Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNieuw: 3-mma

Nieuw: 3-mma

64 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
D
DS&RLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ahhh thanks man. Nou denk binnenkort 3mmc proberen eerste keer research ch
D
DS&RLid
01-01-2024, 00:00
#4
DeApotheek zei:
3-mmc is geweldig.... Staat in mijn top 5 en heb ik vaak gebruikt, kan het zeker aanraden om een keer te proberen.
Klik om te vergroten...
Oké top. Snuif of bom wat is jou advies
D
DS&RLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ga me zeker niet wagen aan 4mma
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#6
hier in ieder geval wat aanvullende informatie om goed door te lezen: http://drugs.tripsit.me/3-mmc

beide methodes werken prima, snuiven geeft meer bijwerkingen door het harde pieken, brand aardig (meer als speed) en heeft een ranzige drip als je het niet gewend bent maar geeft wel echt een klassieke rush, werkt ongeveer ander half uur. bij bommen werkt het ongeveer 3 uurtjes en gaat het iets meer naar het woozy serotonine gevoel en mis je het rushy gedeelte, maar je hebt ook een stuk minder bijwerkingen.
D
DS&RLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oké zelf neem ik geen mdma ivm anti depressifa. Voel toch niets. Is dit bij 3mmc wel te voelen
A
AzraëlLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heeft ondertussen al iemand 3-mma kunnen proberen?
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#9
DS&R zei:
Oké zelf neem ik geen mdma ivm anti depressifa. Voel toch niets. Is dit bij 3mmc wel te voelen
Klik om te vergroten...

gebruik je een SSRI? of een MAO-remmer?
D
DS&RLid
01-01-2024, 00:00
#10
DeApotheek zei:
gebruik je een SSRI? of een MAO-remmer?
Klik om te vergroten...
Ssri
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#11
DS&R zei:
Ssri
Klik om te vergroten...
Dan zou ik met een iets lagere dosering beginnen voor de zekerheid, 3-mmc werkt vooral op dopamine in dus dat zou je zeker wel moeten voelen.
D
DS&RLid
01-01-2024, 00:00
#12
DS&R zei:
Ssri
Klik om te vergroten...
Paroxetine
D
DS&RLid
01-01-2024, 00:00
#13
DeApotheek zei:
Dan zou ik met een iets lagere dosering beginnen voor de zekerheid, 3-mmc werkt vooral op dopamine in dus dat zou je zeker wel moeten voelen.
Klik om te vergroten...
Top. Die moet ik hebben. Dat ie meer doet met dopamine is gunstig
D
DS&RLid
01-01-2024, 00:00
#14
Van de week ga ik een gram halen. Heb gister pep op. Dus wacht ff met daadwerkelijk gebruiken van 3mmc.ik ga voor nasaal😊. Thanks voor de info
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#15
DS&R zei:
Top. Die moet ik hebben. Dat ie meer doet met dopamine is gunstig
Klik om te vergroten...
3mmc werkt ook op serotonine in en de srri zal deze werking blokeren.

Beter om een stimulant te pakken die selectief is voor dopamine zoals 3-fa.
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#16
DeApotheek zei:
Vasoconstrictie, bloedneus, koppijn en de comedown is zwaarder
Klik om te vergroten...
Oke thanks, ben ook benieuwd naar dit goedje
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#17
benzzzy zei:
3mmc werkt ook op serotonine in en de srri zal deze werking blokeren.

Beter om een stimulant te pakken die selectief is voor dopamine zoals 3-fa.
Klik om te vergroten...
dan zou ik het beter op speed houden dan gaan klooien met rc's. ik zie de meerwaarde van 3-fa over speed niet echt>? pep achtig maar met meer risico's
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#18
DeApotheek zei:
hier in ieder geval wat aanvullende informatie om goed door te lezen: http://drugs.tripsit.me/3-mmc

beide methodes werken prima, snuiven geeft meer bijwerkingen door het harde pieken, brand aardig (meer als speed) en heeft een ranzige drip als je het niet gewend bent maar geeft wel echt een klassieke rush, werkt ongeveer ander half uur. bij bommen werkt het ongeveer 3 uurtjes en gaat het iets meer naar het woozy serotonine gevoel en mis je het rushy gedeelte, maar je hebt ook een stuk minder bijwerkingen.
Klik om te vergroten...
Bijwerkingen als?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zolang je ssri's neemt zou ik geen drugs doen die iets met serotonine doet iig.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#20
TripJess zei:
Bijwerkingen als?
Klik om te vergroten...
Vasoconstrictie, bloedneus, koppijn en de comedown is zwaarder

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."