#1
Oké top. Snuif of bom wat is jou advies3-mmc is geweldig.... Staat in mijn top 5 en heb ik vaak gebruikt, kan het zeker aanraden om een keer te proberen.
Oké zelf neem ik geen mdma ivm anti depressifa. Voel toch niets. Is dit bij 3mmc wel te voelen
Ssrigebruik je een SSRI? of een MAO-remmer?
Dan zou ik met een iets lagere dosering beginnen voor de zekerheid, 3-mmc werkt vooral op dopamine in dus dat zou je zeker wel moeten voelen.
Paroxetine
Top. Die moet ik hebben. Dat ie meer doet met dopamine is gunstigDan zou ik met een iets lagere dosering beginnen voor de zekerheid, 3-mmc werkt vooral op dopamine in dus dat zou je zeker wel moeten voelen.
3mmc werkt ook op serotonine in en de srri zal deze werking blokeren.Top. Die moet ik hebben. Dat ie meer doet met dopamine is gunstig
Oke thanks, ben ook benieuwd naar dit goedjeVasoconstrictie, bloedneus, koppijn en de comedown is zwaarder
dan zou ik het beter op speed houden dan gaan klooien met rc's. ik zie de meerwaarde van 3-fa over speed niet echt>? pep achtig maar met meer risico's3mmc werkt ook op serotonine in en de srri zal deze werking blokeren.
Beter om een stimulant te pakken die selectief is voor dopamine zoals 3-fa.
Bijwerkingen als?hier in ieder geval wat aanvullende informatie om goed door te lezen: http://drugs.tripsit.me/3-mmc
beide methodes werken prima, snuiven geeft meer bijwerkingen door het harde pieken, brand aardig (meer als speed) en heeft een ranzige drip als je het niet gewend bent maar geeft wel echt een klassieke rush, werkt ongeveer ander half uur. bij bommen werkt het ongeveer 3 uurtjes en gaat het iets meer naar het woozy serotonine gevoel en mis je het rushy gedeelte, maar je hebt ook een stuk minder bijwerkingen.
Vasoconstrictie, bloedneus, koppijn en de comedown is zwaarderBijwerkingen als?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."