek niet goed genoeg blijkbaar :sweatsmile: thanks iniedergeval
D
DS&RLid
01-01-2024, 00:00
#17
DeApotheek zei:
Er is afgelopen week iets nieuws opgedoken bij mijn vendor, namelijk 3-mma of te wel:
3-methyl-methamfetamine

heeft iemand hier ooit van gehoord? Het lijkt namelijk echt iets compleet nieuws te zijn, er is echt nul komma nul over te vinden.

Het lijkt mij 3-mmc maar dan inplaats van catinone een amfetamine staart? Kan er iemand nu al zeggen dat dit onzin is of niet intressant? Het maakt mij namelijk gelijk rete interessant.
Klik om te vergroten...
Weet je hier meer over..
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
DS&R zei:
Weet je hier meer over..
Klik om te vergroten...
Dat is de vraag van de TS inderdaad 🤭
D
DS&RLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ganggang💯 zei:
Dat is de vraag van de TS inderdaad 🤭
Klik om te vergroten...
Ja idd, dacht miss heeft ie in middels onderzoek verricht. Ben er ook benieuwd naar. 🎉
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
DS&R zei:
Ja idd, dacht miss heeft ie in middels onderzoek verricht. Ben er ook benieuwd naar. 🎉
Klik om te vergroten...
Er is erg weinig over te vinden omdat het vrij nieuw is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."